Chief Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Dzien dobry. Wrócę trochę do tematu czyli do Levorga.Auto ma już ponad rok i 30 tyś.przebiegu,średnie spalanie za ten okres 10,4 wg.komputera nie bawię się w liczenie pod dystrybutorem bo kupując auto z turbiną i napędem na 4 koła spodziewałem się nawet więcej(mam ciężką nogę).Co do hałsu to po pokryciu podwozia i profili zamknięych bitumikiem plus wymiana opon na Michelin Crossclimate(dodatkowy plus jazda cały rok)jest naprawdę cicho w porównaniu do Mazdy3 to przepaść.Zawieszenie moim zdaniem zdecydowanie za twarde ,może było opracowane dla 300KM.Co do silnika to niestety brakuje mu trochę mocy.Kupując Subaru spodziewałem się wysokiej jakości i tu rozczarowanie:jakosć tapicerki marna,już się wyciera,Matowieje prawe lusterko,plastiki lekko dzwonią.Radio czyli jak śię obecnie mówi system inforozrywki to kompletna porażka.Poprawnie działa tylko CD.Na koniec sprawa która decyduje że pewnie nie kupię już Subaru-to dostęp do częsci.Ponad miesiąc temu miałem małą stłuczkę a części nie widać.Na szczęcie auto jest na chodzie.Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Chief a czego się spodziewałeś po 1.6 T z ciężkim nadwoziem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 6 sekund do setki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 2 godziny temu, Chief napisał: Dzien dobry. Wrócę trochę do tematu czyli do Levorga.Auto ma już ponad rok i 30 tyś.przebiegu,średnie spalanie za ten okres 10,4 wg.komputera nie bawię się w liczenie pod dystrybutorem bo kupując auto z turbiną i napędem na 4 koła spodziewałem się nawet więcej(mam ciężką nogę).Co do hałsu to po pokryciu podwozia i profili zamknięych bitumikiem plus wymiana opon na Michelin Crossclimate(dodatkowy plus jazda cały rok)jest naprawdę cicho w porównaniu do Mazdy3 to przepaść.Zawieszenie moim zdaniem zdecydowanie za twarde ,może było opracowane dla 300KM.Co do silnika to niestety brakuje mu trochę mocy.Kupując Subaru spodziewałem się wysokiej jakości i tu rozczarowanie:jakosć tapicerki marna,już się wyciera,Matowieje prawe lusterko,plastiki lekko dzwonią.Radio czyli jak śię obecnie mówi system inforozrywki to kompletna porażka.Poprawnie działa tylko CD.Na koniec sprawa która decyduje że pewnie nie kupię już Subaru-to dostęp do częsci.Ponad miesiąc temu miałem małą stłuczkę a części nie widać.Na szczęcie auto jest na chodzie.Pozdrowienia Trudno być fanem tej marki - kochasz to wybaczasz. Przestaniesz kochać, przestaniesz wybaczać. Pal licho spalanie. To temat rzeka zależny od kultury jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Po roku jazdy Levorgiem mogę sobie pozwolić na małe podsumowanie. Mój pojazd to Levorg 1.6 GT-S Exclusive 2016 bez Eye-Sight. Przebieg ponad 25.000 km, średnie spalanie z dystrybutora to 9,4 l/100km. Zalety: wygląd - za tym autem się człowiek zawsze ogląda, nie muszę też szukać mojego samochodu wśród dziesiątek podobnych na parkingu pod marketem. prowadzenie - mimo przeciętnych osiągów Levorg na zakrętach nadrabia stabilnością, neutralnością i przewidywalnością, czyli trakcją bez wzgledu na pogodę. S-AWD w wersji z CVT i ATV - Levorg uwielbia zakręty i pokazuje, że sportowy rodowód zobowiązuje - nie jechałem jeszcze lepszym samochodem w tej klasie. silnik - cichy, co akurat ma dla mnie znaczenie, mimo swojej mocy i pojemności wystarczający do codziennej jazdy w rodzinnym kombi. skrzynia CVT - to jest taki typ: kochaj albo rzuć. Mnie urzeka charakterem pracy - w korkach bajka, przy spokojnej jeździe doceniasz płynną pracę i zmianę przełożeń; przy dynamicznej jeździe sama opcja symulowania biegów jest