ruyven Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Panowie, mam takie pytanko - stoję przed koniecznością wymiany łączników stabilizatora z przodu w mojej nowej Imprezie (nie mam o tym aucie zielonego pojęcia, cały czas dowiaduję się nowych rzeczy ) i tak się zastanawiam - http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_29/suspension_and_axle/front_suspension/illustration_1/ wg tego schematu, mam jakieś dziwaczne łączniki stabilizatora (przyznaję bez bicia, nie zaglądałem tam jeszcze dokładnie w aucie). Jakoś mi one niepoważnie wyglądają. Myślicie, że istnieje jakaś szansa montażu czegoś takiego - http://www.motocentrum.pl/lacznik-stabilizatora,subaru,impreza-kombi-gd-gg,2-5-wrx-230km,107-4720-19155-100577-0-144-34160600003hd,pr ? Czy takie rzeczy, to tylko w erze? Z góry dziękuję za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Hood Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 http://allegro.pl/lacznik-przod-stabilizatora-subar-impreza-forester-i3626468429.html bardziej mi to wyglada na łącznik tego typu, lepiej zerknij pod auto i bedziesz miec pewnosc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Otóż kolego drogi, masz łączniki do których możesz sobie wpasować poliuretany i masz spokój na dłuuuugi czas w przeciwieństwie do pokazanych przez Ciebie łączników kulowych, gdzie mimo iż meyle pokazane przez Ciebie są dość dobre i mają 3 lata gwarancji, to jednak nie będą tak wytrzymałe jak poli w tych, które masz Ty. Btw: zapraszamy na spot Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruyven Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 Ooo, bardzo chętnie, z przyjemnością poznam innych użytkowników kiedy najbliższy? Nie będzie przesadą, jak poproszę o link do tych poliuretanów? Wlazłem na stronę powerflexa bodajże, ale niestety nie są w żaden sposób te tuleje opisane :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 (edited) Łap. http://www.strongfle...iego-sport.html Btw: piję Ciechana miodowego, jakby coś A kiedy spot? Coś chyba mowa o najbliższej środzie była ostatnio w Spotkaniach Forumowych. edit: to poli to weź czerwone, żółte ponoć za twarde. Edited November 4, 2013 by Avic Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruyven Posted November 4, 2013 Author Share Posted November 4, 2013 (edited) Dzięki za pomoc Ciechan będzie, jak ze spotem wyjdzie edit: Jeszcze bym chciał uściślić, Avic: czy jest szansa na wymianę samych tulei w starym łączniku? Stosuje się w ogóle takie rozwiązanie, czy powinienem raczej kupić nowy łącznik i w nim wymienić tuleje na poliuretan? Edited November 5, 2013 by ruyven Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruyven Posted November 16, 2013 Author Share Posted November 16, 2013 Tuleje wymienione na Strongflex-y czerwone, cichutko i elegancko :-) zobaczymy ile pojeżdżą. Wymiana, o dziwo, niemal bezproblemowa. Dzięki za podpowiedź Avic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Pojeżdżą dłużej niż normalna guma. A już zdecydowanie dłużej niż te kulowe, które montowali w następnej generacji. Cieszę się, że wszystko się udało. Teraz pakuj tylny stabilizator i impreza zacznie jeździć Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruyven Posted November 19, 2013 Author Share Posted November 19, 2013 Uff, na razie mam masę innych rzeczy na liście - wierzganie przy odpuszczeniu i dodaniu gazu, gdzieś się coś poluzowało i rezonuje ~3000rpm, skrzynia chyba ma luz (poduszka?). Zawieszenie na razie pracuje całkiem ładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now