Skocz do zawartości

problem z poduszką powietrzną


subcharles

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z poduszką powietrzną w Foresterze 2004 r.

Kupiłem auto po niewielkiej stłuczce. "Obrażenia" nie były duże, ale wystrzeliła poduszka powietrzna kierowcy. Wymieniłem poduszkę (używana) , ale elektryk ma problem z jej uzbrojeniem. W końcu stwierdził, że jest to poduszka "dwustopniowa", z dwoma wtyczkami, a u mnie oryginalnie powinna być "jednostopniowa" z jedną wtyczką. Czy ktoś z Was wie coś na ten temat ? Czy rzeczywiście w Foresterze II występują dwa różne rodzaje poduszek powietrznych kierowcy (w tym samym kształcie kierownicy - trójramienna, wnętrze auta takie jak w Foresterze II po lifcie). Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwieksza wada wersji z US jest to ze nie zawsze daje sie odpowiednio wiele zaoszczedzic....

 

A tak na marginesie, na czym polega wyzszosc poduszki jedno stopniowej nad dwu stopniowa?

 

Jeśli interpretacja "stopni" jest analogiczna co do grupy VAG to poduszka jednostopniowa ma jeden nabój napełniający a dwustopniowa dwa. Jeśli (w przypadku 2 stopniowego airbaga) sensor wykrywa słabsze uderzenie to poduszka nie jest napełniana w 100%. Nie wiem jak to wygląda w Subaru ale zasadniczo 2 naboje umożliwiają regulowanie stopnia napełnienia, odpalanych w zależności od siły zderzenia. Tego typu sterownik umożliwia także różnicowanie czasu pomiędzy odpaleniem ładunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...