haubi65 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 jezdzilem Leonem 1,4 TSi i nie powiem szedl calkiem OK. Rakieta to nie byla ale w miare dynamicznie. 1,6 DIT bedzie podobnie bo i waga troche wieksza i allrad. 1,6 DIT 8-9 s 0-100 i 210-215 km/h. Jezeli juz bym mial zmieniac to na 2 DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Rakieta to nie byla ale w miare dynamicznie. jakie obroty trzymałeś ? waga troche wieksza "trochę" ładnie powiedziane Levorg jest o 50cm dłuższy i pewnie z 300kg cięższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Levorg max 1500kg ,jest gdzieś napisane. W tych nowych turbo nie jest aż tak ważne 0-100,ale to co i jak dzieje się później czyli np. 80-140 etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Ja osobiście do zeszłego tygodnia w cale nie wiedziałem o tym aucie i jestem oczarowany Tak jak już pisałem , od ładnych paru lat JEDYNE nowe auto które autentycznie mi sie podoba! Zawsze sa jakieś ale, np mi kompletnie nie lezy grill. Już wolałbym tuningowy siatex No i martwi mnie przekładnia bezstopniowa, kupiłem na wczasach Auto swiat: poradnik, gdzie był fajny artykuł o najwiekszych wtopach producentów ("uwaga miny" chyba). Byla tam skrzynia bodajrze Mercedesa. No i bardzo boli (biorąc pod uwage wyniki sprzedazowe w europie o których mówicie) Az dwa miejsca zajmowało "niszowe" subaru, mianowicie silnik 2.5t oraz Dwumas z boxer diesel jeżeli chodzi o stylizacje to jestem zauroczony moze jakieś 15 lat bedzie mnie na takiego stać... Szczerze to w obliczu istnienia Levorga ,Wrx to jakaś premiera poboczna A jeszcze apropo braku korelacji, tudzież rozbicia sedana i kombi na dwa osobne modele, to przypomina mi sie sytuacja ze Skyline-m i Stage-ą ,która była nawet przezywana "skajlajnem kombi". A auta były diametralnie róznie, w sumie bliźniaczy był tylko blok RB, odsetek manualnych wersji RS i Autech to białe kruki. Ja osobiscie modle sie o manuala a moze po prostu jeszcze jestem za młody na te auto czekam,czekam,czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 kupiłem na wczasach Auto swiat: i to był błąd Az dwa miejsca zajmowało "niszowe" subaru, mianowicie silnik 2.5t oraz Dwumas z boxer diesel a ile miejsc zajmowały auta z grupy VW Levorg max 1500kg ,jest gdzieś napisane. być może. W każdym razie Leon 1.4TSI waży ok. 1200 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Adam12 obroty w zakresie 2000-5000. Jedno jest pewne aby tym autem (Leon 1,4 TSi) po Autobahnie dynamicznie sie przemieszczac musimy sie liczyc ze spalaniem ca. 9-11 L/100km. W miescie widzialem liczby w zakresie 8-9. Malo to to auto pali jak sie jedzie 80-100 km/h. Te silniki przeciez wymyslono aby obnizyc znormowane spalanie bo norma jest tak sztucznie zrobinia. Start/stop tez powsal by obnizyc spalanie w cylku znormowanym no i wtedy wychodzi nam spalanie M5 8 L/100 km. U nas placi sie podatek od spalania. I tu widze zalety tej normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 ta, to jest inna kwestia ile było niemców ,ale jesteśmy "subarist" i dla mnie osobiscie to co zrobiło FHI z 2.5T i sytuacja z polskim "programem szkolenia ludzi jak jeździć boxerem dyszlem" to smiech na sali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Levorg max 1500kg ,jest gdzieś napisane. być może. W każdym razie Leon 1.4TSI waży ok. 1200 kg. VW Golf variant 1.4 TSI 140KM DSG Masa własna pojazdu, kg 1368 0-100 8,9 sek. Myślę więc,że dla 1.6DIT 170KM osiągi mogą być trochę lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Kiedys forek mial 170KM z 2.0T i jezdzilo to bardzo przyjemnie przy masie coś ok. 1400 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Kiedys forek mial 170KM z 2.0T i jezdzilo to bardzo przyjemnie przy masie coś ok. 1400 kg. Zdecydowanie. 1420 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 No:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łotr Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Zmieniając krapecke temat. Nie wiem czy wiedzieliście ale wszystko wskazuje na to że obrazki na dole które załączam to.. concept levorga. Poznajecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Nie jest to przypadkiem koncept Exiga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 (edytowane) Kiedys forek mial 170KM z 2.0T i jezdzilo to bardzo przyjemnie przy masie coś ok. 1400 kg. Zdecydowanie. 