Tsunetomo Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 8 godzin temu, OBK CVT napisał: Po sprzedaniu forestera żonę 'wzięło' na takiego seata. Nie było demo więc pracownik poświęcił się i pojeździliśmy jego prywatnym autem. Zdecydowanie nie, grzechoczący najtańszy plastik. Haldex jeszcze byśmy przełknęli mimo przebojów z tiguanem, ale fatalne materiały i montaż zdecydował. Tego konkretnego golfa żona oglądała, można jeszcze urwać ale raczej wrócimy do forestera my18. Ja jeździłem demo w top wersji, nic się je tłukło i grzechotało, co nie znaczy, ze przy większym przebiegu nie byłoby tego fenomenu U mnie padło na OBKa, chyba jednak lepsze wnętrze niz Seat. Żona mimo gabarytu wolała OBK od Levorga (wyższe auto i lepsza widoczność). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Dzisiaj czwartek, a ostatni wpis we wtorek - hmm, no to ożywmy ten wątek. Otóż testowałem dziś Audi Tak wiem, wiem, ale sami widzicie - wątek stoi. No więc testowałem dzisiaj Audi 2.0 252 kuce na cztery łapy. Wsiedliśmy w pięć osób. Troje dorosłych i dwoje dzieci. Małe to auto strasznie, a niby większe niż B8. No i niestety nie jest komfortowe. Wsiadłem jako pasażer na tył i poprosiłem o przejażdżkę po łatanej drodze, równej, ale nierównej - no masakra. Oczywiście, gdybym nie miał juz auta sportowego, to warto takie auto mieć, ale mając już auto sportowe szukam fajnego wozidła AWD Aha, gdyby ktoś z Was chciał wziąć Levorga w najem, bez wykupu, to koszty utrzymania Levego są dokładnie takie same jak wzięcie w najem bez wykupu Audi A4 w wersji 252 kuce na cztery podkowy. Porównałem w Excelu. Audi? Nie dziękuję. Dlaczego Levy pali na autostradzie takie ilości paliwa? Wiem, że krytykowałem Wasze dyskusje o spalaniu, ale chętnie wrócę do tego tematu. Trasa, autostrada, prędkości przelotowe, zgodnie z zasadami jazdy na polskich autobahnach - jakie to spalanie jest, bo Zachar pokazał na YT, że ponad 11 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Na odcinku 7 kilometrów może i komputer tyle pokaże ale z dłuższej trasy będzie mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Teraz, Kukson napisał: Na odcinku 7 kilometrów może i komputer tyle pokaże ale z dłuższej trasy będzie mniejsze. Tzn jakie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 7 minut temu, TP_S napisał: Tzn jakie? Tegoroczny wypad do Toskanii i z powrotem, całość trasy ok. 3500 km, głównie autostrady, jazda przepisowa +5-10 km/h - 9,0 z kompa = 10,0 w rzeczywistości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Teraz, Benito66 napisał: Tegoroczny wypad do Toskanii i z powrotem, całość trasy ok. 3500 km, głównie autostrady, jazda przepisowa +5-10 km/h - 9,0 z kompa = 10,0 w rzeczywistości. We Włoszech masz max 120? Dobrze pamiętam? W PL na autostradach różnie bywa, ja dość często mam V wokoło 150, czasem szybciej, ponieważ i tak wszyscy na lewym jadą tak jak jadą - wiem, wiem, mogę zjechać na prawy (trasa Wawa Łódź zwłaszcza), a ja często tą trasą podróżuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 2 minuty temu, TP_S napisał: We Włoszech masz max 120? Dobrze pamiętam? W PL na autostradach różnie bywa, ja dość często mam V wokoło 150, czasem szybciej, ponieważ i tak wszyscy na lewym jadą tak jak jadą - wiem, wiem, mogę zjechać na prawy (trasa Wawa Łódź zwłaszcza), a ja często tą trasą podróżuję We Włoszech jest generalnie 130 (tak jak w Austrii), ale są też wolniejsze odcinki (90-110). W Polsce zapinam licznikowe 150, ale wtedy pali ponad 10 z kompa (mój oszukuje ok. 1 litra, więc łatwo policzyć realne spalanie ;-)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Teraz, Benito66 napisał: We Włoszech jest generalnie 130 (tak jak w Austrii), ale są też wolniejsze odcinki (90-110). W Polsce zapinam licznikowe 150, ale wtedy pali ponad 10 z kompa (mój oszukuje ok. 1 litra, więc łatwo policzyć realne spalanie ;-)). Ponad 10 przy 150 - hmm, ale dochodzi do 11? