_adi Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 W serwisie powiedzieli, że na 99% ale zawsze jest ten 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Możesz mi napisać o nich coś więcej na PW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Fajnie, jakby tak nie bujało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 No te z WRX STI są sztywne więc nie ma mowy o bujaniu, ale nie ma też betonu więc komfort jest w miarę zachowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtala Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 To ja chciałbym dołożyć 'kilka groszy' o spalaniu. Tuż po odbiorze przemknęła mi myśl ze mam do czynienia z jakimś smokiem, paliwożercą.. Jednak sytuacja wyglada całkiem nie źle.. Zazwyczaj przy normalnej jeździe poruszam sie w okolicach 8,5 -9l w cyklu mieszanym. Wczoraj sprawdziłem tryb jazdy bardziej ekonomicznej tj. Trasa s8 - odcinek około 200 km, trochę rownież po Warszawie, ale głownie obwodnice, nie wiele świateł. Na tempomacie 120, na ograniczeniach trochę wolniej. Średnia z całej trasy 100km/h, spalanie 6.8 W drodze powrotnej już bez takich obwarowań ekonomicznych - średnia z całych 400 km podniosła sie do 7.8. Biorąc pod uwagę automat, napęd na 4, jestem usatysfakcjonowany. Być może jeszcze spalanie spadnie przy większym przebiegu. Kilka zdjeć jako ilustracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Mam prośbę do posiadaczy Levorga - w związku ze złożonym zapytaniem do DT http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/86364-nowy-forester-a-fotele-od-levorgawrxobk/ Proszę o info co do foteli Levorga - wiem że są 2 wersje: - comfort - materiałowa ze ręczną regulacją ; zaś w wersji sport - skóra + elektryka w zakresie regulacji. Pytanie zaś brzmi: - czy obie wersje mają podobne ukształtowanie siedzisk i oparć a różnica dotyczy tylko obicia, czy też te z wersji sport są lepiej wyprofilowane /kubełkowe/ - czy w obu wersjach jest elektryczne podgrzewanie siedzisk, - czy w przypadku przedniego fotela pasażera jest regulacja na wysokość? Szukam rozwiązania na wymianę foteli w FXT - tak, aby był samochodem w pełni dla mnie idealnym.... Dzięki zatem za pomoc w temacie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 - czy obie wersje mają podobne ukształtowanie siedzisk i oparć a różnica dotyczy tylko obicia, czy też te z wersji sport są lepiej wyprofilowane /kubełkowe/ odniosłem wrażenie, że wyprofilowanie jest takie samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 patrząc na foto - też mam takie wrażenie - ale w salonie tego nie mogę teraz zweryfikować - bo modeli do porównań brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) regulacja w wersji sport /elektryka/ jest w większym zakresie - posiada w odróżnieniu od fotela manualnego możliwość podniesienia części przedniej siedziska - przy moim wzroście /ok 190/ tylko w tej wersji mogłem ustawić fotel w sposób zadowalający /chodzi o podparcie ud/. tak więc warto się przymierzyć samemu - każdy ma jakieś swoje oczekiwania - ja byłem zaskoczony /negatywnie/ zakresem ustawieniem fotela w wersji comfort Edytowane 15 Lutego 2016 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 regulacja w wersji sport /elektryka/ jest w większym zakresie ta regulacja jest tylko dla fotela kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 A wyprofilowane są tak samo. I skóry i materiałowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) http://bezpiecznapodroz.org/test-subaru-levorg-16-turbo/ Kolejny fachowy test Levorga. Edytowane 15 Lutego 2016 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 "z tyłu belka skrętna więc są to elementy trwałe nie przysparzające kłopotów eksploatacyjnych jak zawieszenia wielowahaczowe" http://bezpiecznapodroz.org/test-subaru-levorg-16-turbo/ belka skrętna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 "z tyłu belka skrętna więc są to elementy trwałe nie przysparzające kłopotów eksploatacyjnych jak zawieszenia wielowahaczowe" http://bezpiecznapodroz.org/test-subaru-levorg-16-turbo/ belka skrętna ? No, specjaliści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Dlatego Levorg tak dobrze skręca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 regulacja w wersji sport /elektryka/ jest w większym zakresie ta regulacja jest tylko dla fotela kierowcy To prawda. Jak jeszcze byłem 'na kupnie', regulacja siedziska była głównym argumentem za wyższą wersją. Niestety komfort siedzenia bez tej