zofx Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Witam dzis zabieram się za zdejmowanie pokrywy zaworów ( wymiana uszczelki pokrywy + uszczelek dekli + wymiana świec ) na cos muszę uwazac czy jest to proste jak budowa cepa ? mechanicy nie mają czasu a ja chyba i tak wolę sam to zrobic bo regulacji zaworów chyba nie bede robił bo jest ok. chyba ze ktos mi wytlumaczy na szybko jak je wyregulowac to moze przy okazji rozebrania od razu je wyreguluje ? impreza 2.0 n/a SOHC 125 km 2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Czy luzy zaworowe są ok to się okaże jak zdejmiesz dekle i pomierzysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Ustawienie to nie problem. Szczelinomierz i jazda. Kolejnosc zaplonu znasz. Powinno byc tak. Ustawiasz mijanke na cylindrze a ustawiasz ten na przeciwko. I tak kazdy. Tak bylo w garbusie wiec tu pewnie tez. Ale dla pewnosci niech ktos potwierdzi. W swoim jeszcze nie robilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 mozesz rozwinac temat ustawiania kazdego z zaworów? kolejnosc znam i zawory ustawiam tak jak kolejnosc cylindrów tak ? a w jaki dokladnie sposob sie je reguluje prócz kręcenia śróbką i zmierzenia ? o czyms trzeba wiedziec ? ustawiam mijankę w sensie ?? :-) dzięki za cierpliwosc ale bedzie to moj 1 raz :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 (edytowane) Stojac przodem do samochodu po lewej masz 1 cylinder po prawej 2. Na 1 ustawiasz mijanke na zaworach czyli Krecisz walem i jak kowadelka sie mijaja czyli jedno idzie do silnika a drugie od silnika to jest mijanka. Tylko tu jest 4 zawory na cylinder i gorzej to zobaczyc. Ustawiasz na równo aby sie mijaly na jednej wysokosci i ustawiasz luz na 2 cylindrze. Wkladasz szczelinomierz miedzy srubke a zawór i ustawiasz. A i tylko na zimnym silniku. Edytowane 5 Listopada 2013 przez badyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 oki, dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się