Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Od kwietnia zrobiłem już Levorgiem 1.6 Turbo prawie 5k kilometrów pomimo, że do pracy nim nie dojeżdżam. To co w nim uwielbiam to to, że jazda nim nigdy mi się nie nudzi. Chce się nim jeździć bez końca. Każda najmniejsza podróż, choćby tylko 6km tam i z powrotem to ogromna przyjemność. Technologia S-AWD i silnik Boxer to kozackie połączenie, w ogóle niedoceniane, ale to już zasługa katastrofalnego marketingu firmy.

W lipcu zrobiłem przegląd przy 60kkm, do wymiany poszły zużyte przednie tarcze hamulcowe. Całościowy koszt utrzymania samochodu jednak wysoki, trochę wyższy niż się spodziewałem, a jeszcze czeka mnie zakup zimówek Yokohamy w tym roku. Na dzień dzisiejszy całościowy koszt utrzymania, nie licząc zakupu fotelików dla dzieci to 3342 €.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

A w Szwecji nowego Levorga 2.0 nie bedzie, oficjalne info z salonu Subaru sprzed tygodnia. Zostaja tylko uzywki 1.6 i koniec poki co. Tylko Outback, Forester i XV zostaja w ofercie.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kapalus napisał:

A w Szwecji nowego Levorga 2.0 nie bedzie, oficjalne info z salonu Subaru sprzed tygodnia. Zostaja tylko uzywki 1.6 i koniec poki co. Tylko Outback, Forester i XV zostaja w ofercie.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 

 

Konsekwentnie skupiaja sie na SUV / crossover'ach, jak wczesniej i zapowiadano...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce też nie będzie Levorga, oficjalnie, gdyż kalkulacja jest zrobiona i pewnie jak się będzie zdeterminowanym to sprzedadzą/sprowadzą z DE/CH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar potrzymac obecnego Levorga, tak dlugo, jak to mozliwe. 
 

Po jezdzie probnej Foresterem E-Boxer wiem, ze nie odnajde sie w nowej gamie modelowej Subaru. Auta totalnie bez ikry. 
Ubolewam, ale nie ma nic dla mnie. 

 

Levorg 1,6 to swietne auto, pozostaje na dluzej, no bo bo na co zmienic? 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pelen sympatii dla obecnego Outbacka, urzekl mnie i widze go jako jedyny model, ktorym chcialbym jezdzic, gdybym nie mial juz Levorga. 
 

Musze sie pogodzic z silnikiem 2,5i i gorszym prowadzeniem, to nie Levorg. 
Pomimo wszystko uwazam, ze Outback 2,5 ma wiecej wigoru niz E-Boxer i dlatego bralbym go pod uwage b

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Christoph napisał:

Jestem pelen sympatii dla obecnego Outbacka, urzekl mnie i widze go jako jedyny model, ktorym chcialbym jezdzic, gdybym nie mial juz Levorga. 
 

Musze sie pogodzic z silnikiem 2,5i i gorszym prowadzeniem, to nie Levorg. 
Pomimo wszystko uwazam, ze Outback 2,5 ma wiecej wigoru niz E-Boxer i dlatego bralbym go pod uwage b

Wydaje mi się, ze Levorg i OBK to mimo wszystko bardzo różne auta. Ja wybierając odrzuciłem Levorga (MY 15) ze względu na dramatycznie słabe wyciszenie. Ale frajda z jazdy vs OBK zdecydowanie większa. Mimo, że Levy nie jest zbyt szybki (choć i tak szybszy niż OBK) to nadrabia fajną charakterystyką prowadzenia. No ale na rodzinny wagon też lepiej nadaje się OBK. A Levego z 2.0 150KM sobie nie wyobrażam, może dobrze, że go nie będzie w sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siostra przeszla droge legacy kombi - levorg - obk

levka wspomina jako zgrabne szybkie ale zbyt male auto dla jej rodziny (2+2) no i dosc slabo wykonane

o ile na halas od nadkoli przymykali oko to slaba pakownosc ich zmeczyla

jej mocy w obk-u nie brakuje ale ma diesla chyba ostatniego sprzedanego w niemczech

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujac Levorga MY16 przyjalem pewien kompromis: 

- brak przeswitu w zamian za swietne prowadzenie;

- przystepna cena w zamian za mniej miejsca i komfortu. 

