piotruś Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Klamki (te wewnątrz) ze starego Forestera i roleta zdjęta, bo pewnie trzeszczy ... ;-). Ale juz nie mogę się doczekać, aby gdzieś go "pomacać" na żywo. To może być baaaaardzo ciekawy samochód ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Fotele ze słabym trzymaniem bocznym w siedzeniu tu byłbym bardzo ostrożny. Wyglądają na identyczne jak w STI a te trzymają bardzo fajnie. Sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 (edytowane) bardzo cieszy mnie, ze mozna jakies fajne 2 dinowskie radio wstawic i nie trzeba brac slabej ori navi i radia tylko samemu sobie hight-end system skomponowac jezeli auto porzadnie wycisza i wstawia na EU 2 DIT to biore. Edytowane 19 Czerwca 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zastanawiam się czy z racji mniejszych rozmiarów i rozstawu odczuwalny będzie spadek o klasę niżej do Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 wielkosc nie jest az tak wazna. Wazniejsze jest wyciszenie oraz jakosc materialow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Zastanawiam się czy z racji mniejszych rozmiarów i rozstawu odczuwalny będzie spadek o klasę niżej do Legacy. pewnie tak. Zwłaszcza na naszych dziurawych drogach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 wielkosc nie jest az tak wazna. Wazniejsze jest wyciszenie oraz jakosc materialow. Po przejażdżce obecnym forkiem XT obstawiam, że trzeba przygotować się na wywalenie tapicerki i porządne wyciszenie... Zwłaszcza, jeśli planuje się więcej jazdy po autostradach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 wielkosc nie jest az tak wazna. Wazniejsze jest wyciszenie oraz jakosc materialow. Po przejażdżce obecnym forkiem XT obstawiam, że trzeba przygotować się na wywalenie tapicerki i porządne wyciszenie... Zwłaszcza, jeśli planuje się więcej jazdy po autostradach. Jeśli tak,to dla mnie odpada. Ale nie uprzedzajmy faktów. Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Jeśli tak,to dla mnie odpada.Ale nie uprzedzajmy faktów.Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje Nie przesadzaj Wygłuszanie materiałami aftermarketowymi jest bardzo skuteczne. Zastanawiałbym się nawet, czy stosunek skuteczności do przyrostu masy nie jest lepszy niż przy wygłuszaniu fabrycznym. Oczywiście powyższe dywagacje nie mają sensu jeśli należysz do osób, które "nie słyszą różnicy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Ja myślę ,że koncepcja jest taka,żeby w mniejszym ciele dać lepszą jakość,stąd nawiązanie a nawet sugestia kontynuowania legacy kombi. Jakiekolwiek ulepszenia po zakupie jak wygluszania,demontowanie foteli itp. jak dla mnie odpada,bo IMO to nienormalna a sytuacja. Się zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Po przejażdżce obecnym forkiem XT obstawiam, że trzeba przygotować się na wywalenie tapicerki i porządne wyciszenie... Zwłaszcza, jeśli planuje się więcej jazdy po autostradach. Musiał być wybrakowany albo zepsuty. Nowy XT naprawdę jest nieźle wyciszony. Na pewno lepiej niż poprzedni Forek i poprzedni OBK. O Imprezie nie wspomnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje na to niestety nie możesz liczyć. Przynajmniej w najbliższej perspektywie czasu min. 5 lat. Z drugiej strony po co diesel jak będzie 1.6DIT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje Z drugiej strony po co diesel jak będzie 1.6DIT ? By był wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje na to niestety nie możesz liczyć. Przynajmniej w najbliższej perspektywie czasu min. 5 lat. Z drugiej strony po co diesel jak będzie 1.6DIT ? Żeby mniej palił? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Jakiekolwiek ulepszenia po zakupie jak wygluszania,demontowanie foteli itp. jak dla mnie odpada,bo IMO to nienormalna a sytuacja. Czyli pasuje do subaru jak ulał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 w sumie macie rację ale wątpię, że FHI trudziło się prze projektowaniem Levorga pod SBD specjalnie dla EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 (edytowane) w sumie macie rację ale wątpię, że FHI trudziło się prze projektowaniem Levorga pod SBD specjalnie dla EU. Nawet gdyby zadali sobie trud, za kilka lat musieliby spasowac z powodu norm emisji Musiał być wybrakowany albo zepsuty. Nowy XT naprawdę jest nieźle wyciszony. Na pewno lepiej niż poprzedni Forek i poprzedni OBK. O Imprezie nie wspomnę. To było demo SIPu więc wątpię aby miał jakieś braki. Dźwięków silnika nie oceniam bo mi one nie przeszkadzają. Ale ten hałas od kół zdecydowanie działał mi na nerwy. A było sucho, ciepło i bezwietrznie więc trafiłem na warunki najkorzystniejsze z możliwych. Edytowane 21 Czerwca 2014 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 w sumie macie rację ale wątpię, że FHI trudziło się prze projektowaniem Levorga pod SBD specjalnie dla EU.A co tu przeprojektowywać? Skoro Levorg bazuje na Imprezie tak jak XV to w czym problem? Impreza i XV mają SBD więc wsadzenie tego do Levorga chyba nie powinno być jakąś wielką medzyją ... czy coś mi umyka? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 (edytowane) w sumie macie rację ale wątpię, że FHI trudziło się prze projektowaniem Levorga pod SBD specjalnie dla EU. A czasami SBD to trud FHI właśnie z myślą o starym kontynencie ? To chyba w 2008 roku znacznie wzrosła sprzedaż Legacy/OBD właśnie za sprawą ropniaków Nawet gdyby zadali sobie trud, za kilka lat musieliby spasowac z powodu norm emisji Teraz kilka lat w motoryzacji to szmat czasu... Edytowane 21 Czerwca 2014 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje na to niestety nie możesz liczyć. Przynajmniej w najbliższej perspektywie czasu min. 5 lat. Z drugiej strony po co diesel jak będzie 1.6DIT ? To nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje na to niestety nie możesz liczyć. Przynajmniej w najbliższej perspektywie czasu min. 5 lat. Z drugiej strony po co diesel jak będzie 1.6DIT ? To nie to. Stachu, spróbuj dać się przekonać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 w sumie macie rację ale wątpię, że FHI trudziło się prze projektowaniem Levorga pod SBD specjalnie dla EU. Nawet gdyby zadali sobie trud, za kilka lat musieliby spasowac z powodu norm emisji Musiał być wybrakowany albo zepsuty. Nowy XT naprawdę jest nieźle wyciszony. Na pewno lepiej niż poprzedni Forek i poprzedni OBK. O Imprezie nie wspomnę. To było demo SIPu więc wątpię aby miał jakieś braki. Dźwięków silnika nie oceniam bo mi one nie przeszkadzają. Ale ten hałas od kół zdecydowanie działał mi na nerwy. A było sucho, ciepło i bezwietrznie więc trafiłem na warunki najkorzystniejsze z możliwych. A jakie były tam opony może w tym jest problem? Jak założy się coś cichego to może być duża poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje na to niestety nie możesz liczyć. Przynajmniej w najbliższej perspektywie czasu min. 5 lat. Z drugiej strony po co diesel jak będzie 1.6DIT ? To nie to. Stachu, spróbuj dać się przekonać No nie wiem z dieselka bardzo jestem póki co zadowolony,tankowanie co 1000 km(autostrada 600 ) duży moment..... Chyba,że 2.0 DIT będzie o 20 tys tańszy,to przeboleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 A jakie były tam opony może w tym jest problem? Jak założy się coś cichego to może być duża poprawa. Pewnie fabryczne. Koła zawsze będą generować hałas (nawet przy cichych oponach wystarczy, że spadnie deszcz albo wjedziesz do Holandii, gdzie mają chropowaty asfalt ), Ważniejsze, żeby ten hałas nie przenikał do środka (co da się w miarę prosto zrobić i czego dowiodłem w moim legacu IV ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 A co tu przeprojektowywać? Skoro Levorg bazuje na Imprezie tak jak XV to w czym problem? Myślisz, że da się tak plug and play wstawić SBD + mocniejszy zawias i amortyzatory co by wytrzymały wagę i do sprzedaży ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się