Paweł Wręga Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Może będzie jakaś specjalna oferta Levorga, jak z Forsterem XT na wiosnę 2013 roku? Tym bardziej, że JPY od kilkunastu dni jest w odwrocie. Edytowane 4 Listopada 2014 przez Staś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 160K za to auto to była by astronomiczna cena. Wszystko powyżej 140K to będzie juz bardzo drogo. Bardzo drogo? Skoro chętnych na WRX STI za równowartość 190 tyś zł nie brakowało, to Levorg z silnikiem 2.0 DIT i ceną ok 160 tys zł za pełną opcją wyposażeniową na tle innych marek będzie hitem rynkowym. Przestrzeń jaką kabina pasażerska Levorg'a oferuje użytkownikom jest zbliżona do obecnej linii modelowej Legacy tym samym auto jest bardzo pro rodzinne. Jeżeli zestawimy nasz produkt z niemieckimi konkurentami (BMW 3, AUDI A4, Mercedes C z doposażeniem na poziomie Levorg'a) to tam będzie bardzo drogo. I nie poruszajmy tematu wykończenia i etc. Pod uwagę biorę tylko wymiary nadwozia, silnik + skrzynia, wyposażenie. Może zróbmy tak - robimy listę chętnych na 2.0 za 140 kPLN i rozbijamy miasteczko namiotowe pod SIP-em wręczając listę jako postulat Ty żyjesz?! :-) Tak, jezeli wogle bedzie 2.0 to znajac SIP Nie ma szans zeby kosztowal 140K .Smie nawet zaryzykowac ze watpie w 160K Wiesz TurdziGT, zawsze szanowałem Cię za Twoje wypowiedzi na The Forum, ale ostatnio jesteś nastawiony do marki mega na NIE. Myślisz, że SIP nie chciałby mieć hitu sprzedażowego za 140 tyś zł? Chciałbym Ciebie zobaczyć w roli importera...Raju spoko tak sobie tu gdybamy wiec póki nie wiadomo czy wogle i w jakiej formie będzie dostępny nie ma co robić z igły widły. Ja za punkt wyjścia wziolem cene za gole auto i w tym świetle 160K wydahe się dla mnie dużo bo to oznacza że dobrze wyposażone będzie oscylować w okolicach 190.Z drugiej strony jest to dalej taniej niż BMW czy Audi ale czy to tak na prawdę realna konkurencja ? Tak czy siak i nie ważne w jakiej cenie bardzo się ciesze ze znów idziemy w dobrym kierunku i w koncu będzie fajne "normalne" auto do wyboru obok STI dla tych co nie koniecznie chcą kupić STI i tego trzeba się trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Bardzo drogo? Skoro chętnych na WRX STI za równowartość 190 tyś zł nie brakowało, to Levorg z silnikiem 2.0 DIT i ceną ok 160 tys zł za pełną opcją wyposażeniową na tle innych marek będzie hitem rynkowym. Odniesienie do STI ze wzgledu na moc i cene wydaje mi sie uproszczone, na cene STI skladaja sie lepszy naped, hamulce, skrzynia biegow, zawias i ogolnie odporniejsze auto na upalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) dobrze by bylo gdyby cena levorga oscylowaala w granicach ceny wrx'a 2015 z rynku US tzn 27k dolcow w wersji najbiedniejszej -silnik 2.0 dit ,manuakna skrzynia biegow.-auta praktycznie takie same z tym ze levorg to taki wrx (nie sti) kombi . Szkoda ze w pl nie mozna kupic wrx'a tzn mozna ale nie przez SIP. Edytowane 4 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Levorg występuje z manualną skrzynią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Nie tylko cvt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) "Nie tylko cvt" czy "nie, tylko cvt"? Bo to różnica Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 5 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Racja "," Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Raju spoko tak sobie tu gdybamy wiec póki nie wiadomo czy wogle i w jakiej formie będzie dostępny nie ma co robić z igły widły. No właśnie Ja za punkt wyjścia wziolem cene za gole auto i w tym świetle 160K wydahe się dla mnie dużo bo to oznacza że dobrze wyposażone będzie oscylować w okolicach 190.Z drugiej strony jest to dalej taniej niż BMW czy Audi ale czy to tak na prawdę realna konkurencja ? "Gołych" Subaru z mocnymi silnikami nie ma. Za punkt odniesienia przyjmijmy Forestera 2.0 XT Comfort - oferuje dużo więcej od swoich niemieckich konkurentów za dużooo niższe pieniądze. Uważam, że BMW i AUDI to jak najbardziej realna konkurencja - widzę czym przyjeżdżają do mnie klienci zainteresowani