fajna, bo silnik nie męczy wysokimi obrotami w okolicach czerwonego pola. Łopatki czasem się przydają przy redukcji i hamowaniu silnikiem. Sama skrzynia odbiera nieco charakteru silnikowi, ale jeśli się ma na uwadze komfort jazdy, to nie jest to aż tak istotne. wyposażenie - na pokładzie mam wszystko, co chciałem i niczego mi nie brakuje, nawet bez aktywnego tempomatu Eye-Sight jest OK. komfort jazdy - zawieszenie mimo krótkich skoków i nieco sportowego charakteru zapewnia wystarczający komfort jazdy. wygodne fotele w wersji z elektryczną regulacją. ilość miejsca - dla mnie wystarczająca do komfortowej podróży z lekkim bagażem. asystent martwego pola i ruchu poprzecznego - działa bez zarzutu, parę razy mi uratował tyłek przy wyjeżdżaniu tyłem zza dużych pojazdów. Wady: Stacja multimedialna - multum opcji, które nie mają praktycznego uzasadnienia: np. przycisk INFO - po co to komu? Jest HOME, jest MAP, APPS, a brakuje mi bezpośredniego przycisku do AUDIO, który uprościłby obsługę stacji. Za każdym razem trzeba wejść przez HOME. Mała pierdoła dotyczy kamery cofania - kiedy cofam i akurat ktoś zadzwoni, nie da się odebrać, nie da sie odrzucić, telefon dzwoni i denerwuje; nie da się także wyłączyć czy wyciszyć radia (mute), można oczywiście ściszyć pokrętłem, ale o chwilowym wyciszeniu nie mam mowy. jakość tapicerek - w moim egzemplarzu tapicerka skórzana wytarła się na oparciu siedzenia już w pierwszym miesiącu przy 1.500km przebiegu - reklamacja została uznana, ale na obicie czekałem 12 miesiecy, nareszcie doszło do ASO i pod koniec miesiąca będzie wymienione. plastiki są twarde i się rysują, ale mniej niż w XV, bo te to rysowały się od patrzenia. System Start&Stop - logika tego wynalazku przekracza moje pojęcie, np. zatrzymuję się na światłach, wciskam mocniej hamulec, silnik gaśnie. Stoję i nic nie robię, po kilkudziesięciu sekundach silnik startuje znowu, mimo jakiegokolwiek sygnału z mojej strony, a więc jeśli już wyłączył się silnik, a ja czekam na zmianę świateł, to niech S&S czeka z uruchomieniem na sygnał, że jedziemy; inna typowa sytuacja: dojeżdżam do parkingu i chcę wjechać tyłem w miejsce parkingowe, czyli hamuję, auto staje, silnik wyłącza się, choć przełączam na R, bo chcę jechać tyłem, po czym silnik znów startuje. Kolejna - dojeżdżam na miejsce, hamuję, silnik gaśnie, więc przełączam na P, zwalniam nogę z hamulca, a silnik sam startuje, chociaż właściwie na kilka sekund, bo właśnie dojechałem i muszę go znów wyłączyć. Jedyny plus tego systemu, to że udaje się lekkim naciśnięciem hamulca uniknąć wyłączenia silnika, co ma znaczenie w korkach i ciągłym podjeżdżaniu po kilka metrów. Navi - jakość map mimo płatnej aktualizacji - bardzo słaba - dalej jeżdżę "w powietrzu", bo od 5 lat jest owodnica, której na mapie nie ma. Co mogło by być lepiej? spalanie - gdyby to było 2.0 DIT, spalanie byłoby jak najbardziej uzasadnione osiągami. Obiecane przez producenta średnie spalanie 7,1 byłoby idealnie, 8-9 super. Ale jak się robi z tego przy normalnej jeździe mieszanej 10 -12 to już nie jest fajnie. osiągi - do codziennej jazdy wystarczające, mocy brakuje do zabawy i do wyprzedzania każdej napotkanej Skody Superb w TDI-ku. W parze z lepszymi osiągami przydałyby się trochę bardziej jadowite hamulce. światła - reflektory LED zapewniaja neutralną barwę strumienia światła, lepsze niz H7, denerwuje mnie natomiast działanie automatu świateł drogowych - przy przyspieszaniu załączają się dopiero przy ok. 70-80km/h, gasną przy zwalnianiu po osiągnięciu 50km/h. Na krętych drogach trzeba jechać w trybie manualnym, bo światła lubią zgasnąć, w najmniej oczekiwanym