Tesla 12 Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Jeszcze trochę i jedynym samochodem jaki będzie można kupić w Europie będzie volkswagen z silnikiem 0.5 oczywiście z turbo, dpf i ogranicznikiem prędkości do 120 km/h... Link to post Share on other sites
adamW202 541 Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 No i Skoda z silnikiem takim samym 1 Link to post Share on other sites
aflinta 2811 Posted August 16, 2018 Share Posted August 16, 2018 W dniu 10.08.2018 o 13:30, Urbi napisał: .. w MY 2018 jest przednia kamera - całkiem przydatny wynalazek. Możesz podać w jakich warunkach się włącza ta kamera? Czy sterowanie jest ręczne? Link to post Share on other sites
Urbi 33 Posted August 16, 2018 Share Posted August 16, 2018 58 minut temu, aflinta napisał: Możesz podać w jakich warunkach się włącza ta kamera? Czy sterowanie jest ręczne? Włącza się o ile dobrze pamiętam zawsze po przerzuceniu z R na D. Można też aktywować manualnie. Obraz jest na środkowym górnym wyświetlaczu (pod daszkiem). Można równocześnie mieć obraz z przedniej kamery, tylnej (tylko podczas cofania - ekran poniżej) oraz obraz z Smart Rearview Mirror (ekran w lusterku wstecznym). 1 Link to post Share on other sites
miketyson 14 Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 W dniu 1.08.2018 o 22:06, Topi napisał: Byla tutaj juz mowa o tym, ze obecny Levorg zostanie wycofany ze sprzedazy w momencie, kiedy zacznie byc wazna nowa norma WLTP. Silnik 1.6 DIT nie jest dostosowany do tej normy. Nowa generacja ma sie pokazac poczatkiem przyszlego roku, wedlug wstepnych informacji. Jest juz watek tutaj na forum odnosnie Levorga 2019 Czy i kiedy trafi do Europy, na razie nikt nie osmiela sie nawet zgadywac wlasnie mnie dzisiaj aso kocar o tym uswiadomilo, ze jak chce brac levorga to w tym roku bo w przyszlytm forestera ani levorga juz nie bedzie i sami nie wiedza, co beda sprzedawac W dniu 16.08.2018 o 13:53, Urbi napisał: Włącza się o ile dobrze pamiętam zawsze po przerzuceniu z R na D. Można też aktywować manualnie. Obraz jest na środkowym górnym wyświetlaczu (pod daszkiem). Można równocześnie mieć obraz z przedniej kamery, tylnej (tylko podczas cofania - ekran poniżej) oraz obraz z Smart Rearview Mirror (ekran w lusterku wstecznym). kamera w lusterku jest takze w starszych modelach czy tylko w nowszych ? Link to post Share on other sites
Bernard 91 Posted August 18, 2018 Share Posted August 18, 2018 Kamera z przodu jest tylko w (od?) MY18. Link to post Share on other sites
Dyrekcja SIP Dyrekcja 2253 Posted August 23, 2018 Dyrekcja SIP Share Posted August 23, 2018 (edited) Ostatnio miałem okazję trochę pojeździć Levorgiem w zróżnicowanych warunkach ( Subariada T/T - info w Subariadach ). Normalne drogi, autostrady, miasta i - co najprzyjemniejsze - kilka przełęczy alpejskich. Do negatywów zaliczam niską pozycję w samochodzie ( = gorsza widoczność , często zasłaniana przez barierki ), dużą wrażliwość na „śpiących policjantów „ oraz na większe wyboje ( jechaliśmy też kawałek nierówną szutrówką. Pozytywnie oceniam aktywny tempomat ( szczególnie w kolumnie bardzo przydatny ), komfort jazdy na długiej trasie, znakomite reflektory led ( skrętne - na krętych drogach w nocy rzeczywiście pomocne ), pracę skrzyni biegów na krętych drogach ( przy wjeżdżaniu na przełęcze można tuż przed serpentyną zredukować do pierwszego biegu, co pozwala na dynamiczne przyspieszanie już na wyjściu, przy zjeżdżaniu dobre hamowanie silnikiem) no i znakomite prowadzenie ( w pewnym momencie miałem przed sobą na Stelvio dwa motocykle - naturalnie pod górę na prostej mi odjeżdżały, ale w zakrętach znów je doganiałem ). Cały dystans to 3708 km. Maksymalne zużycie paliwa ( b. szybki podjazd na Stelvio ) to 29, minimalne 3.2, średnio z całej podróży 9.0. Edited August 24, 2018 by Dyrekcja 3 Link to post Share on other sites
anakinsky 120 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Ten samochód byłby optymalny, gdyby miał silnik 2.0 DIT... 4 Link to post Share on other sites
Karas 1024 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 18 minut temu, anakinsky napisał: Ten samochód byłby optymalny, gdyby miał silnik 2.0 DIT... i 20 cm prześwitu Link to post Share on other sites
