Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, TP_S napisał:

No i byłem w Audi - i dowiedziałem się (któryś raz z kolei), że Ople się strasznie psują. Skonfigurowałem A4 Avant za 254.000 brutto. 5% wpłaty i rata wychodzi 2122 netto. ALE:

AC/OC/GAP są po mojej stronie, czyli 2.6% AC/OC za pierwszy rok podnosi ratę o 550 PLN plus GAP za cały okres o kolejne 250. Optymistycznie zakładam, że 2 i 3 roku wynajmu/leasingu koszt AC/OC będzie porównywalny kwotowo. I robi się rata 3000 netto (+/-) nie 2000, a to już sporo jak za auto, które nie będzie moje NEVER EVER

 

Jadę do Subaru pogadać o finansowaniu już bardzo konkretnie :D no chyba, że zaryzykuję tego Opla, najwyżej będzie stał w  serwisie, jak inne Ople

 

Mogę  jeszcze skonfigurować bieda A4 Avant, co zrobię, ale ile zejdę ? 

I masz babo placek, za kolorowo to wyglądało, tez to przerabiałem jak chciałem allroada a4 i skończyło się levym hehe, zatem kolego zejdź na ziemie i leć do Subaru,2000zl robi różnice przy 3000zl:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ketivv napisał:

mocne, szybkie, dobrze wykonanie kombi kompakt AWD ...

 

 

... Golf 7R ;)

 

 

Chyba wolałbym Seata. Xperiencem jeździłem, fajnie nawet, ale cena wysoka. Seat mniej pospolity od Golfa, ale na pewno więcej traci na wartości. Pytanie jak będzie "zbywalny" 3letni Levorg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ketivv napisał:

S4 Avant (najwyżej będziesz dłużej finansował)

 

Wg mnie bez sensu. Szybsze od A4 2.0TFSI niewiele, droższe znacznie (akcyza 18.6%). Ni to sportowe , ni to cywilne (zawias, dyfry, układ kierowniczy to jest to samo co można sobie skonfigurować w A4-ce), jedynie kultura pracy jednostki wyższa. Przy polskim systemie podatkowym takie półśrodki się nie sprawdzają.

 

Wybór jest między A4 a RS4. Wszystko pomiędzy nie warte zachodu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Adam12 napisał:

 

tak się zastanawiałem po ilu stronach rozważań przejdziemy do konkretów.

 

 

 

:)

 

Technika manipulacyjna, jaką zostałem ściągnięty do Audi nazywa się niska piłka. Szybko się ją łapie. Konfigurowałem A4 prawie 3 godziny. Wszystkiego nie wziąłem - cena szybko szła w kierunku 300.000 brutto. Natomiast zderzenie z rzeczywistością to AC/OC/GAP ~6.1% wartości brutto auta, więc robi się extra 15.500, gdzie AC/OC wychodzi tylko za rok. GAP za 3 lata. W Levym ta kwota będzie o połowę mniejsza +/-

Na polu walki zostaje Insignia. Jutro molestuję Subaru w Rzgowie co do finansowania.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, TP_S napisał:

 

Technika manipulacyjna, jaką zostałem ściągnięty do Audi nazywa się niska piłka. Szybko się ją łapie. Konfigurowałem A4 prawie 3 godziny. Wszystkiego nie wziąłem - cena szybko szła w kierunku 300.000 brutto. Natomiast zderzenie z rzeczywistością to AC/OC/GAP ~6.1% wartości brutto auta, więc robi się extra 15.500, gdzie AC/OC wychodzi tylko za rok. GAP za 3 lata. W Levym ta kwota będzie o połowę mniejsza +/-

Na polu walki zostaje Insignia. Jutro molestuję Subaru w Rzgowie co do finansowania.  

Jak masz zdrowa firmę to leasing na 103% powinien dać Ci każdy, chyba ze chcesz wynajem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kiedyś miałem wielką ochotę na A4 Allroad. Skończyło się na Volvo S80 D5. 

Kiedyś kupowałem Q5 2.0. Wyszło po doposażeniu 230kpln

Dnia ‎2017‎-‎09‎-‎16 o 00:19, MKK napisał:

To gratuluję

Kryterium wysokości raty jest ok. Te ok 2000 to raczej ponad 2000 i netto

Daj info jaką wersję udało się nabyć, bo w tych autach za każdy dodatek życzą sobie kosmiczne stawki

 

Cena wyszła tak jak pisałem i to za A4

Moim zdaniem, to A4 stoi znacznie wyżej od Levorga. Obojętnie co można powiedzieć o audi.

Psują się wszystkie auta. Mi w S80 także skrzynie na gwarancji wymieniano. A VW B6 przy przebiegu 400 km ponad tydzień spędził w serwisie.

