eddie_gt4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 gdybym dzisiaj miał podejmować decyzję o nowym aucie to jestem gdzieś pomiędzy Levorgiem 1.6 DIT a Golfem Alltrack 1.8 TSI DSG nie będę ukrywał, że Levorg też korci co by nie powiedzieć do przemieszczania się ma to auto wszystko czego potrzeba nawet z tym "marnym 1.6 DIT" (nie jeździłem ale coś czuje że jest OK) to co by nie było raczej całkiem żwawe autko, którego budowę co nieco znam co jak dla mnie jest plusem, mniej więcej wiem co bym w nim zmienił po swojemu a dzisiaj parę rzeczy zrobiłbym inaczej główne zalety jak dla mnie: - zgrabne kombi czyli najbardziej atrakcyjnie nadwozie zaraz bo hatchbacku - benzynowy doładowany silnik - CVT które od strony technicznej mnie korci - ciekawe światła z asystentem - fajne fotele + podłokietnik z tyłu - miejsce na koło zapasowe w bagażniku (niby już chwilę śmigam bez ale lekki dyskomfort odczuwam) wady (choć może nie tyle wady co "nie zalety") jak dla mnie: - napęd 4x4 oparty o "sprzegiełko" (jednakże w Golfie nie ma nic więcej) - znacząco niższy prześwit i pewnie związany z tym skok zawieszenia w stosunku do obecnego auta (niewielka zmiana przyzwyczajeń pewnie problem w jakimś stopniu rozwiązuje) - elektryczny "ręczny" (z drugiej strony w Golfie tez już jest) - niestety okno dachowe (duże panoramiczne jest "fajnym gadżetem" a to małe niczym nie rekompensuje dziury w dachu) - srebrne lusterka i parę chromów ale to detal wersja GT-S Comfort jak dla mnie jest optymalna, jedyne czego by mi w niej brakowało to elektrycznie regulowanego fotela bo to daje możliwość regulacji pochylenia siedziska tu wspomniany Golf ma niesamowita przewagę z racji możliwości dokupienia genialnych foteli Ergo Active za stosunkowo niewielkie "piniondze" natomiast Levorg (zresztą całe Subaru) to skrzynia CVT, którą jak się wydaje całkiem nieźle opanowali a pomimo, ze DSG jest świetne to samo CVT jak wspominałem korci jako interesujące rozwiązanie techniczne do tego do Nowego Sącza z Dębicy prowadzą całkiem fajne boczne drogi to i wypad do serwisu daje dużo przyjemności niezaprzeczalnym atutem VAG'owskich aut z 1.8 TSI i DSG jest mozliwosc ich "podkrecenia" (szczegolnie w okresie pogwarancyjnym) natomiast w przypadku 1.6 DiT z CVT to wielka niewiadoma (tak, slyszalem o spec. wersjach od szwajcarskiego dilera, ale to nadal "tylko" 200 KM) Dziwna ta polityka Subaru. Levorg ze słabym silnikiem jest stylizowany na STI, a FXT z mocnym silnikiem ma fotele do traktora. Kto to wymyśla? problemem nie są fotele w FXT a brak 2.0 DIT w Levorgu bo aż się o to prosi sa problemem, sa po prostu kiepskie i nie pasujace do tego auta... czy to naprawde az taki duzy koszt dla producenta stworzyc dla klienta mozliwosc zamowienia lepszych opcjonalnych foteli w "usportowionym" modelu jakim jest FXT (nie mowie o ich seryjnej dostepnosci) tym bardziej, ze te fajne fotele juz sa dostepne w ofercie producenta (np. te od Levorga) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 gdybym dzisiaj miał podejmować decyzję o nowym aucie to jestem gdzieś pomiędzy Levorgiem 1.6 DIT a Golfem Alltrack 1.8 TSI DSG nie będę ukrywał, że Levorg też korci co by nie powiedzieć do przemieszczania się ma to auto wszystko czego potrzeba nawet z tym "marnym 1.6 DIT" (nie jeździłem ale coś czuje że jest OK) to co by nie było raczej całkiem żwawe autko, którego budowę co nieco znam co jak dla mnie jest plusem, mniej więcej wiem co bym w nim zmienił po swojemu a dzisiaj parę rzeczy zrobiłbym inaczej główne zalety jak dla mnie: - zgrabne kombi czyli najbardziej atrakcyjnie nadwozie zaraz bo hatchbacku - benzynowy doładowany silnik - CVT które od strony technicznej mnie korci - ciekawe światła z asystentem - fajne fotele + podłokietnik z tyłu - miejsce na koło zapasowe w bagażniku (niby już chwilę śmigam bez ale lekki dyskomfort odczuwam) wady (choć może nie tyle wady co "nie zalety") jak dla mnie: - napęd 4x4 oparty o "sprzegiełko" (jednakże w Golfie nie ma nic więcej) - znacząco niższy prześwit i pewnie związany z tym skok zawieszenia w stosunku do obecnego auta (niewielka zmiana przyzwyczajeń pewnie problem w jakimś stopniu rozwiązuje) - elektryczny "ręczny" (z drugiej strony w