Jump to content
FilipBB

Subaru Levorg

Recommended Posts

lakier cholernie delikatny - masakra - mam mnóstwo rys - żałuję że nie zabezpieczyłem przy odbiorze jakąś powłoką

Share this post


Link to post
Share on other sites
lakier cholernie delikatny - masakra - mam mnóstwo rys - żałuję że nie zabezpieczyłem przy odbiorze jakąś powłoką
Mam tak samo jak Ty ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, piotrr napisał:

lakier cholernie delikatny -

 

witamy w świecie ECO. :(

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znacie jakieś środki żeby samodzielnie zabezpieczyć takie zadrapania?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, bikowsky napisał:

Znacie jakieś środki żeby samodzielnie zabezpieczyć takie zadrapania?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Lepiej oddac profesjonalistom. Trzeba to wszystko spolerowac i ceramika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Sebastian32 napisał:

 

Lepiej oddac profesjonalistom. Trzeba to wszystko spolerowac i ceramika.

 

Tia... Za 5% wartosci auta... Cmon to nie Porsche za 500k :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj tam, oj tam. Nasze kobiety to też nie księżniczki a kochamy je i traktujemy jak królowe świata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Sebastian.R napisał:

Tia... Za 5% wartosci auta... Cmon to nie Porsche za 500k :)

Levorg kosztuje tylko 130k pln więc co to jest żeby się przejmować czy dbać -  psie pieniądze ;)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja robiłem korektę lakieru i ceramikę za około 2%. No ale to było 3 lata temu. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, na yt jest trochę filmików instruktażowych jak aplikować powłoki. Nie wszystkie powłoki są dostępne dla "cywilów", ale ten csl od gtechniq wydaje się prosty, grunt to dobre przygotowanie powierzchni, pomieszczenie i wolny czas.

Wygląda obiecująco..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś chce eksperymentować i sprawdzić czy jest specem od detailingu to polecam kupić sobie jakiegoś gruza i tam poćwiczyć bo później wizyta u fachowca może kosztować więcej niż te wspomniane 5%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten csl właśnie nie jest dla profesjonalistów.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naprawdę polecam zrobić z tymi rysami porządek póki auto jeszcze młode i coś warte. Będziecie zadowoleni, a zaoszczędzone godziny na myciu i woskowaniu przeznaczycie na co chcecie, np. zarabianie na nową furę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak się pogoda ustabilizuje to mam zamiar położyć powłokę na BRZ -ta i Forka. Skoro udało mi się zrobić całkiem nieźle korektę lakieru na poprzednim aucie (który po kilku subariadach było zmatowiony) to myślę, że dam radę. ;)

 

Mam pod domem sklep z artykułami do detailingu i mają duży wybór środków ... dla amatorów też. Kładzie się prawie jak wosk. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, daj znać jak poszło :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16 kwietnia 2018 o 21:57, Karas napisał:

Levorg kosztuje tylko 130k pln więc co to jest żeby się przejmować czy dbać -  psie pieniądze ;)

 

 

Jak auto jest nowe to nikt nie nakłada, bo nawet sie o tym nie mysli. 

Jak jest warte 80k (po 3 latach pewnie) to wydanie 4k na ceramike (a napewno nie jest to gorna granica)...ma sens jaki ma no...

Na BRZ jeszcze bym zrozumial... Ale nie na levorga cmon :P po co komu blyszczace kombi :)

Kieeedy moze jak mialem 20-25 lat to bym tak zrobil. Teraz jak zaczynam myslec o ceramice tzn, ze czas zmienic auto bo tzn ze sie znudzilo. 

 

Edited by Sebastian.R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też tak myślałem, dopóki nie zobaczyłem w jakim stanie był lakier po odbiorze auta z salonu (było myte pewnie dwa albo trzy razy). ;)

Zresztą wrzuciłem tu już chyba kiedyś zdjęcia przed i po. 

 

Współczesne lakiery są naprawdę bardzo miękkie i cienkie. Nie warto czekać. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Sebastian.R napisał:

po co komu blyszczace kombi

 

mniejsze opory aerodynamiczne wiec jest szybsze i oszczedniejsze

 

tapatalked

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Sebastian32 napisał:

Naprawdę polecam zrobić z tymi rysami porządek póki auto jeszcze młode i coś warte. Będziecie zadowoleni, a zaoszczędzone godziny na myciu i woskowaniu przeznaczycie na co chcecie, np. zarabianie na nową furę.

A co jeśli ktoś jeździ autem, nie lakierem i ma gdzieś jakieś rysy widoczne pod pewnym kątem w pełnym świetle? :D

 

To wtedy jego auto jest nic nie warte, albo warte połowę tego z ceramiką? :)

 

O ile rozumiem, wosk, ceramika, głaskanie auta jak jest to jakiś niezwykły klasyk ale zwykłe kombi? Z drugiej strony, kto bogatemu zabroni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, OBK CVT napisał:

mniejsze opory aerodynamiczne wiec jest szybsze i oszczedniejsze

 

To zostało empirycznie udowodnione. Tylko w levorgu, w liczbach bezwględnych będzie to pewnie 12.0l zamiast 12.2l/100 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sobie mysle, ze jednak Levorg to niezawodne auto, bo w tym temacie to tylko o blahostkach sie dyskutuje. 

Ja tez mam ryski, odpryski i nawet mala obcierke parkigowa. Ale cieszy mnie to, ze nawet dyskusja o slabych osiagach i spalaniu ucichla ;) 

Dziekuje EU, bo jednak jeszcze bardziej bede cenic mojego Levorga. Wkrotce moze sie okazac, ze to najsilniejsze Subaru dostepne na rynkach EU. 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej i z nim się pożegnamy więc może to być egzotyk w EU bo jakoś mega dużo ich nie jezdzi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Raczej i z nim się pożegnamy więc może to być egzotyk w EU bo jakoś mega dużo ich nie jezdzi.

W Polsce 250 się sprzedało? Dobrze mówię? Plus ewentualne jakiś import używanych.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja do końca tego nie rozumiem. Przecież cały czas inne marki wypuszczają auta z mocnymi silnikami. Z czym Subaru ma problem? Z normami emisji? Czy wszyscy inni oszukują a tylko oni nie? Czy naprawdę nie są w stanie zrobić mocniejszego silnika który by zmieścił się w limicie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja do końca tego nie rozumiem. Przecież cały czas inne marki wypuszczają auta z mocnymi silnikami. Z czym Subaru ma problem? Z normami emisji? Czy wszyscy inni oszukują a tylko oni nie? Czy naprawdę nie są w stanie zrobić mocniejszego silnika który by zmieścił się w limicie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Było walkowane tysiąc razy, gdyby subaru miało w ofercie jakiegoś elektryka, to ogólna (flotowa) emisja CO2 by spadła i nie byłoby problemu.
To cały numer innych marek, subaru ma z tym trudność i tyle, pewnie się nie opłaca, homolagacje itp...q


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...