haubi65 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 I nie chce spalić więcej niż 6.5litra choćby nie wiem co (mówię o średnich z paru tysięcy km) U mnie 6,4 bez przerwy kapelusze z Was u mnie 6,6 od 6000 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) I nie chce spalić więcej niż 6.5litra choćby nie wiem co (mówię o średnich z paru tysięcy km) U mnie 6,4 bez przerwy kapelusze z Was u mnie 6,6 od 6000 tys kapelusz z Ciebie. U mnie 7,2 i 9,6 w FXT Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) no bo w automacie madox klamie poniewaz BC w Subaru NIE pokazuje 6,5 ( liczby nieparzyste nie sa zaprogramowane) Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Co dziwne bo w turbo benzynę weszli w latach 80 jak większość nie wiedziala co to jest turbo weszli w turbo ale z innym "założeniem inżynieryjnym" DIT nie jest silnikiem "wyczynowym" on ma łagodną charakterystykę do jazdy w normalnym ruchu dając przy tym relatywnie niskie spalanie W tej aplikacji ale rodowod bezposredniego wtrysku wywodzi sie z motorsportu , jak zreszta wszystkiego co w motoryzacji wymyslili "Nie należy mylić downsizingu z tzw. „rasowaniem” czy tuningowaniem silników, bo nie chodzi tu o podniesienie mocy maksymalnej, dopuszczalnych obrotów itp., ale o spowodowanie, że charakterystyka mniejszego silnika tłokowego (czasami także o zredukowanej liczbie cylindrów) będzie w praktyce taka sama jak jednostki większej, a mniej wysilonej." http://www.motofakty.pl/artykul/co-to-jest-downsizing.html oczywiście stosuje się rozwiązania zastosowane wcześniej w motorsporcie ale cel stosowanych rozwiązań jest inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 no bo w automacie madox klamie poniewaz BC w Subaru NIE pokazuje 6,5 ( liczby nieparzyste nie sa zaprogramowane) Może liczy sobie sam na podstanie danych z dystrybutora i przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 madox klamie poniewaz BC w Subaru NIE pokazuje 6,5 ( liczby nieparzyste nie sa zaprogramowane) No jak to? Przecież w żadnym teście o tym nie napisali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) no bo w automacie madox klamie poniewaz BC w Subaru NIE pokazuje 6,5 ( liczby nieparzyste nie sa zaprogramowane) Może liczy sobie sam na podstanie danych z dystrybutora i przebiegu. serio tylko parzyste ? Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 serio tylko nieparzyste ? W OBK (przynajmniej sprzed 2015) TYLKO PARZYSTE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 I nie chce spalić więcej niż 6.5litra choćby nie wiem co (mówię o średnich z paru tysięcy km) U mnie 6,4 bez przerwy kapelusze z Was u mnie 6,6 od 6000 tysSprawdziłem i fakt tez mam 6,6 sory za pomyłkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Sprawdziłem i fakt tez mam 6,6 sory za pomyłkę jeżeli masz tyle na kompie to realnie jest trochę ponad 7l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) no bo w automacie madox klamie poniewaz BC w Subaru NIE pokazuje 6,5 ( liczby nieparzyste nie sa zaprogramowane) Może liczy sobie sam na podstanie danych z dystrybutora i przebiegu. serio tylko parzyste ? Jeżeli chodzi o spalanie od tankowania to tak, pokazuje z podziałką co 0,2: 6,2, 6,4, 6,6 itd Spalanie od ruszenia co 0,1. Mój komputer jest bardzo dokładny i w spalaniu według tankowania jedyna różnica wynika z tej podziałki 0,2, z tendencją do zawyżania, czyli pokazuje do 0,2 więcej, niż wychodzi na dystrybutorze. Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 mi sie wydaje ze w Subaru to zatrudniaja jakies Aliens bo ich postepowania to nie rozumie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 To jest właśnie filozofia Sushi i Sumo w jednym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Mój komputer jest bardzo dokładny i w spalaniu według tankowania jedyna różnica wynika z tej podziałki 0,2, z tendencją do zawyżania, czyli pokazuje do 0,2 więcej, niż wychodzi na dystrybutorze. W OBK zaniża (ok 0,3 - 0,7). W FXT pokazuje dokładnie (plus/minus 0,2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 W tej aplikacji ale rodowod bezposredniego wtrysku wywodzi sie z motorsportu , jak zreszta wszystkiego co w motoryzacji wymyslili Tak było do niedawna (przez dziesięciolecia). Teraz głównym czynnikiem rozwoju jest 'ekologia' i niestety w ten nurt wpisuje się downsizing.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 OBK zaniża (ok 0,3 - 0,7). W FXT pokazuje dokładnie (plus/minus 0,2) potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Mój komputer jest bardzo dokładny i w spalaniu według tankowania jedyna różnica wynika z tej podziałki 0,2, z tendencją do zawyżania, czyli pokazuje do 0,2 więcej, niż wychodzi na dystrybutorze. W OBK zaniża (ok 0,3 - 0,7). W FXT pokazuje dokładnie (plus/minus 0,2) W przypadku OBK (MY10) można ustawić sobie korektę +/- 10% wtedy pokazuje w miarę sensownie tzn. z błędem +/- 0.2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 mi sie wydaje ze w Subaru to zatrudniaja jakies Aliens bo ich postepowania to nie rozumie może mają szersze spojrzenie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPI Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 I nie chce spalić więcej niż 6.5litra choćby nie wiem co (mówię o średnich z paru tysięcy km) U mnie 6,4 bez przerwy kapelusze z Was u mnie 6,6 od 6000 tys kapelusz z Ciebie. U mnie 7,2 i 9,6 w FXT Muszę przyznać, że mam pierwsze objawy zarażenia wirusem FXT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Napisałem 6.5 bo waha się między 6.4 a 6.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Napisałem 6.5 bo waha się między 6.4 a 6.6 Pięknie z tego wybrnąłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Czy ktoś z Was wie jak wygląda żywotnośc silnika 1,6 turbo? o ile mi wiadomo jest on używany w Japonii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Czy ktoś z Was wie jak wygląda żywotnośc silnika 1,6 turbo? o ile mi wiadomo jest on używany w Japonii. tak jest używany od kilku miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Czy ktoś z Was wie jak wygląda żywotnośc silnika 1,6 turbo? o ile mi wiadomo jest on używany w Japonii. Jeszcze trzeba poczekać, dajmy mu przejechać ze 100kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Na pewno nie będzie tak żywotny jak niemiecki diesel z lat '70 . Ja się nie boję tych małych silniczków z turbinką. Alfa MiTo mojej Córki ma ponad 100 tys.km i silnik 135 KM 1,4, nie sprawia żadnych problemów i nawet brzmi lepiej od innych rzędowych czterocylindrówek . Podobnie z mojego Syna, Bravo T-Jet 150 KM z 1,4 prawie 90 kkm i też bez zarzutu. Naprawdę mógłbym jeździć tymi maleństwami. Łatwo da się jechać oszczędnie a jak trzeba to też łatwo, bo szybko da się wyprzedzać (MiTo ma 8,2 s do setki) Więcej problemów sprawiał mi, mój ukochany 2,5 XT (panewka - nowy short block, docisk, przepływomierz, chwasty ekologiczne - TGV) ... tyle, że Jemu wszystko wybaczam, bo w zamian mam ... no sami wiecie co Bardzo jestem ciekaw jazdy Levorgiem. Może, mimo katalogowego 8,9 sek do setki, okaże się żwawym autem (mam na myśli wyłącznie szybkie wyprzedzanie)? Trochę szkoda, że nie będzie z silnikiem 2,0 ... Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez piotruś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się