Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, bast napisał:

W tym na pewno sporo prawdy jest, ale

może jednak to nie jest tylko to, że mocy jest zawsze za mało i fajnie byłoby mieć więcej, tylko w tym przypadku jest po prostu za mało.

To jedno, a drugie to może być to, że Levy jako "buda" jest gotowy "obsłużyć" znacznie większą moc. FXT już niekoniecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.6 DIT raczej jakiś mega mocy się nie zrobi ale dwójka z przodu powinna spokojnie być i to już powinno być ok w tym aucie za to w XT seria jedzie bardzo dobrze ale lekkie modyfikacje pod maską w XT zrobiły prawie idealnego dla mnie suva.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, TP_S napisał:

O matko, kiedy korzystasz z przyspieszenia 0-100? Spod świateł? Jechałem tym wozem, moc 260 kucy nie przekłada się na 0-100, ale ma dobrą elastyczność, i jedzie maxa więcej niż OBK, ponieważ OBK nie dochodzi do 250.

Boje się zapytać .... ale ... jak często jeździsz 250km/h? Częściej niż dynamicznie przyspieszysz do 100km/h? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kukson napisał:

W 1.6 DIT raczej jakiś mega mocy się nie zrobi ale dwójka z przodu powinna spokojnie być i to już powinno być ok w tym aucie za to w XT seria jedzie bardzo dobrze ale lekkie modyfikacje pod maską w XT zrobiły prawie idealnego dla mnie suva.

 

jak to i w kazdym Subaru z turbo: ciut lepsze heble, ciut glosniejszy wydeszek + remapik, i bedzie super :P

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam że na prostej objedzie was każda Skoda czy Opel, ale w zakrętach już nie. To się pytam jak Wy jeździcie na codzień że taka korpofura nie dotrzyma wam kroku? Jak jadę sobie normalnie drogą to choćbym jechał Porsche 911, to prawdopodobnie wyprzedziła by mnie nawet Fabia 1.0 jakby chciała.

 

A co do Insigni to jak dla mnie ona bardzo statecznie przyspiesza w każdym zakresie prędkości, nie wiem na ile to odczucie, ale dla mnie dużo gorzej niż OBK 3.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
6 godzin temu, TP_S napisał:

Subaru w PL to już nawet nie nisza. Jaguar więcej sprzedaje. A jak zasugerowałem tuning Levego na tym forum to hejt był straszny.

Nasuwa się pytanie - w jakim celu pisać nonsensy ? Polska zasada - nie wiem, to powiem ?  Sorry, że tak "dobitnie", ale w czasach, gdy internet jest wręcz zalewany "post prawdami" ( czyli mówiąc wprost : kłamstwami ) chciałbym, aby przynajmniej tu zachowany był jakiś poziom.

A liczby mówią za siebie. Ilość rejestracji ( do listopada włącznie ) :

Jaguar - 523

Subaru - 1556

Naturalnie jesteśmy w niszy. W tym nie ma, moim zdaniem, nic negatywnego.

 

Co do tuningu - to nie hejt ( proszę sprawdzić definicję ). Tuning bez odpowiedniej zmiany w dokumentacji samochodu jest w Polsce nielegalny.

Dlatego jest stworzony odpowiedni dział.

 

Pozdrowienia

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Kukson napisał:

ale lekkie modyfikacje pod maską w XT zrobiły prawie idealnego dla mnie suva.

Legal, czy nielegal? Masz gdzieś w forum na TAK profil zmian? Ewentualnie PW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dyrekcja napisał:

Nasuwa się pytanie - w jakim celu pisać nonsensy ? Polska zasada - nie wiem, to powiem ?  Sorry, że tak "dobitnie", ale w czasach, gdy internet jest wręcz zalewany "post prawdami" ( czyli mówiąc wprost : kłamstwami ) chciałbym, aby przynajmniej tu zachowany był jakiś poziom.

A liczby mówią za siebie. Ilość rejestracji ( do listopada włącznie ) :

Jaguar - 523

Subaru - 1556

Naturalnie jesteśmy w niszy. W tym nie ma, moim zdaniem, nic negatywnego.

