Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

I nie chce spalić więcej niż 6.5litra choćby nie wiem co (mówię o średnich z paru tysięcy km)

 

U mnie 6,4 bez przerwy ;)

 

kapelusze z Was u mnie 6,6 od 6000 tys

 

kapelusz z Ciebie. U mnie 7,2 ;):D

i 9,6 w FXT :)

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co dziwne bo w turbo benzynę weszli w latach 80 jak większość nie wiedziala co to jest turbo
 

 

weszli w turbo ale z innym "założeniem inżynieryjnym"

 

DIT nie jest silnikiem "wyczynowym" on ma łagodną charakterystykę do jazdy w normalnym ruchu dając przy tym relatywnie niskie spalanie

 

W tej aplikacji ale rodowod bezposredniego wtrysku wywodzi sie z motorsportu , jak zreszta wszystkiego co w motoryzacji wymyslili

 

 

"Nie należy mylić downsizingu z tzw. „rasowaniem” czy tuningowaniem silników, bo nie chodzi tu o podniesienie mocy maksymalnej, dopuszczalnych obrotów itp., ale o spowodowanie, że charakterystyka mniejszego silnika tłokowego (czasami także o zredukowanej liczbie cylindrów) będzie w praktyce taka sama jak jednostki większej, a mniej wysilonej."

http://www.motofakty.pl/artykul/co-to-jest-downsizing.html

 

oczywiście stosuje się rozwiązania zastosowane wcześniej w motorsporcie ale cel stosowanych rozwiązań jest inny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

no bo w automacie :P

madox klamie poniewaz BC w Subaru NIE pokazuje 6,5 ( liczby nieparzyste nie sa zaprogramowane)

Może liczy sobie sam na podstanie danych z dystrybutora i przebiegu.

DSC_0660.JPG

 

serio tylko parzyste ?

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

no bo w automacie :P

madox klamie poniewaz BC w Subaru NIE pokazuje 6,5 ( liczby nieparzyste nie sa zaprogramowane)

Może liczy sobie sam na podstanie danych z dystrybutora i przebiegu.

DSC_0660.JPG

 

serio tylko parzyste ?

 

Jeżeli chodzi o spalanie od tankowania to tak, pokazuje z podziałką co 0,2: 6,2, 6,4, 6,6 itd

Spalanie od ruszenia co 0,1.

 

Mój komputer jest bardzo dokładny i w spalaniu według tankowania jedyna różnica wynika z tej podziałki 0,2, z tendencją do zawyżania, czyli pokazuje do 0,2 więcej, niż wychodzi na dystrybutorze.   

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mój komputer jest bardzo dokładny i w spalaniu według tankowania jedyna różnica wynika z tej podziałki 0,2, z tendencją do zawyżania, czyli pokazuje do 0,2 więcej, niż wychodzi na dystrybutorze.

 

W OBK zaniża (ok 0,3 - 0,7). W FXT pokazuje dokładnie (plus/minus 0,2)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej aplikacji ale rodowod bezposredniego wtrysku wywodzi sie z motorsportu , jak zreszta wszystkiego co w motoryzacji wymyslili

Tak było do niedawna (przez dziesięciolecia). Teraz głównym czynnikiem rozwoju jest 'ekologia' i niestety w ten nurt wpisuje się downsizing..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mój komputer jest bardzo dokładny i w spalaniu według tankowania jedyna różnica wynika z tej podziałki 0,2, z tendencją do zawyżania, czyli pokazuje do 0,2 więcej, niż wychodzi na dystrybutorze.

 

W OBK zaniża (ok 0,3 - 0,7). W FXT pokazuje dokładnie (plus/minus 0,2)

 

 

W przypadku OBK (MY10) można ustawić sobie  korektę +/- 10% wtedy pokazuje w miarę sensownie tzn. z błędem  +/- 0.2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

I nie chce spalić więcej niż 6.5litra choćby nie wiem co (mówię o średnich z paru tysięcy km)

 

U mnie 6,4 bez przerwy ;)

 

kapelusze z Was u mnie 6,6 od 6000 tys

 

kapelusz z Ciebie. U mnie 7,2 ;):D

i 9,6 w FXT :)

 

Muszę przyznać, że mam pierwsze objawy zarażenia wirusem FXT...  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie będzie tak żywotny jak niemiecki diesel z lat '70 :biglol:  .

Ja się nie boję tych małych silniczków z turbinką. Alfa MiTo mojej Córki ma ponad 100 tys.km i silnik 135 KM 1,4, nie sprawia żadnych problemów i nawet brzmi lepiej od innych rzędowych czterocylindrówek ;). Podobnie z mojego Syna, Bravo T-Jet 150 KM z 1,4 prawie 90 kkm i też bez zarzutu. Naprawdę mógłbym jeździć tymi maleństwami. Łatwo da się jechać oszczędnie a jak trzeba to też łatwo, bo szybko da się wyprzedzać (MiTo ma 8,2 s do setki)

Więcej problemów sprawiał mi, mój ukochany 2,5 XT (panewka - nowy short block, docisk, przepływomierz, chwasty ekologiczne - TGV) ... tyle, że Jemu wszystko wybaczam, bo w zamian mam ... no sami wiecie co :yahoo:;)

 

Bardzo jestem ciekaw jazdy Levorgiem. Może, mimo katalogowego 8,9 sek do setki, okaże się żwawym autem (mam na myśli wyłącznie szybkie wyprzedzanie)? Trochę szkoda, że nie będzie z silnikiem 2,0 ...

Edytowane przez piotruś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...