Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo madre posuniecie ze strony FHI . Bo jak wielu pisalo OBK i Legacy sa pomalu za duze a Impreza za mala. Forester SUV-em a nie kazdy ma problemy z kregoslupem i chce ciagle jak kapelusz jezdzic :P Brakowalo troch zwinnego w miare przestronnego i mocnego auta. Poczekamy co jeszcze z cena wymsla. Jestem sklonny za 2DIT dac max 38 t€. To powinno byc auto pomiedzy Impreza a Legacy rowniez cenowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo madre posuniecie ze strony FHI . Bo jak wielu pisalo OBK i Legacy sa pomalu za duze a Impreza za mala. Forester SUV-em a nie kazdy ma problemy z kregoslupem i chce ciagle jak kapelusz jezdzic :P Brakowalo troch zwinnego w miare przestronnego i mocnego auta. Poczekamy co jeszcze z cena wymsla. Jestem sklonny za 2DIT dac max 38 t€. To powinno byc auto pomiedzy Impreza a Legacy rowniez cenowo.

 

Wątpię bardziej 48K bym się sklanial za 2.0DiT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo madre posuniecie ze strony FHI . Bo jak wielu pisalo OBK i Legacy sa pomalu za duze a Impreza za mala. Forester SUV-em a nie kazdy ma problemy z kregoslupem i chce ciagle jak kapelusz jezdzic :P Brakowalo troch zwinnego w miare przestronnego i mocnego auta. Poczekamy co jeszcze z cena wymsla. Jestem sklonny za 2DIT dac max 38 t€. To powinno byc auto pomiedzy Impreza a Legacy rowniez cenowo.

 

Wątpię bardziej 48K bym się sklanial za 2.0DiT

 

Pytanie, czy w EU 2.0 DIT będzie dostępny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak dodatkowo kompletnie nie rozumie ubierania klientów na siłę w automatyczns skrzynie biegów ( to samo zresztą w foresterze )

Rozumie jak to jest skrzynia typu DSG , PDK z super szybka zmiana lub bardziej tradycyjny ZF ale jedno biegowe dziadostwo ?

Jeżeli mial bym nie kupic tego auta to właśnie ze względu na skrzynie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zapowiadają,że to model pomiędzy Legacy a Imprezą,więc i ceny powinny być z pogranicza.

2.0DIT powinien więc być nie droższy od XTeka.

 

Pomysł,że mógłby kosztować ok.48 tys. jest jak dla mnie irracjonalny.

Może też być tak,że na Europę nie będzie 2.0DIT,a jedynie 1.6 DIT.Mnie by w zupełności wystarczył a i cena pewnie będzie atrakcyjniejsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja MT w takim aucie to koniecznosc. Ja osobiscie nie ma nic przeciwko CVT pod warunkiem, ze nie bedzie wskakiwac na 4000 U/min a silnik wyc bez sensu. Mysle ze w aucie z 300 KM moze byc ok. Co do 1,6 DIT to mam swoje obawy.

Mam nadzie, ze 2DIT jednak do EU wejdzie. Pali przeciez 7,6 L/100km wiec jest mega Eco :biglol: a brakuje mocnego auta w ofercie. STI za 54 t€ ma chora cene.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.torquenews.com/1084/2015-wrx-axed-japan-and-europe-new-performance-wagon

 

Z tego artykułu,z mojego bardzo pobieżnego tłumaczenia wynika,że levorg został specjalnie zaprojektowany na rynki japoński i europejski.

 

Nie bardzo tylko rozumiem,co oznacza,że levorg ma w 2015 roku zastąpić na tych rynkach WRXa :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ajax a stawiam na to ze jestem w pracy wiec dlatego nie odpowiedziałem ;)

Odnośnie samego pytania to tak Levorgiem z ta skrzynia nie jechałem jechałem natomiast paroma samochodami wyposażonymi w skrzynie o podobnej koncepcji więc odpoeiem ktotko.Jezeli bym chciał samochod z jednym biegiem to bez wachania zamowil bym elektryczny i niw do konca wiem na podstawie jakich badan rynku wynika ze klienci chca takiej skrzyni zamiast zwykłego automatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie dobrze wyceniony to i z CVT się przeproszę :lol:

 

Tym bardziej,że ostatnio na innych forach czytam niekoniecznie same pochlebne opinie o DSG,np. że jest kiepska do miasta i bez przerwy miele i zmienia bez sensu ;)

 

Tak że czekam na ceny,ale myślę,że w Europie to dopiero w 2015.