regulacji był w moim przypadku dużo niższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 "z tyłu belka skrętna więc są to elementy trwałe nie przysparzające kłopotów eksploatacyjnych jak zawieszenia wielowahaczowe" http://bezpiecznapodroz.org/test-subaru-levorg-16-turbo/ belka skrętna ? No, specjaliści. Od interpunkcji i poprawnej polszczyzny tacy sami, jak i od zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 co do tych foteli z Levorga mam jeszcze pytanie: - czy obie wersje /comfort i sport/ mają podgrzewane siedziska? - czy posiadają regulację wysokości dla pasażera? I jeszcze pytanie - głównie do kolegi -przemekka - bowiem przelatałeś FXT sporo kilometrów i masz solidny punkt odniesienia - jak oceniasz porównujesz fotele z XT do tych z Levorga - czy gdyby się okazało, że jest techniczna możliwość ich podmiany no i udało by się je zdobyć - czy warto w to inwestować....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) - czy posiadają regulację wysokości dla pasażera? chyba nie mają - czy obie wersje /comfort i sport/ mają podgrzewane siedziska? to pewnie jest fotele chciałbyś kupić nowe czy używane, bo w tym drugim przypadku to obecnie ciężko o fotele z Levorg-a (jakby gdzieś się trafiły materiałowe z GT-S to że tak powiem biorę) dużo łatwiej można kupić "zestaw" z STI Edytowane 16 Lutego 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Sam bym widział fotele z Levorga w XT tylko chyba ciężko takie dostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Sam bym widział fotele z Levorga w XT tylko chyba ciężko takie dostać. Kukson - a skoro masz oba model pod ręką - nie spróbowałbyś już może przekładki a na poważnie - czy mógłbyś pomierzyć chociaż rozstawy i optycznie podejrzeć - czy taka podmiana technicznie będzie możliwa.... Wiem co do dostępności - na razie jej brak, - ale zakładam, że to tylko kwestia czasu i pojawią się pierwsze używki - wówczas muszę być pewien, że mogę brać w ciemno - stąd taka moja prośba.... dzieki za pomoc Przy okazji do Ciebie ta sama prośba co do kolegi -przemekka - skoro na co dzień użytkujesz i Levorga i FXT to masz dobry punkt odniesienia. Zatem jak porównujesz fotele z XT do tych z Levorga - warto zawracać sobie tym głowę...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Może przy weekendzie uda mi się zajrzeć do obu aut to zobaczę a jeżeli jest szansa zamontować fotele z Levorga to według mnie warto bo są na prawdę wygodne i bardzo dobrze trzymają w przeciwieństwie do tych z XT które bocznego trzymania nie mają. Ja to myślę że stołki z Levorga powinny być przynajmniej w XT tym poliftowym w standardzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Jozef fajnie, że walczysz w tym temacie - jestem z Tobą. Nawet pytałem Pana Andrzeja Kopra o opinię i cenę na fotele z Levorga, ale niestety jego zdaniem kompatybilności nie ma, choć nie dam głowy, czy faktycznie sprawdzał Tak czy inaczej - jak coś się urodzi - wchodze w to jak w masło. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Może przy weekendzie uda mi się zajrzeć do obu aut to zobaczę a jeżeli jest szansa zamontować fotele z Levorga to według mnie warto bo są na prawdę wygodne i bardzo dobrze trzymają w przeciwieństwie do tych z XT które bocznego trzymania nie mają. Ja to myślę że stołki z Levorga powinny być przynajmniej w XT tym poliftowym w standardzie. Kukson - zatem niech w ten weekend się to spełni - trzymam kciuki i już duże dzięki.... Też uważam, że chociaż po FL w FXT - powinny być takie fotele - przecież są już na magazynie fotele chciałbyś kupić nowe czy używane, bo w tym drugim przypadku to obecnie ciężko o fotele z Levorg-a (jakby gdzieś się trafiły materiałowe z GT-S to że tak powiem biorę) - dużo łatwiej można kupić "zestaw" z STI Ketivv - no to już wiem z kim ew. będę licytował... Generalnie wolałbym używane w super stanie - wiadomo inna cena, ale nie wykluczam też nowości - pytanie czy będzie 100% zgodności - bo tylko wtedy ma to jeszcze sens... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ketivv - no to już wiem z kim ew. będę licytował... jest niewielka nadzieja, że nie będę taboretów zmieniał a całą kuchnię także bez problemu jakbyś widział i chciał kupić daj znać to się nie będę "wpychał", bo od czasu do czasu się za tym rozglądam te z STI dla mnie są zbytkiem (płacić za skórę tylko po to żeby ją zdjąć i tapicerować materiałem to by było lekkie szaleństwo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się