Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Czy macie jakieś doświadczenia z bagażnikiem dachowym i uchwytami na rowery?
Celem jest przewożenie trzech rowerów.
Jako baza do wyboru jest: https://www.thule.com/pl-pl/pl/roof-rack/car-racks/thule-wingbar-edge-9595-_-959500
lub belki
https://www.thule.com/pl-pl/pl/roof-rack/roof-bars/thule-wingbar-961-_-961100
a do tego mocowania
https://www.thule.com/pl-pl/pl/roof-rack/accessories/thule-rapid-system-753-_-753000
Pierwsze wydaje sie zgrabniejsze, ale na tych drugich (dluższych) belkach będę miał większe odstępy między rowerami.



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Tesla napisał:

Pierwsze wydaje sie zgrabniejsze, ale na tych drugich (dluższych) belkach będę miał większe odstępy między rowerami.

 

Tak, jak piszesz. Pierwsze są cichsze i lepiej wyglądają, ale zapewniają mniej miejsca.

 

Myślę, że dla 3 rowerów będą wystarczające. Środkowy można założyć tyłem do przodu. Poza tym uchwyty rowerowe thule można w pewnym zakresie przesuwać względem belek bazowych wzdłuż samochodu. 

 

Na OBK woziłem na tych krótkich belkach jeden rower i boks o szerokości 67 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2018 o 12:40, msi napisał:

Alfa stelvio, First edition, cennik 240, propozycja była na 190. Oczywiście auto z ubiegłego rocznika, ale bez przebiegu. Na leasing nie przeszkadza :)

 

Tak samo z bmw 330 x-drive :)

roczne auta zalegające "na stoku" stąd taka cena. Cena na nowe auto z obecnego rocznika konfigurowane pod Ciebie jest zupełnie inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Karas napisał:

roczne auta zalegające "na stoku" stąd taka cena. Cena na nowe auto z obecnego rocznika konfigurowane pod Ciebie jest zupełnie inna

O czym wspomniałem w cytowanym przez Ciebie fragmencie :) Mi ubiegły rocznik nie przeszkadza, o ile biorę leasing :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 w alfie czy w BMW w tym roku nie byłem bo to nie moje klimaty  ale w paru salonach aut dla mas owszem i szału z tymi rabatami ( na auto według twojej specyfikacji ) jak niektórzy na forum piszą nie ma.

Teraz, msi napisał:

O czym wspomniałem w cytowanym przez Ciebie fragmencie :) Mi ubiegły rocznik nie przeszkadza, o ile biorę leasing :)

mi natomiast przeszkadza gdyż auto i tak wykupie z tego leasingu, trochę pojeżdżę i sprzedam. A to niestety auto rok starsze więc i mniej $$ za nie będę mógł wziąć :)

chcesz taniej musisz isc na  kompromis tzn albo auto z placu albo golas albo z ubiegłego rocznika albo jeszcze cos innego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swoją wizję prowadzenia działalności, ale moim skromnym zdaniem wykup auta i późniejsza jego sprzedaż to za dużo kombinacji z vatem, amortyzacja itp itd. :) Wolę leasing bez wykupu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2018 o 18:20, Tesla napisał:

Czy macie jakieś doświadczenia z bagażnikiem dachowym i uchwytami na rowery?
Celem jest przewożenie trzech rowerów.
 

W poprzednie wakacje wiozłem 4 na dachu. Wingbary Thule wypożyczyłem, uchwyty na rowery miałem dwa 532 a dwa 591. Wszystko weszło na styk. Jedyny problem to na dziurawych drogach, jechałem bardzo wolno, żeby nie zgubić rowerów (tak to jest na 18 ze sztywnym zawieszeniem).

Edytowane przez xemir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się mocno nad zamiennikiem Outback'a i mam pytanka do użytkowników Levorgów.

 

1. Dodawał ktoś do Levorg'a zawias gwint by go podnieść ale nie na dystansach? Taki zawias można już dostać poniżej 4k PLN. Offroad nie ma być, ale zależy mi na prześwicie na gruntowe drogi, czyli jakieś 3-4cm UP. Inna alternatywa to Forek XT, ale tam nie do końca pasuje mi siedzenie tak wysoko i to słabe trzymanie boczne (chyba, że jest opcja na to, np. fotele z Levorga? :) ).