Także niedawno miałem dylemat czym jeździć. Skończyło się na FXT:)

A wiem, że jest wiele mocniejszych, bardziej ekonomicznych, tańszych itp. itd. aut

Bardzo jestem ciekaw co wybierzesz. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko przez Levorga!!! Przejechałem się z Eyesightem, aktywnym tempomatem i asystentem pasa ruchu, wygodnymi fotelami i się zaczęło marudzenie. W moim OBKu z wypasu to DVD i jeszcze żywe kuce.

Czuję się podle i ide uskutecznić samobiczowanie za to, że zbłądziłem. Jak można konfigurować auto 3 godziny? A czy system taki, a sraki, a nawiew w lewo, a w prawo, a czy ma pikać, czy ma zjechać, czy ma loda zrobić - no k#rwa!

 

Golf R kombi 200.000, zaczynam rozumieć przebiegłość Subaru. 

 

Tak czy siak - ciekawe doświadczenie :wacko:

 

 

 

 

6 minut temu, MKK napisał:

 

Bardzo jestem ciekaw co wybierzesz. 

 

 

No jestem przywiązany do naszego forum, więc tak jak pisałem wcześniej - nie mówię hop - bo może jednak Levy stanie koło Mustanga. Insignia kusi, rozpuściłem wici po znajomych, żeby pogadać z kimś, kto w Oplu pracuje, to może coś podpowie, czy te nowe Insignie mocno się sypią. Jeśli będę miał wątpliwości co do Insigni, wzbogacę wątek jako posiadacz Levego. 

Naprostuję trochę ten wątek - jeśli ktoś nie chce mieć FWD, nie ogarnia RWD, i uważa, że musi mieć AWD zbyt dużego wyboru do 145.000 brutto nie ma. LEVORG!!!

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, subleo napisał:

 

Wg mnie bez sensu. Szybsze od A4 2.0TFSI niewiele, droższe znacznie (akcyza 18.6%). Ni to sportowe , ni to cywilne (zawias, dyfry, układ kierowniczy to jest to samo co można sobie skonfigurować w A4-ce), jedynie kultura pracy jednostki wyższa. Przy polskim systemie podatkowym takie półśrodki się nie sprawdzają.

 

Wybór jest między A4 a RS4. Wszystko pomiędzy nie warte zachodu ;)

 

 

Słuszna uwaga, natomiast popatrzmy przez pryzmat potrzeb szukającego auta. Przecież wcale nie szuka szybkiego, sportowo ustawionego auta.

Ani też nie używa aut podobnych do RS4 obecnie (nie chodzi o moc a o specyfikę auta).

 

 

9 godzin temu, TP_S napisał:

Naprostuję trochę ten wątek - jeśli ktoś nie chce mieć FWD, nie ogarnia RWD, i uważa, że musi mieć AWD zbyt dużego wyboru do 145.000 brutto nie ma. LEVORG!!!

 

nie ma cudów, Levorg 1.6 jest relatywnie tani

 

 

naprawdę nie ma się co obrażać gdy Subaru porównuje się ze Skodą (która wcale nie jest już tanią marką VAG-a) bo podobny cel przyświeca ich rynkowej ofercie 

"dużo auta" za stosunkowo niską cenę wykonanego na akceptowalnym poziomie - taką sobie niszę znaleźli 

 

Audi A4, BMW 3, MB C czy jakieś Volvo to nie są konkurencji Levorg-a choćby z racji znacząco innej ceny, która jest wynikiem innego pozycjonowania na rynku (z wszystkimi tego konsekwencjami)

 

 

Opel do Astry AWD nie zaimplementował, pewnie po zmianach właścicielskich też się to nie stanie bo Francuzi jakby takim rozwiązaniom są niechętni i sami nie stosują

Ford chołeła wie czemu się wzbrania przed AWD w Focusie 

pozostaje tylko grupa VAG z markami Skoda, Seat i VW

 

sorry taki mamy klimat ;)  

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, ketivv napisał:

 

 

Słuszna uwaga, natomiast popatrzmy przez pryzmat potrzeb szukającego auta. Przecież wcale nie szuka szybkiego, sportowo ustawionego auta.

Ani też nie używa aut podobnych do RS4 obecnie (nie chodzi o moc a o specyfikę auta).

