TP_S Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Jakby ktoś miał ochotę poczytać ImageUploadedByTapatalk1452068944.069724.jpg Dwie dziwne rzeczy - piszą, że Levorg konkuruje w klasie średniej z A4, C Klasse czy BMW 3 xdrive. Hmm czy aby na pewno? Druga rzecz - napęd na przód 100% z możliwością rozdziału 50:50? Czyli co, Haldex Panie, Haldex? Po co kupować XT i potem go obniżać? Co do tapicerki to w wątku o Foresterze jeden z forumowiczów (nie pamiętam teraz nicku) przerabiał fotele (zmieniał skórę na alcantarę i to opisywał). Musisz poszukać jakieś dwa lata wstecz. Ja bym deczko FXT obniżył, żeby nie bujało nim jak łajbą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Nie Haldex tylko MPT stosowane w większości automatycznych skrzyń Subaru od ponad 20 lat. Po obniżeniu Forek i tak będzie wysokim autem, ale z małym prześwitem. IMO bez sensu. Z tym bujaniem też bym nie przesadzał. Długo nim jeździłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Druga rzecz - napęd na przód 100% z możliwością rozdziału 50:50? Czyli co, Haldex Panie, Haldex? ogólnie co do zasady oś przednia napędzana permanentnie tył dopędzany sterowanym sprzęgłem międzyosiowym teoretyczne 50:50 to pewnie wtedy gdy sprzęgło jest spięte na sztywno Właśnie nie jest tak sztywne jak XT. pewnie FXT ma mocniejsze stabilizatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Nie Haldex tylko MPT stosowane w większości automatycznych skrzyń Subaru od ponad 20 lat. Po obniżeniu Forek i tak będzie wysokim autem, ale z małym prześwitem. IMO bez sensu. Z tym bujaniem też bym nie przesadzał. Długo nim jeździłeś? Krótko - tak z 10km. Ale w zakręty wchodziłem ostrzej, ponieważ naczytałem się przed TD, że słabo trzymają i że FXT się buja. Potwierdzam. Nie miałem okazji sprawdzić czy jets głośno przy ponad 120 km, bo warunki nie pozwalały. Dziwna ta polityka Subaru. Levorg ze słabym silnikiem jest stylizowany na STI, a FXT z mocnym silnikiem ma fotele do traktora. Kto to wymyśla? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) @ketivv, raczej jest to kwestia tłumienia amortyzatorów. Edytowane 6 Stycznia 2016 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Dziwna ta polityka Subaru. Levorg ze słabym silnikiem jest stylizowany na STI, a FXT z mocnym silnikiem ma fotele do traktora. Kto to wymyśla? problemem nie są fotele w FXT a brak 2.0 DIT w Levorgu bo aż się o to prosi nie wiem nie jeździłem ale wierze, że 1.6 DIT jest całkiem dobry jak i wystarczający do sprawnego poruszania się tylko ten mały niedosyt, że tak niewiele brakuje żeby Levorg był niemalże doskonały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Polityka jest taka FXT nie jest do ścigania Levorg do spokojnej jazdy Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 @TP_S zauważ jak wysoko siedzi się w Foresterze. To bujanie jest w głównej mierze subiektywnym odczuciem. Zresztą Dyrekcja była na Subariadzie XT-kiem podniesionym o 2,5 cm i nie narzekał na bujanie. Co więcej podczas ulewy w okolicach Stambułu mieliśmy problem, żeby dotrzymać mu kroku podczas długiego i krętego zjazdu na autostradzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Nie ma na to co liczyć Może jednak jest szansa, niewielka ale jednak: Hirakawa said STI is currently investigating the possibility of a Liberty STI and Levorg STI, with each believed to be highly likely. "We are now studying … [it is a] possibility," he told Drive in Japan. Such a car would not only have appeal in Australia, Europe and Japan, but also, crucially, America, which can bring the volume required to justify such a project. Read more: http://www.drive.com.au/motor-news/new-subaru-levorg-sti-on-the-cards-20151027-gkjv2m.html#ixzz3wUoSq34C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Aha, jechaliśmy na AT-kach. To auto ma naprawdę dobrą trakcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Polityka jest taka FXT nie jest do ścigania Levorg do spokojnej jazdy Tapatalk Forek nie do ścigania jest w wersjach bez turbo. Outback oferowany z SBD albo 2.5 to też wozidło BRZ też dupy nie rwie. Dwa litry bez turbo. Muszę się przejechać Levorgiem, zdanie sobie wyrobię. Tak, czy siak, chyba Subaru swoim agresywnym marketingiem z lat 90tych mózg mi wyprało. A taki JEEP SRT, 4.2 do 100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 FXT nie jest do ścigania dlatego jest jednym z najmocniejszych sprzedawanych w EU Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 A do ścigania jest w ofercie .... STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 @TP_S zauważ jak wysoko siedzi się w Foresterze. To bujanie jest w głównej mierze subiektywnym odczuciem. Zresztą Dyrekcja była na Subariadzie XT-kiem podniesionym o 2,5 cm i nie narzekał na bujanie. Co więcej podczas ulewy w okolicach Stambułu mieliśmy problem, żeby dotrzymać mu kroku podczas długiego i krętego zjazdu na autostradzie. Być może to subiektywne odczucie - faktem jest, że w mieście bardzo fajnie się nim jeździło. Ech, żebym mógł załatwić Forka XT na dwa dni, jak w trasę jadę - to by ułatwiło podjęcie decyzji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 @ketivv, raczej jest to kwestia tłumienia amortyzatorów. możliwe, za długo nić nie zmieniałem przy swoim aucie więc jest możliwość, że niedługo się podszkolę w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Jakiś tuning XV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Jakiś tuning XV? coś z tym "gratem" trzeba zrobić Levorg ma całkiem fajne fotele zresztą tak samo jak STI kierownica też jakaś bardziej "mięsista" owalna (tu małe nawiązanie do Levorga bo ta o której myślę jest także do Levorga dedykowana) i pewnie ciut mniejsza by się przydała plus cała reszta drobnostek: hamulce, zawieszeni, silnik, skrzynia itp.