2. Robił ktoś remap? Ciekawość nie pozwala mi nie zadać tego pytania, a aut po gwarancji zaraz trochę będzie.

3. Jest opcja by wykrzesać trochę boxerowego dźwięku w Levorgu? Invidia i Remus mają gotowe rozwiązania. Testował ktoś?

4. Spalanie zakładałem ok. 12 miasto i 8-9 trasa. OK, czy mniej/więcej? Outback D palił mi miasto/trasa 7,5-8, a bmw 118iA 2.0 pali 12 miasto i trasa 8,5.

 

Znalazłem info, że Levorg 2018 na Filipiny ma wyjść z 2.0DIT. Czy na pewno, to się okaże, ale to jedyny kraj azjatycki z LHD ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się swoimi odczuciami po niecałym roku użytkowania.
1. Dla mnie fotele w Forku xt przekreśliły ten samochód. Uczucie jakbym siedział na krześle. A moja żona na krześle pasażera prawie dyndała nogami.
2. Na temat remapa nikt oficjalnie nic na tym forum nie napisze. Jak mi się gwarancja skończy to będę się interesował tematem.
3. Spalanie w mieście do 10-12 (Gdańsk). Przy jedzie na krótkich dystansach, nierozgrzanym samochodem trochę wiecej. W trasie niewiele lepiej. Spokojna jazda autostradą 9.5. Normalna jazda;) 10-11. Średnia z długiego wakacyjnego wyjazdu na Bałkany 8.5.
Ale przyjemności z jazdy nie mierzy się spalaniem...
4. Co do podnoszenia samochodu, to sam przed zakupem bałem się, że jest za niski. Jednak do tej pory o nic nie zahaczyłem, mimo że jezdziłem różnymi dość dziwnymi drogami.




Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Tesla napisał:

1. Dla mnie fotele w Forku xt przekreśliły ten samochód. Uczucie jakbym siedział na krześle. A moja żona na krześle pasażera prawie dyndała nogami.

A to ciekawe, bo @Sabaru ma na oko ;) 157 cm i nie szkoduje sobie zarówno na lewym, jak i na prawym fotelu. Co więcej,  na lewym czuje się jak ryba w wodzie. No ale fakt: w Forku się siedzi, a nie leży na asfalcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tesla napisał:

Podzielę się swoimi odczuciami po niecałym roku użytkowania.
1. Dla mnie fotele w Forku xt przekreśliły ten samochód. Uczucie jakbym siedział na krześle. A moja żona na krześle pasażera prawie dyndała nogami.
2. Na temat remapa nikt oficjalnie nic na tym forum nie napisze. Jak mi się gwarancja skończy to będę się interesował tematem.
3. Spalanie w mieście do 10-12 (Gdańsk). Przy jedzie na krótkich dystansach, nierozgrzanym samochodem trochę wiecej. W trasie niewiele lepiej. Spokojna jazda autostradą 9.5. Normalna jazda;) 10-11. Średnia z długiego wakacyjnego wyjazdu na Bałkany 8.5.
Ale przyjemności z jazdy nie mierzy się spalaniem...
4. Co do podnoszenia samochodu, to sam przed zakupem bałem się, że jest za niski. Jednak do tej pory o nic nie zahaczyłem, mimo że jezdziłem różnymi dość dziwnymi drogami.

3. normalna jazda w trasie 10-11 to nie jest już mało jak na auto 170KM, nawet uwzgl. przyjemność z jazdy.

4. 24mm dystans nie robi wizualnej różnicy, że auto jest podniesione, czyli to nie problem.

 

5. Jak na wojewódzkich pofałdowanych drogach, nie mówiąc o powiatówkach czy gminnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy temat spalania mnie nie kręcił - ot wlewasz co musisz i koniec. Ale dziwi mnie, że mając większy silnik 2.0, napęd na 4 koła 260 kucy i jeżdżąc szybko mam mniejsze spalanie od Was. Średnio 10.5, większość autostrady, gdzie rzadko jadę 140 km/h. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, TP_S napisał:

Nigdy temat spalania mnie nie kręcił - ot wlewasz co musisz i koniec. Ale dziwi mnie, że mając większy silnik 2.0, napęd na 4 koła 260 kucy i jeżdżąc szybko mam mniejsze spalanie od Was. Średnio 10.5, większość autostrady, gdzie rzadko jadę 140 km/h. 