 

Co do tuningu - to nie hejt ( proszę sprawdzić definicję ). Tuning bez odpowiedniej zmiany w dokumentacji samochodu jest w Polsce nielegalny.

Dlatego jest stworzony odpowiedni dział.

 

Pozdrowienia

 

Polecam odwiedzic salon Jaguara i zobaczyc co tam mozna kupic jak juz porównujecie. Zabralem 250 tys i poszedlem na zakupy...wyszedlem śmiejac sie od ucha do ucha.

Te auta to ponury żart, nawet regulacji pasa na wyskość nie ma. Jakość deski rozdzielczej? Cmon... We wlasnie zakupionej imprezie mam o niebo lepszą. Sprzedawca nawet nie podszedł...bo najpierw patrzy jaka jest reakcja po tym jak wsiądziesz do auta. One fajnie tylko na filmach wyglądaja na youtube...

Tam sie nie wchodzi bez 300-400k. 

7 godzin temu, haubi65 napisał:

Ja tam spokojnie robie Levym 1200 km w 12 h a srednie spalanie 9,6 L/100km. Na Autobanie nie ma sensu butowac po 190 km/h wystarczy 140-160 km/h. Kiedys widzialem test jakiegos supercara i Fiata na trasie München - Hamburg. Fiat byl 5 min wczesniej bo mniej czasu na tankowanie stracil.

Zauwazylem tez ze nowy Forester MY 18 to fajne ciche auto sie zrobilo. Taki FXT ... warto pomyslec. Tylko fotele troche za krotkie ale ogolnie zrobilo sie komfortowo !!

 

Podpisuje sie pod tym. Robie trasy po 1000-1400 w jeden dzien i najwiecej sie traci czasu na przerwach w jezdzie. A nie czy sie jedzie 140 czy 180 kmh. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno Subaru jak i Jaguar to auta przewartościowane ( nie obchodzą mnie podatki importowe, tylko cena końcowa ), przy czym grają w innych przedziałach budżetowych. Jaguar robi zgrabne auta ale wewnątrz zabitą tą markę kompletnie. Zatraciła swój angielski styl, szczerze w środku nie ma tam obecnie żadnego stylu a powinien być bo to PREMIUM. Subaru prócz silników w każde innej dziedzinie dokonało skoków jakościowych i 2-3 klasy, Jaguar nie. Moim zdaniem Jaguar w takiej formie jak teraz żyje tylko dlatego, że sprzedaż aut znowu ruszyła z kopyta, ale jak nic nie zmienią to plajta murowana za kilka lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, damen napisał:

Bardzo fajnie, że mamy wybór.Z Levorgiem to chyba jest trochę tak jak z kobietą. Jak się już zakochasz to nie widzisz wad... albo lepiej żebyś nie widział ;) 

Dokładnie - kochasz, to wybaczasz.

8 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Poza tym uzasadnione wydaje mi się nie udzielanie zbyt wysokich rabatów na początku sprzedaży nowego modelu - trzeba zobaczyć jak rynek na niego zareaguje. Jeśli radośnie to po co pozbawiać się zysku? A jeśli słabo to oczywistym jest, że jest to rozsądny argument za tym, aby zejść z ceny i nie zostać z towarem na placu. Co w tym dziwnego?

 

Nie wnikam dlaczego Opel zastosował taki rabat. Ale Twoja argumentacja ma sens dla mnie. Co do CCC,są ludzie, którzy nie lubią mało płacić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Rozumiem, że Ty lubisz przepłacać za samochody? Wkurza Cię, że ktoś kupił z dużym rabatem? Bo nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Jedne firmy dają rabaty rzędu 70% inne rzędu 5% lub wcale. Jedna i druga filozofia ma swoje bardziej lub mniej pokrętne uzasadnienie.

Idąc Twoim tokiem rozumowania można śmiało powiedzieć: "Czyli CCC - za 165 nikt tego nie weźmie, ale za 100...?" - oj ile byłoby Subaru na naszych drogach gdyby były ileś tam % tańsze...

