kaarolekkk Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Latałem zx 9r i szło jak przecinak. Latam na zx 10r z 2008r i tak samo i jeszcze lepiej, jeszcze auto nie dało rady żadne pierwsze co to nie porównywać auta do motoru bo to i tak nigdy nie będzie to samo. radeklwh - ninja to ninja super sprzęt jak i subaru. Grzesiek79 auto staruje lepiej niż ścigacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 najczęściej "miszcze" prostej, wystarczy pod rząd kilka ciasnych luków i zostają z tyłu, by za chwile wyprzedzić ponaddźwiękowo na prostej w pozycji jak do robienia kupki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 vince_snd nie wżucaj wszystkich do jednej szuflady bo i tak samo trzabyłoby zrobić z posiadaczami aut. kupują 300 konne i więcej a przy pierwszej lepszej okazji mają wypadki bo nie panują nad autami a i na prostych wymiekają bo 98 lub v-power dobija do 6 zł i jakoś trzeba dojechać na rezerwie i można przycisnąc jak więcej ludzi patrzy aby udowodnić jaki to on nie kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majki46 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Duskusja trwa...i dobrze. Yamaha R1 to faktycznie specyficzny model, szczególnie RN22. Silnik w technologii BIG BANG pracuje jak V-ka. Na co dzień mam Ducati i ten motocykl pracuje jak DIESEL, mocny w dolnym zakresie obrotów a góra się odczuwalnie osłabia, R1 ma podobną charakterystykę z jedną różnicą, że ciągnie do 13.000 RPM Dawniej lubiłem motocykle typu SPORT, teraz trochę mi dokuczają podczas jazdy i może trochę przerażają. Kiedy przesiadłem się z Ducati na R1 i na pierwszym biegu prędkościomierz pokazał 153 km/h, byłem w szoku. Drugi bieg - 196 km/h a wspomnę tylko, że posiada tych biegów SZEŚĆ !!! Debatować przy komputerze można w nieskończoność, ale warto byłoby sprawdzić się na jakimś lotnisku i wtedy wątpliwości zostały by rozwiane. Co do felg..."kwiatek 6178" prześlij foty jak LANOS wygląda na 17", wspomnę również, że mieszkam na styku trzech granic i jeśli chodzi o jakość dróg w moim rejonie to jest wręcz Idealna. Nie martwi mnie więc rozmiar i dyskomfort idący za nim, tym bardziej, że chcę zamontować 215/45 R18. Poniżej foto z naszych dobrych asfaltów w sąsiedztwie Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kramar Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 ja bym został przy 205/50/17, teraz jeżdze na takich i 7 calowej feldze O2 4x4 na zawieszeniu z RSa i w porównaniu do 225/45 na 7.5 cala jest o niebo róznica, auto lżejsze w prowadzeniu,lepiej się zbiera, mniej pali, komfort lepszy, bardziej przewidywalne w skrajnych sytuacjach, na 225 lepiej hamowało lepiej trzymało na bardzo szybkich łukach, ale mniej przewidywalne i nerwowe w zakresie granicznym napewno zamuli Ci auto przy tych Nm` C o do auto VS moto to auto jest bez szans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 (edytowane) Grzesiek79 auto staruje lepiej niż ścigacz? Nie wiem na jakim moto latasz a ni z jakimi autami zdarzyło Ci się spróbować ale ze startu zatrzymanego mocne cztero napędowe auto odepchnie się szypciej w pierwszych chwilach walki ,jak i również na bardzo krętej drodze trzeba dobrze jeździć żeby objechać takie auto ,nie jest to łatwe ogarnąć ok 200KM na jednej gumie, ta moc nie jest wykorzystana w takich warunkach ,nawet 600 objedzie 1000 w pewnych warunkach waga ,zwinność robią tu bardzo dużo ,super moto jest dobrym przykładem . W chwilach jak moto może wykożystac ten ogromny potencjał mocy co daje mu tu stosunek wagi do mocy jest przeciwnikiem dal auta praktycznie nie do pokonania Majki46 drogi ładne tam macie Felgi 17" na moje oko toszkę za małe na lato ,18 będzie ok ja tylko drogi dobre, a ze skutkami szerszej opony i niższego profilu się godzisz to ja bym zapodał 18 , coś za coś Edytowane 8 Listopada 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majki46 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Generalnie jeśli zdecyduję się na zakup felg 18" to na 100% będą to markowe koła takie jak ENKEI lub ROTA chyba, że trafią się Volk Raysy za dobrą kasę Dodając do tego opony o jeden rozmiar szersze czyli 215 i niższa masa wirująca, która jest w stanie zrekompensować mi ich wielkość. Seryjne 17" to waga w granicach 9-11 kg/szt, gdzie Japońskie 17-ki to waga max 7,5 kg/szt - wiem, sprawdzałem. Lanos ma duże nadkola i seryjne 17-ki wyglądają po prostu słabo, są za małe. Ciekaw jestem jak wypełniły by nadkole po zmniejszeniu prześwitu za pomocą niższych sprężyn, ale na wszystkich fotach z JDM-u lub USA, wozy stoją na minimum 18" like this... Uploaded with ImageShack.us ...or this Uploaded with ImageShack.us Podobny zabieg wykonałem w poprzednim samochodzie, który posiadał seryjnie 16" 195/50 i zmieniłem na lato na 17" 215/40 z felgami Enkei-a...efekt na zdjęciach poniżej: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Teraz to już nieco musztarda po obiedzie, bo moje auto nie istnieje, ale chętnie przekonałbym, kilku ortodoksów jednośladu, o możliwościach mocnego auta awd . ...jakoś mnie nigdy żadne 1l w motorze, z zatrzymanego, nie "uświadomiło " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 mocne auto AWD zapiernicza ale nie porówna się motoru do samochodu.. rozkład masy do mocy pomiedzy autem a motorem to przepaść kolosalna..!! ja nie trafiłem na auto szybsze od mojej ninji... ze startu.. ok 3 metry pierwsze auta ale potem?? na 1 biegu taka r1 ma 150km/h na 2 190 a na trzecim biegu motoru kończą się możliwości subaru.. motor można tylko i wyłącznie porównać z motorem.. zaraz ktoś wyleci że są subarynki 800konne ale i są motory mocniejsze hayabuza turbo z długim tylnym wachaczem ... motor to motor a auto to auto i . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Kompletnie tu nie chodzi o porównywanie auta ze "ścigaczami" i wiadomo,że motocykl będzie szybszy finalnie. Chodzi o umiejętność startu na takiej maszynie i odwagę kierującego.Chyba raczej nie spotyka się na każdych światłach jeźdźców na R1 czy innym mocnym ścigaczem,na dobrej,rozgrzanej oponie,gotowych ze startu odkręcić manetkę do końca i potrafiących wykorzystać moc i przyspieszenia takich maszyn.Tu leży przewaga mocnego czterołapa. Choć nieduża i tylko na chwilę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majki46 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Tak, to prawda. Start takim motocyklem spod świateł to gaz w granicach połowy zakresu oraz maksymalne dociążenie przodu motocykla. Pomimo zachowania pełnej procedury startowej, sporo tracimy podczas "Wheelie" (jazdy z uniesionym przednim kołem) lub ślizgającej się tylnej oponie. Na szczęście dla wszystkich fanów Superbike-ów dzisiejsze maszyny z 1000 ccm w dowodzie posiadają kontrolę trakcji, ABS i flagowe maszyny również Launch Control (kontrolę startu). Kontrola ta pomaga motocykliście jak najlepiej wystartować spod wyżej wymienionych świateł, uzyskać jak największe przyspieszenie i maksymalnie zniwelować Wheelie. Podsumowując temat, mocne Evo lub Impreza startujące z Czterech Łap będzie miało duży problem z motocyklami spod znaku Aprilia RSV4 czy Ducati Panigalle i dlatego podczas zawodów na 1/4 mili, motocykle posiadają swoje grupy w których się dzielą i startują. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolek1993 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Motocykle tak jak i samochody są przecież niejako podzielone na bardziej "skłonne" do prostych i na te zwinniejsze, ścigacze są bardziej skłonne do prostych, wiadomo że w zakrętach też sobie radzą, ale z super wyważonym czterołapem na krętej górskiej drodze nie dadzą sobie rady, tak samo jak supermoto lub inne zwinne motocykle do jazdy w winklach nie poradzą sobie z ameryhańskimi corvetami lub tym podomnymi, gdzie pod maską siedzi 6 czy 7 litrowy potwór, wykręcony na blisko 1000km i niemal nie potrafiący skręcać. Ale jak już "wywlekasz" klasę najwyższą motocyki, to postaw swoją R1 z np. Lamborghini Sesto Elemento, albo GTRem P800 oj nie wiem jaki byłby wynik takiego pojedynku, ale obstawiałbym że te auta dałyby radę Yamaszce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majki46 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) Oczywiście, nie mam co do tego wątpliwości, że samochody z takimi Nazwami wygrają. Rozmawialiśmy o zrobionym EVO lub Subaru a Yamaha R1 w serii. Sesto Elemento to auto bez Homologacji na drogi z przyśpieszeniem 0-100 km/h 2.5 sec... Yamaha R1 którą posiadam mam na sprzedaż, ponieważ nie jest to motocykl do codziennej jazdy i doskonale wiem jaką przewagę nad Nią mają lekkie maszyny Supermoto, gdyż miałem kilka potworów w garaży z tej właśnie kategorii... Wracając do sedna, umiejętności to jedno a sprzęt to drugie, jednak seryjne motocykle z kategorii Superbike są znacznie szybsze od mocno podkręconych 4WD na przynajmniej 1000 metrach. Edytowane 12 Listopada 2013 przez Majki46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 pokaż mi auto które się pościga z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolek1993 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Myślę, że ten mógłby się ścigać: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FQeRsz2uxJE Ale nie ma co wstawiać sobie coraz to bardziej szalonych projektów, bo dojdziemy do dragsterów o mocach 7000KM napędzanych podtlenkiem azotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Tu leży przewaga mocnego czterołapa. Choć nieduża i tylko na chwilę. I to jest to Teraz to już nieco musztarda po obiedzie, bo moje auto nie istnieje Carlos jeszcze nic straconego przecież budujesz nowe i temat by się na pewno rozwiną Ale to nie oto tu chodzi żeby sobie udowadniać co szybsze , ja uwielbiam motocykle tak jak i auta i to każde daje nam coś innego ,choć moto jest bardziej nie bezpieczne i to o wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolek1993 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Ale to nie oto tu chodzi żeby sobie udowadniać co szybsze , ja uwielbiam motocykle tak jak i auta i to każde daje nam coś innego ,choć moto jest bardziej nie bezpieczne i to o wiele Przepiękne podsumowanie, zgadzam się w 100%. Sam jeżdżę i motorem i autami. Do obydwu trzeba mieć olej w głowie i trochę rozwagi . Jeżeli zachowamy zdrowy rozsądek to dostarczą wiele rozrywki i zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się