Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Zeby byla jasnosc zachowanie forka jest jak najbardziej przewidywalne (wystarczy odpuścić lekko gaz) i nie można tego w żaden sposób równać z zachowaniem klasycznego fwd. SVX natomiast nie daje wcześniejszych oznak że już przeginamy i trzeba bardziej uważać :) bo samo odjecie gazu czasami nie wystarcza....

Posumowujac. Do dupowozu VTD jest zbędne

 

w przypadku dupowozu to i AWD jest "zbednym balastem" ;):D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wiec co jak co ale braku zrozumienia czy tez ignorancje to chyba niesprawiedliwie zarzucać...
 

 

trudno podejrzewać "europejskich dystrybutorów" marki Subaru żeby nie chcieli mieć szerszej oferty to najwyraźniej centrali Subaru nie jest po drodze z Europą no ale ... oni i tak mają żniwa w innych częściach świata

 

tak długo jak będą je mieli w USA czy na innych rynkach nas będą traktować jak "zło konieczne" 

pozostaje akceptować ochłapy albo przestać kupować, choć pewnie na nich "te marne" 30 czy 40 tyś aut w EU nie zrobi większego znaczenia

 

postawcie się na ich miejscu, użerać się z wymagającą Europą ?

 

Chiny, Indie, Malezja itp .  tam się otwierają rynki, na których 2.0i NA sprzeda się bez lamentu, że za słaby  ;)

a jak trzeba będzie to momentalnie zrobią wersje dla nich patrz przykład Outbacka 2.0 DIT dla Chin

bo tam widzą swoją przyszłość 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zeby byla jasnosc zachowanie forka jest jak najbardziej przewidywalne (wystarczy odpuścić lekko gaz) i nie można tego w żaden sposób równać z zachowaniem klasycznego fwd. SVX natomiast nie daje wcześniejszych oznak że już przeginamy i trzeba bardziej uważać :) bo samo odjecie gazu czasami nie wystarcza....

Posumowujac. Do dupowozu VTD jest zbędne

 

w przypadku dupowozu to i AWD jest "zbednym balastem" ;):D

 

 

Znaczy żyć się da bez AWD, ale co to za życie ...  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgodze sie ze AWD jest zbedne w dupowozie

zawsze mialem oski, pozniej 4x4 z dołączanym tyłem, teraz S-AWD i uważam ze każde auto powinno byc w nie wyposażone - nieważne czy ma 400koni czy 60. Mi nie chodzi o jazde w terenie bo  Subariade czy na błotnistą górkę wjedziesz każdym wozem z dołączanym tyłem. Tylko o to jak te auta prowadzą sie na mokrym czy sliskim  - a prowadza sie wyjatkowo pewnie

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgodze sie po 1h jazdy pod gore po kamieniach w spacerowym tempie "dolaczane" AWD sie zagotuje...

 

szczególnie w Levorg-u ;)

 

 

muszę przyznać, że osłona silnika w Levorg-u jest fajnie rozwiązana

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zeby byla jasnosc zachowanie forka jest jak najbardziej przewidywalne (wystarczy odpuścić lekko gaz) i nie można tego w żaden sposób równać z zachowaniem klasycznego fwd. SVX natomiast nie daje wcześniejszych oznak że już przeginamy i trzeba bardziej uważać :) bo samo odjecie gazu czasami nie wystarcza....

Posumowujac. Do dupowozu VTD jest zbędne

 

w przypadku dupowozu to i AWD jest "zbednym balastem" ;):D

 

 

 

Do momentu kiedy by się przydało ale go nie ma  więc wylatujesz z drogi albo każesz rodzinie pchać paścia bo nie możesz wyjechać z zaspy, abo zostawiasz paścia pod stokiem i z ze zdumieniem stwierdzasz, że może zamiast dodatkowego zestawu głośników do audio trzeba było pomyśleć o samochodzie z odpowiednim napędem... a narty wyślizgują Ci się z rąk i upadają na mały palec :P  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zeby byla jasnosc zachowanie forka jest jak najbardziej przewidywalne (wystarczy odpuścić lekko gaz) i nie można tego w żaden sposób równać z zachowaniem klasycznego fwd. SVX natomiast nie daje wcześniejszych oznak że już przeginamy i trzeba bardziej uważać :) bo samo odjecie gazu czasami nie wystarcza....

