Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Galaxy A5

Ja też podpinam Galaxy A5 i działa...chociaż używanie słowa działa to lekkie nadużycie bo za każdym razem stosuję inną procedurę podpięcia i trochę to trwa.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Ja sie noszę z zamiarem zmiany stacji, bo to naprawdę porażka (jakieś 10 lat do tyłu do niemieckiej konkurencji. Znalazłem coś takiego, ale dedykowane do WRX-a i Forestera: http://allegro.pl/radio-nawigacja-gps-subaru-forester-impreza-wrx-fv-i6859118418.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=lowerfunnel&utm_term=  Teoretycznie w Levo też powinno ruszyć, ale czy mogą być jakieś przeciwskazania?

 

Ma ktoś Levo na 17kach? Jakie wrażenia? Na 18kach według mnie jest za twardo na dziurach, ale zastanwiam się czy warto robić wymianę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Stalot napisał:

Panowie,

 

Ja sie noszę z zamiarem zmiany stacji, bo to naprawdę porażka (jakieś 10 lat do tyłu do niemieckiej konkurencji. Znalazłem coś takiego, ale dedykowane do WRX-a i Forestera: http://allegro.pl/radio-nawigacja-gps-subaru-forester-impreza-wrx-fv-i6859118418.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=lowerfunnel&utm_term=  Teoretycznie w Levo też powinno ruszyć, ale czy mogą być jakieś przeciwskazania?

 

Ma ktoś Levo na 17kach? Jakie wrażenia? Na 18kach według mnie jest za twardo na dziurach, ale zastanwiam się czy warto robić wymianę?

Fajna alternatywa tylko właśnie problem czy Subaru nie będzie robiło scen w związku z gwarancją? no i czy na pewno pasuje.

1 godzinę temu, IgorK napisał:

U mnie po 25k nie słyszę stukania.


Sent from my iPhone using Tapatalk

no to chyba pojadę do nich... a może jest tu ktoś z okolic Wrocławia żebym podjechał i porównał? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie przesadzajcie tak z tym ASO bo jeszcze trochę i koła pompować będziecie jeździć bo gwarancja.

 

Co do kół to nawet na naklejce w Levorgu są podane dwie wersje 17 zamiast 18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, damen napisał:

 

 

Tak, przesiadłem się z SBD. Czego mi brakuje... najbardziej chyba prześwitu... bo czasami się przydaje. Poza tym Levorg wywołuje tylko banana na twarzy ;)

 

 

 

W Polszy drogi coraz lepsze, ja głównie po autostradach. Dlatego rozważam płaskie auto. Wiem, że z OBK lepiej się wysiada, mam porównanie z Mustangiem i pewnie głową mogę walić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrażenia z jazdy, trzymanie drogi są jak dla mnie są super. Zresztą widać to było na szkoleniu w Katowicach. Outbacki już wylatywały z testu "łosia" a Levorg wciąż jechał. Oczywiście silnik 1,6 i CVT to kwestia przyzwyczajenia. Jak zaczynam trochę szaleć to się śmieję, że włączam tryb szlifierki.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, damen napisał:

Fajna alternatywa tylko właśnie problem czy Subaru nie będzie robiło scen w związku z gwarancją? no i czy na pewno pasuje.

no to chyba pojadę do nich... a może jest tu ktoś z okolic Wrocławia żebym podjechał i porównał? 

Wracam w niedzielę, jakbyś miał ochotę to możemy porównać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.07.2017 o 14:40, polak900 napisał:

jak czytam te spalania Levorga to mi się trochę żal robi , jak można katować taki fajny samochód , ten silnik musi oddychać anie być niszczony przez ecodriving

 

Dnia 19.07.2017 o 14:40, polak900 napisał:

mam prośbę nie katujcie zacnego auta jakim jest Levorg emoji41.png

 

Kolego, nie dramatyzuj - ze skrzynią CVT nie da się uprawiać klasycznego eco drivingu niszczącego silnik, bo skrzynia po prostu na to nie pozwala. Wystarczy delikatne dotknięcie gazu i natychmiast zmienia się przełożenie na takie przy którym obroty są optymalne do przyspieszania. Nie ma opcji jak w manualu, albo DSG, że silnik ciągnie z 1200 obr/min bez zmiany przełożenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.7.2017 o 08:40, damen napisał:

Ponowię moje pytanie co do stukania jak się kręci kierownicą na postoju. Zaobserwował ktoś? 

Tak, zauważyłem, zgłaszałem serwisowi i po przeglądnięciu wszystkiego nie ma żadnych usterek, ale stukanie pojawia się - przy ciasnym manewrowaniu i kręceniu kierownicą. To jest usterka typu - pojawia się tylko u mnie, po dojeździe do serwisu znika jak ból zęba przed drzwiami dentysty. Dlatego ciężko mi to nawet zlokalizować: albo w układzie kierowniczym, albo w przegubach, albo przy zaciskach, ale przynajmniej wiem, że wyraźnie z przodu i pojawiają się maksymalnie dwa stuknięcia i tyle. Poza tym auto jeździ i mam za każdym razem frajdę, jak do niego wsiadam. 

 

Co do realnego spalania, to ja mam po ponad 20.000km średnią 9,3 z tankowania. Wskazanie komputera dałem już dwa razy skorygować - podnieść o 6%, ponieważ auto paliło mi też 5,5 przy emeryckiej jeździe, ale komputer zaniżał o 0,6/0,8. Teraz jest dokładny do +/- 0,2 l/100km. 

 

Mam nową metodę na niższe spalanie: przestałem jeździć samochodem na krótkich trasach a przesiadłem się na skuter :P Wtedy na dłuższych odcinkach spalanie wynosi 8,5-9,0 i to bez ekojazdy. Krótkie kilkumetrowe odcinki + klima, to komputer przez dłuższy czas nie schodził poniżej 13-14. 

 

PS: Poza wyciszeniem w firmie ciche-auto.pl dałem sobie jeszcze zabezpieczyć podwozie w ASO. Teraz dopiero to jest fajnie :D 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.07.2017 o 10:45, Stalot napisał:

...

2) moc - wyraźnie przy pełnym obciążeniu na autostradzie pod górkę brakuje przy CVT tych 30 km. Robil któs chiptuning? Na ... ktoś wspominał że jeździ służbowym podkręconym do 230 km... Myślę, że spalanie będzie bez większej rożnicy

 

Pzdr!

 

Oferta jest, na 200 i 220 kucy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7/21/2017 o 22:10, Christoph napisał:

Tak, zauważyłem, zgłaszałem serwisowi i po przeglądnięciu wszystkiego nie ma żadnych usterek, ale stukanie pojawia się - przy ciasnym manewrowaniu i kręceniu kierownicą. To jest usterka typu - pojawia się tylko u mnie, po dojeździe do serwisu znika jak ból zęba przed drzwiami dentysty. Dlatego ciężko mi to nawet zlokalizować: albo w układzie kierowniczym, albo w przegubach, albo przy zaciskach, ale przynajmniej wiem, że wyraźnie z przodu i pojawiają się maksymalnie dwa stuknięcia i tyle. Poza tym auto jeździ i mam za każdym razem frajdę, jak do niego wsiadam.

 

 

 

Takie stuknięcie gdy kierownicą z impetem przekręcę do końca podczas manewrowania słyszalne jest tez w moim XV od samego początku użytkowania i nawet nikomu nie skarżyłem się na to bo moim zdaniem ten typ tak ma :wacko: może  to ta sama przypadłość.

Edytowane przez adamW202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...