Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Benito66 napisał:

A czy Kolega za przeproszeniem był łaskaw zagłębić się w ustawienia audio i dobrać parametry dźwięku tak, żeby były optymalne/najlepsze z możliwych, czy uwagi dotyczą ustawień fabrycznych, które rzeczywiście są płaskie, skrzeczące i ogólnie dość beznadziejne? Mnie słoń na ucho nie nadepnął i naprawdę zwracam uwagę na jakość dźwięku, a jednak po edycji ustawień audio słucham bez obrzydzenia ;)  Pozdro

 

Oczywiście, że był łaskaw :) Owszem, przy mniejszej głośności tragedii nie ma, ale gdy tylko chce się posłuchać trochę głośniej to robi się po porostu "płasko". A skoro mam już takie fajne auto (moim zdaniem) to chciałbym też czasami posłuchać muzyki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, radekk napisał:

Jak ten świat się zmienia, za nich czasów to się silnika słuchało, a audio nawet jak było to robiło się tak żeby wydech zagłuszał, a teraz ludzie radia chcą słuchać. W pupach ale przewraca:P

Jak wspomniał Gazik... to trzeba przyznać, że w Levorgu nie da się silnika słuchać. Jak wyprzedzam i wciskam gaz do deski to się śmieję z zoną, że włączam tryb szlifierki. Nie pamiętam w którym aucie tak zrobili, ale jak już odbiorę nowe audio to będę odtwarzał pracę silnika przez głośniki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Jako, że rozważam zakup Levorga przekopałem Wasze forum dość gruntownie, ale nie znalazłem jednej informacji - nikomu nie przeszkadza brak siatki zabezpieczającej/oddzielającej bagażnik od części pasażerskiej? Jeździłem Levorgiem, auto bardzo fajne i ciekawe, ale akurat ten jeden drobiazg jest dla mnie dość istotny, bo uważam taką siatkę za coś bardzo praktycznego przy rodzinnych wyjazdach i pakowaniu "pod dach". Pan w ASO powiedział, że na żądanie montują coś w stylu siatki, ale nie jest to proste/szybkie do demontażu. 

Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, mdr99 napisał:

Witam wszystkich. Jako, że rozważam zakup Levorga przekopałem Wasze forum dość gruntownie, ale nie znalazłem jednej informacji - nikomu nie przeszkadza brak siatki zabezpieczającej/oddzielającej bagażnik od części pasażerskiej? Jeździłem Levorgiem, auto bardzo fajne i ciekawe, ale akurat ten jeden drobiazg jest dla mnie dość istotny, bo uważam taką siatkę za coś bardzo praktycznego przy rodzinnych wyjazdach i pakowaniu "pod dach". Pan w ASO powiedział, że na żądanie montują coś w stylu siatki, ale nie jest to proste/szybkie do demontażu. 

Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?

 

 

Miałem w tym roku wyjazd wakacyjny: 4 osoby dorosłe, 4 rowery na dachu oraz bagażnik zapakowany prawie "pod dach". Początkowo sądziłem, że brak siatki będzie problemem, bo miałem na górze dość lekkie przedmioty, jednak wszystko było stabilne.
Gdybym jednak podróżował z dziećmi, poważnie rozważyłbym zamontowanie siatki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o tym?
http://subaru.nie-ASO.pl/pl/oferta/levorg_16_dit.php

robią
to w Poznaniu na pewno (zresztą to chyba ich pomysł)

 

Czy w tym układzie traci się gwarancje? Bo na pewno powiedzieli że jeżeli trafi do innego serwisu niż ich to mogą być kłopoty bo komputer w serwisie te modyfikacje potraktuje jako błędy i odchylenia od normy....

Ale dociągnąć do 225kucy w Levym - byłoby już sympatycznie - pewnie setka w okolicach 7s i vmax koło 230....

Pytanie jak awaryjność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wickedway napisał:

A co powiecie o tym?
http://subaru.nie-ASO.pl/pl/oferta/levorg_16_dit.php

robią
to w Poznaniu na pewno (zresztą to chyba ich pomysł)


Ale dociągnąć do 225kucy w Levym - byłoby już sympatycznie - pewnie setka w okolicach 7s i vmax koło 230....

Pytanie jak awaryjność

No bez 230 VMax zdecydowanie nie da się użytkować auta :) przecież codziennie z taka prędkością się poruszamy ;)

inna sprawa to jak taka modyfikacja wpływa na przyspieszenie od 80 do 120 km/h. Bo ze traci się gwarancje i zasadniczo lepiej kupić Skodę to oczywiste :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bez 230 VMax zdecydowanie nie da się użytkować auta  przecież codziennie z taka prędkością się poruszamy
inna sprawa to jak taka modyfikacja wpływa na przyspieszenie od 80 do 120 km/h. Bo ze traci się gwarancje i zasadniczo lepiej kupić Skodę to oczywiste
 
Mi osobiście brakuje tych 50 KM szkoda że nie ma tak fabrycznie np silnik 2.0. Bo jak mi wszyscy mówią że to auto wygląda na więcej niż 170 kucy ;)

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Rafik83pl napisał:

Mi osobiście brakuje tych 50 KM szkoda że nie ma tak fabrycznie np silnik 2.0. Bo jak mi wszyscy mówią że to auto wygląda na więcej niż 170 kucy ;)

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
 

Pewnie ze byłoby lepiej te plus 50 mieć, ale raczej nie dla Vmax

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

No bez 230 VMax zdecydowanie nie da się użytkować auta :) przecież codziennie z taka prędkością się poruszamy ;)

inna sprawa to jak taka modyfikacja wpływa na przyspieszenie od 80 do 120 km/h. Bo ze traci się gwarancje i zasadniczo lepiej kupić Skodę to oczywiste :)

 

Tak, tylko odpowiedzmy sobie na pytanie czy Levy w okresie fabrycznej gwarancji miewa usterki które wymagają naprawy gwarancyjnej?