1420 kg Pozwoliłem sobie na małe przeliczenia: biorąc masę mojego buga w kombi 1470 kg, bez osób, przy przełożeniu głównym 3,9 i momencie jak Levorg, setkę (obliczeniowo) osiągałby po 9 sekundach. Gdyby przełożenie było 4.1 to 8,3 sekundy, a przy 4.44, jak to właśnie miał stary Forek - i mam mój bug teraz - byłoby to 7,3 sekudny do setki. Raczej spodziewałbym się osiągów coś około 9 sekund moze ciut poniżej. Ale za to jakie spalanie: 5,9 l/100 km. Szacun P.S. Oczywiście odnoszę się do silnika 1.6 DIT Edytowane 26 Listopada 2013 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 (edytowane) W tych nowych turbo nie jest aż tak ważne 0-100,ale to co i jak dzieje się później czyli np. 80-140 etc. Dokładnie tak, wyższy moment obrotowy pozwala na realne przyspieszanie powyżej 100 czy pod górkę, gdzie N/A kompletnie "zdycha" (no chyba że mamy takie duuuże N/A ). W 2.0 N/A moment jest poniżej 200Nm, diesel i 2.0 DIT mają 350, 250 z 1.6 to już przyzwoity wynik Edytowane 26 Listopada 2013 przez GREGG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 250 z 1.6 to już przyzwoity wynik To jest odpowiednik 2.5 N/A. Czyli takie rozsądne minimum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 przy przełożeniu głównym 3,9 i momencie jak Levorg, setkę (obliczeniowo) osiągałby po 9 sekundach. To nie byłoby fajne,miejmy nadzieję ,że rąbnąłeś się gdzieś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 250 z 1.6 to już przyzwoity wynik To jest odpowiednik 2.5 N/A. Czyli takie rozsądne minimum. No tak, ale jeszcze trzeba by sprawdzić, kiedy ten moment ci się pojawi - zakładam, że z turbiną będzie znacznie lepiej pod tym względem tzn. nie trzeba będzie tak piłować jak w N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 O przepraszam, ale w 2.5 NA moment obrotowy jest dostępny dość nisko, dzięki czemu zimowe zabawy parkingowe spokojnie jeżdżę 2 biegiem Pytanie jak duży lag będzie w 1.6DIT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 (edytowane) Pytanie jak duży lag będzie w 1.6DIT ? można się spodziewać nieco mniejszego niż V4 ale i tak będzie. Żeby nie było. Nie skreślałbym 1.6T z definicji po to może się okazać bardzo fajny silniczek to spokojnego lub w miarę dynamicznego przemieszczania się. Jak ktoś od czasu do czasu będzie chciał pojechać szybciej to na pewno da radę ale zapasu mocy/momentu to bym nie oczekiwał. Tak jest w obecnym L/OBK SBD. 1.6T bardziej się nadaje do imprezy i XV niż do dynamicznego Sport Tourer'a jakim ma być Levorg. Ja się obawiam się innej kwestii. Japończycy fascynują się nowinkami technicznymi ( mimo że FHI i tak jest konserwatywne pod tym względem ) do tego zarabiają oraz wydają sporo więcej ode mnie więc zafundują nam jedynie słuszną wersje full z wynalazkami typy CVT, eye coś tam, kilka wyświetlaczy, kamer i innych niepotrzebnych lub mało potrzebnych gadżetów i zrobi się kosmiczna cena. W konsekwencji w EU będzie powtórka z historii Legacy GT MY10....... Edytowane 27 Listopada 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Ja się obawiam się innej kwestii. Japończycy fascynują się nowinkami technicznymi ( mimo że FHI i tak jest konserwatywne pod tym względem ) do tego zarabiają oraz wydają sporo więcej ode mnie więc zafundują nam jedynie słuszną wersje full z wynalazkami typy CVT, eye coś tam, kilka wyświetlaczy, kamer i innych niepotrzebnych lub mało potrzebnych gadżetów i zrobi się kosmiczna cena. W konsekwencji w EU będzie powtórka z historii Legacy GT MY10....... Tak może być.Chyba,że to zmiana standardów Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Oni sie po prost boja sie duzo aut sprzedawac. Calkiem mozliwe, ze jest to auto zaprojektowane na JP. Nie zapominajmy ze tam max 180 km/h. Jak wypuszcza z tarczami 294 cm i 300 KM Legacy SBD jest pierwszym Subaru, ktory mi porzadnie hamuje. Ale wiadomo diesel jest zrobiony pod EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Legacy SBD jest pierwszym Subaru, ktory mi porzadnie hamuje. i też ma tarcze 294mm.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Rzeczywiście mój legac hamuje świetnie,honda przy nim jakby stała w miejscu,podwójny zacisk ?nie wiem czy wyraziście się wyraziłem,ale coś tak mi mówił znajomy mechanik. Tak czy owak miejmy nadzieję ,ze levorg będzie w europie a w dodatku będzie niedrogi i będzie dobrze hamował ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Legacy SBD jest pierwszym Subaru, ktory mi porzadnie hamuje. i też ma tarcze 294mm.... No ale moze tylko 206 km/h. Taki Levorg 300 Km to i 248 km/h pojedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się