* gdyby tak jakimś cudem trafił na Levorga 2.0 albo STI po dachowaniu to hm... hybrydy podobno teraz w modzie *opcja zależna od realnej ceny sprzedaży XV (biorąc pod uwagę kwoty jakie usłyszałem jakieś dwa miesiące temu, lepiej go modzić bo co by nie mówić to "zdrowy kadłubek") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 No baza jest. Reszta to tylko kwestia wyobraźni i ... funduszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 No i Levorg STI jest [yt] [/yt] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Już dawno o nim było a szanse na niego w EU są takie jak na s207 czyli żadne https://youtu.be/U8bbynoTVrc ten musi fajnie jeździć Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) gdybym dzisiaj miał podejmować decyzję o nowym aucie to jestem gdzieś pomiędzy Levorgiem 1.6 DIT a Golfem Alltrack 1.8 TSI DSG nie będę ukrywał, że Levorg też korci co by nie powiedzieć do przemieszczania się ma to auto wszystko czego potrzeba nawet z tym "marnym 1.6 DIT" (nie jeździłem ale coś czuje że jest OK) to co by nie było raczej całkiem żwawe autko, którego budowę co nieco znam co jak dla mnie jest plusem, mniej więcej wiem co bym w nim zmienił po swojemu a dzisiaj parę rzeczy zrobiłbym inaczej główne zalety jak dla mnie: - zgrabne kombi czyli najbardziej atrakcyjnie nadwozie zaraz bo hatchbacku - benzynowy doładowany silnik - CVT które od strony technicznej mnie korci - ciekawe światła z asystentem - fajne fotele + podłokietnik z tyłu - miejsce na koło zapasowe w bagażniku (niby już chwilę śmigam bez ale lekki dyskomfort odczuwam) wady (choć może nie tyle wady co "nie zalety") jak dla mnie: - napęd 4x4 oparty o "sprzegiełko" (jednakże w Golfie nie ma nic więcej) - znacząco niższy prześwit i pewnie związany z tym skok zawieszenia w stosunku do obecnego auta (niewielka zmiana przyzwyczajeń pewnie problem w jakimś stopniu rozwiązuje) - elektryczny "ręczny" (z drugiej strony w Golfie tez już jest) - niestety okno dachowe (duże panoramiczne jest "fajnym gadżetem" a to małe niczym nie rekompensuje dziury w dachu) - srebrne lusterka i parę chromów ale to detal wersja GT-S Comfort jak dla mnie jest optymalna, jedyne czego by mi w niej brakowało to elektrycznie regulowanego fotela bo to daje możliwość regulacji pochylenia siedziska tu wspomniany Golf ma niesamowita przewagę z racji możliwości dokupienia genialnych foteli Ergo Active za stosunkowo niewielkie "piniondze" natomiast Levorg (zresztą całe Subaru) to skrzynia CVT, którą jak się wydaje całkiem nieźle opanowali a pomimo, ze DSG jest świetne to samo CVT jak wspominałem korci jako interesujące rozwiązanie techniczne do tego do Nowego Sącza z Dębicy prowadzą całkiem fajne boczne drogi to i wypad do serwisu daje dużo przyjemności Edytowane 6 Stycznia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Nowozelandczycy podają parametry 2.0 Model Subaru Levorg Price TBA Engine 1998cc, flat-4/DI/T, 221kW@5600rpm, 400Nm@2000-4800rpm Transmission CVT, all-wheel drive Vitals 0-100km/h 6.2sec, 7.6L/100km, 1594kg For more motoring content like this, subscribe to NZ Autocar magazine here - NZ Autocar A tutaj kilka danych papierowych o 1.6. Wygląda to obiecująco - 80-120 w 5,7 sekundy? Edytowane 6 Stycznia 2016 przez TP_S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Chciałbym zauważyć, że piszą o silniku o mocy 221 kW czyli około 300 KM i 400 Nm. Nie sądzę, patrząc na FXT i STI aby Leveorg 2.0 DIT pojawił się w Europie z taką mocą. Może bardziej realne będzie zwiększenie mocy silnika 1.6 DIT do około 200 KM i 300 Nm, zamiast montaż wykastrowanego 2.0 DIT do 240 KM i 350 Nm w Levorgu? Mi osobiście bardzo podoba się silnik 1.6. Wg mnie za bardzo jest ścięta tzw. góra charakterystyki tego silnika/napędu. Ale do 140 km/h robi fajną robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autocentrum ma podobne wyniki w kwestii elastyczności. 80-120 w 6 sekund nie jest źle. Da się tym wyprzedzić kilka tirów na jakiejś DK. [yt] [/yt] Muszę się przejechać tym autem. Jedyne co mnie zastanawia to jak ono radzić sobie będzie w ZIMIE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Nie sądzę, patrząc na FXT i STI aby Leveorg 2.0 DIT pojawił się w Europie z taką mocą. Też uważam, że finalnie pojawi się silniejszy napęd i w Levorgu i w OBK. Oby wcześniej niż później. Edytowane 7 Stycznia 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się