Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Było o tym kilka razy ale dla Twojej informacji - wziąłem Opla full wypas, ponieważ dostałem na niego 40.000 rabatu, co powodowało, różnicę brutto do Levorga w granicach 20.000 w leasingu. Rata wyższa o 400 PLN brutto. Outback nie wchodził w grę. FXT również. Za wysokie jak na autostrady (hałas)
 
Co do ceny to wiesz zależy od oferty leasingowej i rapatach również w Subaru. Po wiadomo za każde kilka tysięcy więcej kupisz zawsze cos innego. Powiem tak ja jestem tak samo zadowolony z levorga jak ty z opla. Samochód kupujesz dla siebie i tobie ma się podobać ;) dla mnie np. plusem jest to że mało jest tych aut. Ja wiem jedno mi bardzo podoba się napęd 4x4 też ma w opolu więc ok. Pytanie jak to z tymi napędami bo różnie to się zachowuje.
Ale tak jak pisałeś też czekam na nowego levorga z silnikiem 2.0 ;) bo też uważam że jak na 1.6 to pali trochę za dużo. Ale to nie przeszkadza mi się z niego cieszyć.

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rafik83pl napisał:

Co do ceny to wiesz zależy od oferty leasingowej i rapatach również w Subaru. Po wiadomo za każde kilka tysięcy więcej kupisz zawsze cos innego. Powiem tak ja jestem tak samo zadowolony z levorga jak ty z opla. Samochód kupujesz dla siebie i tobie ma się podobać ;) dla mnie np. plusem jest to że mało jest tych aut. Ja wiem jedno mi bardzo podoba się napęd 4x4 też ma w opolu więc ok. Pytanie jak to z tymi napędami bo różnie to się zachowuje.
Ale tak jak pisałeś też czekam na nowego levorga z silnikiem 2.0 ;) bo też uważam że jak na 1.6 to pali trochę za dużo. Ale to nie przeszkadza mi się z niego cieszyć.

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
 

 

Auto zamawiałem we wrześniu, W Subaru nie było mowy o rabatach w tym czasie (MY2018). Lubię Opla, ale moim zdaniem jest zbyt dostojny, brakuje mu takiej jakieś nutki szaleństwa. Nie obrażę się, jeśli ktoś powie, że to nudne auto. Czy ktoś powie to samo o Levym?

Nie miałem okazji sprawdzić jak działa 4x4 w Oplu - tzn pomimo lekkich prób utraty przyczepności nic z tego nie wyszło. Trudno mi nawet stwierdzić, który napęd byłby lepszy. U mnie 4x4 można włączyć na stałe w trybie sport. Jak zmienię opony na letnie to potestuję czy bardziej pcha czy jednak ciągnie. W OBKu 3.6 czuć było, że pcha. Tak samo w Mustangu. W Oplu tego nie czuję, ale w Oplu to w ogóle mało co czuć. 

 

6 minut temu, msi napisał:

E tam dużo, mi ostatnio, na krótkich odcinkach H6 bierze 20 :)

Mnie nigdy H6 tyle nie brało. Może musisz mieć cieńsze podeszwy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, TP_S napisał:

Mnie nigdy H6 tyle nie brało. Może musisz mieć cieńsze podeszwy? 

Bardziej tryb jazdy, zimno było, zimny silnik, 3-4km jazdy. Postój, powrót i tak w kółko :)

Plus jak wziąłem go na trochę od małżonki to włączyło mi się s# i zapomniałem jak się wyłącza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Rafik83pl napisał:

Ale tak jak pisałeś też czekam na nowego levorga z silnikiem 2.0 ;) bo też uważam że jak na 1.6 to pali trochę za dużo. Ale to nie przeszkadza mi się z niego cieszyć.
 

Raczej się nie doczekasz w Europie, chyba że prywatny import z Filipin, o ile tam wejdzie 2.0 DIT. Nowy Forek już nawet nie będzie miał tego silnika. W ASO mówią, że Levorg też nie przejdzie nowych norm i nie mają pojęcia jak to się skończy. Chyba, że to bajera dla kupującego ;)

 

Nastaje ostatnia era mocnych aut spalinowych, czy mi się wydaje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, kamilxus napisał:

Nastaje ostatnia era mocnych aut spalinowych, czy mi się wydaje?

