Jump to content
FilipBB

Subaru Levorg

Recommended Posts

Dobrze, ze w moim obecnym Levorgu MY16 dalem zakonserwowac podwozie i przedluzylem gwarancje. Obecnie to jedyne Subaru, ktore jeszcze ma jakies osiagi i jakos tam jedzie (rewelacji nie ma, ale wystarczy). Przynajmniej przy rozpedzaniu do setki odstawi nowego Levorga, Outbacka, Forestera, XV i nie ma wstydu stanac tuz obok Skody TDI na swiatlach ;)

 

Quo vadis, Subaru EU? Quo vadis? 

A po naszymu: 

 

Komu wadzisz, Subaru? EU? 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, anakinsky napisał:

Jedyne, co warto mieć z tego modelu, to przednia kamera. I mocno się nad nią zastanawiam. 

 

Przednia kamera była już w MY 2018. 

I ten zatkany kurnik... 

Smutne to wszystko :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Przednia kamera była już w MY 2018. 
I ten zatkany kurnik... 
Smutne to wszystko
 
Szkoda, i wyglada gorzej - brak kurnika i mocy ubylo.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 godziny temu, Christoph napisał:

Obecnie to jedyne Subaru, ktore jeszcze ma jakies osiagi i jakos tam jedzie

Jest jeszcze Forester XT, który jedzie znacznie lepiej. 

 

Wracając do LevorgaMY19 - zastanawiam się, dlaczego został ten wielki chromowany grill, skoro pojawiła się nowa stylistyka. Przynajmniej na rynku JDM w wersji STI:

 

 

levorg.jpg

Edited by anakinsky

Share this post


Link to post
Share on other sites

A z kurnikiem to nie jest tak, że jest po prostu już zakazany w jakiejkolwiek formie (bezpieczeństwo pieszych)?

Oczywiście mowa o nowych modelach (samochodach).

Share this post


Link to post
Share on other sites
A z kurnikiem to nie jest tak, że jest po prostu już zakazany w jakiejkolwiek formie (bezpieczeństwo pieszych)?
Oczywiście mowa o nowych modelach (samochodach).
Niestety tak - normy unijne zdaje sie...

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

W XT niby kurnik był niebezpieczny, a w późniejszym Levorgu czy STI już nie?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, anakinsky napisał:

Jest jeszcze Forester XT, który jedzie znacznie lepiej. 

 

Jak jest jak nie ma :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, GREGG napisał:

 

Jak jest jak nie ma :rolleyes:

Miałem na myśli do MY18. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, Kukson napisał:

W XT niby kurnik był niebezpieczny, a w późniejszym Levorgu czy STI już nie?

Jest niebezpieczny odkąd ocena w testach bezpieczeństwa pojazdu stała się też zależna od ryzyka jakie pojazd stwarza wobec pieszego przy potrąceniu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Michał W. napisał:

Jest niebezpieczny odkąd ocena w testach bezpieczeństwa pojazdu stała się też zależna od ryzyka jakie pojazd stwarza wobec pieszego przy potrąceniu. 

Czyli od kiedy? bo jak wychodził Forek XT SJ to już wtedy tłumaczyli brak kurnika przez bezpieczeństwo pieszych, a po dwóch czy trzech latach wyszedł Levorg z kurnikiem.

Zresztą w wolnossącym Levorgu kurnik nie jest potrzebny.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

być może nie zauważyliście takiego małego szczegółu jakim jest  prześwit auta i na jakiej wysokości zaczyna się maska... Najwidoczniej testy zderzeniowe pokazały ze kurnik w XT jest be i przy potrąceniu pieszego sieka czaszkę jak indiańska maczeta wciągając resztki do IC, a w Levorgu takie zjawisko nie występuje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ja dobrze widzę - w ofertach dealerskich nie ma już Levorga (?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spelnila sie moja przepowiednia ;)

Zaprawde powiadam wam, bedziecie tesknic za Levorgiem 1,6 DIT, bo to ostatnie dobrze jezdzace i trzymajace sie drogi Subaru ;) 

Kto dotad nie kupil, niech zaluje. Auto prawie juz kultowe. 

