Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Adam12 powiedział nie rozważam takiej ewentualności. Jak dla mnie trochę za ciasny z tylnej kanapie.

 

 

:) Adam jeździsz na tylnej kanapie? czy coś/kogos dużego przewozisz?

 

czasami z imprezy wracam :)

A tak na poważnie w A4 z 2004 roku za mną to tylko torba z laptopem mogła się zmieścić a mam jedynie 186cm. W obecnej wersji jest trochę lepiej ale tylko trochę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Adam12 powiedział nie rozważam takiej ewentualności. Jak dla mnie trochę za ciasny z tylnej kanapie.

 

 

:) Adam jeździsz na tylnej kanapie? czy coś/kogos dużego przewozisz?

 

czasami z imprezy wracam :)

A tak na poważnie w A4 z 2004 roku za mną to tylko torba z laptopem mogła się zmieścić a mam jedynie 186cm. W obecnej wersji jest trochę lepiej ale tylko trochę. 

 

OBK wiadomo wyznaczył pewien standard ale w sumie ile razy wieziesz kogos.. ja kompletem jeżdżę z rodzina od czasu do czasu a poza tym jestem sam w aucie i dlatego mysle o zabawie z BRZ (choć obawiam sie reakcji środowiska) no chyba ze ten Levorg mnie zaskoczy ceną, prowadzeniem itp

Myślisz ze ze 170 KM jeszcze go okroją?

 

 

jak 2.0 zrobili to dlaczego 1.6 nie?, zdaje sie ze tam tez paliwo inne i te moce okrojone z tego tez wynikają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu są ceny Levroga w Japonii: http://www.subaru.jp/levorg/levorg/grade/index.html

A tu ceny Forestera w Japonii: http://www.subaru.jp/forester/forester/grade/

 

Relacja ceny Levorg do Forestera jest jak 1,18 do 1.

 

Należy przypuszczać, że podobne relację zostaną zachowane na rynku europejskim.  Jest tu pewien haczyk, mianowicie Levorg 2.0DIT w we wszystkich wersjach w Japonii na skrzynię CVT Sport, a Forki zwykłą CVT. Zwykłą CVT mają też wersje Levorga z silnikiem 1.6DIT. Prawdopodobnie należałoby bardziej porównać nieco uboższą wersję Levorga tzn GT, a nie GT-S, do Forka XT i wtedy mamy: 1,11 do 1.

Widać, że Japończycy umieścili Levorga dużo wyżej cenowo niż Forka czyli można przyjąc, że auto będzie uderzało w aktualne Legacy, jednak. W Japonii cena Legacy (http://www.subaru.jp/legacy/b4/grade/index.html) wersji 2.0 DIT GT Eyesight jest tylko nieco wyższa od ceny topowej wersji Levorga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Widać, że Japończycy umieścili Levorga dużo wyżej cenowo niż Forka czyli można przyjąc, że auto będzie uderzało w aktualne Legacy, jednak. W Japonii cena Legacy (http://www.subaru.jp...rade/index.html) wersji 2.0 DIT GT Eyesight jest tylko nieco wyższa od ceny topowej wersji Levorga.

 

a nikt mnie nie słuchał.....


 

 

OBK wiadomo wyznaczył pewien standard ale w sumie ile razy wieziesz kogos..

 

to prawda ale z powodzeniem mogę zrezygnować z paru centymetrów na nogi w zamian za rozsądny silnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Relacja ceny Levorg do Forestera jest jak 1,18 do 1.

 

 

do Forka XT i wtedy mamy: 1,11 do 1.

Czyli teoretycznie na dzisiaj :

 

1,18 do 1 ( XT Platinum ) :  37 000 EUR x 1,18 x 4,2065 = 183 655zł

1,11 do 1 ( XT Platinum ) :  37 000 EUR x 1,11 x 4,2065 = 172 761zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

- kurs EUR będzie się zmieniał.

 

tak ale nic nie wskazuje na spadek, który miałby jakiś znaczący wpływ.

 

 

 

- cena Forka wzięta do wyliczeń to cena promocyjna ;

 

do normalnej to lepiej nie liczyć bo dwójka z przodu jak nic.

Z drugiej strony skoro nowe STI kosztuje 44k euro to Levorg musi być znacznie tańszy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja typuje ze 2.0 będzie kosztował tyle co Forek XT i nie będzie mu robił żadnej konkurencji.

Zwróciłem uwagę ze bardzo wszyscy starają się zaszufladkowac poszczególne modele po przez cenę a zupełnie nie potrzebnie bo ktoś kto przyszedł do salonu po STI nie wyjdzie z niego OBKD i odwrotnie a jeżeli tak sie stanie to sa jakieś pojedyncze przypadki.

Tak samo Levorg Forester czy Legacy to modele kierowane do różnej grupy odbiorców a jedyne modele które zapewne w jakiś sposób mogą konkurować to Fotek i OBK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróble ćwierkają, że będzie tylko 1.6DIT  :rolleyes:

Wracając zaś co cen - pozycjonowanie w Japonii to pozycjonowanie w Japonii, ale w Europie takie auto po prostu nie może kosztować 180 tys. bo to "tylko" kompakt i nawet biorąc pod uwagę AWD, automat i świetny silnik to cena będzie przegięta w zestawieniu z Golfami, Octaviami w topowych konfiguracjach. Dlatego ja osobiście obstawiam, że cena będzie wynosić ok. 150 tys. za 1.6DIT i "zwykłym" CVT. Być może dlatego też "wróble ćwierkają" tylko o 1.6DIT bo 2.0DIT ze Sport CVT wyszło by za drogo, a do tego podbiło średnią emisję CO2 Subaru.

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

że cena będzie wynosić ok. 150 tys. za 1.6DIT i

 

1.6T za 150k pln ? Panowie nie żyjemy w Arabii Saudyjskiej. Nikt nie kupi nawet Subaru wielkości i osiągów Levorga 1.6T za takie pieniądze.

Podstawowym wykładnikiem to ceny konkurencji głównie europejskiej a tutaj jest w czym przebierać. Nawet z dobrym 4x4.


 

 

Coś juz wiadomo więcej o skrzyni i silnikach ?

 

Wiem tylko to co jest w JDM: 1.6T 180KM z klasycznym CVT oraz wersja GT-S 2.0DIT 300KM + CVT Sport + audio HK + pełna gama jakiś nowych gadżetów.  Jest jeszcze limitowana wersja STI ale o niej nie mam bliższych informacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...