momencie. bezkluczykowy system dostępu - ciągle mrugają mi kierunkowskazy przy myciu drzwi na myjni ręcznej (czujnik w klamkach), to właściwie jedyny moment, gdzie ten system głupieje. poprawa stacji multimedialnej - z iPhonem to katastrofa, wybieranie głosowe skomplikowane i nieprecyzyjne, po włączeniu NAVI trudno zapodać komendę z adresem, czy punktem dojazdu. Ekran stacji widzialbym z matową powierzchnią, bo błyszcząca odbija promienie i pogarsza czytelność wyświetlacza. do foteli - lepsza tapicerka, większy zakres regulacji i podparcie lędźwiowe. Podsumowanie: Levorg to bardzo fajne i świetnie prowadzące się auto za w miarę rozsądne pieniądze. Nie widzę dla niego alternatywy ze stajni Subaru i gdybym dzisiaj miał wybrać to auto, zrobiłbym to ponownie. Problem jest taki, że nie wyobrażam sobie powrotu do SBD i jakiegokolwiek innego diesla, bo miałem, przeżyłem, więcej smrodu i stresu nie chcę. Niemieckie samochody mnie nie urzekają ani wyglądem, ani ceną, ani wyposażeniem. Bratwurst i Schnitzel są nudne, ja wolę Spaghetti i Sushi, więc przy nich zostanę. Levorgowi można wiele zarzucić pod wzgledem wykonania, wyciszenia, osiągów, ale nie można mu odmowić wyglądu, charakteru i ponadprzeciętnych właściwości jezdnych. Ten koncept samochodu jest genialny i trafił całkowicie w moje gusta. Czy po roku jazdy chciałbym zmienić ten samochod na inny? Zdecydowanie nie; no chyba, że pojawiłby sie Levorg z mocniejszym silnikiem np. 2.0 DIT. Edytowane 17 Października 2017 przez Christoph 3 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 20 godzin temu, Christoph napisał: po kilkudziesięciu sekundach silnik startuje znowu Klima? Niska temperatura otoczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Christoph co do Cytuj brakuje mi bezpośredniego przycisku do AUDIO, który uprościłby obsługę stacji to nacisnij prosze prawe pokretlo Japsy to strasznie przewrotny i verspieltes Völkchen. Edytowane 18 Października 2017 przez haubi65 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 @MDsuperstar, nie mam pojecia. Jezdze z klima na full auto, Jesli uzywam S&S, to chce doczekac do zmiany swiatel lub podniesieniu szlabanow @Haubi, danke schön! Wyprobuje przy kolejnej okazji. Ze lewe pokretlo uruchamia lub wylacza ostatnie uzywane zrodlo, to wiedzialem. Przytrzymanie prawego wlacza dzielony ekran, ale ze kieruje bezposrednio do Menü Audio, nie wiedzialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikowsky Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 @MDsuperstar, nie mam pojecia. Jezdze z klima na full auto, Jesli uzywam S&S, to chce doczekac do zmiany swiatel lub podniesieniu szlabanow W moim przypadku wystarczy lekko ruszyć/„popuścić” pedał hamulca i już silnik się włącza. Czasem faktycznie wydaje się to zbyt czule. Jak się zatrzymuję i chcę wyłączyć, to mocniej dociskam hamulec.P.S. Witam wszystkich na forum. Od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Levego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 W dniu 18.10.2017 o 09:08, haubi65 napisał: Christoph co do to nacisnij prosze prawe pokretlo Japsy to strasznie przewrotny i verspieltes Völkchen. Faktycznie działa! Jeżdżę z tym ustrojstwem ponad 2 lata i do głowy mi nie przyszło, że prawe pokrętło służy do tego. Też mi brakowało tej funkcjonalności. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) Mam za sobą ponad 100 km nowym Levorgiem MY 2018. Dokonano w nim paru zmian, ale nie na tyle, żeby mówić o nowym modelu i rewolucji. Gdybym nie miał, kupiłbym, bo to fajne auto. Ale że mam MY2016, napewno nie zmienię. - - - Pozwolę sobie na małe porównanie modeli MY16 (z lewej) i MY18 (z prawej). Zmiany styliczne są tak dyskretne, że dla kogoś, kto nie jeździ Levorgiem, albo nie zna tego modelu, będą one widoczne dopiero w bezpośrednim porównaniu. Największa dla mnie zmiana to przód - restylizacja grila, przedniego zderzaka i nowe światła - inna technologia - aktywne, skrętne, adaptacyjne, czy tam jakoś tak. Kierunkowskaz w kloszu głównym, a zatem dziura po kierunkowskazie zaślepiona kratką; drogowe inaczej rozwiązane, zmienione swiatła do jazdy dziennej> MY2016: MY2018: Zmieniony wzór felg: W środku największa zmiana dotyczy odświeżonego wyglądu - na pierwszy rzut oka - inny ekranik pod daszkiem. MY2016 - tradycyjny, prosty, podzielony plastikiem na dwie części, a więc osobna informacje o klimatyzacji i komputer pokładowy, spalanie i "trój-wskaźnik": W MY 2018 nowy wyświetlacz nie jest już dzielony, informacje dotyczące klimatyzacji zintegrowane z "trój-wskaźnikiem". Nowa grafika, ale stara funkcjonalność: Pojawił się wskaźnik przechyłu, ale po co? To pasuje do Forestera i Outbacka: Natomiast nowa jest kamera umieszczona z przodu - czyli załącza się po przełączeniu z wstecznego na Drive, ma bardzo szeroki kąt widzenia. Zastanawiałem się po co, ale przy tak szerokim kącie widzenia widać dokładnie to, co jest przed maską i w bocznych uliczkach, czego nie widać z punktu widzenia kierowcy: Nowy Levorg ma Eye Sight w standardzie. Znane z Outbacka, z Levorga MY2017 i teraz w nowym Foresterze z CVT i benzyną (Austria). I teraz jeden bardzo ważny punkt krytyczny wzgledem tego rozwiązania, które ma poprawić bezpieczeństwo: Dwie kamery, a właściwie już 4, bo jedna w zderzaku i jedna dla asystenta świateł drogowych - ale zabudowa tych gadżetów na przedniej szybie plus otwierany dach i przez szybę przednia widać na boki tyle, co nic. Stojąc na skrzyżowaniu nie widać nawet sygnalizacji świetlnej. Przy wyborze swojego samochodu świadomie zrezygnowałem z Eye Sight między innymi właśnie z tego powodu. Bez urazy, ale ja mam nieco ponad 170cm wzrostu i miałem problemy na każdym skrzyżowaniu w mieście z obserwacją sygnalizacji i znaków drogowych. Na wprost wygląda to tak - obudowa przed czołem, lusterko nisko, jest też węższe - trzeba je dobrze ustawić, aby było widać całą tylną szybę. W MY2016 widzę bez problemu całą szybę oraz oba słupki: Drugim gadżetem związanym z Eye Sight oraz asystentami pasa ruchu, jest coś na kształt Head Up Display: Zestaw diod od zielonej w środku i inne kolory po bokach, prawdopodobnie pokazujące jeśli się przekroczy pas ruchu. Ja wyłączyłem to po 200 metrach, ponieważ denerwowało mnie ciągłe pikanie i ruchy kierownicą. Odświeżony został panel sterowania szybami i lusterkami, zrobiło się bardziej szlachetnie, inaczej wyprofilowany uchwyt do zamykania drzwi: Inaczej wygląda panel hamulca ręcznego i nowe oznaczenie przycisku - u siebie mam asystenta podjazdu, tu skrót literowy: Natomiast to, co mnie bardzo ucieszyło, mówię na serio, że coś pozostało z tradycyjnego Subaru - nieśmiertelne przyciski do podgrzewania foteli. One są tak proste, że aż genialne. Co jeszcze rzuciło mi się w oczy? W trybie manualnym mamy teraz 7 symulowanych przełożeń: Mały opis spostrzeżeń, ponieważ na początku napisałem, że gdybym nie miał Levorga, kupiłbym nowy model, bo to bardzo fajne auto. Ale dlatego, że mam poprzednika, z którego jestem bardzo zadowolony, nie będę zmieniał, bo zmiany wobec starego modelu nie są dla mnie aż tak istotne, a frajda z jazdy jest praktycznie ta sama. Eye Sight seryjnie - miałem okazję przetestować Outbacka MY2015, teraz Levorga. Kamery spisują się wyśmienicie, aktywny tempomat utrzymuje zadaną prędkość i dystans oraz