Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Do tej pory jeszcze klocków u mnie nie wymieniali w serwisie,a na 60km tak jak u ciebie Rafik z tym ze jeszcze wymienili tuleje stabilizatora tyl i płyn hamulcowy.

Jaki olej masz wlany do silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Stacja multimedialna to Pioneer SPH-DA130DAB. Kamera cofania działa, dodatkowo można zmieniać jej ustawienia poprzez stację. 

Auto na gwarancji czy już po? Jak producent/importer podchodzi do tego typu modyfikacji ? Mam Levorg z końca 2017 v. MY18 walczyłem z mirrorlink bezskutecznie i chyba jestem na drodze do zmiany stacji multimedialnej. Auto jest przedłużeniem biura, a seryjna nie jest idealnym rozwiązaniem.


Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy zauważyliście. To jest wersja z 2.0i NA dla Europy, która ma być przedstawiona w przyszłym miesiącu w Genewie. Brak wlotu powietrza, 150 km i pewnie już filtrem.

Edytowane przez Topi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to oznacza, że zamiast 1.6 ze śmigłem będzie 2.0 bez? 

41 minut temu, Kukson napisał:

Budżet na ten film to chyba mieli z kilka milionów bo tyle ujęć i to tak wciągających, że po kilku sekundach można wyłączyć :P

 

No, akcja wciąga, że aż się chce wrócić do Excela :mrgreen:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, TP_S said:

Czy to oznacza, że zamiast 1.6 ze śmigłem będzie 2.0 bez? 

 

No, akcja wciąga, że aż się chce wrócić do Excela :mrgreen:

 

Tak jest, 2.0i zamiast 1.6 DIT. Ponoć że względu na WTLP.

 

150 km, 196 NM

Edytowane przez Topi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, Kukson said:

To i tak dobrze, że 1.6 DIT nie zastąpili 1.6i :)

 

Jak się okaże, że na magazynach im leżą tysiące takich silników, to kto wie. Muszą się tego jakoś pozbyć przed wprowadzeniem 1.5 DIT :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Topi napisał:

Tak jest, 2.0i zamiast 1.6 DIT. Ponoć że względu na WTLP.

 

150 km, 196 NM

Gdyby to przynajmniej bylo FA 20 z brz'ta a nie ten muł z XV'a.... Ledwo daje sobie rade z XV a w kombi będzie  słabo. Pewnie z 11 / 12 s do100km/h brak elastyczności a o jeździe załadowanym autem nawet nie wspomnę. Obym się mylił i oby Subaru wypościło Levorga z jakims silnikiem z wiatrakiem pod maską nawet  i z 1,4T. Levorg był jedynym autem które rozważałem  ze stajni Subaru po XV. Ale nie z 2.0i. 

 

Edytowane przez Karas
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z calym szacunkiem ale jesli pod maska bedzie 2,0 i to nawet emeryt w kapeluszu na to auto nie spojrzy i pojdzie kupic szybsza Skode Fabie:) Fajnie ze super sie prowadzi,ma EyeSight ale stoi w miejscu ale znajac to forum bedzie nam wmawiane przez gospodarzy ze im mniej mocy tym lepiej. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Lisek napisał:

Z calym szacunkiem ale jesli pod maska bedzie 2,0 i to nawet emeryt w kapeluszu na to auto nie spojrzy i pojdzie kupic szybsza Skode Fabie:) Fajnie ze super sie prowadzi,ma EyeSight ale stoi w miejscu ale znajac to forum bedzie nam wmawiane przez gospodarzy ze im mniej mocy tym lepiej. 

 

Cichosza, nie wywołuj wilka z lasu. Statystyki sprzedaży są jakie są. Jeden punkt sprzedaży sprzedaje średnio 3 Subaru na miesiąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Lisek napisał:

Z calym szacunkiem ale jesli pod maska bedzie 2,0 i to nawet emeryt w kapeluszu na to auto nie spojrzy i pojdzie kupic szybsza Skode Fabie:) Fajnie ze super sie prowadzi,ma EyeSight ale stoi w miejscu ale znajac to forum bedzie nam wmawiane przez gospodarzy ze im mniej mocy tym lepiej. 

To chyba przesada, że „nawet emeryt w kapeluszu na to nie spojrzy”. Moim zdaniem auto trafi po prostu do innej grupy klijentów niż do fanów sportowej jazdy. Subaru dla takowych ma w ofercie STI a cała reszta jest adresowana dla kogoś kto szuka samochodu do jazdy a nie do śrubowania wyników na OS. Są osoby wybierające Subaru dla ich czterokołowego napędu i boxera powodującego niski środek ciężkości oraz właśnie EyeSight, które razem sprawiają że auto jest bezpieczne i fajnie się prowadzi. Myślę, że większość ludzi patrzy na takie zalety niż szuka STI kombi. Pewnie, że miło by było gdyby oferta była na tyle bogata, źe każdy model Subaru byłby powiedzmy w czterech lub pięciu wersjach silnikowych z tym z STI włącznie ale tak nie jest i trudno. Tak czy owak jestem przekonany, że Levorg w wersji bez turbo i tak znajdzie nabywców a że nie będzie ich tak dużo jak np. w salonach Toyoty to co z tego, jak miał turbo to też nie był hitem sprzedażowym. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, TP_S napisał:

I co 

 

Hmm, nie wiem co o tym myśleć <_< 

Ręce opadają.  Aż chce się rozkodowac ten skrót WTLP: 

1 wersja: "Wniebowzięty Tata Leci Pięćdziesiątką",

2 wersja: "Wózek Taty Litra Pali"...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Lisek napisał:

ale stoi w miejscu

 

jezdzilem kilka dni nowym foresterem 2.0 n/a (demo) i nie stoi w miejscu

nie podskoczy moim turbogrzmotom ale jak na 1.5tonowy klocek jezdzi zaskakujaco szybko i cicho

pamietam jeszcze swojego forka my13, na papierze podobnie a w realu inny woz

jak ten silnik/skrzynia z dobrym programem trafi do levka to imho nie bedzie katastrofy

no i wg forumowych teoretykow nie jeb... tak jak moje wynalazki ;)

 

tapatalked

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...