Jump to content

Subaru Levorg


Recommended Posts

Od kwietnia zrobiłem już Levorgiem 1.6 Turbo prawie 5k kilometrów pomimo, że do pracy nim nie dojeżdżam. To co w nim uwielbiam to to, że jazda nim nigdy mi się nie nudzi. Chce się nim jeździć bez końca. Każda najmniejsza podróż, choćby tylko 6km tam i z powrotem to ogromna przyjemność. Technologia S-AWD i silnik Boxer to kozackie połączenie, w ogóle niedoceniane, ale to już zasługa katastrofalnego marketingu firmy.

W lipcu zrobiłem przegląd przy 60kkm, do wymiany poszły zużyte przednie tarcze hamulcowe. Całościowy koszt utrzymania samochodu jednak wysoki, trochę wyższy niż się spodziewałem, a jeszcze czeka mnie zakup zimówek Yokohamy w tym roku. Na dzień dzisiejszy całościowy koszt utrzymania, nie licząc zakupu fotelików dla dzieci to 3342 €.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Replies 8.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dostałem Levorga na cały dzień, bo moje auto ma serwis przy 60.000km. Fajnie się nim jeździ, pod koniec dnia zrobię jakieś podsumowanie, bo to naprawdę ciekawa propozycja. Z góry zaznaczam, że opisuję

Kupiłem Auto Świat z uwagi na artykuł o Levorgu. Nadmienię, że zazwyczaj tej pozycji nie kupuję z przyczyn  "ogólno-progermaniskich" Wspomniany fragment wskazuje na to, że redaktor Borkowski już tam

Chojny szczerze krytykowałem zwłaszcza w latach 2009 kiedy zniknęło ostatnie fajne subaru czyli Legacy i zaczęła sie stylistyczna i mechaniczna mizeria.Po prostu nie mogłem zniesc jak " to nowe " obec

Posted Images

2 godziny temu, polak900 napisał:


Kurnika w Europie pewnie nie będzie miał ale za to jakieś 150 koni emoji12.png

To kurnik w negatywnie, więc może będzie. W końcu jakoś trzeba podać powietrze do turbo..

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Na razie na niemieckiej stronie Subaru jest Levorg MY20, w zasadzie taka Impreza kombi wyszła: wolnossące 2,0 150KM. Ciekawe czy się doczekamy tych mniejszych doładowanych silników.

Link to post
Share on other sites
Teraz, kapalus napisał:

A w Szwecji nowego Levorga 2.0 nie bedzie, oficjalne info z salonu Subaru sprzed tygodnia. Zostaja tylko uzywki 1.6 i koniec poki co. Tylko Outback, Forester i XV zostaja w ofercie.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 

 

Konsekwentnie skupiaja sie na SUV / crossover'ach, jak wczesniej i zapowiadano...

Link to post
Share on other sites

W Polsce też nie będzie Levorga, oficjalnie, gdyż kalkulacja jest zrobiona i pewnie jak się będzie zdeterminowanym to sprzedadzą/sprowadzą z DE/CH.

Link to post
Share on other sites

Mam zamiar potrzymac obecnego Levorga, tak dlugo, jak to mozliwe. 
 

Po jezdzie probnej Foresterem E-Boxer wiem, ze nie odnajde sie w nowej gamie modelowej Subaru. Auta totalnie bez ikry. 
Ubolewam, ale nie ma nic dla mnie. 

 

Levorg 1,6 to swietne auto, pozostaje na dluzej, no bo bo na co zmienic? 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Jestem pelen sympatii dla obecnego Outbacka, urzekl mnie i widze go jako jedyny model, ktorym chcialbym jezdzic, gdybym nie mial juz Levorga. 
 

Musze sie pogodzic z silnikiem 2,5i i gorszym prowadzeniem, to nie Levorg. 
Pomimo wszystko uwazam, ze Outback 2,5 ma wiecej wigoru niz E-Boxer i dlatego bralbym go pod uwage b

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Christoph napisał:

Jestem pelen sympatii dla obecnego Outbacka, urzekl mnie i widze go jako jedyny model, ktorym chcialbym jezdzic, gdybym nie mial juz Levorga. 
 

Musze sie pogodzic z silnikiem 2,5i i gorszym prowadzeniem, to nie Levorg. 
Pomimo wszystko uwazam, ze Outback 2,5 ma wiecej wigoru niz E-Boxer i dlatego bralbym go pod uwage b

Wydaje mi się, ze Levorg i OBK to mimo wszystko bardzo różne auta. Ja wybierając odrzuciłem Levorga (MY 15) ze względu na dramatycznie słabe wyciszenie. Ale frajda z jazdy vs OBK zdecydowanie większa. Mimo, że Levy nie jest zbyt szybki (choć i tak szybszy niż OBK) to nadrabia fajną charakterystyką prowadzenia. No ale na rodzinny wagon też lepiej nadaje się OBK. A Levego z 2.0 150KM sobie nie wyobrażam, może dobrze, że go nie będzie w sprzedaży.