Guest Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 I jeszcze szyby bez ramek, a tak poza tym, to jeszcze znaczek Skody... dajcie spokój... A 2.0DIT jest, tylko nie w UE Link to post Share on other sites
Kukson 1779 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 31 minut temu, Karas napisał: i 20 cm prześwitu Taki prześwit to może mieć OBK, a nie Levorg. Link to post Share on other sites
Karas 1024 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 (edited) 2 godziny temu, Kukson napisał: 2 godziny temu, Karas napisał: i 20 cm prześwitu Taki prześwit to może mieć OBK, a nie Levorg. a dlaczego nie Levorg ? Levorg to "tanie" kombi Subaru. Podejrzewam że gdyby obk był w cenie Levorga to Levorg nie miał by racji bytu podobnie jak jest obecnie z XV i Imprezą. Ludziska nowe XV kupują imprezy jakoś nie chcą. Obk to prześwietne auto dla rodziny (2+2 albo 2+3) ale swoje kosztuje. Levorg z przeswitem XV lub forka byłby strzałem w 10 i jezdiłoby tego całkiem sporo a tak jest jak jest. 1.6 dit nie jest zły tylko coś ze spalaniem im nie wyszło... Edited August 24, 2018 by Karas 1 Link to post Share on other sites
Kukson 1779 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Bo Levorg to takie WRX w kombi czyli bardziej "sportowe kombi", a nie auto które ma być miejskim krążownikiem do pokonywania krawężników. 1 Link to post Share on other sites
Karas 1024 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 9 minut temu, Kukson napisał: Bo Levorg to takie WRX w kombi czyli bardziej "sportowe kombi", a nie auto które ma być miejskim krążownikiem do pokonywania krawężników. na pewno nie z 1,6dit na pokładzie a w przyszłosci z 1,5dit. To już bardziej sportowa jest oktavia kombi z 1,8 tsi czy 2.0tdi. Levorg to nastepca legacy czyli auta dla rodziny bez sportowych aspiracji a ze przód jest prawie identyczny jak ten z sti czy wrx - cóż może mylic Link to post Share on other sites
MDsuperstar 992 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Link to post Share on other sites
Karas 1024 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 imo w chwili obecnej ( wycofanie sti. fxt)Subaru i okreslenie "sportowe" jakos do siebie nie pasują.. marka przeszła na inna strone mocy-aut dla ludu i mas i koniec 1 Link to post Share on other sites
Kukson 1779 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 10 minut temu, Karas napisał: na pewno nie z 1,6dit na pokładzie a w przyszłosci z 1,5dit. To już bardziej sportowa jest oktavia kombi z 1,8 tsi czy 2.0tdi. Levorg to nastepca legacy czyli auta dla rodziny bez sportowych aspiracji a ze przód jest prawie identyczny jak ten z sti czy wrx - cóż może mylic To sobie kup Skodę i ją podnieś najlepiej na lewarku Widać, że nie jeździłeś nawet tym 1.6 jak klepiesz o super aucie z Czech albo jarasz się jak dziecko sprintem z pod świateł. 1 1 Link to post Share on other sites
Dyrekcja SIP Dyrekcja 2253 Posted August 24, 2018 Dyrekcja SIP Share Posted August 24, 2018 27 minut temu, Karas napisał: To już bardziej sportowa jest oktavia kombi z 1,8 tsi Trudno zaprzeczyć - na prostej jest szybsza. Pozdrowienia 2 Link to post Share on other sites
Tsunetomo 1398 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Kolega Karas to znany autorytet w dziedzinie motoryzacji. Aż dziw bierze, że jeszcze żaden koncern nie sięgnął po jego ekspertyzę. Może Dyrekcja pomoże uzyskać posadę w FHI? Polska będzie pełna Levorgów na szczudłach No i wyprzedzi w rankingach "aut dla ludu" niepokonaną dotychczas Skodę 1 1 Link to post Share on other sites
mechanik 927 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 (edited) 3 godziny temu, Karas napisał: Levorg to nastepca legacy czyli auta dla rodziny bez sportowych aspiracji a ze przód jest prawie identyczny jak ten z sti czy wrx - cóż może mylic W reklamie Levorga w Japonii hasło to: 'daily rally car'. @Kukson ma rację - Levorg to WRX kąbi. Niestety w EU zamiast 2.0DIT jest jedynie emerycka wersja 1,6DIT, a w tej wersji silnikowej auto osiągami nie powala i faktycznie może być skopane przez Skodę. Dodatkowo design wyraźnie kłóci się z parametrami tego auta.. Edited August 24, 2018 by mechanik Link to post Share on other sites