Posumowujac. Do dupowozu VTD jest zbędne

 

w przypadku dupowozu to i AWD jest "zbednym balastem" ;):D

 

 

 

Do momentu kiedy by się przydało ale go nie ma  więc wylatujesz z drogi albo każesz rodzinie pchać paścia bo nie możesz wyjechać z zaspy, abo zostawiasz paścia pod stokiem i z ze zdumieniem stwierdzasz, że może zamiast dodatkowego zestawu głośników do audio trzeba było pomyśleć o samochodzie z odpowiednim napędem... a narty wyślizgują Ci się z rąk i upadają na mały palec :P  

 

A tam na mały palec... Ucinają girę tuż przy kolanie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub wylatujac z zasniezonego zakretu. Myslac po co ja kupilem AWD  z FWD bym bardziej uwazal i nic by sie nie stalo  :P  czytalem pewna statystyke, ze w zimie duzy procent AWD ma wypadki. Dlatego ich stawki ubezpieczenia sa dosyc wysokie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czytalem pewna statystyke, ze w zimie duzy procent AWD ma wypadki

 

Bo ludzie nie ogarniają, że AWD lepiej nie hamuje :D  wyleci taki z progu po śniegu, a na następnych światłach boom w tył stojącego auta :biglol:

 

 

 

Znam takiego co jechał Subaru, nie zauważył że jest ślisko, wysiadał z auta wywijając orła i łamiąc nogę.   :mellow:

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czytalem pewna statystyke, ze w zimie duzy procent AWD ma wypadki

Bo ludzie nie ogarniają, że AWD lepiej nie hamuje :D wyleci taki z progu po śniegu, a na następnych światłach boom w tył stojącego auta :biglol:

Ktoś, kto przesiada się z ośki na AWD jest narażony na pewną pułapkę. Ośka na śliskim lepiej hamuje niż przyspiesza, AWD na odwrót. Bardzo wielu kierowców informacje o tym co ma pod kołami bierze z momentu startu/przyspieszania i w oparciu o tę wiedzę dobiera prędkość i moment hamowania. Po przesiadce na AWD informacje stają się zafałszowane, a zwiększona stabilność dodatkowo podpowiada mózgowi, że jest przyczepniej niż w rzeczywistości . Stąd spora ilość zdarzeń, gdzie albo zakręt jednak okazał się za ciasny, albo droga hamowania za długa.

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czytalem pewna statystyke, ze w zimie duzy procent AWD ma wypadki

Bo ludzie nie ogarniają, że AWD lepiej nie hamuje :D wyleci taki z progu po śniegu, a na następnych światłach boom w tył stojącego auta :biglol:

Ktoś, kto przesiada się z ośki na AWD jest narażony na pewną pułapkę. Ośka na śliskim lepiej hamuje niż przyspiesza, AWD na odwrót. Bardzo wielu kierowców informacje o tym co ma pod kołami bierze z momentu startu/przyspieszania i w oparciu o tę wiedzę dobiera prędkość i moment hamowania. Po przesiadce na AWD informacje stają się zafałszowane, a zwiększona stabilność dodatkowo podpowiada mózgowi, że jest przyczepniej niż w rzeczywistości . Stąd spora ilość zdarzeń, gdzie albo zakręt jednak okazał się za ciasny, albo droga hamowania za długa.

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

 

Zgadzam się w 100%. Sam na początku mojej przygody z awd miałem taką sytuację, że o "mały włos" a wjechałbym Forkiem w zamkniętą bramę...droga okazała się być bardzo śliska. Pewność prowadzenia jaką daje AWD bywa bardzo zgubna :D:D

 

 

 

 

czytalem pewna statystyke, ze w zimie duzy procent AWD ma wypadki

 

Bo ludzie nie ogarniają, że AWD lepiej nie hamuje :D  wyleci taki z progu po śniegu, a na następnych światłach boom w tył stojącego auta :biglol:

 

 

 

Znam takiego co jechał Subaru, nie zauważył że jest ślisko, wysiadał z auta wywijając orła i łamiąc nogę.   :mellow:

 

Również miałem taką sytuację. Tylko na szczęście nic mi się nie stało... aby wejść z powrotem do auta musiałem trzymać się relingów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę wrażenie, że Levorg to nudne auto - bo już nie ma o czym dyskutować i dlatego pojawiają się w wątku poboczne tematy i filozoficzne dyskusje po co w ogóle AWD. A już myślałem, że pojawienie się Levorga na rynku tchnie trochę świeżości w dyskusję.

 

Ech, lipa i tyle. Znowu Skoda i ośka. Madoxa tu trzeba!

 

PS: żartowałem.

 

 

---------

Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...