zamianą samochodu. A nawet jeśli klient Audi czy BMW nie zamienia, to dokupuje do swojej garażowej "kolekcji" Subru. I jeżeli popatrzymy na spektrum marki Subaru, tj. filozofię budowy samochodów, użytych technologii, to jest to marka premium bez dwóch zdań. Pozdrawiam Bardzo drogo? Skoro chętnych na WRX STI za równowartość 190 tyś zł nie brakowało, to Levorg z silnikiem 2.0 DIT i ceną ok 160 tys zł za pełną opcją wyposażeniową na tle innych marek będzie hitem rynkowym. Odniesienie do STI ze wzgledu na moc i cene wydaje mi sie uproszczone, na cene STI skladaja sie lepszy naped, hamulce, skrzynia biegow, zawias i ogolnie odporniejsze auto na upalanie. Bardziej chodzi mi o zobrazowanie oczekiwań klientów wobec marki. Jeżeli nie trafia do Ciebie odniesienie Levorga do STI (człowiek obyty z motoryzacją szybko dostrzeże, że Levorg to taki WRX kombi) to może przekona Cię argument, że Forester 2.0 XT (przede wszystkim w wersji Platinum) największy sukces handlowy na całym rynku europejskim odniósł właśnie w Polsce. Jest zapotrzebowanie na samochody naszej marki wyposażone w mocne turbo benzyny połączone ze skrzynią automatyczną Lineartronic. Dla tych, którzy uważają WRX STI za samochód "mało praktyczny" bądź "za bardzo wymagający" pochylą się nad projektem Levorg'a. Czekam z niecierpliwością na te auto. Edytowane 5 Listopada 2014 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) filozofię budowy samochodów, użytych technologii, to jest to marka premium bez dwóch zdań. właściwie to jest to jedyna taka marka bo o ile mi wiadomo silnika typu boxer zamontowanego z przodu nie oferuje nikt inny tak więc pod tym względem Subaru gra we własnej lidze jednego gracza i jest swoistym "produktem premium" ale tylko z racji konstrukcji chcąc pojeździć boxerem w "użytecznym" aucie musisz wybrać Subaru bez względu na to co zastaniesz w środku widzę czym przyjeżdżają do mnie klienci zainteresowani zamianą samochodu. A nawet jeśli klient Audi czy BMW nie zamienia, to dokupuje do swojej garażowej "kolekcji" Subru Subaru auto dla kolekcjonera chyba nie o to chodzi Edytowane 5 Listopada 2014 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Bardzo drogo? Skoro chętnych na WRX STI za równowartość 190 tyś zł nie brakowało, to Levorg z silnikiem 2.0 DIT i ceną ok 160 tys zł za pełną opcją wyposażeniową na tle innych marek będzie hitem rynkowym. Odniesienie do STI ze wzgledu na moc i cene wydaje mi sie uproszczone, na cene STI skladaja sie lepszy naped, hamulce, skrzynia biegow, zawias i ogolnie odporniejsze auto na upalanie. Bardziej chodzi mi o zobrazowanie oczekiwań klientów wobec marki. Jeżeli nie trafia do Ciebie odniesienie Levorga do STI (człowiek obyty z motoryzacją szybko dostrzeże, że Levorg to taki WRX kombi) to może przekona Cię argument, że Forester 2.0 XT (przede wszystkim w wersji Platinum) największy sukces handlowy na całym rynku europejskim odniósł właśnie w Polsce. Jest zapotrzebowanie na samochody naszej marki wyposażone w mocne turbo benzyny połączone ze skrzynią automatyczną Lineartronic. Dla tych, którzy uważają WRX STI za samochód "mało praktyczny" bądź "za bardzo wymagający" pochylą się nad projektem Levorg'a. Czekam z niecierpliwością na te auto. Raju, wiem o zapotrzebowaniu i oczywiscie levorga mozna porownac do WRX. Jedynie chodzilo mi o usprawidliwienie ceny 160tys zl jako atrakcyjnej, bo STI kosztuje 190tys zl. gdyby auta byly porownywalne, to ok cena byla by aktrakcyjna (w porownaniu do STI), ale, ze STI poza zblizona moca oferuje o wiele wiecej (skrzynia, napedy, hamulce) to nie wiem juz czy to taka okazja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 A ja zasieję defetyzm Już wszyscy przeprowadziliśmy dogłębną analizę rynku i docelowego klienta, określiliśmy cenę i wyposażenie, część z nas ustawiła się w kolejce (względnie koczuje w miasteczku namiotowym pod SIPem ), a okaże się, że 2.0 wcale nie będzie Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Jest zapotrzebowanie na samochody naszej marki wyposażone w mocne turbo benzyny połączone ze skrzynią automatyczną Lineartronic. Zapotrzebowanie pewnie jest. Przydałby się też sensowny wybór wersji, a więc w przypadku Levorg'a 2.0 DIT przydałaby się możliwość wyboru pomiędzy wersją MT i AT. Niestety z dotychczasowych doniesień wynika, że z najmocniejszym silnikiem dostępna będzie tylko wersja AT (swoją drogą ciekawe, czy będzie miała centralny mechanizm różnicowy/względnie przekładnię planetarną). