eddie_gt4 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Jest taki test Levorga vs Octavia RS i w tym teście mówią, że Levorg jest głośny, głośniejszy od O RS http://www.motoring.com.au/skoda-octavia-rs-v-subaru-levorg-gt-s-2016-comparison-103492/ kolejny test w ktorym Skoda gora - widocznie tam w dalekiej Australii nie maja tylu uprzedzen (kompleksow? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Trochę bez sensu taki test... to po prostu subiektywna opinia. Jak chcą mówić i porównywać osiągi tych aut to ja chcę zobaczyć je na torze na tych samych oponach w tych samych warunkach a nie dwa zdania z ust Tej Pani:/ Może Octavia RS jest lepsza/szybsza, nie przeczę, tylko drażni mnie taki amatorskie podejście do porównania aut. To już ludzie na YT robią to często o niebo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 taaa bo rodzinne kombi zostało stworzone do jazdy po torze. ta Pani oktavke ocenila lepiej i tyle. A za to, że chyba każde auto zbliżonej klasy jest lepiej wyciszone niż Subaru - dlatego tez jest bardziej komfortowe akustycznie, to IMO inżynierom FHI należą się srogie baty na goły tyłek Niemniej oba auta są zapewne niezłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 taaa bo rodzinne kombi zostało stworzone do jazdy po torze. ta Pani oktavke ocenila lepiej i tyle. A za to, że chyba każde auto zbliżonej klasy jest lepiej wyciszone niż Subaru - dlatego tez jest bardziej komfortowe akustycznie, to IMO inżynierom FHI należą się srogie baty na goły tyłek Niemniej oba auta są zapewne niezłe Oczywiście że nie jest ale miałem na myśli miarodajne warunki testowe w których można uczciwie porównać właściwości jezdne aut. Skoda Fabia kombi 75koni, Levorg 280koni, Audi RS6 Avant 600koni... wszystkie trzy to "rodzinne kombi" : ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Ja chętnie bym zobaczył porównanie na torze bo mimo wszystko są to "usportowione" kombiaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) A ja nie wiem, czy warto się ekscytować. Zapewne wiecie, ze znakomita większość dziennikarzy pisze to, o co "proszą ich" koncerny. Tylko dziś nie dodaje się dopisku "artukul sponsorowany". Mogę uwierzyć, ze koncern VAG będąc bardziej globalnym i masowym producentem prowadzi szereg takich działań docierając do rzeszy "dziennikarzy". Ja do Skody nic nie mam, ale jak widzę ochy i achy nad wszystkim co oni zrobią ("murowany hit", "Polacy pokochają to auto") to nie wierzę, ze "dziennikarz" wymyśla te teksty bez udziału działu marketingu Skoda. Osobna sprawa jest to, ze Levorg wyciszony jest słabo. A na koniec dnia i tak chyba każdy rozsądny człowiek zanim kupi auto wyrobi sobie sam opinie jadąc nim, a nie czytając "ekspertów dziennikarzy". I żeby nie było, nie mam intencji obrażania kogolwiek (szczególnie dziennikarzy). To praca i biznes jak każdy inny. Prawdziwych ideowców pewnie też się kilku jeszcze ostało, zgodnie z rozkładem Gaussa. Edytowane 14 Listopada 2016 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 A na koniec dnia i tak chyba każdy rozsądny człowiek zanim kupi auto wyrobi sobie sam opinie jadąc nim, a nie czytając "ekspertów dziennikarzy". Ale to jest kropla w morzu sprzedaży Resztę sprzedaje marketing, co potwierdza postawioną przez Ciebie tezę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Pomijam kwestię, które auto lepsze, w teście mówią, że Levorg jest głośniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 A na koniec dnia i tak chyba każdy rozsądny człowiek zanim kupi auto wyrobi sobie sam opinie jadąc nim, a nie czytając "ekspertów dziennikarzy". Ale to jest kropla w morzu sprzedaży Resztę sprzedaje marketing, co potwierdza postawioną przez Ciebie tezę Dokładnie. Badania wykazują, ze konsument rozważa zazwyczaj 3 marki... A mniejsze firmy takiej jak Subaru robią marketing inaczej, i jak widać na tym forum rownież skutecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Pomijam kwestię, które auto lepsze, w teście mówią, że Levorg jest głośniejszy. To Ferrari musi być zupełnie do duszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Pomijam