Than_Junior Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 No i wyguglalem, ze w Japonii kombinują :-) https://clicccar.com/2018/01/14/549896/ ze specyfikacji i zdjęć wynika, ze jest 2.5T, skrzynia szóstka i DCCD - czyli da sie 8) http://www.apa3.jp/img/event/autosalon2018/autosalon2018spec.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Czy ktoś z was ma bagażnik dachowy w swoim levorgu, chodzi mi o belki bazowe bo nie wiem jakie kupić (bez relingow). Mam od wiosny tego roku Thule wingbar edge 9595. Jestem z nich zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokiki Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 43 minuty temu, Tesla napisał: Mam od wiosny tego roku Thule wingbar edge 9595. Jestem z nich zadowolony. Tez myślałem o tym konkretnym modelu:) Czy hałasują podczas jazdy i czy można otworzyć szyberdach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Whispbar podobno jest najcichszy, wszystko się otwiera bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokiki Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Nurek ale ty nie piszesz o thule tylko o innej firmie,tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 1 godzinę temu, Nurek napisał: Chyba tylko po to żeby w trakcie deszczu uchylić szybę, już miał je dodane jak brałem samochód. To jest oryginalne akcesorium do Levorga. OK, dzięki - może mieć sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokiki Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Podobno tez jak palisz fajkę to lepiej się kipuje bo nie leci do środka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Nurek ale ty nie piszesz o thule tylko o innej firmie,tak? Tak whispbar to firma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Wracając do tematu belek Thule.Szyberdach otwiera się bez żadnego problemu, bo przerwa między dachem a belkami ma z 10 cm. Niestety belki i otwarty szyberdach powodują duży hałas. Do 50km/h da się wytrzymać, ale nie jest to komfortowe.Jeżdżąc szybko (>130) z samymi belkami (bez uchwytów rowerowych) słyszalny jest lekki świst o wysokiej częstotliwości. Troche pomaga wtedy zamknięcie osłony szyberdachu. Taka ciekawostka - w belkach są rowki, w które wklada sie gumowe osłony. Niewłaściwe ich włożenie powoduje mocny wzrost hałasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 W dniu 8.07.2018 o 11:25, Rokiki napisał: Czy ktoś z was ma bagażnik dachowy w swoim levorgu, chodzi mi o belki bazowe bo nie wiem jakie kupić (bez relingow). Ja wypożyczałem Thule i generalnie do bazy (Wingbary) nie mogę się przyczepić, jednak do przewozu rowerów to będę jednak montował hak. Przez to sztywne zawieszenie bałem się, że jadąc ponad 60 km/h po nierównej drodze, zgubię cały dach (albo całą bazę z rowerami). Ponadto 4 rowery na dachu to jednak spory opór, nie wspominając, że zakładanie/ściąganie takiej liczby rowerów nie jest wygodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 W dniu 8.07.2018 o 13:37, Than_Junior napisał: ze specyfikacji i zdjęć wynika, ze jest 2.5T, skrzynia szóstka i DCCD - czyli da sie 8) wszystko się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Godzinę temu, Adam12 napisał: wszystko się da Tylko po co? Koszt takiej przeróbki koszmary, auto można sobie do dowodu osobistego wpisać, bo niesprzedawalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 W dniu 10.07.2018 o 07:37, Tsunetomo napisał: Tylko po co? Odpowiedz prosta: bo tak 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wickedway Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Orientuje się ktoś może czy obecny levorg będzie jeszcze w 2019 oferowany? Jeżeli tak to wiadomo +/- jak długo? Pytam, bo trafiłem na info że w 2019 na targach ma mieć premierę następca, a że z Subaru nigdy nie wiadomo czy będzie do UE dany model oferowany czy też nie to wolę się upewnić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 On 7/31/2018 at 10:13 AM, wickedway said: Orientuje się ktoś może czy obecny levorg będzie jeszcze w 2019 oferowany? Jeżeli tak to wiadomo +/- jak długo? Pytam, bo trafiłem na info że w 2019 na targach ma mieć premierę następca, a że z Subaru nigdy nie wiadomo czy będzie do UE dany model oferowany czy też nie to wolę się upewnić Byla tutaj juz mowa o tym, ze obecny Levorg