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Sądzę, że będzie to rozwiązanie żywcem przeniesione z FXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) w usa wrx 2.0dit jest w manualu oraz z cvt http://www.subaru.com/vehicles/wrx/index.html Nie wydaje mi sie zeby dla FHI byloby jakims strasznym problemem wlozenie manuala do levorga skoro to praktycznie takie sama auta Edytowane 5 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Sądzę, że będzie to rozwiązanie żywcem przeniesione z FXT Nie mam pojęcia, jak to tam rozwiązali - czy jest tam pseudonapęd na cztery koła w postaci sprzęgła wielopłytkowego zamiast centralnego mechanizmu różnicowego, czy też wersja wypasiona: przekładnia planetarna z preferencją tylnej osi, plus sprzęgło wielopłytkowe (czyli coś takiego, jak montowano ze skrzynią 5EAT). Edytowane 5 Listopada 2014 przez So What! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 w usa wrx 2.0dit jest w manualu oraz z cvt http://www.subaru.co.../wrx/index.html Nie wydaje mi sie zeby dla FHI byloby jakims strasznym problemem wlozenie manuala do levorga skoro to praktycznie takie sama auta A jak wygląda emisja CO2 obu? Sądzę, że będzie to rozwiązanie żywcem przeniesione z FXT Nie mam pojęcia, jak to tam rozwiązali - czy jest tam pseudonapęd na cztery koła w postaci sprzęgła wielopłytkowego zamiast centralnego mechanizmu różnicowego, czy też wersja wypasiona: przekładnia planetarna z preferencją tylnej osi, plus sprzęgło wielopłytkowe (czyli coś takiego, jak montowano ze skrzynią 5EAT). Jest tam, jak to nazywasz, pseudonapęd. Zgaduję, że nie miałeś okazji więcej nim pojeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Jest tam, jak to nazywasz, pseudonapęd. Zgaduję, że nie miałeś okazji więcej nim pojeździć Miałem. Zniechęciłeś mnie do Levorg'a AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 ciekawe, czy będzie miała centralny mechanizm różnicowy/względnie przekładnię planetarną 2.0DIT tak, 1.6DIT nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 2.0DIT tak, 1.6DIT nie. Chociaż tyle. Tak, czy inaczej przydałaby się możliwość wyboru wersji MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Brytyjski autocatr podaje dzis kalendarz motoryzacyjnych premier na rok 2015. Oto cytat: Subaru Outback – April 2015 Subaru’s rugged four-wheel drive ‘allroad’ estate arrives in the UK for a new generation. Levorg – November 2015 The new Legacy won’t be coming to the UK, but the Levorg estate version is set to arrive http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/what-s-coming-when-your-guide-new-cars-arriving-2015-and-2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Rany,to dopiero za rok? To się zdąży zestarzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Rany,to dopiero za rok? To się zdąży zestarzeć Spoko,spoko,dobrze że w ogóle się pojawi w Europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Rany,to dopiero za rok? To się zdąży zestarzeć Brytyjski autocatr podaje dzis kalendarz motoryzacyjnych premier na rok 2015. Oto cytat: Subaru Outback – April 2015 Subaru’s rugged four-wheel drive ‘allroad’ estate arrives in the UK for a new generation. Levorg – November 2015 The new Legacy won’t be coming to the UK, but the Levorg estate version is set to arrive http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/what-s-coming-when-your-guide-new-cars-arriving-2015-and-2016 Nie podoba nam się to. Nie przyjmujemy do wiadomości. Czekamy na lepsze informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 na stronie autocara w komentarzach ktoś pisze że levorg to w praktyce xv kombi. Prawda to, z technicznego punktu widzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się