Gratulacje! Opel rządzi :)

 

  • Super! 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Nurek napisał:


Wyboru.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nie narzekam na wybór - ot rozsądek wieku średniego. Czekam na Viziv Tourer - wtedy odmłodnieję ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Nurek napisał:

Ja czekam na możliwość zrobienia remapu w normalnych pieniądzach, bo 3300 netto proponowane przez nie-ASO jest dla mnie nie do przyjęcia.

 

To nie są wielkie pieniądze za taka robotę. Nie wiem czy ktoś w PL robi to lepiej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, TP_S napisał:

Nie narzekam na wybór - ot rozsądek wieku średniego. Czekam na Viziv Tourer - wtedy odmłodnieję ;-)

Tak, wiemy :) Życzę żebyś się doczekał. I wiemy, ze ten Opel 240koni AWD to po prostu tego Levorga kasuje na każdym polu. Nie prościej po prostu przyznać, ze wybrałeś Opla bo mniej pali i Ci bardziej pasuje niż wrzucać jakieś wycieczki w klimacie jak powyżej? Daj ludziom cieszyć się wyborem, którego dokonali. Tak jak mam nadzieję Ty cieszysz się Oplem. Kolega miał taki wóz jak Twój. Zamienił na Superb 4x4 280 koni. Jeździ szybko i pali mu średnio 9 ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiemy  Życzę żebyś się doczekał. I wiemy, ze ten Opel 240koni AWD to po prostu tego Levorga kasuje na każdym polu. Nie prościej po prostu przyznać, ze wybrałeś Opla bo mniej pali i Ci bardziej pasuje niż wrzucać jakieś wycieczki w klimacie jak powyżej? Daj ludziom cieszyć się wyborem, którego dokonali. Tak jak mam nadzieję Ty cieszysz się Oplem. Kolega miał taki wóz jak Twój. Zamienił na Superb 4x4 280 koni. Jeździ szybko i pali mu średnio 9 
 
Wszystko pięknie ale patrząc na ceny i wyposażenie to już inaczej n to wygląda ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Tsunetomo napisał:

Tak, wiemy :) Życzę żebyś się doczekał. I wiemy, ze ten Opel 240koni AWD to po prostu tego Levorga kasuje na każdym polu. Nie prościej po prostu przyznać, ze wybrałeś Opla bo mniej pali i Ci bardziej pasuje niż wrzucać jakieś wycieczki w klimacie jak powyżej? Daj ludziom cieszyć się wyborem, którego dokonali. Tak jak mam nadzieję Ty cieszysz się Oplem. Kolega miał taki wóz jak Twój. Zamienił na Superb 4x4 280 koni. Jeździ szybko i pali mu średnio 9 ;)

 

 

Znów zaczepnie - ale OK. Dlaczego Levorg objedzie Opla 260 kucy na krętych drogach, które są jego żywiołem? Przecież to 90 kucy różnicy - ale odpowiedz sobie sam. 

Insignię kupowałem na autostrady, nie kręte drogi. Jest cicho, leniwie, komfortowo, dostojnie i mam wszystkie możliwe systemy na pokładzie. Gdybym był bliżej emerytury, byłoby Volvo.

Spalanie nie ma wpływu mój wybór. Obok Insigni stoi Mustang V8 - chcesz porozmawiać o spalaniu? 23 litry w mieście. 

Nawet jakby Superb palił 2 litry, nie kupiłbym Skody. 

Nikomu nie przeszkadzam cieszyć się jego Subaru. Ot wtrącam, bez złośliwości, że jak na 1.6 i turbo spalanie jest duże. Na pocieszenie powiem, że CHR 1.2 na autostradzie bierze ponad 10 litrów. Ciemna strona downsizingu. 

Nie zabronisz mi również udzielania się na forum zgodnie z jego regułami, nawet jeśli moje posty są dla Ciebie prowokujące. 

 

 

9 minut temu, Rafik83pl napisał:

Wszystko pięknie ale patrząc na ceny i wyposażenie to już inaczej n to wygląda ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
 

Było o tym kilka razy ale dla Twojej informacji - wziąłem Opla full wypas, ponieważ dostałem na niego 40.000 rabatu, co powodowało, różnicę brutto do Levorga w granicach 20.000 w leasingu. Rata wyższa o 400 PLN brutto. Outback nie wchodził w grę. FXT również. Za wysokie jak na autostrady (hałas)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...