Z tego co mi wiadomo to problem był z dostępnością automatów (czyżby poddostawca nawalił?) rozmawiałem z gościem, który jako jeden z pierwszych złożył zamówienie na nową Insignię (jego żona pracuje w salonie, więc złożył zamówienie 8:03 w dniu premiery) i czekał na nią ponad 5 miesięcy. Manualne były dostępne, ale z automatem był problem - nie wiem, nie wnikałem w szczegóły. Ale skoro jego żona pracuje w salonie to spodziewam się, że w bambuko jej nie robili, ale może @Tsunetomo wiesz lepiej ;-) Ja uczciwie przyznam się, że nie wiem.

 

Poza tym uzasadnione wydaje mi się nie udzielanie zbyt wysokich rabatów na początku sprzedaży nowego modelu - trzeba zobaczyć jak rynek na niego zareaguje. Jeśli radośnie to po co pozbawiać się zysku? A jeśli słabo to oczywistym jest, że jest to rozsądny argument za tym, aby zejść z ceny i nie zostać z towarem na placu. Co w tym dziwnego?

 

Dyrekcja nawet ostatnio wspominała, że jako SIP nie są "kontrolowani" / "ciśnięci" przez "górę" tak jak inni producenci i wcale się jej nie dziwie, że w salonach Subaru trzymają cenę.

Widzę ze istotnie zmodyfikowałes treść swojego postu :) trafne przemyślenia, choć wciąż uważam, ze trzeba być naiwnym sadzac ze ktoś w PL zapłaci ponad 200k za Opla.... ale wiara to podstawa ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Boje się zapytać .... ale ... jak często jeździsz 250km/h? Częściej niż dynamicznie przyspieszysz do 100km/h? 

 

To nie o tym ten argument. Porównaj sobie przebieg krzywych Mn i mocy w 3.6R i Insigni 2.0 Turbo. Auta na papierze przyspieszają podobnie, ale Insignia to turbo, więc max moment będzie w innym miejscu, a wolny ssak to wolny ssak. Stąd ta różnica w odczuciu. Ale jest druga strona tego medalu. OBK zbiera się brutalnie i dość często trzeba się ratować brutalnym hamowaniem. 20. turbo zbiera się łagodniej, i łagodniej można go wyhamować - mam nadzieję, że wiesz o czym mówię - transfer masy auta związany z momentem i nabieraniem prędkości. Waga podobna, ale przy innych prędkościach są inne momenty. Mnie to w OBKu się podoba na autostradzie, ale w mieście dość często to przyspieszenie wymagało gwałtownego hamowania. Tak samo mam w Mustangu, gdzie V8, wonyy ssak, 330 kucy i ponad 450 Nm pcha auto mocno i potem trzeba hamować. W Insigini jest inaczej. Ale jest fabryczne Brembo. Tak jak pisałem,  przejechałem się tym autem na tyle dużo, że wiem co wziąłem.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, bebeto napisał:

Zarówno Subaru jak i Jaguar to auta przewartościowane ( nie obchodzą mnie podatki importowe, tylko cena końcowa ), przy czym grają w innych przedziałach budżetowych. Jaguar robi zgrabne auta ale wewnątrz zabitą tą markę kompletnie. Zatraciła swój angielski styl, szczerze w środku nie ma tam obecnie żadnego stylu a powinien być bo to PREMIUM. Subaru prócz silników w każde innej dziedzinie dokonało skoków jakościowych i 2-3 klasy, Jaguar nie. Moim zdaniem Jaguar w takiej formie jak teraz żyje tylko dlatego, że sprzedaż aut znowu ruszyła z kopyta, ale jak nic nie zmienią to plajta murowana za kilka lat.

 

 Jak porownywalem nowa impreze to golf z takim samym wyposazeniem wyszedl 15 tys drozej i bez napedu 4x4. Czyli pewnie z 25 drozej by wyszedl jakby miał. 

