Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, Karas napisał:

Brak tego modelu na największym rynku Subaru czyli USA świadczy imo że nigdy nie wiązano z nim dalekosiężnych planów.

Tego nie wiemy. Na wszystkich innych rynkach jest, a na rynku japońskim jest bodajże 5 wersji, w tym STI. Na USDM jest Legacy, na innych rynkach chyba go nie ma.

 

Ciężko w ogóle podejść do oferty dealerskiej Subaru w Europie. Odnoszę wrażenie, że tę markę trzyma już tylko rynek samochodów używanych. 

13 godzin temu, Kukson napisał:

ale jestem jakoś dziwnie przekonany, że z 2.0 DIT znalazłoby więcej właścicieli.

raczej nie - cena jest (też) ważna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, anakinsky napisał:

Tego nie wiemy. Na wszystkich innych rynkach jest, a na rynku japońskim jest bodajże 5 wersji, w tym STI. Na USDM jest Legacy, na innych rynkach chyba go nie ma.

 

Ciężko w ogóle podejść do oferty dealerskiej Subaru w Europie. Odnoszę wrażenie, że tę markę trzyma już tylko rynek samochodów używanych. 

raczej nie - cena jest (też) ważna

 

Pisałem o tym wcześniej - na Filipinach znalazłem w ofercie 2.0, który był droższy od 1.6 zaledwie o 8k Pln

 

https://www.subaru.asia/ph/assets/buying/pricelist.pdf

image.png.e4471ccb611584dfacfaa5b788178472.png

 

Cena za 2.0 GT-S C to na nasze 145368.28 Pln czyli całkiem całkiem .

To co mnie najbardziej zaskoczyło to różnica w cenie między 1.6 a 2.0 - zaledwie 8 000 Pln.

Coś jest nie tak w cenniku, bo zarówno 1.6 jak i 2.0 mają podaną taką samą moc.
Na tej stronie https://www.carguide.ph/2018/09/subaru-philippines-to-debut-levorg-20.html piszą, że to jednak 2.0 z WRXa

gets the same mill as the WRX and this means having 265 horsepower and 350 Nm of torque to play with

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżko powiedzieć czy Levorg będzie kultowy, tego dowiemy się za kilka, kilkanaście lat, jednak warto zwrócić uwagę na cenę używanych modeli. Obserwuje je już prawie roku i cena za MY2015 w zasadzie nie drgnęła. Rok temu na mobile.de i autoscout24.de było kilka Levorgów z przebiegiem ok 50kkm za 20k Euro. Miesiąc temu takie widziałem za prawie 21k Euro. Logika podpowiada, że jeśli samochód byłby kiepski to cena powinna szybko maleć, ale tak się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W Austrii pojawil sie oficjalny cennik na Levorga 2.0i - 150 KM. 
 
Plakac mi sie chce, jak widze, ile ma kosztowac i jakie ma osiagi ;( 
Najdrozszy Levorg kosztuje tyle, ile podstawowy Outback.

W Szwajcarii najdroższy Levorg 35,5k CHF, najtańszy Outback 38,6k CHF.
Względem wersji 1.6T, nowy Levorg jest 5-10% tańszy.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 4 tygodnie później...
4 godziny temu, rafacon napisał:

Jak dobrze nie być w EU....

https://www.subaru.ch/fr/1383/Levorg-STI-Line.htm
Sent from my iPhone using Tapatalk

Fajny :)

Ale w cenniku tylko Levorg 2,0i - ten "STI-like" to chyba tylko czasowo i niewielka ilość?

Jedno jest pewne - przy modelu 2,0 ten z 1,6 DTI to powinien być pełnoprawnym STI ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Kukson napisał:

Fotele nawet ok ale znaczki STI to i na swoim mogę ponaklejać ;) wolałbym wersje STI która jest w Japonii.

Kukson, pewnie że tak. Ale przy obecnej ofercie w EU taki Levorg "STI-like" to spełnienie motoryzacyjnych marzeń. Ostanie Subaru z silnikiem turbo na planecie Euro-biurokratów. I zawsze to inaczej jak znaczki fabryka przyklei :)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, raveout napisał:

Swoją drogą to i tak trochę zabawne, żeby do auta mającego 170KM a robiącego wizualne wrażenie jakby miał 250-300KM, dokładać STI Line..

Po co? Żeby udawał, że ma 400? 

Takie czasy, taka moda... Zobacz na BMW. 90% teraz to "M-pakiet". A pod maską 2,0 diesel 163 KM w 5-ce i 2,0 diesel 231KM w X5. A, i możesz zamówić "bez oznaczenia modelu silnika". Wydajesz 180 zamiast 500 a "szacun na dzielni" jest ;) Swoją drogą X5 poprzedniej generacji z tym silnikiem i fajnie wyposażone z M-pakietem można było za 250k zł brutto dostać. Kawał wozu za takie pieniądze, ale jechał do 100km/h, powyżej prawie jak Legendarne 2,0 w Forku ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Tsunetomo napisał:

Zobacz na BMW. 90% teraz to "M-pakiet"

 

29 minut temu, Tsunetomo napisał:

a "szacun na dzielni" jest ;)

 

I to jest właśnie zajebiste. Możesz zamówić "zwykły" model BMW, którego nikt nie kupuje, wydać 20 000 zł miej iż wszyscy i cieszyć się "białym krukiem" - jest duże prawdopodobieństwo, że drugiego takiego nie ma w mieście.

 

Ta moda ma dwie przyczyny - nakręcanie przez sprzedawców i podatny grunt wśród kupujących.

Mi jeden sprzedawca powiedział, że kupno piątki bez Mpakietu grozi rychłą śmiercią (zawieszenie), drugi natomiast, że piątka bez Mpakietu wygląda jak Passat...

Biedne misie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...