Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

15 minutes ago, miketyson said:

Rzeczywiscie ciekawa opcja. Na stronie producenta napisane jest, ze mozna podwyzszyc nawet o 48 mm. Ciekawe jakby to wygladalo. No i jaka cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę o Leveorgu + podwyższony zawias (tak ze 6 tysięcy) ale w analogicznej cenie (+ parę tysięcy) da radę wyhaczyć V60 CC z silnikiem 245 PS w wersji Summum - oczywiście wersja podemonstracyjna. Na plus Levorga gwarancja, ale V60 z tym silnikiem bardzo ładnie jeździ.

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, RoadRunner napisał:

Tak myślę o Leveorgu + podwyższony zawias (tak ze 6 tysięcy) ale w analogicznej cenie (+ parę tysięcy) da radę wyhaczyć V60 CC z silnikiem 245 PS w wersji Summum - oczywiście wersja podemonstracyjna. Na plus Levorga gwarancja, ale V60 z tym silnikiem bardzo ładnie jeździ.

slowo klucz to " pare tysięcy więcej"....  No way żebyś kupił nowego V60cc nawet ze zniżkami dla lekarzy czy innej  grupy.  A używany to używany.

Subaru całkiem nieźle  skalkulowało swoje wyroby na naszym rynku. Są tanie jak nie najtańsze biorąc pod uwagę co oferują  tzn. wyposażenie + AWD. Jedyny konkurent cenowy Levorga auta kombi+awd  to chyba  seat leon xperince reszta z  Vaga nawet  skodzina droższe

 

edit

Po konfiguracji takiego seata w gadzety z  levorga m.in ES w seacie tzw. Pakiet wspomagania jazdy COMFORT ASSISTANT PLUS , kamere z tylu i navi wychodzi niecałe 140 k ...

wiec Levorg i tak tanszy. A te   słynne rabaty to owszem dają ale na auta z placu. Z rabatami na auto na zamówienie nie jest tak kolorowo jak  się tu nie którym wydaje

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, RoadRunner said:

Tak myślę o Leveorgu + podwyższony zawias (tak ze 6 tysięcy) 

Jest też polska strona producenta i ceny w PLN. Zestaw podwyższający 24 mm po 2,6k, 36 mm po 4k, 48 mm po 5,3k + różnica 4% VAT i koszty przesyłki.

 

https://www.spaccer.com/pl_PL/zamowienie.html?m=5987&h=154

 

Jakby się gdzieś znalazło w necie plastikowe ochrony progów i nadkoli, to byłby Outback jak znalazł;)

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, peteres napisał:

Jest też polska strona producenta i ceny w PLN. Zestaw podwyższający 24 mm po 2,6k, 36 mm po 4k, 48 mm po 5,3k + różnica 4% VAT i koszty przesyłki.

 

https://www.spaccer.com/pl_PL/zamowienie.html?m=5987&h=154

 

Jakby się gdzieś znalazło w necie plastikowe ochrony progów i nadkoli, to byłby Outback jak znalazł;)

A jak się ma gwarancyjny temat do tych podwyższeń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Karas napisał:

slowo klucz to " pare tysięcy więcej"....  No way żebyś kupił nowego V60cc nawet ze zniżkami dla lekarzy czy innej  grupy.  A używany to używany.

Subaru całkiem nieźle  skalkulowało swoje wyroby na naszym rynku. Są tanie jak nie najtańsze biorąc pod uwagę co oferują  tzn. wyposażenie + AWD. Jedyny konkurent cenowy Levorga auta kombi+awd  to chyba  seat leon xperince reszta z  Vaga nawet  skodzina droższe

 

edit

Po konfiguracji takiego seata w gadzety z  levorga m.in ES w seacie tzw. Pakiet wspomagania jazdy COMFORT ASSISTANT PLUS , kamere z tylu i navi wychodzi niecałe 140 k ...

wiec Levorg i tak tanszy. A te   słynne rabaty to owszem dają ale na auta z placu. Z rabatami na auto na zamówienie nie jest tak kolorowo jak  się tu nie którym wydaje

 

 

Rozmawiałem na temat Volvo V60cc w salonie w zeszłym roku - raczej w wersji (bieda), tak żeby załapać się na promocję 22% (trzeba było skonfigurować samochód za min 150k) - w cenie Levorga miałbym jakiś T2 lub T3 (oczywiście bez żadnego AWD). 

Za T5 z AWD to było przed rabatem ok. 180k Pln (dość słabo wyposażona wersja). Do tego dostępność - benzyna to czas oczekiwania min 4 miesiące (sprzedają się praktycznie same diesle) - diesel z AWD wyszedłby nieco taniej.

 

Seat - miałem w sumie 4 wizyty (na przestrzeni ok. 2-3 miesięcy). Generalnie więcej zainteresowania mną wykazały salonowe muchy niż sprzedawcy. Czarę goryczy przelała ostatnia wizyta, gdzie w salonie czekałem 30 minut, aż "zwolni się" ktoś ze sprzedaży. W końcu, gdy  w salonie pozostałem ja i 3 osoby z obsługi, postanowiłem podejść do jednego sprzedawcy (traktował mnie wcześniej jak powietrze) i zapytać o jazdę próbną Leonem - stwierdził (nie podnosząc wzroku znad klawiatury) że można się umówić, otworzył zeszyt, przejrzał kilka kartek i powiedział  "może być wtorek, albo czwartek, ale najlepiej to trzeba dzwonić i umówić się na konkretną godzinę", po czym wrócił do swoich zajęć. Podziękowałem i się tam już nigdy nie pojawiłem.

