abrams Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Witam, na pewno już było ale nie mogę znaleźć, czy może ktoś mi wyjaśnić na czym polega różnica pomiędzy czterotłoczkiem a dwutłoczkiem, może jakieś zdjęcia itp. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 rozumiem, ze chodzi o przednia os? jezeli krotko, to roznica jest taka: zacisk "sztywny", tloczki po obu stronach tarczy (4-tloczek) vs zacisk "plywajacy", tloczki z jednej strony tarczy (2-tloczek) zacisk sztywny - zacisk plywajacy - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrams Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Dzięki, a jak z tylną osią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Dzięki, a jak z tylną osią ? pododnie, tylko trzeba podzielic na dwa sztywny 2-tloczek (niektore WRX, STI) vs plywajacy 1-tloczek (wszystkie inne Subaraki) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrams Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Dzięki serdeczne, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Dzięki serdeczne, pozdrawiam. zapomniales o "pomukach" (taka zielona strzalka w dolnym prawym rogu ) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Podłączę się pod ten temat Zapewne nie jeden z forumowiczów robił przekładkę dwutłoczka + tarcza 277mm na czterotłoczek + tarcza 294mm z WRX. Chciałbym wiedzieć czy było warto? Czy da się odczuć różnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Chciałbym wiedzieć czy było warto? Czy da się odczuć różnice? W GT-ku było wyraźnie czuć różnicę, warto wg mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Zapewne nie jeden z forumowiczów robił przekładkę dwutłoczka + tarcza 277mm na czterotłoczek + tarcza 294mm z WRX. Chciałbym wiedzieć czy było warto? Czy da się odczuć różnice? Zdecydowanie warto. Zupełnie inny wymiar hamowania, szczególnie na RC5+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simeone Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 ja zamieniłem serie w 2.2 NA na 4tłoczek i też odczułem różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Chciałbym wiedzieć czy było warto? Czy da się odczuć różnice? bardzo się da odczuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 I trza nie wiedzieć czemu troszczyć się o tylny zderzak Zwłaszcza jak się założy tarcze ponad 320 mm. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 I trza nie wiedzieć czemu troszczyć się o tylny zderzak Zwłaszcza jak się założy tarcze ponad 320 mm. Nie wiem czy taka tarcze da sie sparowac z zaciskami od WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 I trza nie wiedzieć czemu troszczyć się o tylny zderzak Zwłaszcza jak się założy tarcze ponad 320 mm. Nie wiem czy taka tarcze da sie sparowac z zaciskami od WRX mozna, sa spec. adaptery pod zacisk z GT/WRX i tarcze 335mm http://www.godspeedbrakes.co.uk/~godspeed/product.php?id_product=121 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 no prosze. tylko nie moge doczytac, czy w cenie (550 funciakow) sa tarcze, czy trzeba je dokupic za 295 funciakow. ale chyba sa. no coz, poczekac trzeba na SALE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się