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 170 przekracza 13 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 2 minuty temu, TP_S napisał: Ponad 10 przy 150 - hmm, ale dochodzi do 11? Aż tak, to nie, ale dobrą dychę spali, a w realu litr więcej jak już wspomniałem (cwany oszust z niego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Teraz, Tesla napisał: 170 przekracza 13 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka To chyba wtedy więcej zasysa, niż moje 3,6 bez turbiny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Teraz, Benito66 napisał: Aż tak, to nie, ale dobrą dychę spali, a w realu litr więcej jak już wspomniałem (cwany oszust z niego). A jak z komfortem, zwłaszcza w tak długiej trasie? Mnie żona marudzi, że jedno auto sportowe już mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Może to jest kwestia stylu jazdy, chociaż na autostradach jeżdżę na tempomacie, ale w mieście (Warszawa) ciągle kotłuje mi ok. 14 litrów (komputer), a zimą to nawet 1-2 litry więcej... Oczywiście mówimy o jeździe dynamicznej, bo snując się jak nieszczęście można zejść do 10-11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Wydaje mi się, że w dlugiej trasie średnie prędkości nie są takie duże, wiec komfort rośnie, a spalanie spada. Jak dla mnie komfort jest ok, choć jestem świeżym posiadaczem Levego - najechane 8 tys.Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 3 minuty temu, TP_S napisał: A jak z komfortem, zwłaszcza w tak długiej trasie? Mnie żona marudzi, że jedno auto sportowe już mam. Komfort jest znakomity, może poza nieco zbyt dużym hałasem (szumem) przy szybkiej jeździe. Ogólnie, gdyby nie nadmierny apetyt na paliwo, Levorg ma same zalety. Dynamika też jest OK, trzeba tylko mocniej przycisnąć, ale wtedy uwypukla się jego jedyna (jak dla mnie) wada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 21 minut temu, TP_S napisał: Ponad 10 przy 150 - hmm, ale dochodzi do 11? dochodzi i do 12. Jest tragedia... Oprimum przy 120 ok 8,5. 140 powyzej 10, nie ma opcji innej. Żeby nie bylo, najnizsze srednie z trasy 5.8. Przy 180, z tego co pamietam 18-19. 212 czyli max - 28-32. 13 minut temu, Benito66 napisał: Komfort jest znakomity, może poza nieco zbyt dużym hałasem (szumem) przy szybkiej jeździe. Ogólnie, gdyby nie nadmierny apetyt na paliwo, Levorg ma same zalety. Dynamika też jest OK, trzeba tylko mocniej przycisnąć, ale wtedy uwypukla się jego jedyna (jak dla mnie) wada. a na zawieszenie, szczegolnie tyl, nie narzekasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Trochę Was wkurzę - ponieważ wciąż rozważam Insignię B 4X4 260 kucy, raport spalania: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 9 minut temu, mmarcinek napisał: a na zawieszenie, szczegolnie tyl, nie narzekasz? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Zawieszenie daje znać tylko przy przejazdach przez progi zwalniające. Zwłaszcza przy krótkich, a wysokich trzeba prawie stanąć. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 7 godzin temu, TP_S napisał: B 4X4 260 kucy, raport spalania: fikcja. Chyba, że zrobili rewolucję w silniku. Poprzednia 1.6T 160KM paliła podobnie jak Levorg. Przy średniej 140 - 150 na autostradzie ok.11l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) 47 minut temu, Adam12 napisał: fikcja. Chyba, że zrobili rewolucję w silniku. Poprzednia 1.6T 160KM paliła podobnie jak Levorg. Przy średniej 140 - 150 na autostradzie ok.11l. niestety @ 150-160 km/h mniejsze pojemności palą 8 godzin temu, TP_S napisał: Trochę Was wkurzę - ponieważ wciąż rozważam Insignię B 4X4 260 kucy, raport spalania: po prawej stronie jak najedziesz kursorem na listę można odszukać mniej więcej średnie prędkości o ile user je dobrze wprowadził Edytowane 22 Września 2017 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 53 minuty temu, ketivv napisał: niestety @ 150-160 km/h mniejsze pojemności palą po prawej stronie jak najedziesz kursorem na listę można odszukać mniej więcej średnie prędkości o ile user je dobrze wprowadził Być może 8 biegowy automat w Insigni robi robotę, a być może trzeba założyć, że na autostradzie nie ma zmiłuj i będzie jadło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 6 minut temu, TP_S napisał: Być może 8 biegowy automat w Insigni robi robotę, a być może trzeba założyć, że na autostradzie nie ma zmiłuj i będzie jadło niech zgadnę oczekujesz od ciężkiego , mocnego auta mającego okolice 200koni (+), w dodatku z awd i zasilanego Pb autostradowego spalania na poziomie Toyoty Yaris? Chyba masz za duże oczekiwania w stosunku do obecnie produkowanych aut zasilanych Pb . Może warto rozważyc diesla? Albo coś hybrydowanego z oferty toyoty /lexusa? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) 6 minut temu, Karas napisał: niech zgadnę oczekujesz od ciężkiego , mocnego auta mającego okolice 200koni (+), w dodatku z awd i zasilanego Pb autostradowego spalania na poziomie Toyoty Yaris? Chyba masz za duże oczekiwania w stosunku do obecnie produkowanych aut zasilanych Pb . Może warto rozważyc diesla? Albo coś hybrydowanego z oferty toyoty /lexusa? Oczekuje czy nie oczekuje - jeśli z wyliczeń wychodzi, ze pali mało to w czym problem? Toyota do Avensisa nie wrzuca hybrydy, wiec zostaje Auris. Z tego co mi wiadomo to Lexus nie oferuje kombi. Tylko pytanie jaki wg Ciebie jest sens hybrydy na autostradzie? Edytowane 22 Września 2017 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 1 minutę temu, Czarne_Koronkowe napisał: Tylko pytanie jaki wg Ciebie jest sens hybrydy na autostradzie? dokładnie, albo Diesel albo benzyna z sensowną pojemnością względem masy/wielkości auta (+odpowiedni kształt auta) 16 minut temu, TP_S napisał: Być może 8 biegowy automat w Insigni robi robotę, a być może trzeba założyć, że na autostradzie nie ma zmiłuj i będzie jadło CVT też posiada "dużo biegów" pytanie ile to jest "nie ma zmiłuj będzie jadło" ? moim zdaniem dla auta wielkości, kształtu jak Levorg, podobnej masie , AWD+automat @140-150 km/h ⩽10 l/100 km jest ok (przy równej, płynnej jeździe) samą pojemnością czy mocą bym się aż tak mocno nie sugerował, im więcej jazdy autostradowej tym bardziej porzucać małe pojemności i odwrotnie im więcej przepisowej, płynnej jazdy z dala od autostrad (lub autostrady z prędkościami w okolicy 120 km/h) na te mniejsze pojemności można patrzeć przychylnym okiem tak przy okazji to muszę tu dodać, że przez ostatnie trzy lata przekonałem się, że większość kierowców Subaru to jednak ci spokojniej jeżdżący i tymi osiągami do 120 km/h będą zadowoleni 25 minut temu, Karas napisał: niech zgadnę oczekujesz od ciężkiego , mocnego auta mającego okolice 200koni (+), w dodatku z awd i zasilanego Pb autostradowego spalania na poziomie Toyoty Yaris? zaryzykuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się