Adson Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 (edited) Witam, Zakładam ten temat z powodu chęci zmiany mojego forka 2.0XT AT na sTurbo może być AT a i manualem nie pogardze (wiem zamiast iść do przodu to się cofam) aczkolwiek twierdze że sTurbo ma coś wiecej niż XT (dusze???) ale to tylko dopiero zamiary wiec wasze wypowiedzi, opinie, za i przeciw będą dla mnie dużą podpowiedzią i zdecydują o tym czy to zrobie Piszcie o waszych odczuciach, wrażeniach itd... jeśli był taki temat to skierujcie mnie, poczytam Edited November 1, 2013 by Adson Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 jak dla mnie, 2.0XT i STurbo to technologicznie to samo... XT to ładniejsza, nieco nowocześniejsza stylistyka (szczególnie wnętrza, które w STurbo sięga lat 80tych ). Mam STurbo, uważam go za fajne, dość pancerne auto. Jeśli bardziej Ci się podoba STurbo, to celuj w taki z 2000-2001 r., aby ewentualnie można go było poddać remapowi. Gorzej tylko że taka zamiana będzie się na pewno wiązała z koniecznością wsadzenia paru złotych w nowy nabytek, a w przypadku XT rozumiem że "wiesz co masz". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted November 1, 2013 Author Share Posted November 1, 2013 Wiem jak wygląda wnętrze sTurbo, mi się podoba Fakt nastolatek bedzie potrzebował wkładu ale jaki sie dobrze poszuka to coś zadbanego w cenie XT znajde a i zostanie na benzin Mam lepsze odczucia z jazdy sTurbo lepiej sie trzyma drogi moim zdaniem i nie buja tak na boki Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxtrot Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Witam ,jezdzilem 2.0 XT AT, a teraz mam forka 2.0 s-TURBO manual.Porownanie ?Lepsze osiagi ,mniejsze spalanie,auto bardziej zrywne itp.Wiem ze pewnie zaraz mnie zjada ,ze nie ma jak automat .Owszem ,w korkach i po miescie.Nie wiem jak w innych,bo moj byl przy kupnie przez pierwszego wlasciciela konfigurowany pod zamowienie w salonie.Pelne wyposazenie oprocz skory,no i silnik z wrx-a (ponad 200 KM),to auto po prostu smiga .Moja opinia to duze TAK na S-SPORT . Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted November 1, 2013 Author Share Posted November 1, 2013 (edited) Witam ,jezdzilem 2.0 XT AT, a teraz mam forka 2.0 s-TURBO manual.Porownanie ?Lepsze osiagi ,mniejsze spalanie,auto bardziej zrywne itp.Wiem ze pewnie zaraz mnie zjada ,ze nie ma jak automat .Owszem ,w korkach i po miescie.Nie wiem jak w innych,bo moj byl przy kupnie przez pierwszego wlasciciela konfigurowany pod zamowienie w salonie.Pelne wyposazenie oprocz skory,no i silnik z wrx-a (ponad 200 KM),to auto po prostu smiga .Moja opinia to duze TAK na S-SPORT . Pozdrawiam Właśnie jestem podobnego zdania jeśli chodzi o przyspieszanie sTurbo. (niby te same silniki a mam inne odczucie) Mniejsze spalanie ?? czyli ile pali ? Edited November 1, 2013 by Adson Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxtrot Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Witam,chyba forum się sypie ,bo po raz drugi pisze odpowiedz Na benzynie 15-18 Pb98 (zależy kto prowadził,ja czy moja zona )po instalacji LPG (pełna sekwencja -4200pln) i regulacji wszystkiego, trasa 10-11 litrów ,V max ok 160-170 km/h.Miasto (zakorkowany Paryż ok. 14 do 16 l/LPG)jazda na jedynce w porywach do trojki .Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted November 1, 2013 Author Share Posted November 1, 2013 (edited) Tak była jakaś chwilowa zawiecha forum spora różnica w spalaniu na pb i lpg Edited November 1, 2013 by Adson Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Jaki sens ma porównanie automatu z manualem w kwestii osiągów ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