Wiec przewartosciowane subaru nie jest. Inna sprawa jak tą wartość oceniasz i czym mierzysz. Co z tego ze kia stinger v8 to mega okazja... Kto da 240tys za kie.... Wole audi a4 2.0,250,koni... Itp itd... Najwazniejsze to byc szczesliwym :P kupcie se kie stinger i mustangi... Przeciez to najlepsze deale roku. Przy nich KAZDE auto jest bez sensu...

a jednak inne auta sie sprzedają pomimo tego.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, TP_S napisał:

 

To nie o tym ten argument. Porównaj sobie przebieg krzywych Mn i mocy w 3.6R i Insigni 2.0 Turbo. Auta na papierze przyspieszają podobnie, ale Insignia to turbo, więc max moment będzie w innym miejscu, a wolny ssak to wolny ssak. Stąd ta różnica w odczuciu. Ale jest druga strona tego medalu. OBK zbiera się brutalnie i dość często trzeba się ratować brutalnym hamowaniem. 20. turbo zbiera się łagodniej, i łagodniej można go wyhamować - mam nadzieję, że wiesz o czym mówię - transfer masy auta związany z momentem i nabieraniem prędkości. Waga podobna, ale przy innych prędkościach są inne momenty. Mnie to w OBKu się podoba na autostradzie, ale w mieście dość często to przyspieszenie wymagało gwałtownego hamowania. Tak samo mam w Mustangu, gdzie V8, wonyy ssak, 330 kucy i ponad 450 Nm pcha auto mocno i potem trzeba hamować. W Insigini jest inaczej. Ale jest fabryczne Brembo. Tak jak pisałem,  przejechałem się tym autem na tyle dużo, że wiem co wziąłem.  

Spoko, jesteśmy z Polakami, zatem każdy z nas:

- jest najlepszym kierowcą

- zna się na piłce nóżnej i wie jak powinna grać reprezentacja

- zna się na medycynie i leczeniu.

Ergo - dyskusja nie ma sensu, wszyscy mamy racje :)

Ale i tak jest zabawnie.

A Levorg lepszy od Insygni jest i basta!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dyrekcja napisał:

Nasuwa się pytanie - w jakim celu pisać nonsensy ? Polska zasada - nie wiem, to powiem ?  Sorry, że tak "dobitnie", ale w czasach, gdy internet jest wręcz zalewany "post prawdami" ( czyli mówiąc wprost : kłamstwami ) chciałbym, aby przynajmniej tu zachowany był jakiś poziom.

A liczby mówią za siebie. Ilość rejestracji ( do listopada włącznie ) :

Jaguar - 523

Subaru - 1556

Naturalnie jesteśmy w niszy. W tym nie ma, moim zdaniem, nic negatywnego.

 

Co do tuningu - to nie hejt ( proszę sprawdzić definicję ). Tuning bez odpowiedniej zmiany w dokumentacji samochodu jest w Polsce nielegalny.

Dlatego jest stworzony odpowiedni dział.

 

Pozdrowienia

 

Z tym Jaguarem chciałem być złośliwy, nie wyszło. A to, że jesteśmy w niszy powoduje, że nie mamy OBK 3.6R, ogólnie powoduje, że oferta Subaru ze względu na niszę jest słaba. Polityka rabatowa też jest żadna. Dla mnie, z biznesowego punktu widzenia to ma znaczenie. 

 

CO do przepisów - no cóż - Ty jak widzę jesteś formalistą, ja nie. W PL jest cała debata nt sądownictwa. Ślimak jest rybą a marchewka owocem. A Levorg Levorgiem. Mnie wkur#ia, że nie mogę legalnie jeździć autem z USA, gdzie to samo auto w Germanii jeździ bez problemu. Wkur#ia mnie, że jak trafiam na policjanta służbistę, to muszę się mocno gimnastykować, chociaż mam wbity normalny przegląd auta, a pan szuka znaczka E na lampie, mimo, że lampa jest asymetryczna, a kierunki są pomarańczowe. O tuningu Levorga, który jest dostępny na rynku nie chce mi się strzępić klawiatury, będzie dobrze, jak będzie można kupić auto w PL, bez zaświadczenia od księdza z parafii. Nie rozumiem, na czym polega niebezpieczeństwo podniesienia mocy w silniku o 10%-15%? 

3 minuty temu, Tsunetomo napisał:

 

Ergo - dyskusja nie ma sensu, wszyscy mamy racje :)

Ale i tak jest zabawnie.

A Levorg lepszy od Insygni jest i basta!