14 minut temu, Tsunetomo napisał:

Pewnie ze byłoby lepiej te plus 50 mieć, ale raczej nie dla Vmax

żeście się przyczepili tej Vmax - dałem to jako swoistą skalę - logicznie im większa V-max tym lepiej się zbiera na niższych prędkościach (np. do 180 dojdzie bez wysiłku - kto mi zaraz każe gnać 230? Owszem, jak są możliwości to dlaczego nie) - i to chciałem przekazać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, wickedway napisał:

Tak, tylko odpowiedzmy sobie na pytanie czy Levy w okresie fabrycznej gwarancji miewa usterki które wymagają naprawy gwarancyjnej?

żeście się przyczepili tej Vmax - dałem to jako swoistą skalę - logicznie im większa V-max tym lepiej się zbiera na niższych prędkościach (np. do 180 dojdzie bez wysiłku - kto mi zaraz każe gnać 230? Owszem, jak są możliwości to dlaczego nie) - i to chciałem przekazać

Ej tam się przyczepilismy. Ja się przyczepiłem ;) 

sam zastanawiam się nad zakupem Levorga, podkręceniem mocy, dodatkowym wyciszeniem i posiadaniem oryginalnego funkcjonalnego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Ej tam się przyczepilismy. Ja się przyczepiłem ;) 

sam zastanawiam się nad zakupem Levorga, podkręceniem mocy, dodatkowym wyciszeniem i posiadaniem oryginalnego funkcjonalnego auta.

 

Było o tym, a jak widać, temat polepszania Levego wciąż wraca w tym wątku. Sam o tym myślałem, w zasadzie wszystko było na dobrej drodze, ale za miesiąc odbieram Insignię 4x4 ;-) - spokojnie, nic więcej o Oplu nie napiszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są! nowe głośniki z przodu, subwoofer, dwa wzmacniacze i wyciszenie drzwi. Bajka :) zainwestowałem w trochę lepszy wzmacniacz z możliwością ustawiania co się tylko da i nie żałuję. Do tego jak zapytałem Pana z Autofil (Wrocław) żeby mi dał namiary na aplikację do tego wzmacniacza to powiedział, że nie wie czy może bo dwie godziny stroił i mogę tylko popsuć. I miał rację... zestrojony idealnie. Wszelkie próby zmian kończyły się powrotem do ustawień z Autofil. Polecam ten serwis. Dobry kontakt i fachowe doradztwo. Do tego powrót do stanu fabrycznego od ręki (tak na wszelki wypadek jakby ASO robiło sceny przy jakiejś awarii... odpukać). Jak ktoś ma  trochę wolnej gotówki to polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Rafik83pl napisał:

To chyba tajemnica ;) ale też jestem ciekawy ;)

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
 

Żadna tajemnica :) trochę to jest 5500... pewnie da się zrobić taniej, ale poszedłem do jednego z lepszych bo nie chce mi się ryzykować... i myślę, że było warto :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Rafik83pl napisał:

A możesz dać namiary ?

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
 

 

 

https://www.google.pl/maps/place/Autofil.+Samochodowe+systemy+audio/@51.0832436,17.058564,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x470fc2eda89cb921:0x794949718c54395d!8m2!3d51.0832436!4d17.0607527

 

aha... gdyby ktoś miał problem... odebrałem auto i szyba od pasażera nie dała się otworzyć z panela kierowcy. Działała tylko z panela pasażera. Umówiłem się na "naprawę" ale po kilku minutach Pan oddzwonił i powiedział, że chyba zrobimy to korespondencyjnie bo najprawdopodobniej ta szyba została "zapomniana" przez sterownik w momencie odłączania. Lekarstwem jest odpalenie zapłonu, opuszczenie szyby i przytrzymanie guzika jeszcze przez 5 sekund po tym jak szyba zjedzie do końca, potem to samo do góry i też przytrzymanie. Powtórzyć trzy razy i działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Tsunetomo napisał:

czemu nie ma 2.0DIT...

No i właśnie, to pytanie stale wraca. Fajne auto jest u nas jedynie w wersji uzupelniającej ofertę. Jak widzieliśmy 'LEVORG - RALLY CAR FOR REAL LIFE' dokladnie tak to auto wygląda, przemawia designem, taki ma marketingowy przekaz. Co u nas z tego zostało?

 

8 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Fajna reklama Levorga :)

Nie buduj soie jednak opinii o telewizji w Japonii na tej podstawie. Tam telewizja to totalne denko i jakiś idiotyczny odmóżdżacz. Przez dwa tygodnie pobytu nie mogliśmy się z żoną temu nadziwić.

Np. konkurencja w której pary przygotowują posiłki po czym zamieniają się aby coś w potrawie konkurencji sknocić. Na koniec wszyscy to jedzą, krzywią się i wszyscy się śmieją - :rolleyes:

ale kraj piękny :) wiem OFF top sorry, ale takie wspomnienia mnie naszły :) bo takich reklam to akurat nie widzialem.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...