Golfie tez już jest) - niestety okno dachowe (duże panoramiczne jest "fajnym gadżetem" a to małe niczym nie rekompensuje dziury w dachu) - srebrne lusterka i parę chromów ale to detal wersja GT-S Comfort jak dla mnie jest optymalna, jedyne czego by mi w niej brakowało to elektrycznie regulowanego fotela bo to daje możliwość regulacji pochylenia siedziska tu wspomniany Golf ma niesamowita przewagę z racji możliwości dokupienia genialnych foteli Ergo Active za stosunkowo niewielkie "piniondze" natomiast Levorg (zresztą całe Subaru) to skrzynia CVT, którą jak się wydaje całkiem nieźle opanowali a pomimo, ze DSG jest świetne to samo CVT jak wspominałem korci jako interesujące rozwiązanie techniczne do tego do Nowego Sącza z Dębicy prowadzą całkiem fajne boczne drogi to i wypad do serwisu daje dużo przyjemności Zastanawiam się, dlaczego porownujesz auto nisko zawieszone do auta lekko podwyzszonego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Ja osobiście nie narzekałem na fotele w XT pewnie dlatego ze nie zwracam na to uwagi kupując auto które z założenia jest Suvem Uważam ze takie musza być . Tapatalk Edytowane 7 Stycznia 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 gdybym dzisiaj miał podejmować decyzję o nowym aucie to jestem gdzieś pomiędzy Levorgiem 1.6 DIT a Golfem Alltrack 1.8 TSI DSG nie będę ukrywał, że Levorg też korci co by nie powiedzieć do przemieszczania się ma to auto wszystko czego potrzeba nawet z tym "marnym 1.6 DIT" (nie jeździłem ale coś czuje że jest OK) to co by nie było raczej całkiem żwawe autko, którego budowę co nieco znam co jak dla mnie jest plusem, mniej więcej wiem co bym w nim zmienił po swojemu a dzisiaj parę rzeczy zrobiłbym inaczej główne zalety jak dla mnie: - zgrabne kombi czyli najbardziej atrakcyjnie nadwozie zaraz bo hatchbacku - benzynowy doładowany silnik - CVT które od strony technicznej mnie korci - ciekawe światła z asystentem - fajne fotele + podłokietnik z tyłu - miejsce na koło zapasowe w bagażniku (niby już chwilę śmigam bez ale lekki dyskomfort odczuwam) wady (choć może nie tyle wady co "nie zalety") jak dla mnie: - napęd 4x4 oparty o "sprzegiełko" (jednakże w Golfie nie ma nic więcej) - znacząco niższy prześwit i pewnie związany z tym skok zawieszenia w stosunku do obecnego auta (niewielka zmiana przyzwyczajeń pewnie problem w jakimś stopniu rozwiązuje) - elektryczny "ręczny" (z drugiej strony w Golfie tez już jest) - niestety okno dachowe (duże panoramiczne jest "fajnym gadżetem" a to małe niczym nie rekompensuje dziury w dachu) - srebrne lusterka i parę chromów ale to detal wersja GT-S Comfort jak dla mnie jest optymalna, jedyne czego by mi w niej brakowało to elektrycznie regulowanego fotela bo to daje możliwość regulacji pochylenia siedziska tu wspomniany Golf ma niesamowita przewagę z racji możliwości dokupienia genialnych foteli Ergo Active za stosunkowo niewielkie "piniondze" natomiast Levorg (zresztą całe Subaru) to skrzynia CVT, którą jak się wydaje całkiem nieźle opanowali a pomimo, ze DSG jest świetne to samo CVT jak wspominałem korci jako interesujące rozwiązanie techniczne do tego do Nowego Sącza z Dębicy prowadzą całkiem fajne boczne drogi to i wypad do serwisu daje dużo przyjemności Zastanawiam się, dlaczego porownujesz auto nisko zawieszone do auta lekko podwyzszonego Tylko taki Golf ma silnik benzynowy + 4x4 + DSG tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 4 x 4 dołączone , Dsg to nie wyrocznia - niestety awaryjna Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) gdybym dzisiaj miał podejmować decyzję o nowym aucie to jestem gdzieś pomiędzy Levorgiem 1.6 DIT a Golfem Alltrack 1.8 TSI DSG nie będę ukrywał, że Levorg też korci co by nie powiedzieć do przemieszczania się ma to auto wszystko czego potrzeba nawet z tym "marnym 1.6 DIT" (nie jeździłem ale coś czuje że jest OK) to co by nie było raczej całkiem żwawe autko, którego budowę co nieco znam co jak dla mnie jest plusem, mniej więcej wiem co bym w nim zmienił po swojemu a dzisiaj parę rzeczy zrobiłbym inaczej główne zalety jak dla mnie: - zgrabne kombi czyli najbardziej atrakcyjnie nadwozie zaraz bo hatchbacku - benzynowy doładowany silnik - CVT które od strony