Christoph Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Dobrze, ze w moim obecnym Levorgu MY16 dalem zakonserwowac podwozie i przedluzylem gwarancje. Obecnie to jedyne Subaru, ktore jeszcze ma jakies osiagi i jakos tam jedzie (rewelacji nie ma, ale wystarczy). Przynajmniej przy rozpedzaniu do setki odstawi nowego Levorga, Outbacka, Forestera, XV i nie ma wstydu stanac tuz obok Skody TDI na swiatlach Quo vadis, Subaru EU? Quo vadis? A po naszymu: Komu wadzisz, Subaru? EU? 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 2 godziny temu, anakinsky napisał: Jedyne, co warto mieć z tego modelu, to przednia kamera. I mocno się nad nią zastanawiam. Przednia kamera była już w MY 2018. I ten zatkany kurnik... Smutne to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapalus Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Przednia kamera była już w MY 2018. I ten zatkany kurnik... Smutne to wszystko Szkoda, i wyglada gorzej - brak kurnika i mocy ubylo.Sent from my SM-J530F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Christoph napisał: Obecnie to jedyne Subaru, ktore jeszcze ma jakies osiagi i jakos tam jedzie Jest jeszcze Forester XT, który jedzie znacznie lepiej. Wracając do LevorgaMY19 - zastanawiam się, dlaczego został ten wielki chromowany grill, skoro pojawiła się nowa stylistyka. Przynajmniej na rynku JDM w wersji STI: Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez anakinsky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 A z kurnikiem to nie jest tak, że jest po prostu już zakazany w jakiejkolwiek formie (bezpieczeństwo pieszych)? Oczywiście mowa o nowych modelach (samochodach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapalus Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 A z kurnikiem to nie jest tak, że jest po prostu już zakazany w jakiejkolwiek formie (bezpieczeństwo pieszych)? Oczywiście mowa o nowych modelach (samochodach). Niestety tak - normy unijne zdaje sie...Sent from my SM-J530F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 W XT niby kurnik był niebezpieczny, a w późniejszym Levorgu czy STI już nie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 34 minuty temu, anakinsky napisał: Jest jeszcze Forester XT, który jedzie znacznie lepiej. Jak jest jak nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 10 minut temu, GREGG napisał: Jak jest jak nie ma Miałem na myśli do MY18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 55 minut temu, Kukson napisał: W XT niby kurnik był niebezpieczny, a w późniejszym Levorgu czy STI już nie? Jest niebezpieczny odkąd ocena w testach bezpieczeństwa pojazdu stała się też zależna od ryzyka jakie pojazd stwarza wobec pieszego przy potrąceniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, Michał W. napisał: Jest niebezpieczny odkąd ocena w testach bezpieczeństwa pojazdu stała się też zależna od ryzyka jakie pojazd stwarza wobec pieszego przy potrąceniu. Czyli od kiedy? bo jak wychodził Forek XT SJ to już wtedy tłumaczyli brak kurnika przez bezpieczeństwo pieszych, a po dwóch czy trzech latach wyszedł Levorg z kurnikiem. Zresztą w wolnossącym Levorgu kurnik nie jest potrzebny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 być może nie zauważyliście takiego małego szczegółu jakim jest prześwit auta i na jakiej wysokości zaczyna się maska... Najwidoczniej testy zderzeniowe pokazały ze kurnik w XT jest be i przy potrąceniu pieszego sieka czaszkę jak indiańska maczeta wciągając resztki do IC, a w Levorgu takie zjawisko nie występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Czy ja dobrze widzę - w ofertach dealerskich nie ma już Levorga (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Spelnila sie moja przepowiednia Zaprawde powiadam wam, bedziecie tesknic za Levorgiem 1,6 DIT, bo to ostatnie dobrze jezdzace i trzymajace sie drogi Subaru Kto dotad nie kupil, niech zaluje. Auto prawie juz kultowe. