Jump to content

EVO VIII MR vs. EVO IX GT 340


man111

Recommended Posts

Więc było EVO vs. EVO. Miała być seria VIII MR kontra seria IX ale Adam Tuszyński przytargał GT 340, na oponach RE 070 więc porównanie było mimo wszystko trudne.

Kierował Kuchar i rzec muszę, że chciał odjechać moją :D

Miał dotrzeć też Tomeq ale nie dał rady.

 

Teraz propozycja - jako że znam redaktorów możeby tak kiedyś, w przyszłości, :mrgreen: zrobić większe spotkanie z kolegami Lolkami i uwiecznić masze pudełka na stronach miesięcznika. Czekam na odzew 8) 8)

 

Więcej jest w Auto Moto nr 7 (122) lipiec 2006r.

 

58rb.th.jpg

 

 

124hw.th.jpg

 

70jh1.th.jpg

 

145my.th.jpg

 

154tm.th.jpg

 

110am.th.jpg

 

46xo.th.jpg

 

24xr1.th.jpg

 

15cn.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nie miał szansy :twisted: Kiedy usłyszałem co zrobił ostatnio z czerwonym Evo IX (chyba pokazówka Mitsubishi Polska) to przed wejściem do środka odbyliśmy "męską rozmowę" :twisted::twisted: Prawie się obraził :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Kierował Kuchar i rzec muszę, że chciał odjechać moją :D

 

Tak, zgadza się czytalem już ten artykul i Tomek Kuchar stwierdzil ze woli VIII MR bo nie ma z tylu aktywnego dyfra (Super AYC) i trzeba się bardziej napracować (tu się liczą bardziej umiejętności kierwcy a nie elektroniczne wspomagacze) a EVO IX za dużo robi za kierowce.

Link to comment
Share on other sites

Przydały by się znowu piękne czasy gdy elektryka zajmuje się tylko sterowaniem zapłonu w silniku a dyfry i skrzynia to czysta mechanika :)

Coraz mniej miejsca w dzisiejszych autach na wkładkę mięsną.

Link to comment
Share on other sites

Ja wiedziałem, że tak będzie,,, Ja wiedziałem... Bo on nie wziął śpiworka... :mrgreen::mrgreen: Koledzy z STiajami jakoś nie skorzy do podniesienia rękawicy? :twisted::twisted: :roll: :roll: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

zrobić większe spotkanie z kolegami Lolkami i uwiecznić masze pudełka na stronach miesięcznika. Czekam na odzew 8) 8)

 

Z chęcią podjąłbym wyzwanie, mimo tego że mam seryjnego estiaja. Wchodzi tu jednak w grę kwestia umiejętności technicznych kierowcy, które w moim przypadku są bardzo dalekie od stanu, do jakiego chciałbym dojść. Trenować też na razie nie mogę, z różnych przyczyn.

 

Chyba, żę będzie jeździł Kuchar - wówczas nie ma problemu.

 

I jak? :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie bomba :mrgreen:

W końcu chodzi o to, aby się trochę pobawić nie katując samochodów (nadmiernie) i zobaczyć je w gazecie (narcyzm) :mrgreen::mrgreen:

Z drugiej strony oczywistym jest, że dla dziennikarzy musi to być jakieś świeże mięso...

SuperB więc... 8) 8)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... I jeszcze coś. Może byłoby miło, gdyby nasza forumowa brać podrzuciła informacje na temat fajnych miejsc do "upalania" - niestety tor na Bemowie jest dla mnie katastrofą - beton jest tak szorstki, że wystarczy kilka godzin i można szukać kasy na nowe opony :twisted::cry::cry:

No i last but not least - czy zabezpieczacie jakoś karoserie :?: Tzn. czy montujecie fartuchy, zakładacie coś chroniącego przed kamykami na maskę etc.. 8) :?:

Link to comment
Share on other sites

Nooo... Wreszcie drużyna się zbiera :D Gr1zly, Shodan, pewnie Tomeq no i wreszcie subaraki dają bulgot :mrgreen::mrgreen: Wersja auta nie ma znaczenia - just for fun 8) 8)

Link to comment
Share on other sites

Robi się ciekawie 8) Pozostaje więc tylko szukać fajnego miejsca - może da głos ktoś z Poznania. Ponoć jest nowa asfaltowa nawierzchnia na torze :?: :?:

Link to comment
Share on other sites

man111 na szkolenia sjs oklejalismy z tata podwozie na wysokosci 20 cm zeby nie porysowac auta przez przypadek

a co do miejsca to tor poznan podobno fajne miejsce, slyszalem ze tor w Brnie jest tez ciekawy miejsce i nie ma duzej roznicy w kasie

Link to comment
Share on other sites

Robi się ciekawie 8) Pozostaje więc tylko szukać fajnego miejsca - może da głos ktoś z Poznania. Ponoć jest nowa asfaltowa nawierzchnia na torze :?: :?:

 

Najlepiej na ALT 30 lipca.

Link to comment
Share on other sites

W najnowszym WRC jest ciekawy artykuł "gdzie trenować" i są tam opisane chyba wsztstkie tory w Polsce razem ok 13. Mie osobiście zainteresował podolsztyński tor szutrowy Bogdana Ludwiczaka szutrowy z mostkiem o dług ok 1,5 km , i co chyba najciekawsze mozna się ścigać równolegle , co pewnie było by bardzoe widowiskowe, poza tym na szutrze jest bezpieczniej no i opony i samochód nie dostaja tak mocno w piz....

Tyle że karoserię trza zabezpieczyć przed odpryskami.

Tor leży przy trasie przy trasie Gdańskiej 4 km od Olsztyna.

Ja bym się pisał na taką imprezę , poza tym to Mazury i mozna tam fajnie spędzić weekend.

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...