płynnie dostosowuje się zmieniających się warunków drogowych. Działa, jest to bardzo wygodne, Subaru docenione jest nawet w ADAC za ten system. Chyba najlepszy tego typu system obecnie na rynku. Hamowanie, ostrzeganie, zatrzymywanie w korkach - tu nie ma się do czego przyczepić. Z pewnością może uratować tyłek, kiedy kierowca się zdekoncentruje, spóźni z reakcją, bądź przeoczy zagrożenie. Jestem pod wrażeniem. Jeśli jest to seryjne wyposażenie, to nie ma się nad czym zastanawiać, warto to mieć na pokładzie. Natomiast ja świadomie zrezygnowałem z tego systemu z kilku powodów przy wyborze Levorga MY2016/2017: zabudowa kamer ogranicza mi pole widzenia; przy gęstym natężeniu ruchu pipczenie i nadgorliwość tych asystentów mnie denerwuje, nie potrafię zaufać elektronice i w życiu nie oddałbym trzymania kierownicy w ręce maszyny. W efekcie tego jazda była dla mnie jeszcze bardziej stresująca, bo trzeba było poza sytuacją na drodze kontrolować, czy elektronika zareaguje. Nie lubię tego, wolę sam prowadzić i wymagać od siebie. Wyciszenie - tak, tak, wiem, jestem nudny. W stosunku do Levorga MY15/16 - jest minimalna poprawa, ale nie jest to jeszcze to, czego bym się spodziewał. Nieco ciszej jest na wysokości szyb - jakby były grubsze i lepiej tłumiły. Troszkę mniej hałasów od podłogi. Przez jakiś czas jechałem na gładkim asfalcie i się zastanawiałem, czy jest aby tak dobrze, czy to jednak sprawa asfaltu, bo po wjeździe na nieco gorsze drogi okazało się, że nadkola i drzwi pozostały piętą Achillesową - przez nie słychać nawet piasek leżący na jezdni. Bez porównania do mojego wyciszonego Levorga. Poza tym audio pozostało dalej na kiepskim poziomie, nieprzystającym do dzisiejszych oczekiwań klientów. Jedynie frajda z jazdy pozostała na niezmienionym poziomie. Levorg prowadzi się jak Subaru i spala jak Subaru Przy tankowaniu rzuciła mi się jedna drobnostka w oczy - pojawił się napis po arabsku - Subaru jest dla szejków z rafinerią? Edytowane 7 Listopada 2017 przez Christoph 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokiki Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Siemanko jak myślicie czy felga szerokości 8,5 wejdzie do levego? generalnie mamy 7,5,czy zmieści się w nadkolu i nie będzie nic obcierać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 @christophernx16 super "review", dzięki. Szkoda, że nie ma właściwego HUD zamiast tylko jakichś światełek. I tak sobie myślałem, że teraz to już tylko lepszego audio brakuje Spodziewałem się lepszego wyciszenia po lifcie. Nie dokońca rozumiem, dlaczego górny wyświetlacz przejął grafikę z nowej Imprezy i XV, natomiast system multimedialny, ten najnowszy (nowa Impreza, XV, Outback po lifcie) nie został zastosowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 W dniu 25.10.2017 o 13:35, Christoph napisał: coś na kształt Head Up Display: Zestaw diod od zielonej w środku i inne kolory po bokach, prawdopodobnie pokazujące jeśli się przekroczy pas ruchu. Swoją drogą ciekawe kiedy doczekamy się Head Up Display w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 (edytowane) @Topi, MY18 to wlasciwie tylko lekki lifting, albo optymalizacja poprzedniego modelu. Zmiana gornego wyswietlacza nie wymagala zmiany deski rozdzielczej, a panel wyglada nowoczesniej. W Modelu MY16 wszystkie wyswietlacze maja podobna stylistyke. W MY18 nowy wyswietlacz w polaczeniu ze starymi wyglada niespojnie. Co do wyciszenia - tragedii nie ma, jest lepiej niz w MY15-16. Prawdopodobnie zastosowano inne szyby, jest wyraznie ciszej, ale o luksusie mowic nie mozna. Do przyzwoitego komfortu brakuje lepszego wyciszenia drzwi i nadkoli oraz