Wydaje Ci się. Ostatnia era mocnych aut spalinowych to już jest, a nastaje nowa era mocnych aut hybrydowych/elektrycznych :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się nie doczekasz w Europie, chyba że prywatny import z Filipin, o ile tam wejdzie 2.0 DIT. Nowy Forek już nawet nie będzie miał tego silnika. W ASO mówią, że Levorg też nie przejdzie nowych norm i nie mają pojęcia jak to się skończy. Chyba, że to bajera dla kupującego
 
Nastaje ostatnia era mocnych aut spalinowych, czy mi się wydaje?
 
To z wielkim bólem będę musiał kupić skode ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, TP_S napisał:

 

Znów zaczepnie - ale OK. Dlaczego Levorg objedzie Opla 260 kucy na krętych drogach, które są jego żywiołem? Przecież to 90 kucy różnicy - ale odpowiedz sobie sam. 

Insignię kupowałem na autostrady, nie kręte drogi. Jest cicho, leniwie, komfortowo, dostojnie i mam wszystkie możliwe systemy na pokładzie. Gdybym był bliżej emerytury, byłoby Volvo.

Spalanie nie ma wpływu mój wybór. Obok Insigni stoi Mustang V8 - chcesz porozmawiać o spalaniu? 23 litry w mieście. 

Nawet jakby Superb palił 2 litry, nie kupiłbym Skody. 

Nikomu nie przeszkadzam cieszyć się jego Subaru. Ot wtrącam, bez złośliwości, że jak na 1.6 i turbo spalanie jest duże. Na pocieszenie powiem, że CHR 1.2 na autostradzie bierze ponad 10 litrów. Ciemna strona downsizingu. 

Nie zabronisz mi również udzielania się na forum zgodnie z jego regułami, nawet jeśli moje posty są dla Ciebie prowokujące. 

 

 

Było o tym kilka razy ale dla Twojej informacji - wziąłem Opla full wypas, ponieważ dostałem na niego 40.000 rabatu, co powodowało, różnicę brutto do Levorga w granicach 20.000 w leasingu. Rata wyższa o 400 PLN brutto. Outback nie wchodził w grę. FXT również. Za wysokie jak na autostrady (hałas)

 

Czy ja Ci zabraniam czegokolwiek? Po prostu lubię Cię trochę podkręcić :) Podobnie jak Ty najwyraźniej lubisz utwierdzać się w przekonaniu ze ten Opel to 8 cud świata (a rabat wielki ze aż czcionką pogrubioną żeby nie umknęło) a Mustang to 9 ;) i ze masz rację. Masz! Miłego dnia :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tsunetomo napisał:

Czy ja Ci zabraniam czegokolwiek? Po prostu lubię Cię trochę podkręcić :) Podobnie jak Ty najwyraźniej lubisz utwierdzać się w przekonaniu ze ten Opel to 8 cud świata (a rabat wielki ze aż czcionką pogrubioną żeby nie umknęło) a Mustang to 9 ;) i ze masz rację. Masz! Miłego dnia :) 

 

Nigdzie nie pisałem, że Opel to 8smy cud świata. To fajne auto, nie narzekam. Opel jest stateczny. Grzeczny. Gdybym nie dostał takiego rabatu pewnie rozpisywałbym się o Levym i wrażeniach z jazdy. Tylko tyle. Podkreślam dla jasności swoich wywodów, które są źle odbierane.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Podobnie jak Ty najwyraźniej lubisz utwierdzać się w przekonaniu ze ten Opel to 8 cud świata

Stanę w obronie @TP_S ....kolega nie napisał, że ....tylko Opel....i tylko pozazdrościć pragmatycznego podejścia do motoryzacji...

Edytowane przez Xawery1939
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TP_S napisał:

 

Nigdzie nie pisałem, że Opel to 8smy cud świata. To fajne auto, nie narzekam. Opel jest stateczny. Grzeczny. Gdybym nie dostał takiego rabatu pewnie rozpisywałbym się o Levym i wrażeniach z jazdy. Tylko tyle. Podkreślam dla jasności swoich wywodów, które są źle odbierane.  