Też mi to pasuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CVT w połączeniu z DIT naprawdę nie jest taka zła.

A jak ktoś musi koniecznie czuć zmianę biegów albo sam zmieniać to jest tryb S# i łopatki przy kierownicy. Tylko, że po kilku minutach się to nudzi (z wyjątkiem redukcji przed zakrętami lub przy zjazdach).

 

A może to ja jakiś leniwy jestem ;):biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to nie rozumiem o co chodzi z tymi kurnikami. Niby zrezygnowano z nich z uwagi na ochronę pieszych, a wracają hucznie w Levorg'u czy wrx. O co kaman?

Przecież nie mogą na rynek EU wykastrować takiego Levorga z kurnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to nie rozumiem o co chodzi z tymi kurnikami. Niby zrezygnowano z nich z uwagi na ochronę pieszych, a wracają hucznie w Levorg'u czy wrx. O co kaman?

Przecież nie mogą na rynek EU wykastrować takiego Levorga z kurnika...

 

Zauważ,że te kurniki w WRX i Levorgu nie wystają poza obrys maski,więc pewnie dlatego nie stanowią zagrożenia dla pieszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to nie rozumiem o co chodzi z tymi kurnikami. Niby zrezygnowano z nich z uwagi na ochronę pieszych, a wracają hucznie w Levorg'u czy wrx. O co kaman?

Przecież nie mogą na rynek EU wykastrować takiego Levorga z kurnika...

Zauważ,że te kurniki w WRX i Levorgu nie wystają poza obrys maski,więc pewnie dlatego nie stanowią zagrożenia dla pieszych.

Także tego nie rozumiem, ale któż za FHI może nadążyć :P ... może zastosują poduszkę jak Volvo ? Samo wystawanie kurnika nie jest kluczowe, najważniejszy jest fakt, że podsiada krawędź, która pięknie łamie kości :( !

 

Widzę, że w modelu pojawiło się kilka zapożyczeń z BMW, m.in. płetwa na dachu oraz obszycie kokpitu przy lewarku zmiany biegów. Ładnie, bardzo ładnie. Samo umiejscowienie ekranu nawigacji mi się nie podoba, lepiej było w starym LEG/OTB, gdzie ekran był wyżej, bardzo dobrze widoczny dla kierowcy. Ogólnie zdecydowanie więcej plusów niż minusów. Ale cena 48 tyś. EUR jest totalnie nierealna, obstawiam poziom cenowy obecnego FXT.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo umiejscowienie ekranu nawigacji mi się nie podoba,

 

Ale da się przeżyć,oko tak czy owak musi wykonać nową akomodację,więc wszystko jedno ;)

 

Naprawdę fajny samochód,ciekawy i oryginalny, szczególnie "morda" :)

 

W ogóle sama koncepcja na wskroś przemyślana i dopracowana.No i to pojawienie się w zasadzie znikąd :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leworg wygląda istotnie dobrze. Wspólnie z innymi państwami staramy się przekonać FHI , aby stał się dostępny w Europie ( wstępny plan był tylko na Japonię ).

 

Info z innego wątku. Trzymamy kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony trzymam kciuki a z drugiej nie jestem naiwny i jestem raczej pewien ,że skosni zrobią i tak po swojemu.

Trzeba mieć nadzieję,że pójdą po rozum do głowy i pojma ,że nowy OTB KOMBI nie wystarczy na obskoczenie rynku europejskiego a levorg u nas ma szansę stać się hitem sprzedaży subaru,w co wierzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...