Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze, ze w moim obecnym Levorgu MY16 dalem zakonserwowac podwozie i przedluzylem gwarancje. Obecnie to jedyne Subaru, ktore jeszcze ma jakies osiagi i jakos tam jedzie (rewelacji nie ma, ale wystarczy). Przynajmniej przy rozpedzaniu do setki odstawi nowego Levorga, Outbacka, Forestera, XV i nie ma wstydu stanac tuz obok Skody TDI na swiatlach ;)

 

Quo vadis, Subaru EU? Quo vadis? 

A po naszymu: 

 

Komu wadzisz, Subaru? EU? 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, anakinsky napisał:

Jedyne, co warto mieć z tego modelu, to przednia kamera. I mocno się nad nią zastanawiam. 

 

Przednia kamera była już w MY 2018. 

I ten zatkany kurnik... 

Smutne to wszystko :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Christoph napisał:

Obecnie to jedyne Subaru, ktore jeszcze ma jakies osiagi i jakos tam jedzie

Jest jeszcze Forester XT, który jedzie znacznie lepiej. 

 

Wracając do LevorgaMY19 - zastanawiam się, dlaczego został ten wielki chromowany grill, skoro pojawiła się nowa stylistyka. Przynajmniej na rynku JDM w wersji STI:

 

 

levorg.jpg

Edytowane przez anakinsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z kurnikiem to nie jest tak, że jest po prostu już zakazany w jakiejkolwiek formie (bezpieczeństwo pieszych)?
Oczywiście mowa o nowych modelach (samochodach).
Niestety tak - normy unijne zdaje sie...

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Kukson napisał:

W XT niby kurnik był niebezpieczny, a w późniejszym Levorgu czy STI już nie?

Jest niebezpieczny odkąd ocena w testach bezpieczeństwa pojazdu stała się też zależna od ryzyka jakie pojazd stwarza wobec pieszego przy potrąceniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Michał W. napisał:

Jest niebezpieczny odkąd ocena w testach bezpieczeństwa pojazdu stała się też zależna od ryzyka jakie pojazd stwarza wobec pieszego przy potrąceniu. 

Czyli od kiedy? bo jak wychodził Forek XT SJ to już wtedy tłumaczyli brak kurnika przez bezpieczeństwo pieszych, a po dwóch czy trzech latach wyszedł Levorg z kurnikiem.

Zresztą w wolnossącym Levorgu kurnik nie jest potrzebny.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

być może nie zauważyliście takiego małego szczegółu jakim jest  prześwit auta i na jakiej wysokości zaczyna się maska... Najwidoczniej testy zderzeniowe pokazały ze kurnik w XT jest be i przy potrąceniu pieszego sieka czaszkę jak indiańska maczeta wciągając resztki do IC, a w Levorgu takie zjawisko nie występuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Christoph napisał:

Dobrze, ze w moim obecnym Levorgu MY16 dalem zakonserwowac podwozie

 

Nic tylko trzeba konserwować, a jak silnik/cvt padnie - przeszczepić z WRX-a(USA)/Levorga(JPN) 2.0 DIT. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kukson napisał:

Czyli od kiedy? bo jak wychodził Forek XT SJ to już wtedy tłumaczyli brak kurnika przez bezpieczeństwo pieszych, a po dwóch czy trzech latach wyszedł Levorg z kurnikiem.

Zresztą w wolnossącym Levorgu kurnik nie jest potrzebny.

Testy są przeprowadzane regularnie ale co jakiś czas są zaostrzane kryteria i pewnie tak jak napisał kolega @Karas Forester XT od samego początku tych prób był oceniany jako niebezpieczny a Levorg dopiero po wprowadzeniu kolejnych obostrzeń w ocenie szkodliwości potrąceń został sklasyfikowany jako niebezpieczny. 

Wszystkie kryteria ocen czy pojazd jest bezpieczny ulegają co jakiś czas zmianom i tak pojazdy z przed powiedzmy 7 lat wtedy oceniane na powiedzmy max czyli 5 gwiazdek w ponownych testach dziś ledwo łapią się na 3 gwiazdki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak obserwuję co się dzieje, to obawiam się, że może być podobnie jak z Infiniti.

Na początku roku miałem okazję pojeździć nieco Q50. Na moje pytanie, czemu w salonie sprzedaży tak pusto (2 modele w ofercie) i tak smutno?, zapewniano mnie, że szykuje się coś mocnego. Nowe otwarcie...coś w ten deseń. Nawet kadra ma mieć jakieś lepsze warunki pracy-uposażenie etc.

2-3 tygodnie po tak zarysowanym idyllicznym obrazie, włączam "Raport Turbo" na TVN Turbo i słyszę...no wiadomo: Infiniti wycofuje się z Polskiego rynku.

 

Z SIP też słychać dużo pozytywów, a tymczasem oferta kurczy się na naszych oczach.

 

...nie chciałbym usłyszeć podobnych wiadomości również o mojej ulubionej marce :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Christoph napisał:

Auto prawie juz kultowe.

imo nigdy nie było i nie będzie kultowe. 

Brak tego modelu na największym rynku Subaru czyli USA świadczy imo że nigdy nie wiązano z nim dalekosiężnych planów. Nie ważne czy z 1,6 dit z 2.0i  sprzedaż w EU była i będzie marginalna  i wcale bym się nie zdziwił jakby model wogole wycofano z oferty. Imo Subaru mogłoby go uratować tworząc z niego coś na wzór OBK .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie kultowe :) Bo to ostatnie turbo Subaru w ofercie europejskiej. 

 

Podnosic levorga? Po co? Zeby robic kolejnego crossovera? Levorg X-cross? 

 

Brak levorga na rynku USA nie jest wyznacznikiem, bo tam np. jest Legacy, a u nas nie ma. Poza tym dla polowy amerykanow to zbyt ciasny samochod.

 

Natomiast na nasze europejskie warunki pasuje. Co by nie mowic, jest to swietne auto, ktore daje duzo frajdy z jazdy po zakretach :) 

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...