technicznej mnie korci - ciekawe światła z asystentem - fajne fotele + podłokietnik z tyłu - miejsce na koło zapasowe w bagażniku (niby już chwilę śmigam bez ale lekki dyskomfort odczuwam) wady (choć może nie tyle wady co "nie zalety") jak dla mnie: - napęd 4x4 oparty o "sprzegiełko" (jednakże w Golfie nie ma nic więcej) - znacząco niższy prześwit i pewnie związany z tym skok zawieszenia w stosunku do obecnego auta (niewielka zmiana przyzwyczajeń pewnie problem w jakimś stopniu rozwiązuje) - elektryczny "ręczny" (z drugiej strony w Golfie tez już jest) - niestety okno dachowe (duże panoramiczne jest "fajnym gadżetem" a to małe niczym nie rekompensuje dziury w dachu) - srebrne lusterka i parę chromów ale to detal wersja GT-S Comfort jak dla mnie jest optymalna, jedyne czego by mi w niej brakowało to elektrycznie regulowanego fotela bo to daje możliwość regulacji pochylenia siedziska tu wspomniany Golf ma niesamowita przewagę z racji możliwości dokupienia genialnych foteli Ergo Active za stosunkowo niewielkie "piniondze" natomiast Levorg (zresztą całe Subaru) to skrzynia CVT, którą jak się wydaje całkiem nieźle opanowali a pomimo, ze DSG jest świetne to samo CVT jak wspominałem korci jako interesujące rozwiązanie techniczne do tego do Nowego Sącza z Dębicy prowadzą całkiem fajne boczne drogi to i wypad do serwisu daje dużo przyjemności Zastanawiam się, dlaczego porownujesz auto nisko zawieszone do auta lekko podwyzszonego Tylko taki Golf ma silnik benzynowy + 4x4 + DSG tapatalk Levorg 14 cm a Golf 16 cm. Moim zdaniem różnica pomijalna kiedy mowa o dupowozach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 7 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 4 x 4 dołączone , Dsg to nie wyrocznia - niestety awaryjna Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 gdybym dzisiaj miał podejmować decyzję o nowym aucie to jestem gdzieś pomiędzy Levorgiem 1.6 DIT a Golfem Alltrack 1.8 TSI DSG nie będę ukrywał, że Levorg też korci co by nie powiedzieć do przemieszczania się ma to auto wszystko czego potrzeba nawet z tym "marnym 1.6 DIT" (nie jeździłem ale coś czuje że jest OK) to co by nie było raczej całkiem żwawe autko, którego budowę co nieco znam co jak dla mnie jest plusem, mniej więcej wiem co bym w nim zmienił po swojemu a dzisiaj parę rzeczy zrobiłbym inaczej główne zalety jak dla mnie: - zgrabne kombi czyli najbardziej atrakcyjnie nadwozie zaraz bo hatchbacku - benzynowy doładowany silnik - CVT które od strony technicznej mnie korci - ciekawe światła z asystentem - fajne fotele + podłokietnik z tyłu - miejsce na koło zapasowe w bagażniku (niby już chwilę śmigam bez ale lekki dyskomfort odczuwam) wady (choć może nie tyle wady co "nie zalety") jak dla mnie: - napęd 4x4 oparty o "sprzegiełko" (jednakże w Golfie nie ma nic więcej) - znacząco niższy prześwit i pewnie związany z tym skok zawieszenia w stosunku do obecnego auta (niewielka zmiana przyzwyczajeń pewnie problem w jakimś stopniu rozwiązuje) - elektryczny "ręczny" (z drugiej strony w Golfie tez już jest) - niestety okno dachowe (duże panoramiczne jest "fajnym gadżetem" a to małe niczym nie rekompensuje dziury w dachu) - srebrne lusterka i parę chromów ale to detal wersja GT-S Comfort jak dla mnie jest optymalna, jedyne czego by mi w niej brakowało to elektrycznie regulowanego fotela bo to daje możliwość regulacji pochylenia siedziska tu wspomniany Golf ma niesamowita przewagę z racji możliwości dokupienia genialnych foteli Ergo Active za stosunkowo niewielkie "piniondze" natomiast Levorg (zresztą całe Subaru) to skrzynia CVT, którą jak się wydaje całkiem nieźle opanowali a pomimo, ze DSG jest świetne to samo CVT jak wspominałem korci jako interesujące rozwiązanie techniczne do tego do Nowego Sącza z Dębicy prowadzą całkiem fajne boczne drogi to i wypad do serwisu daje dużo przyjemności Zastanawiam się, dlaczego porownujesz auto nisko zawieszone do auta lekko podwyzszonego Tylko taki Golf ma silnik benzynowy + 4x4 + DSG tapatalk Levorg 14 cm a Golf 16 cm. Moim zdaniem różnica pomijalna kiedy mowa o dupowozach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mówimy o alltracku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Alltrack ma 16 cm