Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Bernard napisał:

Specyfikacja na rynek Taiwan jest chyba taka sama jak na m.in. Australię (2.0DIT 270HP).

https://www.subaru.asia/tw/en/vehicles/levorg/

Tylko jest LHD.

 

Takiego levorga albo wrx to chętnie bym przytulił w wersji europejskiej, oj przytuliłbym :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie podobnie jak ze Stanów, jeśli chodzi o opłaty. Transport morski też myślę że podobnie. Gorzej z logistyką - zakupem i nadaniem na miejscu i potem odprawą w europejskim porcie. Dobrze by było mieć jakąś firmę do pomocy. Można podpytać tych z polskiego offroadu, skoro ściągają te L300/400, to mają już wszystko rozpracowane.

Wydaje mi się, że dla chcącego Levorg 2,0 DIT jest w zasięgu ręki. :)

Edytowane przez Kambol
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś by szukał krajowego, bezwypadkowego Levorga 1,6 to firma mojej żony ma do sprzedania wydaje mi się ze w okazyjnej cenie 50 tyś netto. Kontakt bezpośrednio na nr telefonu z ogłoszenia.

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-levorg-krajowy-bezwypadkowy-gt-s-comfort-sliczny-fv-ID6Crz1h.html

 

Edytowane przez Marcin Jaskulski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, orm napisał:

Niewiele widać ale chyba tylne światła zostaną połączone jak ostatnio robi Porsche i inne marki. ;)

Coś tam w Subaru się dzieję, szkoda że my w EU tak mało z tego mamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Michał W. napisał:

Niewiele widać ale chyba tylne światła zostaną połączone jak ostatnio robi Porsche i inne marki. ;)

Coś tam w Subaru się dzieję, szkoda że my w EU tak mało z tego mamy.

 

Power is expected to come from a pair of downsized turbocharged flat-four engines – a 148 hp 1.5 litre and a 266 hp 1.8 litre. It will almost certainly continue to utilise a Lineartronic CVT and all-wheel drive.

 

148hp ok.....zobaczymy jak długo pojeździ moje 1.6T

 

W końcu zdecydowali się pociągnąć tę srebrną listwę do końca

All-New-Levorg-prototype-e1569407226369-630x330.jpg

Edytowane przez xemir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kamilgt napisał:


oho, czyli już wiadomo jaki będzie silnik w nowym WRX

Już zapowiedziano koniec EJ20, będzie jeszcze ostatnia specjalna edycja Imprezy z nim. Next gen będzie miał ową, nową jednostkę 1,8. Niby mała, różnica, ale różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gdyby pojawił się jednak ten 1,8 266HP, wnętrze podobne jak w Imprezie, poprawione względem poprzednika wyciszenie, oczywiście EyeSight...w cenie jakieś 160k zł..  to powiem, że byłby powód do przemeblowania w domowej flocie. Nawet jeśli ten silnik będzie żłopał jak nałogowy alkoholik - oby tylko nie cierpiał na bolączki w postaci nad wyraz częstych poważnych awarii. Choć z 1,6 chyba do tej pory nikt nie zgłaszał problemów a widywałem już wystawione egzemplarze z przebiegami 170k km, więc jest nadzieja, że będzie dobrze. Ja czekam, podobnie jak na premierę nowego OBK 2020. Ale tam na wersję XT z 2,4 DIT szanse żadne, a tu cień nadziei na 1,8 DIT jest...

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kukson napisał:

Mnie smuci bardziej co może pojawić się u nas czyli 1.5.

akurat to powinno cieszyć użytkowników Subaru. Jeżeli będzie miał dynamike i osiagi  porównywalne do silnika VW tzn 1,5 tsi ( jezdziłem Tiguanem i jetta z tym motorem) i w dodatku odpowiednio go wycenią to będzie bardziej niż dobrze. Już wiadomo kiedy to ma się pojawić na naszym rynku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Karas napisał:

akurat to powinno cieszyć użytkowników Subaru. Jeżeli będzie miał dynamike i osiagi  porównywalne do silnika VW tzn 1,5 tsi ( jezdziłem Tiguanem i jetta z tym motorem) i w dodatku odpowiednio go wycenią to będzie bardziej niż dobrze. Już wiadomo kiedy to ma się pojawić na naszym rynku?

170 koni jedzie bez żadnego szału, a 148 w 1.5 ma mieć dynamikę i osiągi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy ile będzie  miał momentu obrotowego - bo imo z tym jest problem w wolnosskach Subaru. 

Byc może z obecnymi 170 rumakami w Levorgu szału nie ma ( zależy też od kierownika)  ale i tak jedzie on nieporównywalnie lepiej do 2.0i - . Jeżeli będzie miał 250-270 Nm i 150 koni  powinno być dobrze.

Od razu wspomnę że wielu z nas poszukuje nie rakiety którą będą startowali ze świateł na pełnej.... i smigali autostradami 220km/h + tylko auta o przyzwoitych osiągach, które nie wyje, nie trzeba go kręcić do czerwonego żeby cokolwiek wyprzedzić itp czegos w stylu bezawaryjnego SBD ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...