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 7 godzin temu, Christoph napisał: Dobrze, ze w moim obecnym Levorgu MY16 dalem zakonserwowac podwozie Nic tylko trzeba konserwować, a jak silnik/cvt padnie - przeszczepić z WRX-a(USA)/Levorga(JPN) 2.0 DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Kukson napisał: Czyli od kiedy? bo jak wychodził Forek XT SJ to już wtedy tłumaczyli brak kurnika przez bezpieczeństwo pieszych, a po dwóch czy trzech latach wyszedł Levorg z kurnikiem. Zresztą w wolnossącym Levorgu kurnik nie jest potrzebny. Testy są przeprowadzane regularnie ale co jakiś czas są zaostrzane kryteria i pewnie tak jak napisał kolega @Karas Forester XT od samego początku tych prób był oceniany jako niebezpieczny a Levorg dopiero po wprowadzeniu kolejnych obostrzeń w ocenie szkodliwości potrąceń został sklasyfikowany jako niebezpieczny. Wszystkie kryteria ocen czy pojazd jest bezpieczny ulegają co jakiś czas zmianom i tak pojazdy z przed powiedzmy 7 lat wtedy oceniane na powiedzmy max czyli 5 gwiazdek w ponownych testach dziś ledwo łapią się na 3 gwiazdki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Jak obserwuję co się dzieje, to obawiam się, że może być podobnie jak z Infiniti. Na początku roku miałem okazję pojeździć nieco Q50. Na moje pytanie, czemu w salonie sprzedaży tak pusto (2 modele w ofercie) i tak smutno?, zapewniano mnie, że szykuje się coś mocnego. Nowe otwarcie...coś w ten deseń. Nawet kadra ma mieć jakieś lepsze warunki pracy-uposażenie etc. 2-3 tygodnie po tak zarysowanym idyllicznym obrazie, włączam "Raport Turbo" na TVN Turbo i słyszę...no wiadomo: Infiniti wycofuje się z Polskiego rynku. Z SIP też słychać dużo pozytywów, a tymczasem oferta kurczy się na naszych oczach. ...nie chciałbym usłyszeć podobnych wiadomości również o mojej ulubionej marce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 58 minut temu, TP_S napisał: Czy ja dobrze widzę - w ofertach dealerskich nie ma już Levorga (?) Teraz nie ma. Pewnie będzie MY20 ale z silnikiem 2.0NA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Christoph napisał: Auto prawie juz kultowe. imo nigdy nie było i nie będzie kultowe. Brak tego modelu na największym rynku Subaru czyli USA świadczy imo że nigdy nie wiązano z nim dalekosiężnych planów. Nie ważne czy z 1,6 dit z 2.0i sprzedaż w EU była i będzie marginalna i wcale bym się nie zdziwił jakby model wogole wycofano z oferty. Imo Subaru mogłoby go uratować tworząc z niego coś na wzór OBK . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Te 11,7s do 100 i ledwo 190 km/h v max to bedzie hit :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Bedzie kultowe Bo to ostatnie turbo Subaru w ofercie europejskiej. Podnosic levorga? Po co? Zeby robic kolejnego crossovera? Levorg X-cross? Brak levorga na rynku USA nie jest wyznacznikiem, bo tam np. jest Legacy, a u nas nie ma. Poza tym dla polowy amerykanow to zbyt ciasny samochod. Natomiast na nasze europejskie warunki pasuje. Co by nie mowic, jest to swietne auto, ktore daje duzo frajdy z jazdy po zakretach 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Te 11,7s do 100 i ledwo 190 km/h v max to bedzie hit To rzeczywiście kiepsko, impreza podobno fajnie lata z 2,0Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik83pl Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Skoro takie świetne auto dlaczego się nie sprzedaje zapytam przewrotnie sam kupiłem przez przypadek 3 tygodnie wcześniej nie wiedziałem że istnieje ,)Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Nie sprzedaj się bo nie ma go aktualnie w ofercie ale jestem jakoś dziwnie przekonany, że z 2.0 DIT znalazłoby więcej właścicieli. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Christoph napisał: Bedzie kultowe Bo to ostatnie turbo Subaru w ofercie europejskiej. Ostatnie ale nie samotne - w ofercie był też Forek XT turbo Liczę że Forek turbo też będzie kultowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się