podlogi. Do wnetrza docieraja szumy toczenia, a niewyciszone profile poteguja stukanie kamykow i piasku o nadkola i progi drzwi. Natomiast inaczej odbieralem dzwiek silnika, byl bardziej "rasowy", u mnie w MY16 go praktycznie nie slychac albo na wysokich obrotach brzmi jak wiertarka. Audio w Levorgu to przede wszystkim kiepskie glosniki z plastikowymi membranami - wygladaja jak zrobione z pudelek po margarynie. Mam je w kartonie. Porzadne glosniki i dobry wzmacniacz zalatwiaja sprawe, bo sama stacja gra niezle, ale warto wtedy zainwestowac w wyciszenie pod CarAudio. Inaczej chodzi uklad kierowniczy - daje inne wrazenia z jazdy. Nie wiem, czy ma to zwiazek z asystentem pasa ruchu, ale sila wspomagania jest wieksza. W MY16 jest bardziej bezposredni i czuc wiecej, co sie dzieje pod kolami. W starym modelu ma sie wrazenie, ze auto wisi na rece, co daje fantastyczne wyczucie na zakretach. Kamera cofania - linie pozostaja dalej nieruchome. Przy przechodzeniu z R na D na kilka sekund mamy widok z przedniej kamery, ktory nagle znika (pewnie mozna cos w ustawieniach pogrzebac). @mechanik, Subaru jest pelne przeciwnosci: z jednej strony ma najnowsze technologie jak najskuteczniejsze rozwiazanie z EyeSight, a z drugiej strony trzyma sie starych przyciskow do podgrzewania foteli, patyczkow do resetowania przebiegu (MY16 ma, czy MY18 nie skontrolowalem), na prozno szukac systemow domykania szyb, szyberdachu, czy automatycznego skladania lusterek, nie mowiac juz o czujnikach parkowania. Sadzac po wykonaniu tych ostatnich, albo po tym, jak nieprzewidywalnie dziala Start&Stop nie wiem, czy odwazylbym sie na HUD Jesli ktos rozwaza kupno Levorga, moze sie zastanawiac nad minusami i plusami, ale musi sie koniecznie udac na jazde probna - ona ostatecznie rozwieje watpliwosci. Gdybym dzisiaj mial kupic Subaru, bez watpienia bylby to Levorg, poniewaz odpowiada mi (z punktu widzenia austriackiego) cena, klasa podatkowa i ubezpieczenia, a przede wszystkim wyposazenie oraz fenomenalne trzymanie sie zakretow. Sila Levorga nie sa jego osiagi, ale fantastyczne prowadzenie. Kupujac, albo biorac auto w leasing na 5 lat, zainwestowalbym dodatkowo w wyciszenie i porzadne audio oraz ostatecznie w antykorozyjne zabezpieczenie podwozia. To nie sa wysokie koszty w stosunku do ceny auta, a niweluja pewien drobny mankament - niedopracowanie auta pod wzgledem akustycznym. Gdyby jeszcze byla inna opcja silnikowa, mowilibysmy o idealnym aucie, a tak trzeba pojsc na pewien kompromis, badz szukac innego samochodu. Wszystkim tabelkowym porownywaczom powiem tyle: nie kupuje sie Levorga dla danych technicznych, ale dla przyjemnosci z jazdy. A tej nie wyrazicie suchymi cyframi. Edytowane 31 Października 2017 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 W dniu 17.10.2017 o 12:41, Christoph napisał: ilość miejsca - dla mnie wystarczająca do komfortowej podróży z lekkim bagażem. ograniczanie sie z bagazem (plus buczenie w srodku) to powod ze siostra nie zdecydowala sie ponownie na levorga odbieraja obk-a komfort, dealer dolozy skory no i powrot do diesla 5lat/160tys gwarancji, bierze w wynajmie jak levorga decyzje podjeli po jazdach nowymi modelami, jednak gabaryt obk-a nie ma konkurencji tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Mimo wszystko Outback to inne auto niz Levorg. Wieksze auto jest wieksze niz mniejsze, to jest logiczne i nie ma co dyskutowac. Mimo 5 lat gwarancji i 160 tys. km nie zdecydowalbym sie na SBD i zadnego innego diesla. Jesli mialby byc kiedys Outback, to 2,5 Benzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 (edytowane) Japońce dość często stosują arabski, w