 

Od poczatku zakladalem wyciszenie auta i nowe car audio - tak usunalem istotna dla mnie wade - slabe wyciszenie. Inwestycja broni sie od samego poczatku - Levorg stal sie bardzo komfortowym autem na trasy. 

 

Bagaznik nigdy nie byl dla mnie tematem - dyscyplina pakowania z wyjazdow motocyklowych i alergia na przeprowadzki - i mniej bagazu, tym lepiej. Jak dla mnie, jest az nadto. 

 

Ja wiem, ze Levorg i Outback to dwa rozne swiaty, ale oba auta sa swietne we wlasnej kategorii. 

 

Mnie chodzi o to, ze skoro nie widze sie z nowym E-Boxerem, to pozostaje mi jedynie moj Levorg lub obecny Outback, jesli jeszcze chcialbym jezdzic Subaru. 

 

PS: jak pomysle, ile to gadki bylo, ze Levorg 1,6 DIT „nie jedzie”, to patrzac na obecna oferte silnikowa w EU, usmiecham sie do siebie i wiem, ze kupujac Levorga, dokonalem wlasciwego wyboru. 

 

Podkreslam, Levorg to swietne auto. 

Edytowane przez Christoph
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Christoph napisał:

(...) ile to gadki bylo, ze Levorg 1,6 DIT „nie jedzie”, to patrzac na obecna oferte silnikowa w EU, usmiecham sie do siebie i wiem, ze kupujac Levorga, dokonalem wlasciwego wyboru (...)

 

no bo faktycznie "nie jedzie" - chyba, ze porownujemy Levorga do innych "subjektywnie dynamicznych" aut ;):mrgreen:

 

 

33 minuty temu, Christoph napisał:

Podkreslam, Levorg to swietne auto. 

 

P.S. kazda potwora ma swego amatora... czy jakos tak :biglol:

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Christoph napisał:

PS: jak pomysle, ile to gadki bylo, ze Levorg 1,6 DIT „nie jedzie”, to patrzac na obecna oferte silnikowa w EU, usmiecham sie do siebie i wiem, ze kupujac Levorga, dokonalem wlasciwego wyboru. 

 

Podkreslam, Levorg to swietne auto. 

No gdyby dziś był w ofercie SIP, powinien na tle innych aut od razu dostać plakietki i dopisek STI. Ostatnie Subaru dostępne z turbo. Ciesz się i korzystaj. Ja nie mam tyle zacięcia, żeby w nowym fabrycznie aucie dokładać audio i wyciszać, uważam, ze to należy do producenta. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Wydaje mi się, ze Levorg i OBK to mimo wszystko bardzo różne auta. Ja wybierając odrzuciłem Levorga (MY 15) ze względu na dramatycznie słabe wyciszenie. Ale frajda z jazdy vs OBK zdecydowanie większa. Mimo, że Levy nie jest zbyt szybki (choć i tak szybszy niż OBK) to nadrabia fajną charakterystyką prowadzenia. No ale na rodzinny wagon też lepiej nadaje się OBK. A Levego z 2.0 150KM sobie nie wyobrażam, może dobrze, że go nie będzie w sprzedaży.

 

Miałem OBK 3.6R w nowej budzie Limited - co tylko fabryka dała (jeszcze przed Eye -sight). Jednym z głównych powodów sprzedaży był hałas, który odkryłem po przejechaniu 1200 km Skodą Octavią 1.6 Diesel i powrocie do OBK. Levorgiem jeździłem, ale nie nasłuchiwałem hałasu w trasie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

No gdyby dziś był w ofercie SIP, powinien na tle innych aut od razu dostać plakietki i dopisek STI. Ostatnie Subaru dostępne z turbo. Ciesz się i korzystaj. Ja nie mam tyle zacięcia, żeby w nowym fabrycznie aucie dokładać audio i wyciszać, uważam, ze to należy do producenta. 

 

Wymiana audio i wyciszenie podniosą budżet do poziomu już gotowego auta, innej marki. Było o tym sporo w tym wątku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...