Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Klamki (te wewnątrz) ze starego Forestera i roleta zdjęta, bo pewnie trzeszczy ... ;-).

Ale juz nie mogę się doczekać, aby gdzieś go "pomacać" na żywo.

To może być baaaaardzo ciekawy samochód ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo cieszy mnie, ze mozna jakies fajne 2 dinowskie radio wstawic i nie trzeba brac slabej ori navi i radia tylko samemu sobie hight-end system skomponowac :)

jezeli auto porzadnie wycisza i wstawia na EU 2 DIT to biore.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkosc nie jest az tak wazna. Wazniejsze jest wyciszenie oraz jakosc materialow.

Po przejażdżce obecnym forkiem XT obstawiam, że trzeba przygotować się na wywalenie tapicerki i porządne wyciszenie... Zwłaszcza, jeśli planuje się więcej jazdy po autostradach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wielkosc nie jest az tak wazna. Wazniejsze jest wyciszenie oraz jakosc materialow.

 

Po przejażdżce obecnym forkiem XT obstawiam, że trzeba przygotować się na wywalenie tapicerki i porządne wyciszenie... Zwłaszcza, jeśli planuje się więcej jazdy po autostradach.

Jeśli tak,to dla mnie odpada.

Ale nie uprzedzajmy faktów.

Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak,to dla mnie odpada.

Ale nie uprzedzajmy faktów.

Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje ;)

Nie przesadzaj ;) Wygłuszanie materiałami aftermarketowymi jest bardzo skuteczne. Zastanawiałbym się nawet, czy stosunek skuteczności do przyrostu masy nie jest lepszy niż przy wygłuszaniu fabrycznym.

Oczywiście powyższe dywagacje nie mają sensu jeśli należysz do osób, które "nie słyszą różnicy" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Po przejażdżce obecnym forkiem XT obstawiam, że trzeba przygotować się na wywalenie tapicerki i porządne wyciszenie... Zwłaszcza, jeśli planuje się więcej jazdy po autostradach.

Musiał być wybrakowany albo zepsuty. Nowy XT naprawdę jest nieźle wyciszony. Na pewno lepiej niż poprzedni Forek i poprzedni OBK. O Imprezie nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje ;)

na to niestety nie możesz liczyć. Przynajmniej w najbliższej perspektywie czasu min. 5 lat.

Z drugiej strony po co diesel jak będzie 1.6DIT ?

Żeby mniej palił?

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie macie rację ale wątpię, że FHI trudziło się prze projektowaniem Levorga pod SBD specjalnie dla EU.

Nawet gdyby zadali sobie trud, za kilka lat musieliby spasowac z powodu norm emisji  :huh:

 

Musiał być wybrakowany albo zepsuty. Nowy XT naprawdę jest nieźle wyciszony. Na pewno lepiej niż poprzedni Forek i poprzedni OBK. O Imprezie nie wspomnę.

 

 

To było demo SIPu więc wątpię aby miał jakieś braki. Dźwięków silnika nie oceniam bo mi one nie przeszkadzają. Ale ten hałas od kół zdecydowanie działał mi na nerwy. A było sucho, ciepło i bezwietrznie więc trafiłem na warunki najkorzystniejsze z możliwych. 

Edytowane przez Knurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie macie rację ale wątpię, że FHI trudziło się prze projektowaniem Levorga pod SBD specjalnie dla EU.

A co tu przeprojektowywać? Skoro Levorg bazuje na Imprezie tak jak XV to w czym problem? Impreza i XV mają SBD więc wsadzenie tego do Levorga chyba nie powinno być jakąś wielką medzyją ... czy coś mi umyka?

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie macie rację ale wątpię, że FHI trudziło się prze projektowaniem Levorga pod SBD specjalnie dla EU.

A czasami SBD to trud FHI właśnie z myślą o starym kontynencie ?  ;)

To chyba w 2008 roku znacznie wzrosła sprzedaż Legacy/OBD właśnie za sprawą ropniaków 

 

Nawet gdyby zadali sobie trud, za kilka lat musieliby spasowac z powodu norm emisji  :huh:

 

 

 

Teraz kilka lat w motoryzacji to szmat czasu...

Edytowane przez szamot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje ;)

 

na to niestety nie możesz liczyć. Przynajmniej w najbliższej perspektywie czasu min. 5 lat.

Z drugiej strony po co diesel jak będzie 1.6DIT ?

To nie to.

 

Stachu, spróbuj dać się przekonać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w sumie macie rację ale wątpię, że FHI trudziło się prze projektowaniem Levorga pod SBD specjalnie dla EU.

 

Nawet gdyby zadali sobie trud, za kilka lat musieliby spasowac z powodu norm emisji  :huh:

Musiał być wybrakowany albo zepsuty. Nowy XT naprawdę jest nieźle wyciszony. Na pewno lepiej niż poprzedni Forek i poprzedni OBK. O Imprezie nie wspomnę.

 

To było demo SIPu więc wątpię aby miał jakieś braki. Dźwięków silnika nie oceniam bo mi one nie przeszkadzają. Ale ten hałas od kół zdecydowanie działał mi na nerwy. A było sucho, ciepło i bezwietrznie więc trafiłem na warunki najkorzystniejsze z możliwych.

A jakie były tam opony może w tym jest problem? Jak założy się coś cichego to może być duża poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Liczę,że będzie diesel,bo bardzo mi się podobuje ;)

 

 

na to niestety nie możesz liczyć. Przynajmniej w najbliższej perspektywie czasu min. 5 lat.

Z drugiej strony po co diesel jak będzie 1.6DIT ?

To nie to.

Stachu, spróbuj dać się przekonać :)

No nie wiem ;) z dieselka bardzo jestem póki co zadowolony,tankowanie co 1000 km(autostrada 600 ;)) duży moment.....

Chyba,że 2.0 DIT będzie o 20 tys tańszy,to przeboleje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie były tam opony może w tym jest problem? Jak założy się coś cichego to może być duża poprawa.

Pewnie fabryczne.

Koła zawsze będą generować hałas (nawet przy cichych oponach wystarczy, że spadnie deszcz albo wjedziesz do Holandii, gdzie mają chropowaty asfalt ;) ), Ważniejsze, żeby ten hałas nie przenikał do środka (co da się w miarę prosto zrobić i czego dowiodłem w moim legacu IV ;) )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...