kwestię, które auto lepsze, w teście mówią, że Levorg jest głośniejszy. To Ferrari musi być zupełnie do duszy Prowadziłem Italię, komfortu nie ma. Jest wiele innych cech, ale Ferrari bym nie kupił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Pomijam kwestię, które auto lepsze, w teście mówią, że Levorg jest głośniejszy.To Ferrari musi być zupełnie do duszy Prowadziłem Italię, komfortu nie ma. Jest wiele innych cech, ale Ferrari bym nie kupił. Czyli Skoda lepsza. CBDU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Pomijam kwestię, które auto lepsze, w teście mówią, że Levorg jest głośniejszy. To Ferrari musi być zupełnie do duszy Prowadziłem Italię, komfortu nie ma. Jest wiele innych cech, ale Ferrari bym nie kupił. Czyli Skoda lepsza. CBDUDokładnie Sjak. Widzę, ze marketing Skody działa!Ja tez bym Ferrari nie kupił. Obok innych powodów to mnie nie stać. A jak mawia mój dobry kolega: "nie jest sztuką kupić Porsche, sztuką jest je utrzymać" Edytowane 14 Listopada 2016 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Z informacji z ASO Levorg ma lepszy ES od OBK gdyz przy opuszczaniu pasa ruchu system sam dokreca kierownice w lewo lub w prawo zeby na niego wrocic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Czy istnieje taka możliwość, że wyciszenie Levorga da lepsze efekty pod względem hałasu/komfortu dźwięku niż fabryczny OBK? Jeśli tak, to jakim nakładem kosztów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Możliwość istnieje, a przynajmniej nadzieja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Ja po 5 tys. przyzwyczaiłem się do tego co jest.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Ja po 5 tys. przyzwyczaiłem się do tego co jest.... A z czego się przesiadałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Z informacji z ASO Levorg ma lepszy ES od OBK gdyz przy opuszczaniu pasa ruchu system sam dokreca kierownice w lewo lub w prawo zeby na niego wrocic. Jeśli da się to "prostowanie" wyłączyć to ok. Miałem taki system przez chwile, głupie uczucie gdy akurat zmieniasz pas nie zdążywszy walczyć kierunkowskazu, a kierownica z Tobą walczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Przesiadałem się z OBD MY10 Edytowane 15 Listopada 2016 przez crimson111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 ciezko powiedziec co bardziej denerwuje lekki szum od nadkoli czy beznadziejny odglos rzedowki jak w Skodzie. Widzialem test gdzie wypowiadano sie, ze silnik brzmi beznadziejnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Szczegóły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Przesiadałem się z OBD MY10 A przypadkiem nie robiłeś dodatkowej konserwacji podwozia (która też wygłusza i to dość skutecznie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Nie, inny Kolega tu na forum to robił i chwalił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalot Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam, Tak, to ja wyciszałem Levo w czerwcu profesjonalnie - wszystko opisałem na tym forum, trzeba poszukać tego posta. Efekt jest, zbiłem hałas średnio o 2dB, teraz chcę się zabrać o izolację podwozia na bazie kauczuku. Może ktoś polecić jakiś produkt??? Z innej jeszcze beczki: kupiłem najcichsze ponoć na rynku zimówki: NOKIANY, co niby mają 69dB, ale jak dla mnie są głośniejsze od letnich Dunlopów co były w standardzie, a mają ponoć 71dB. I tu pojawił się problem: nie kupiłem felg, więc zostały zamonotwane na orygnialne alusy. I... TPMC wyskoczyło, więc pojechałem do serwisu zresetować tyle że... zakończyło się wymianą 1go czujnika, bo przy wymianie został uszkodzony. I tu pytanie: czy uważacie że to był żadki przypadek i raczej się ju to nie powtórzy czy teź będzie się to powtarzać za każdym razem i nie obejdzie się bez drogiej inwestycji w 2gi komplet alusów + 4 orygnalne czujniki???( Bo z teog co rozumiem to tez muszą być zamontowane na 2gim komplecie...) A nie ma jakichś zamienników? A może nie montować i da się jakoś wyłączyć TPMS??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się