FOR CVT 1048 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 52 minuty temu, mechanik napisał: emerycka wersja 1,6DIT bez przesady, dawno juz temat ogarniety przez tych, ktorym faktycznie brakuje mocy ale od tego jest inny dzial z 3-letniego doswiadczenia userki levorga (rodzina 2+2) wynika, ze najwiekszym problemem jest wielkosc a raczej malosc bagaznika zatem powrocila do obka, niestety za worek kasy wiecej tapatalked 1 Link to post Share on other sites
mechanik 927 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 22 minuty temu, OBK CVT napisał: zatem powrocila do obka, niestety za worek kasy wiecej Ten model super, zwłaszcza po ostatnim liftingu, jednak znowu kwestia słabego silnika w stosunku do masy auta. Tu temat upgradu mocy w grę nie wchodzi. Dawniej 3.0 H6, 3.6H6, spec B. Przydała by się wersja OBK 2.4 DIT z Accenta. I nie przemawia do mnie, że to nie jest wyścigówka, a samochód rodzinny.. Volvo V90 może mieć 320KM w serii? Można? Można! OBK mógłby być silnym konkurentem dla takich aut ale niestety nie z tą mocą. Nie jest tu problemem standard wykończenia, wyposażenia, a właśnie brak silnej jednostki napędowej. Subaru dalej dobrze się kojarzy, ma magię marki, znam ludzi którzy nie wybrali Subaru właśnie tylko ze względu na brak dynamiki. Link to post Share on other sites
Karas 1024 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 3 godziny temu, Tsunetomo napisał: Kolega Karas to znany autorytet w dziedzinie motoryzacji dziękuje za uznanie 3 godziny temu, Tsunetomo napisał: Aż dziw bierze, że jeszcze żaden koncern nie sięgnął po jego ekspertyzę a skąd wiesz że nie ni esiegnął? 3 godziny temu, Tsunetomo napisał: Może Dyrekcja pomoże uzyskać posadę w FHI? nie stać ich na mnie 3 godziny temu, Tsunetomo napisał: Polska będzie pełna Levorgów na szczudłach No i wyprzedzi w rankingach "aut dla ludu" niepokonaną dotychczas Skodę ja to bym się nawet cieszył że ludziska jeździliby fajnymi autami a nie tylko Skodą... Subaru swoją gamą modelową i silnikową ma potencjał . Niestety w EU niewykorzystany 1 Link to post Share on other sites
Tsunetomo 1398 Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 (edited) 8 minut temu, Karas napisał: dziękuje za uznanie a skąd wiesz że nie ni esiegnął? nie stać ich na mnie ja to bym się nawet cieszył że ludziska jeździliby fajnymi autami a nie tylko Skodą... Subaru swoją gamą modelową i silnikową ma potencjał . Niestety w EU niewykorzystany I za to Cię kolego bardzo lubię i szanuję. Poczucie humoru i dystans S(z)koda, że ich nie stać, byłoby weselej na drogach. Cheers! 2 godziny temu, mechanik napisał: Ten model super, zwłaszcza po ostatnim liftingu, jednak znowu kwestia słabego silnika w stosunku do masy auta. Tu temat upgradu mocy w grę nie wchodzi. Dawniej 3.0 H6, 3.6H6, spec B. Przydała by się wersja OBK 2.4 DIT z Accenta. I nie przemawia do mnie, że to nie jest wyścigówka, a samochód rodzinny.. Volvo V90 może mieć 320KM w serii? Można? Można! OBK mógłby być silnym konkurentem dla takich aut ale niestety nie z tą mocą. Nie jest tu problemem standard wykończenia, wyposażenia, a właśnie brak silnej jednostki napędowej. Subaru dalej dobrze się kojarzy, ma magię marki, znam ludzi którzy nie wybrali Subaru właśnie tylko ze względu na brak dynamiki. No niestety, to był jedyny powód, dla którego po dwóch latach sprzedałem OBK. Auto świetne, ale niestety.... słaby silnik. Dwa lata przekonywałem siebie, że nie potrzebuję więcej dynamiki. I faktycznie, nie potrzebuję.... ale chcę!! Do tego przy prędkościach autostradowych dylemat - pojechać szybciej i tankować czy wolniej i na jednym baku... chyba nawet ten zasięg bardziej przeszkadzał niż braki dynamiki. Szkoda, że nie ma mocniejszych jednostek napędowych i bak 75 litrów, bo to świetna alternatywa dla np Volvo. Edited August 24, 2018 by Tsunetomo 1 Link to post Share on other sites
FOR CVT 1048 Posted August 25, 2018 Share Posted August 25, 2018 14 godzin temu, mechanik napisał: jednak znowu kwestia słabego silnika w stosunku do masy auta dlatego wziela chyba ostatniego diesla w de tak, tego wstretnego, trujacego, bez wjazdu do hamburga tapatalked 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now