prześwitu. Gdzieś tu wkleiłem kopię autoświata z testem i danymi tego Golfa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 4 x 4 dołączone Tapatalk System napędu w Golfie jest podobny do tego w Levorgu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) A cenowo jak to się ma Napęd podobny Tapatalk Edytowane 7 Stycznia 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Tu masz ceny: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Dsg to nie wyrocznia - niestety awaryjna jak bym nie miał z tymi skrzyniami do czynienia to bym w takie bzdury może uwierzył mokre DSG montowane w VW są bardzo wytrzymałe sam miałem, używałem, wcześniej jak ja mieli znajomi dla których moje przebiegi roczne ca. 45 k km to pikuś zrobili po 250-300 k km i sprzedawali auta które pewnie dalej jeździły Ceny są porównywalne ale chyba tańszy biorąc pod uwagę ilość wyposażenia w wersji maks okazałby się Levorg, choć jakościowo to będzie inne wyposażenie. Edytowane 7 Stycznia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ja słyszałem co innego Problemem golfa jest jego nijaki charakter i wygląd i to ze dla mnie ten samochód jest nudny do bólu , ale to dla mnie oczywiście Samochód mnie ma przyciągać do siebie. Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ja słyszałem co innego Problemem golfa jest jego nijaki charakter i wygląd i to ze dla mnie ten samochód jest nudny do bólu , ale to dla mnie oczywiście Samochód mnie ma przyciągać do siebie. Tapatalk Dlatego wolałbym Leona Xpierience...niby to samo, a jednak Seacik zgrabniejszy, inny, ciekawszy i NIE Golf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 To prawda fajne udane auto Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Problemem golfa jest że to nie jest samochód, tylko stan umysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 +1 Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Problemem golfa jest że to nie jest samochód, tylko stan umysłu. tak samo jak VAGo-fobia czy Subaruholizm... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 O Levorgu ( dałem już w innym wątku, lecz sądzę, że dla zainteresowanych tym właśnie modelem jest to też odpowiednie miejsce ) http://pertyn.com/subaru-levorg/ Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 O Levorgu ( dałem już w innym wątku, lecz sądzę, że dla zainteresowanych tym właśnie modelem jest to też odpowiednie miejsce ) http://pertyn.com/subaru-levorg/ Pozdrowienia Nie ma co, autor ma rację. Levorg IMO miażdży wyglądem konkurencję w tym segmencie, reszta też by mi pasowała. Spoko, za 4 lata się uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 O Levorgu ( dałem już w innym wątku, lecz sądzę, że dla zainteresowanych tym właśnie modelem jest to też odpowiednie miejsce ) http://pertyn.com/subaru-levorg/ artykuł fajnie sie czyta,ale szkoda ze autor zanim napisal nie zaglebil sie w budowe jak to okreslil "permanentnego napedu na wszystkie kola" Subaru wyposazonego w skrzynie cvt... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 O Levorgu ( dałem już w innym wątku, lecz sądzę, że dla zainteresowanych tym właśnie modelem jest to też odpowiednie miejsce ) http://pertyn.com/subaru-levorg/ artykuł fajnie sie czyta,ale szkoda ze autor zanim napisal nie zaglebil sie w budowe jak to okreslil "permanentnego napedu na wszystkie kola" Subaru wyposazonego w skrzynie cvt... dokładnie o tym wspomniałem w innym wątku gdzie artykuł jest wspomniany http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/1475-jak-ktoś-o-subaru-pisze-to-my-poczytać-lubimy/?p=2381450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor nieco się myli w dwóch aspektach. Levorg nie jest wyłącznie kombi, bo to po prostu WRX kombi. No i nazwa nie jest nic nieznacząca. To połączenie trzech słów: Legacy (dziedzictwo), Revolution (rewolucja) i Touring (podróżowanie). Ale ogólnie rozpisał się pozytywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor nieco się myli w dwóch aspektach jest tych aspektow troche wiecej niz 2. Troche to nie profesjonalne ze strony dziennikarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 A jaki jest naped w Levorgu jak nie staly...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się