 

 

 

No nie jest, niestety ;-) ponieważ jest zbyt mały w środku, zbyt wolny, zbyt wolno przyspiesza, nie ma pakietu wyciszenia, nie ma HUDa, nie ma foteli ARG, nie ma wentylacji w fotelach, nie ma pakietu OPC, nie ma jasnej skórzanej tapicerki, nie ma czarnej podsufitki, nie ma brembo w zestawie (a może ma), nie ma sporej przestrzeni na nogi z tyłu, nie ma bagażnika 560 litrów, nie ma 5 metrów długości. Ale ma fajniejszy znaczek Plejad ;-) i lepiej lata w zakrętach. Basta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, TP_S napisał:

 

Z tym Jaguarem chciałem być złośliwy, nie wyszło. A to, że jesteśmy w niszy powoduje, że nie mamy OBK 3.6R, ogólnie powoduje, że oferta Subaru ze względu na niszę jest słaba. Polityka rabatowa też jest żadna. Dla mnie, z biznesowego punktu widzenia to ma znaczenie. 

 

CO do przepisów - no cóż - Ty jak widzę jesteś formalistą, ja nie. W PL jest cała debata nt sądownictwa. Ślimak jest rybą a marchewka owocem. A Levorg Levorgiem. Mnie wkur#ia, że nie mogę legalnie jeździć autem z USA, gdzie to samo auto w Germanii jeździ bez problemu. Wkur#ia mnie, że jak trafiam na policjanta służbistę, to muszę się mocno gimnastykować, chociaż mam wbity normalny przegląd auta, a pan szuka znaczka E na lampie, mimo, że lampa jest asymetryczna, a kierunki są pomarańczowe. O tuningu Levorga, który jest dostępny na rynku nie chce mi się strzępić klawiatury, będzie dobrze, jak będzie można kupić auto w PL, bez zaświadczenia od księdza z parafii. Nie rozumiem, na czym polega niebezpieczeństwo podniesienia mocy w silniku o 10%-15%? 

 

No nie jest, niestety ;-) ponieważ jest zbyt mały w środku, zbyt wolny, zbyt wolno przyspiesza, nie ma pakietu wyciszenia, nie ma HUDa, nie ma foteli ARG, nie ma wentylacji w fotelach, nie ma pakietu OPC, nie ma jasnej skórzanej tapicerki, nie ma czarnej podsufitki, nie ma brembo w zestawie (a może ma), nie ma sporej przestrzeni na nogi z tyłu, nie ma bagażnika 560 litrów, nie ma 5 metrów długości. Ale ma fajniejszy znaczek Plejad ;-) i lepiej lata w zakrętach. Basta!

No jak widzę tylko Ty masz mandat do decydowania co jest wartościowe.

Po Twoim poście współczuje wszystkim, którzy kupili bez sensu Levorga a nie Insygnie... zmamieni chyba znaczkiem Plejad, o naiwni... ;)

 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Tsunetomo napisał:

No jak widzę tylko Ty masz mandat do decydowania co jest wartościowe.

Po Twoim poście współczuje wszystkim, którzy kupili bez sensu Levorga a nie Insygnie... zmamieni chyba znaczkiem Plejad, o naiwni... ;)

 

Ależ każdy ma wybór - ciągle to powtarzam - są ludzie, którzy kupują gorsze auta, za większe pieniądze. Ich wybór - ja tylko podaje swoje argumenty, dlaczego już nie Subaru. I zapomnijmy o tej Isnigni. Kupiłem portfelem, nie sercem. W tej cenie takiego AWD nie było na rynku. :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, TP_S napisał:

Ależ każdy ma wybór - ciągle to powtarzam - są ludzie, którzy kupują gorsze auta, za większe pieniądze. Ich wybór - ja tylko podaje swoje argumenty, dlaczego już nie Subaru. I zapomnijmy o tej Isnigni. Kupiłem portfelem, nie sercem. W tej cenie takiego AWD nie było na rynku. :yahoo:

Gorsze w Twoim odczuciu lub dla Twoich potrzeb. Ciesz się tym, ze:

- Insyfnia (sam iPhone skorygował, nie będę poprawiał) jest najlepszym AWD na rynku w tej cenie

- Mustang to sportowe auto.