  • Haha 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Christoph napisał:

Dobrze, ze w moim obecnym Levorgu MY16 dalem zakonserwowac podwozie

 

Nic tylko trzeba konserwować, a jak silnik/cvt padnie - przeszczepić z WRX-a(USA)/Levorga(JPN) 2.0 DIT. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Kukson napisał:

Czyli od kiedy? bo jak wychodził Forek XT SJ to już wtedy tłumaczyli brak kurnika przez bezpieczeństwo pieszych, a po dwóch czy trzech latach wyszedł Levorg z kurnikiem.

Zresztą w wolnossącym Levorgu kurnik nie jest potrzebny.

Testy są przeprowadzane regularnie ale co jakiś czas są zaostrzane kryteria i pewnie tak jak napisał kolega @Karas Forester XT od samego początku tych prób był oceniany jako niebezpieczny a Levorg dopiero po wprowadzeniu kolejnych obostrzeń w ocenie szkodliwości potrąceń został sklasyfikowany jako niebezpieczny. 

Wszystkie kryteria ocen czy pojazd jest bezpieczny ulegają co jakiś czas zmianom i tak pojazdy z przed powiedzmy 7 lat wtedy oceniane na powiedzmy max czyli 5 gwiazdek w ponownych testach dziś ledwo łapią się na 3 gwiazdki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak obserwuję co się dzieje, to obawiam się, że może być podobnie jak z Infiniti.

Na początku roku miałem okazję pojeździć nieco Q50. Na moje pytanie, czemu w salonie sprzedaży tak pusto (2 modele w ofercie) i tak smutno?, zapewniano mnie, że szykuje się coś mocnego. Nowe otwarcie...coś w ten deseń. Nawet kadra ma mieć jakieś lepsze warunki pracy-uposażenie etc.

2-3 tygodnie po tak zarysowanym idyllicznym obrazie, włączam "Raport Turbo" na TVN Turbo i słyszę...no wiadomo: Infiniti wycofuje się z Polskiego rynku.

 

Z SIP też słychać dużo pozytywów, a tymczasem oferta kurczy się na naszych oczach.

 

...nie chciałbym usłyszeć podobnych wiadomości również o mojej ulubionej marce :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, TP_S napisał:

Czy ja dobrze widzę - w ofertach dealerskich nie ma już Levorga (?)

Teraz nie ma. Pewnie będzie MY20 ale z silnikiem 2.0NA. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Christoph napisał:

Auto prawie juz kultowe.

imo nigdy nie było i nie będzie kultowe. 

Brak tego modelu na największym rynku Subaru czyli USA świadczy imo że nigdy nie wiązano z nim dalekosiężnych planów. Nie ważne czy z 1,6 dit z 2.0i  sprzedaż w EU była i będzie marginalna  i wcale bym się nie zdziwił jakby model wogole wycofano z oferty. Imo Subaru mogłoby go uratować tworząc z niego coś na wzór OBK .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te 11,7s do 100 i ledwo 190 km/h v max to bedzie hit :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedzie kultowe :) Bo to ostatnie turbo Subaru w ofercie europejskiej. 

 

Podnosic levorga? Po co? Zeby robic kolejnego crossovera? Levorg X-cross? 

 

Brak levorga na rynku USA nie jest wyznacznikiem, bo tam np. jest Legacy, a u nas nie ma. Poza tym dla polowy amerykanow to zbyt ciasny samochod.

 

Natomiast na nasze europejskie warunki pasuje. Co by nie mowic, jest to swietne auto, ktore daje duzo frajdy z jazdy po zakretach :) 

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Te 11,7s do 100 i ledwo 190 km/h v max to bedzie hit :)

To rzeczywiście kiepsko, impreza podobno fajnie lata z 2,0



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro takie świetne auto dlaczego się nie sprzedaje zapytam przewrotnie ;) sam kupiłem przez przypadek 3 tygodnie wcześniej nie wiedziałem że istnieje ,)

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sprzedaj się bo nie ma go aktualnie w ofercie ale jestem jakoś dziwnie przekonany, że z 2.0 DIT znalazłoby więcej właścicieli.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Christoph napisał:

Bedzie kultowe :) Bo to ostatnie turbo Subaru w ofercie europejskiej. 

 

 

Ostatnie ale nie samotne - w ofercie był też Forek XT turbo :)

Liczę że Forek turbo też będzie kultowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...