orlen Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Witam ,jezdzilem 2.0 XT AT, a teraz mam forka 2.0 s-TURBO manual.Porownanie ?Lepsze osiagi ,mniejsze spalanie,auto bardziej zrywne itp.Wiem ze pewnie zaraz mnie zjada ,ze nie ma jak automat .Owszem ,w korkach i po miescie.Nie wiem jak w innych,bo moj byl przy kupnie przez pierwszego wlasciciela konfigurowany pod zamowienie w salonie.Pelne wyposazenie oprocz skory,no i silnik z wrx-a (ponad 200 KM),to auto po prostu smiga .Moja opinia to duze TAK na S-SPORT . Pozdrawiam porównaj manual z manualem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted November 1, 2013 Author Share Posted November 1, 2013 Jaki sens ma porównanie automatu z manualem w kwestii osiągów ? No raczej sie nie da porównywać ale ja jeżdząc AT w XT a AT w sTurbo mam wrażenie że sTurbo lepiej przyspiesza może to tylko moje odczucia nie wiem jak inni. ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxtrot Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 wszystko zależy jaka masz skrzynie AT,z tego co wiem montowali kilka rożnych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adson Posted November 1, 2013 Author Share Posted November 1, 2013 skrzynia 4EAT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 wszystko zależy jaka masz skrzynie AT,z tego co wiem montowali kilka rożnych. Nie, zawsze to było 4EAT. Jeśli bardziej Ci się podoba STurbo, to celuj w taki z 2000-2001 r., aby ewentualnie można go było poddać remapowi. Ten był dokładnie od kwietnia 2001 i różnił się kierownicą i konsolą środkową, Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 ten tzn który? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 ten tzn który? Mapowalny, czyli ten o zmienionej mocy ze 170 na 177 i bez kabli, tylko z cewkami na świecach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 od kwietnia 2001? mój jest z grudnia 2000, seryjnie miał 177KM i jest w pełni mapowalny rok modelowy 2001 zaczął się z tego co wiem we wrześniu 2000. no i nie wiem czym się różni konsola środkowa i kierownica? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 (edited) od kwietnia 2001? mój jest z grudnia 2000, seryjnie miał 177KM i jest w pełni mapowalny rok modelowy 2001 zaczął się z tego co wiem we wrześniu 2000. no i nie wiem czym się różni konsola środkowa i kierownica? O masz !!! Wszędzie, gdzie widziałem to rozróżnienie to było właśnie do kwietnia 2001 170KM, póżniej 177. Kierownica ma trochę inny kształt, a w konsoli środkowej nad radiem w tym nowszym masz po prawej mały schowek, a po lewej przyciski, a u mnie nad radiem jest Bright, regulacja świateł, spryskiwanie reflektorów i ewentualne wysuwanie anteny.Dla porównania, obydwa poliftowe: 170KM: http://otomoto.pl/subaru-forester-zamiana-raty-C30312162.html 177KM(w opisie oczywiście pomyłka z mocą: http://otomoto.pl/subaru-forester-2-0t-170km-klima-4x4-szwajcar-C31078277.html Edited November 1, 2013 by Bright Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 fakt u mnie jest jak u tego "Szwajcara". ba, mój też przyjechał ze Szwajcarii (poza tym, że generalnie to z Japonii, a do mnie z Warszawy). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 Czyli pewnie 177 był po prostu od MY01. Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxtrot Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 a moj wyglada tak ,tylko zielony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 a moj wyglada tak ,tylko zielony To jest akurat przedlift, czyli 1997-2000, więc albo nie zauważyłeś tego na zdjęciu, albo masz złe auto w opisie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxtrot Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 moglem się walnąć,jutro sprawdzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bright Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 moglem się walnąć,jutro sprawdzę To nie pamiętasz jak wygląda Twój samochód:)? Ogólnie przyjęty lifting został dokonany przy MY00 i najłatwiej poznać go po tyle, bo zdecydowanie się różnią. Ten, o którym rozmawialiśmy z tzd był rok później i obejmował tylko silnik i te detale we wnętrzu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 fajne felgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxtrot Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 (edited) chodzi ci o światła na tylnej klapie i zmieniony kształt w/w klapy?jutro wrzucę fotki tylu.można się walnąć jak ma się trzy podobne auta... Edited November 1, 2013 by foxtrot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now