abrams Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Witam, na pewno już było ale nie mogę znaleźć, czy może ktoś mi wyjaśnić na czym polega różnica pomiędzy czterotłoczkiem a dwutłoczkiem, może jakieś zdjęcia itp. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 rozumiem, ze chodzi o przednia os? jezeli krotko, to roznica jest taka: zacisk "sztywny", tloczki po obu stronach tarczy (4-tloczek) vs zacisk "plywajacy", tloczki z jednej strony tarczy (2-tloczek) zacisk sztywny - zacisk plywajacy - Link to comment Share on other sites More sharing options...
abrams Posted November 6, 2013 Author Share Posted November 6, 2013 Dzięki, a jak z tylną osią ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Dzięki, a jak z tylną osią ? pododnie, tylko trzeba podzielic na dwa sztywny 2-tloczek (niektore WRX, STI) vs plywajacy 1-tloczek (wszystkie inne Subaraki) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
abrams Posted November 6, 2013 Author Share Posted November 6, 2013 Dzięki serdeczne, pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Dzięki serdeczne, pozdrawiam. zapomniales o "pomukach" (taka zielona strzalka w dolnym prawym rogu ) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerhorse Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Podłączę się pod ten temat Zapewne nie jeden z forumowiczów robił przekładkę dwutłoczka + tarcza 277mm na czterotłoczek + tarcza 294mm z WRX. Chciałbym wiedzieć czy było warto? Czy da się odczuć różnice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dottoree Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Chciałbym wiedzieć czy było warto? Czy da się odczuć różnice? W GT-ku było wyraźnie czuć różnicę, warto wg mnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Zapewne nie jeden z forumowiczów robił przekładkę dwutłoczka + tarcza 277mm na czterotłoczek + tarcza 294mm z WRX. Chciałbym wiedzieć czy było warto? Czy da się odczuć różnice? Zdecydowanie warto. Zupełnie inny wymiar hamowania, szczególnie na RC5+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
simeone Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 ja zamieniłem serie w 2.2 NA na 4tłoczek i też odczułem różnicę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Chciałbym wiedzieć czy było warto? Czy da się odczuć różnice? bardzo się da odczuć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 I trza nie wiedzieć czemu troszczyć się o tylny zderzak Zwłaszcza jak się założy tarcze ponad 320 mm. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerhorse Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 I trza nie wiedzieć czemu troszczyć się o tylny zderzak Zwłaszcza jak się założy tarcze ponad 320 mm. Nie wiem czy taka tarcze da sie sparowac z zaciskami od WRX Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 I trza nie wiedzieć czemu troszczyć się o tylny zderzak Zwłaszcza jak się założy tarcze ponad 320 mm. Nie wiem czy taka tarcze da sie sparowac z zaciskami od WRX mozna, sa spec. adaptery pod zacisk z GT/WRX i tarcze 335mm http://www.godspeedbrakes.co.uk/~godspeed/product.php?id_product=121 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 no prosze. tylko nie moge doczytac, czy w cenie (550 funciakow) sa tarcze, czy trzeba je dokupic za 295 funciakow. ale chyba sa. no coz, poczekac trzeba na SALE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now