Spoko... naprawdę nie widzisz, ze trochę się droczę? Swoją drogą Levorg to naprawdę paliwożerny jest, ale taki urok doladowanych jednostek o stosunkowo małej pojemności. Mniejsze spalanie Insygni 2.0 mnie nie dziwi. Auta zaś trudno porównać, o czym było wiele razy pisane. A podejście do motoryzacji może być pragmatyczne (Opel) i z jajem (Mustang) za razem. Bo coś mniej praktycznego niż Mustang ciężko znaleźć. Ale za to jest fun :)

Szerokości i bezawaryjności!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko... naprawdę nie widzisz, ze trochę się droczę? Swoją drogą Levorg to naprawdę paliwożerny jest, ale taki urok doladowanych jednostek o stosunkowo małej pojemności. Mniejsze spalanie Insygni 2.0 mnie nie dziwi. Auta zaś trudno porównać, o czym było wiele razy pisane. A podejście do motoryzacji może być pragmatyczne (Opel) i z jajem (Mustang) za razem. Bo coś mniej praktycznego niż Mustang ciężko znaleźć. Ale za to jest fun
Szerokości i bezawaryjności!
Z mojej strony też nie ma zlosliwosci ;) ale teraz oglądam Skodę superb 4x4 280 KM kombi ;) ale nie ukrywam że bardzo lubię mojego levorga i mam do niego sentyment ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam do Was inne pytanie, jak radzicie sobie z mocowaniem mniejszego bagażu w przestrzeni bagażowej? Maciej jakieś siatki mocujące czy wozicie wszystko w jakiś koszach mocowanych rzepami do maty bagażnika?

Jak coś włożę, a potem szybciej pokonam zakręt to często później bagażnik zamienia mi się w grzechotkę.
Nawet większe bagaże potrafią latać i potem mam kazanie od żony.
Raz wieźliśmy creme brulee i nie przetrwał jednego szybszego zakrętu, a dałem go na tylny dywanik (licząc, że nie będzie latał) i go na dodatek zabezpieczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam do Was inne pytanie, jak radzicie sobie z mocowaniem mniejszego bagażu w przestrzeni bagażowej? Maciej jakieś siatki mocujące czy wozicie wszystko w jakiś koszach mocowanych rzepami do maty bagażnika?
Jak coś włożę, a potem szybciej pokonam zakręt to często później bagażnik zamienia mi się w grzechotkę.
Nawet większe bagaże potrafią latać i potem mam kazanie od żony.
Raz wieźliśmy creme brulee i nie przetrwał jednego szybszego zakrętu, a dałem go na tylny dywanik (licząc, że nie będzie latał) i go na dodatek zabezpieczyłem.
Zwykły zamykany worek mocowany do seryjnych haczyków w bagażniku daje radę w moim przypadku.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja delikatne rzeczy wkładam do schowka w bagażniku. Trzeba podnosić klapkę ale nie lata to od prawej do lewej.

Wtedy staram się tą komorę utrzymywać w gotowości (nie wożę tam bałaganu).

 

W Mustangu problemu nie ma, prawda? Zakręty pokonuje się spokojnie i dostojnie. ;)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po uporzadkowaniu schowka pod podloga bagaznika wygospodarowalem miejsce na skladana plastikowa skrzynke na zakupy. 

Jesli cos potrzeba wiecej przewiesc, moge ja rozlozyc. Zlozona skrzynka miesci sie w pierwszej wnece styropianowej. 

Jak jade sam, to najczesciej zakupy w siatkach woze za przednimi fotelami, w przestrzeni na nogi pasazera. A jak nawet tam butelki brzdekaja glosno, to wiem, ze jade za szybko :)

Edytowane przez Christoph
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siatki gumowo-materiałowe na allegro, pozioma trzymająca do podłogi i jedna podłużna do boku, może być wkręcana w boczki jeśli nie ma uchwytów (po wykręceniu nie ma praktycznie śladu). Idealnie, wszystko można przytrzymać bez możliwości latania, można z bagażami (małe, większe) iść na całość na zakrętach! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja koledzy z innej beczki. Czy lakier w Subaru/Levorgu jest jakiś szczególnie delikatny? Nie wiedzieć skąd złapałem dwie długie rysy po prawej stronie, 30cm długie, ok 0,3 mm grube + odprysk 2x3mm z przodu na masce. Lakier czarny, pod spodem widać jasno szary podkład. Nie miał kontaktu z gałęziami tudzież innym czynnikiem. W zagłębieniach pod klamkami mam też ryski od palców.
Czy są jakieś środki żeby samodzielnie to zabezpieczyć/zamaskować? Jakieś magiczne „flamastry” czy co?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...