Link to post
Share on other sites

siostra przeszla droge legacy kombi - levorg - obk

levka wspomina jako zgrabne szybkie ale zbyt male auto dla jej rodziny (2+2) no i dosc slabo wykonane

o ile na halas od nadkoli przymykali oko to slaba pakownosc ich zmeczyla

jej mocy w obk-u nie brakuje ale ma diesla chyba ostatniego sprzedanego w niemczech

 

tapatalked

Link to post
Share on other sites

Hmm dziwne ja mam dzieci wieku 3 i 9 lat i dwa tygodnie góry czy morze miejsca nam wystarczało. I nawet spacerówka się z nami zabrała ;)

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Kupujac Levorga MY16 przyjalem pewien kompromis: 

- brak przeswitu w zamian za swietne prowadzenie;

- przystepna cena w zamian za mniej miejsca i komfortu. 

 

Od poczatku zakladalem wyciszenie auta i nowe car audio - tak usunalem istotna dla mnie wade - slabe wyciszenie. Inwestycja broni sie od samego poczatku - Levorg stal sie bardzo komfortowym autem na trasy. 

 

Bagaznik nigdy nie byl dla mnie tematem - dyscyplina pakowania z wyjazdow motocyklowych i alergia na przeprowadzki - i mniej bagazu, tym lepiej. Jak dla mnie, jest az nadto. 

 

Ja wiem, ze Levorg i Outback to dwa rozne swiaty, ale oba auta sa swietne we wlasnej kategorii. 

 

Mnie chodzi o to, ze skoro nie widze sie z nowym E-Boxerem, to pozostaje mi jedynie moj Levorg lub obecny Outback, jesli jeszcze chcialbym jezdzic Subaru. 

 

PS: jak pomysle, ile to gadki bylo, ze Levorg 1,6 DIT „nie jedzie”, to patrzac na obecna oferte silnikowa w EU, usmiecham sie do siebie i wiem, ze kupujac Levorga, dokonalem wlasciwego wyboru. 

 

Podkreslam, Levorg to swietne auto. 

Edited by Christoph
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Christoph napisał:

(...) ile to gadki bylo, ze Levorg 1,6 DIT „nie jedzie”, to patrzac na obecna oferte silnikowa w EU, usmiecham sie do siebie i wiem, ze kupujac Levorga, dokonalem wlasciwego wyboru (...)

 

no bo faktycznie "nie jedzie" - chyba, ze porownujemy Levorga do innych "subjektywnie dynamicznych" aut ;):mrgreen:

 

 

33 minuty temu, Christoph napisał:

Podkreslam, Levorg to swietne auto. 

 

P.S. kazda potwora ma swego amatora... czy jakos tak :biglol:

Edited by eddie_gt4
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, Christoph napisał:

PS: jak pomysle, ile to gadki bylo, ze Levorg 1,6 DIT „nie jedzie”, to patrzac na obecna oferte silnikowa w EU, usmiecham sie do siebie i wiem, ze kupujac Levorga, dokonalem wlasciwego wyboru. 

 

Podkreslam, Levorg to swietne auto. 

No gdyby dziś był w ofercie SIP, powinien na tle innych aut od razu dostać plakietki i dopisek STI. Ostatnie Subaru dostępne z turbo. Ciesz się i korzystaj. Ja nie mam tyle zacięcia, żeby w nowym fabrycznie aucie dokładać audio i wyciszać, uważam, ze to należy do producenta. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Wydaje mi się, ze Levorg i OBK to mimo wszystko bardzo różne auta. Ja wybierając odrzuciłem Levorga (MY 15) ze względu na dramatycznie słabe wyciszenie. Ale frajda z jazdy vs OBK zdecydowanie większa. Mimo, że Levy nie jest zbyt szybki (choć i tak szybszy niż OBK) to nadrabia fajną charakterystyką prowadzenia. No ale na rodzinny wagon też lepiej nadaje się OBK. A Levego z 2.0 150KM sobie nie wyobrażam, może dobrze, że go nie będzie w sprzedaży.

 

Miałem OBK 3.6R w nowej budzie Limited - co tylko fabryka dała (jeszcze przed Eye -sight). Jednym z głównych powodów sprzedaży był hałas, który odkryłem po przejechaniu 1200 km Skodą Octavią 1.6 Diesel i powrocie do OBK. Levorgiem jeździłem, ale nie nasłuchiwałem hałasu w trasie. 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

No gdyby dziś był w ofercie SIP, powinien na tle innych aut od razu dostać plakietki i dopisek STI. Ostatnie Subaru dostępne z turbo. Ciesz się i korzystaj. Ja nie mam tyle zacięcia, żeby w nowym fabrycznie aucie dokładać audio i wyciszać, uważam, ze to należy do producenta. 

 

Wymiana audio i wyciszenie podniosą budżet do poziomu już gotowego auta, innej marki. Było o tym sporo w tym wątku ;-)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...