moim XV tez na korku paliwa jest po arabsku a datownik w kupionym w Japoni w przyfabrycznym sklepie zegarku Seiko jest w dwóch językach angielskim i arabskim Edytowane 31 Października 2017 przez adamW202 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cudack Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Zimowe opony + felgi i TPMS zakupione i wymienione Opony: Pirelli SottoZero3 215/50R17 V XL Felgi: Ronal R56 w kolorze czarny mat-kopiowany przód Felgi te, bo są trochę podobne do fabrycznych, które bardzo mi się podobają Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Ładnie wygląda. A z ciekawości, jak wygląda kwestia czujników ciśnienia dla nowych felg? Wydaje mi się, że we wcześniejszych dyskusjach było pisane że to nie taka prosta i tania sprawa.Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cudack Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Ładnie wygląda. A z ciekawości, jak wygląda kwestia czujników ciśnienia dla nowych felg? Wydaje mi się, że we wcześniejszych dyskusjach było pisane że to nie taka prosta i tania sprawa.Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Dziękuję, też mi się podoba Jeśli chodzi o czujniki, to brałem po prostu drugi komplet. Całość zakupiona i zmieniana w Subaru Koper w Warszawie Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damen Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Poczytałem o opiniach ludzi na temat audio w Levorgu... i utwierdziłem się w przekonaniu, że to nie ja mam wygurowane wymagania, ale to audio jest po prostu słabe. Postanowiłem. Dzisiaj oddaję auto na przeszczep nagłośnienia. W planie: wygłuszenie drzwi z przodu, wymiana głośników + wzmacniacz, subwoofer + wzmacniacz (we wnęce koła zapasowego). Może w końcu ustawiając głośność powyżej 40 (max to 60) będę słyszał coś innego niż płaski skrzeczący dźwięk. W piątek będzie gotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik83pl Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Poczytałem o opiniach ludzi na temat audio w Levorgu... i utwierdziłem się w przekonaniu, że to nie ja mam wygurowane wymagania, ale to audio jest po prostu słabe. Postanowiłem. Dzisiaj oddaję auto na przeszczep nagłośnienia. W planie: wygłuszenie drzwi z przodu, wymiana głośników + wzmacniacz, subwoofer + wzmacniacz (we wnęce koła zapasowego). Może w końcu ustawiając głośność powyżej 40 (max to 60) będę słyszał coś innego niż płaski skrzeczący dźwięk. W piątek będzie gotowy. O to czekam na efekty końcowe Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 12 godzin temu, damen napisał: Poczytałem o opiniach ludzi na temat audio w Levorgu... i utwierdziłem się w przekonaniu, że to nie ja mam wygurowane wymagania, ale to audio jest po prostu słabe. Postanowiłem. Dzisiaj oddaję auto na przeszczep nagłośnienia. W planie: wygłuszenie drzwi z przodu, wymiana głośników + wzmacniacz, subwoofer + wzmacniacz (we wnęce koła zapasowego). Może w końcu ustawiając głośność powyżej 40 (max to 60) będę słyszał coś innego niż płaski skrzeczący dźwięk. W piątek będzie gotowy. A czy Kolega za przeproszeniem był łaskaw zagłębić się w ustawienia audio i dobrać parametry dźwięku tak, żeby były optymalne/najlepsze z możliwych, czy uwagi dotyczą ustawień fabrycznych, które rzeczywiście są płaskie, skrzeczące i ogólnie dość beznadziejne? Mnie słoń na ucho nie nadepnął i naprawdę zwracam uwagę na jakość dźwięku, a jednak po edycji ustawień audio słucham bez obrzydzenia Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Wszystko zależy od poziomu oczekiwań. Nie mniej jakość głośników to już legenda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się