 

 

 

nie ma cudów, Levorg 1.6 jest relatywnie tani

 

 

naprawdę nie ma się co obrażać gdy Subaru porównuje się ze Skodą (która wcale nie jest już tanią marką VAG-a) bo podobny cel przyświeca ich rynkowej ofercie 

"dużo auta" za stosunkowo niską cenę wykonanego na akceptowalnym poziomie - taką sobie niszę znaleźli 

 

Audi A4, BMW 3, MB C czy jakieś Volvo to nie są konkurencji Levorg-a choćby z racji znacząco innej ceny, która jest wynikiem innego pozycjonowania na rynku (z wszystkimi tego konsekwencjami)

 

 

Opel do Astry AWD nie zaimplementował, pewnie po zmianach właścicielskich też się to nie stanie bo Francuzi jakby takim rozwiązaniom są niechętni i sami nie stosują

Ford chołeła wie czemu się wzbrania przed AWD w Focusie 

pozostaje tylko grupa VAG z markami Skoda, Seat i VW

 

sorry taki mamy klimat ;)  

 

 

 

 

 

 

 

Przejrzałem wszystkie oferty VAG z ~tzw AWD. Wszystkie auta, czy Seat czy Alltrack to kwoty w zakresie +/-170.000 brutto bez rabatów. Golf R, nawet jeśli ma w opcji masaż jajek, jest zbyt małym autem. Największy ból to ubezpieczenie auta, a to podbija cenę raty. Napisałem do pana z Audi, że super, że mogę jeździć  A6 na wypasie za 2000 netto miesięcznie. Szkoda tylko, że nie dodał, że ponad tę ratę dochodzi jeszcze 1000 to ubezpieczenie + serwis. Ale tak działa niska piłka.

Edytowane przez TP_S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, TP_S napisał:

 

Przejrzałem wszystkie oferty VAG z ~tzw AWD. Wszystkie auta, czy Seat czy Alltrack to kwoty w zakresie +/-170.000 brutto bez rabatów. Golf R, nawet jeśli ma w opcji masaż jajek, jest zbyt małym autem. Największy ból to ubezpieczenie auta, a to podbija cenę raty. Napisałem do pana z Audi, że super, że mogę jeździć  A6 na wypasie za 2000 netto miesięcznie. Szkoda tylko, że nie dodał, że ponad tę ratę dochodzi jeszcze 1000 to ubezpieczenie + serwis. Ale tak działa niska piłka.

 

wszytko jest pochodną ceny pojazdu A6 jak by nie było to auto dwa razy droższe od Levorg-a ;-)

 

to jak ładnie da się przedstawić "raty" "wynajmy" i chołeła wie co jeszcze to tylko sztuka iluzji 

 

TCO da się wyliczyć, oszacować - ubezpieczenia, serwisy, koszt części, utrata wartości itp. 

 

 

 

 

Dnia 18.09.2017 o 09:33, TP_S napisał:

idę w płaskie, mocne, AWD w kombi

 

z całym szacunkiem dla Levorga 1.6 - płaskie, kombi i AWD jak najbardziej ale mocne to już nie za bardzo 

 

rozumiem sentyment do marki ale w założenia się nie wpisuje ;)

 

uprzedzam, że nie jestem wrogiem Levorg-a sam go jako pomysł na auto podsuwam gdy ktoś się pyta o kombi z AWD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, TP_S napisał:

 

Przejrzałem wszystkie oferty VAG z ~tzw AWD. Wszystkie auta, czy Seat czy Alltrack to kwoty w zakresie +/-170.000 brutto bez rabatów.

Golf R, nawet jeśli ma w opcji masaż jajek, jest zbyt małym autem. Największy ból to ubezpieczenie auta, a to podbija cenę raty.

 

Sorry, ale gdzie Ty konfigurowałeś te auta ?  Właśnie skonfigurowałem na stronie Golfa Alltracka 1.8T z dużymi dodatkami (fotele ergo active, topowa nawigacja, dynamiczne ledy, asystenty itp., pakiet zimowy, instalacja tel. business) za 152 000 brutto.

 

Jak Golf R (kombi) jest zbyt mały to odpuść Levorga, który jest mniejszy od Golfa :)

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

golfestatedims.jpg

 

cd987ec30648ef9ff0a77c98f21e65.gif

Subiektywne wrażenie mam takie, że wokoło mnie (180 cm 80kg) jak również bagaznikowo jest lepiej w Levym. Z miarką nie poszedłem. Bazuję na odczuciach organoleptycznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Chyba wolałbym Seata. Xperiencem jeździłem...

 

Po sprzedaniu forestera żonę 'wzięło' na takiego seata. Nie było demo więc pracownik poświęcił się i pojeździliśmy jego prywatnym autem.

Zdecydowanie nie, grzechoczący najtańszy plastik. Haldex jeszcze byśmy przełknęli mimo przebojów z tiguanem, ale fatalne materiały i montaż zdecydował.

Tego konkretnego golfa żona oglądała, można jeszcze urwać ale raczej wrócimy do forestera my18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, OBK CVT napisał:

 

Po sprzedaniu forestera żonę 'wzięło' na takiego seata. Nie było demo więc pracownik poświęcił się i pojeździliśmy jego prywatnym autem.