zostanie wycofany ze sprzedazy w momencie, kiedy zacznie byc wazna nowa norma WLTP. Silnik 1.6 DIT nie jest dostosowany do tej normy. Nowa generacja ma sie pokazac poczatkiem przyszlego roku, wedlug wstepnych informacji. Jest juz watek tutaj na forum odnosnie Levorga 2019 Czy i kiedy trafi do Europy, na razie nikt nie osmiela sie nawet zgadywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 (edytowane) Muszę wreszcie napisać dwa słowa, bo 2 miesiące temu do Forestera dołączył Levorg storm grey Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Oczywiście jak wielu innych forumowiczów czekałem na ew. pojawienie się Levorga 2.0 DIT limited edition for Europe To byłby dla mnie idealny samochód. Swoją drogą 1.6 daje radę. Spalanie w porównaniu do Forestera 2.0 MY 2010 na tych samych trasach - o litr... mniejsze. Dynamika zdecydowanie lepsza. Na plus: - ładne i zgrabne kombi - b. komfortowe jak na ten profil zawieszenie - b. przyjemne prowadzenie w zakrętach - EyeSight akt. tempomat + CVT to świetny tandem. - pozytywne zmiany po lifcie - grafika ekranu środkowego, felgi itp. - rewelacyjnie prosty i przydatny system kamery w lusterku wstecznym. Można się spokojnie pakować po dach. Obraz wyraźny, duży kąt widzenia. - wygodne fotele ale... o tym później - mieści się spokojnie 4 osobowa rodzina na 2 tygodniowy urlop z 4 rowerami na dachu. - b.dobra widoczność - jak we wszystkich Subarakach tej generacji Na minus: - już po 1000 km było widać, że zapięcie (nie wiem jak to nazwać) od pasa bezp. będzie przecierać boczek siedzenia (wiecie - na środku jest skóra - na boku eko). - zawieszenie mi b.odpowiada, ale raz trafiłem na taką dziurę, że „dobiło” do ogranicznika. Małe nierówności tłumi super. - szkoda, że nie dodali carplay’a po lifcie. - skórę wziąłem tylko ze względu na większy zakres regulacji fotela - uważam, że każde auto ze skórzaną tapicerką powinno mieć tap. wentylowaną (chętnie bym za to dopłacił - podobnie jak za carplay) Generalnie, po 4 tyś jestem bardzo zadowolony z auta Edytowane 9 Sierpnia 2018 przez Urbi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) 20 godzin temu, Urbi napisał: Muszę wreszcie napisać dwa słowa, bo 2 miesiące temu do Forestera dołączył Levorg storm grey Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Oczywiście jak wielu innych forumowiczów czekałem na ew. pojawienie się Levorga 2.0 DIT limited edition for Europe To byłby dla mnie idealny samochód. Swoją drogą 1.6 daje radę. Spalanie w porównaniu do Forestera 2.0 MY 2010 na tych samych trasach - o litr... mniejsze. Dynamika zdecydowanie lepsza. Na plus: - ładne i zgrabne kombi - b. komfortowe jak na ten profil zawieszenie - b. przyjemne prowadzenie w zakrętach - EyeSight akt. tempomat + CVT to świetny tandem. - pozytywne zmiany po lifcie - grafika ekranu środkowego, felgi itp. - rewelacyjnie prosty i przydatny system kamery w lusterku wstecznym. Można się spokojnie pakować po dach. Obraz wyraźny, duży kąt widzenia. - wygodne fotele ale... o tym później - mieści się spokojnie 4 osobowa rodzina na 2 tygodniowy urlop z 4 rowerami na dachu. - b.dobra widoczność - jak we wszystkich Subarakach tej generacji Na minus: - już po 1000 km było widać, że zapięcie (nie wiem jak to nazwać) od pasa bezp. będzie przecierać boczek siedzenia (wiecie - na środku jest skóra - na boku eko). - zawieszenie mi b.odpowiada, ale raz trafiłem na taką dziurę, że „dobiło” do ogranicznika. Małe nierówności tłumi super. - szkoda, że nie dodali carplay’a po lifcie. - skórę wziąłem tylko ze względu na większy zakres regulacji fotela - uważam, że każde auto ze skórzaną tapicerką powinno mieć tap. wentylowaną (chętnie bym za to dopłacił - podobnie jak za carplay) Generalnie, po 4 tyś jestem bardzo zadowolony z auta Ja mam model '17 (identyczny kolor jak Twój) i po przejechaniu ok 15 tyś mam praktycznie podpisuję się pod wszystkich co napisałeś z wyjątkiem tego że: - brakuje mi czasem przedniej kamery (kamer w lusterkach) - można by wówczas bez stresu parkować na "żyletkę" - mirror link jest bezużyteczny, mapy stare i nie ma carplay/android auto - zawieszenie z tyłu jest irytujące - podskakuje na poprzecznych nierównościach i dwukrotnie już na zakręcie straciłem przez nie przyczepność po najechaniu na małą dziurę Jestem z samochodu bardzo zadowolony i nadal bardzo lubię nim jeździć, ale może to zabrzmi dziwnie - nie jestem pewien, czy drugi raz bym się na niego zdecydował. Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez xemir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 2 godziny temu, xemir napisał: brakuje mi czasem przedniej kamery ... w MY 2018 jest przednia kamera - całkiem przydatny wynalazek. 2 godziny temu, xemir napisał: zawieszenie z tyłu jest irytujące Ja nie zauważyłem podskakiwania - może coś poprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandy Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 W dniu 9.08.2018 o 14:22, Urbi napisał: - skórę wziąłem tylko ze względu na większy zakres regulacji fotela... Możesz sprecyzować na czym ten większy zakres regulacji polega? Dla mnie istotna sprawa, a skóra nie jest dla mnie "must have". I jeszcze jedno, jak oceniasz wyciszenie MY 2018 przy prędkościach autostradowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 1 hour ago, dandy said: Możesz sprecyzować na czym ten większy zakres regulacji polega? Dla mnie istotna sprawa, a skóra nie jest dla mnie "must have". I jeszcze jedno, jak oceniasz wyciszenie MY 2018 przy prędkościach autostradowych? Fotele skórzane mają regulacje elektryczną i dodatkowo można zmieniać kąt nachylenia siedzenia jak również od MY18 są wyposażone w elektryczną regulację odcinka lędźwiowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Fotele skórzane mają regulacje elektryczną i dodatkowo można zmieniać kąt nachylenia siedzenia jak również od MY18 są wyposażone w elektryczną regulację odcinka lędźwiowego. U mnie tylko fotel kierowcy ma pełną regulację. Fotel pasażera nie jest regulowany tak samo. Sent from my iPhone using TapatalkWracając do tematu belek Thule.Szyberdach otwiera się bez żadnego problemu, bo przerwa między dachem a belkami ma z 10 cm. Jeździłem i z Whispbarem, i z Thule. Wrażenia podobne, ale belki Thule są sztywniejsze. Whispbar jest zgrabniejszy, łapy są bardziej „pochylone”. Thule mam teraz z czarnymi belkami, ale łapy dla mnie są ciut brzydsze. Thule ma lepszy system kluczykowy, whispbara można otworzyć kluczykiem od skrzynki na listy-wiem, bo raz musiałem zdjąć osłonę łapy, a nie miałem kluczyka. Otworzył się w 15 sek bez żadnych uszkodzeń. Bez problemu również go zamknąłem. System mocowania i naciągu belki Thule tez jest moim zdaniem lepszy, whispbara musiałem dokręcać, z Thule po 2000 km nadal było Ok (ten sam setup z boxem Atlantis). Wg mnie jest to spowodowane także sztywnością belek, co widziałem jadąc 130km/h i obserwując drgania boxa przez szyber. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 7 godzin temu, dandy napisał: jak oceniasz wyciszenie MY 2018 przy prędkościach autostradowych? Na razie jedyną jazdę autostradową miałem z 4 rowerami na dachu - trudno ocenić. Na pewno dramatu nie ma. Podobno jest minimalnie lepiej w MY 18. Przy prędkościach <120 jest jak dla mnie ok. Jak już pisano w tym wątku - silnik jest wyciszony ZA bardzo. Wiem, wiem... to jest DIT z równo-odległościowym kolektorem, ale ja lubię nawet dźwięk 2.0 NA w Foresterze. O fotelach już koledzy wyjaśnili... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandy Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Bardzo dzięki! Bynajmniej nie jestem zwolennikiem zbytniego wyciszenia boxera. Zależy mi za to na przyzwoitym wyciszeniu podwozia, a tu wielu twierdzi, że przy prędkości rzędu 140 km/h Levorg jest głośny. No nic, trzeba się samemu przejechać wreszcie A co do foteli to myślałem, że nie trzeba brać skórzanych, aby miały elektryczną regulację (w tym odcinka lędźwiowego), bo z aktualnej specyfikacji wynika, że dostępna jest już ona w wersji Comfort z tapicerką materiałową.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Widocznie wersja MY18 dostała takie rarytasy jak elektryczne sterowanie fotelem nawet wersji Comfort bo u mnie tyko Sport miał taki rarytas a o regulacji odcinka ledźwiowego to mogę pomarzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Tym czasem w Australii trafił do sprzedaży MY19 z nowym sprzętem multimedialnym oferującym Android Auto i Apple car play. Szkoda, że Europa się już nie załapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się