Good night and luck :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Tsunetomo napisał:

Gorsze w Twoim odczuciu lub dla Twoich potrzeb. Ciesz się tym, ze:

- Insyfnia (sam iPhone skorygował, nie będę poprawiał) jest najlepszym AWD na rynku w tej cenie

- Mustang to sportowe auto.

Good night and luck :)

 

 

Jezzzzzu - skończmy z tą Insyfnią i Mustangiem. Wszystkie auta to jeden ch#j, poza Levorgiem - zadowolony Pan? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, TP_S napisał:

 

Jezzzzzu - skończmy z tą Insyfnią i Mustangiem. Wszystkie auta to jeden ch#j, poza Levorgiem - zadowolony Pan? 

Brak argumentów i wychodzi wulgaryzm i kapitulacja?

Szerszej perspektywy życzę :)

Ponownie: good luck and good night ;) 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Tsunetomo napisał:

Brak argumentów i wychodzi wulgaryzm i kapitulacja?

Szerszej perspektywy życzę :)

Ponownie: good luck and good night ;) 

 

Napisz mi proszę, może być na priv, żeby nie zasmiecać O co Ci chodzi? Z czym masz problem? Że za 23000 drożej kupiłem inne auto? Bo nie rozumiem o co się tak czepiasz? Że mam swoje zdanie. Możesz mieć moje zdanie w dupi#. Tego uzasadniać nie musisz. Ale dlaczego jesteś taki napastliwy? 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, TP_S napisał:

 

Napisz mi proszę, może być na priv, żeby nie zasmiecać O co Ci chodzi? Z czym masz problem? Że za 23000 drożej kupiłem inne auto? Bo nie rozumiem o co się tak czepiasz? Że mam swoje zdanie. Możesz mieć moje zdanie w dupi#. Tego uzasadniać nie musisz. Ale dlaczego jesteś taki napastliwy? 

Moim zdaniem dalsza wymiana zdań to jest klasyczne "Lost Cause" :)

Polecam takie coś jak ignor :)

Kolega samuraj ma problem z Oplami, Audi i generalnie z dużą ilością użytkowników - zerknij w historię postów, nie tylko Ciebie się uczepił o nie wiadomo co :)

 

Apropos Insigni, jest za kółkiem wrażenie, że to - bez obrazy oczywiście - ciężka krowa?

Bo o ile design Opli jest - moim skromnym zdaniem - znakomity, tak w zasadzie każdy model miał konkretną nadwagę.

Chyba że udało im się zejść z masą?

 

Możesz także proszę rozwinąć temat z homologacją aut z US po 2012?

Co konkretnie się zmieniło?

Na szybko wrzuciłem w google'a, ale nie byłem w stanie znaleźć nic sensownego.

 

P.S. Nie wiem czy to dobry temat dla tego typu dywagacji, ale może moderacja wybaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 hours ago, Christoph said:

MY 16 GT-S Exclusive jest lzejszy o ok. 30kg (1568kg), spala wg norm mniej 8,5/6,3/7,1

MY18 (1596kg), 8,8/6,3/7,2 

A skąd ta różnica? Wyposażenie bez zmian, trochę więcej wyciszającego materiału chyba tyle nie waży. 

W ogóle odnośnie wagi jakiekolwiek Subaru to nigdy nie mogę doszukać się jednej wartości, bo każdy prospekt, katalog inaczej podaje i na dodatek w każdym kraju też inne wartości podają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, yak napisał:

Moim zdaniem dalsza wymiana zdań to jest klasyczne "Lost Cause" :)

Polecam takie coś jak ignor :)

Kolega samuraj ma problem z Oplami, Audi i generalnie z dużą ilością użytkowników - zerknij w historię postów, nie tylko Ciebie się uczepił o nie wiadomo co :)

Ignora jeszcze mi nie wrzuciłeś. Wzruszony jestem ze śledzisz moja forumowa aktywność :)

Zakldam ze jesteś co najmniej psychiatra stawiając tezę o mojej wierze kim jestem i z

czym mam (lub nie) problem 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Do kitu 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...