 

Najwięcej zainteresowania wykazał sprzedawca Skody - próbował mi przedstawiać kilka ofert - trochę słabiej wyposażona Octavia z 4x4 i 1.8 TSI, dostępna "od ręki" kosztowała 10k mniej od Levorga + "darmowe przeglądy". Odpisywał bardzo szybko z konkretną ofertą, dzwonił też często (ale nie nachalnie). Niestety, nie mieli żadnego modelu z 4x4 do jazdy i dodatkowo żona miała już dość oglądania kolejnego samochodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, xemir napisał:

 

Rozmawiałem na temat Volvo V60cc w salonie w zeszłym roku - raczej w wersji (bieda), tak żeby załapać się na promocję 22% (trzeba było skonfigurować samochód za min 150k) - w cenie Levorga miałbym jakiś T2 lub T3 (oczywiście bez żadnego AWD). 

Za T5 z AWD to było przed rabatem ok. 180k Pln (dość słabo wyposażona wersja). Do tego dostępność - benzyna to czas oczekiwania min 4 miesiące (sprzedają się praktycznie same diesle) - diesel z AWD wyszedłby nieco taniej.

 

Seat - miałem w sumie 4 wizyty (na przestrzeni ok. 2-3 miesięcy). Generalnie więcej zainteresowania mną wykazały salonowe muchy niż sprzedawcy. Czarę goryczy przelała ostatnia wizyta, gdzie w salonie czekałem 30 minut, aż "zwolni się" ktoś ze sprzedaży. W końcu, gdy  w salonie pozostałem ja i 3 osoby z obsługi, postanowiłem podejść do jednego sprzedawcy (traktował mnie wcześniej jak powietrze) i zapytać o jazdę próbną Leonem - stwierdził (nie podnosząc wzroku znad klawiatury) że można się umówić, otworzył zeszyt, przejrzał kilka kartek i powiedział  "może być wtorek, albo czwartek, ale najlepiej to trzeba dzwonić i umówić się na konkretną godzinę", po czym wrócił do swoich zajęć. Podziękowałem i się tam już nigdy nie pojawiłem.

 

Najwięcej zainteresowania wykazał sprzedawca Skody - próbował mi przedstawiać kilka ofert - trochę słabiej wyposażona Octavia z 4x4 i 1.8 TSI, dostępna "od ręki" kosztowała 10k mniej od Levorga + "darmowe przeglądy". Odpisywał bardzo szybko z konkretną ofertą, dzwonił też często (ale nie nachalnie). Niestety, nie mieli żadnego modelu z 4x4 do jazdy i dodatkowo żona miała już dość oglądania kolejnego samochodu.

 

 

Mam podobne doświadczenia w VW. Seata odpuściłem, nie mój klimat. Skoda? Hmm.... No niby było coś między nami, ale skończyło się na innej marce. Czekam na Subaru Viziv Tourer 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Mam podobne doświadczenia w VW. Seata odpuściłem, nie mój klimat. Skoda? Hmm.... No niby było coś między nami, ale skończyło się na innej marce. Czekam na Subaru Viziv Tourer 
 
Ja też czekam na Subaru Viziv Tourer ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2018 o 21:56, Karas napisał:

wiec Levorg i tak tanszy. A te   słynne rabaty to owszem dają ale na auta z placu. Z rabatami na auto na zamówienie nie jest tak kolorowo jak  się tu nie którym wydaje

Potwierdzam, tylko w jednym salonie producenta z indiańską strzałą w logo uzyskałem na konfigurowanego Superba więcej niż 10 % zniżki. Dużo więcej można uzyskać na auta z placu czy z salonu, w BMW czy Alfie nawet 25 % i to bez większych negocjacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, tylko w jednym salonie producenta z indiańską strzałą w logo uzyskałem na konfigurowanego Superba więcej niż 10 % zniżki. Dużo więcej można uzyskać na auta z placu czy z salonu, w BMW czy Alfie nawet 25 % i to bez większych negocjacji
Alfa ciekawa szczególnie Giulia ale nie ma kombi wiec nie przejdzie jako rodzinne auta ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, msi napisał:

Potwierdzam, tylko w jednym salonie producenta z indiańską strzałą w logo uzyskałem na konfigurowanego Superba więcej niż 10 % zniżki. Dużo więcej można uzyskać na auta z placu czy z salonu, w BMW czy Alfie nawet 25 % i to bez większych negocjacji :)

 

Poważnie ?  Giulia w cenniku 200tys, a sprzedadzą za 150 ? :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Ascent  - fajnie nadmuchany Outback. 
 
Jak do levorga porównujmy to cupra st 140 tys można już kupić demo ;))) tak wiem nie podobała się obsługa salonie . Ale w salonie Subaru we Wrocławiu też wesoło nie było i kupiłem WAW. mitcar i podejście było super

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotruś napisał:

 

Poważnie ?  Giulia w cenniku 200tys, a sprzedadzą za 150 ? :huh:

Alfa stelvio, First edition, cennik 240, propozycja była na 190. Oczywiście auto z ubiegłego rocznika, ale bez przebiegu. Na leasing nie przeszkadza :)

 

Tak samo z bmw 330 x-drive :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alfa stelvio, First edition, cennik 240, propozycja była na 190. Oczywiście auto z ubiegłego rocznika, ale bez przebiegu. Na leasing nie przeszkadza
 
Tak samo z bmw 330 x-drive
Ale 190 brutto?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...