Zdecydowanie nie, grzechoczący najtańszy plastik. Haldex jeszcze byśmy przełknęli mimo przebojów z tiguanem, ale fatalne materiały i montaż zdecydował.

Tego konkretnego golfa żona oglądała, można jeszcze urwać ale raczej wrócimy do forestera my18.

 

Jeżeli wyłączamy efekt EGO, Golf AT jest poprawnym autem, ale jakie tabletki trzeba wziąć, żeby nie mieć efektu EGO? No nie przemawia do mnie GOLF, poza Rką ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Than_Junior napisał:

Dochodzi jeszcze kwestia podatnosci na kradziez u VAG...

Kilka forumowych Forkow tez już zmieniło właściciela... swoją droga jeśli (nie wiem czy tak jest) VW w przeciwieństwie do Subaru pozwala na montaż blokady skrzyni biegów to czy nie rozwiązuje to problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

blokady skrzyni biegów to czy nie rozwiązuje to problemu?

 

Całą flotę mamy zaberlokowaną ;) usługa dealerska właściwie za darmo. Od 11 lat nikt nie podprowadził nam auta a 90proc to fauweje.

Były włamy głównie po navi ale aut nikt nie ruszył.

 

54 minuty temu, Than_Junior napisał:

Nic nie jest w 100% bezpieczne przed kradzieza.

 

Oczywiście. Ale dodanie blokady zbliża bezpieczeństwo praktycznie do 100proc ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OBK CVT napisał:

 

Całą flotę mamy zaberlokowaną ;) usługa dealerska właściwie za darmo. Od 11 lat nikt nie podprowadził nam auta a 90proc to fauweje.

Były włamy głównie po navi ale aut nikt nie ruszył.

 

 

Oczywiście. Ale dodanie blokady zbliża bezpieczeństwo praktycznie do 100proc ;)

 

Swoją droga czy Dyrekcja wyjaśniła czemu nie zgadzają się na takie blokady? Z drugiej strony nie bardzo sobie wyobrażam na co miałbym stracić gwarancje montując takie ustrojstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

czy Dyrekcja wyjaśniła czemu nie zgadzają się na takie blokady?

 

Ja pytałem w dziale technicznym parę lat temu: LINK

Dostałem odpowiedź od @m_dz że to 'nieautoryzowana przeróbka'. Nie założyłem do OBK-a, wiadomo shit happens a mam auto wysokiego ryzyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Swoją droga czy Dyrekcja wyjaśniła czemu nie zgadzają się na takie blokady? Z drugiej strony nie bardzo sobie wyobrażam na co miałbym stracić gwarancje montując takie ustrojstwo.

 

W Audi pytałem się o dodatkowe zabezpieczenia. Ponieważ auto w leasingu więc miałbym się pytać banku - ale pan z Audi wyjaśnił, że wystarczy napisać do banku z prośba o założenie dodatkowego zabezpieczenia i nie robią z tym problemu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, TP_S napisał:

 

W Audi pytałem się o dodatkowe zabezpieczenia. Ponieważ auto w leasingu więc miałbym się pytać banku - ale pan z Audi wyjaśnił, że wystarczy napisać do banku z prośba o założenie dodatkowego zabezpieczenia i nie robią z tym problemu.

 

 

Ok, ale wydaje mi się ze decyzja leasingodawcy może być odmienna od decyzji gwaranta. Z tego co mi wiadomo to gwarant może nie uznać gwarancji z tytułu przeróbki która obiektywnie wpływa na jakiś element. Tzn to ze sobie obkleję zderzak przedni nie może rzutować na gwarancje na lakier na klapie bagażnika. W związku z tym zastanawiam się co musiałoby się uszkodzić w aucie, żeby SIP nie uznał gwarancji z uwagi na zainstalowana blokadę skrzyni biegów. Zwłaszcza ze na tłumiki pozwala ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

wydaje mi się ze decyzja leasingodawcy może być odmienna od decyzji gwaranta

 

Leasing wystawia na to papierek, za który kasuje kilka stówek, więc co mu szkodzi ;)

 

29 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

gwarant może nie uznać gwarancji z tytułu przeróbki która obiektywnie wpływa na jakiś element. Tzn to ze sobie obkleję zderzak przedni nie może rzutować na gwarancje na lakier na klapie bagażnika. W związku z tym zastanawiam się co musiałoby się uszkodzić w aucie, żeby SIP nie uznał gwarancji z uwagi na zainstalowana blokadę skrzyni biegów. Zwłaszcza ze na tłumiki pozwala

 

Zgadzam się w pełni, a ogólne stwierdzenia, że blokada skrzyni to "nieautoryzowana przeróbka" (czego właściwie?) to straszenie ludzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...