Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj wieczorem wracalem z delegacji i tam gdzie mozna bylo troche szybciej pojechalem. levorg jedzie zdecydowanie lepiej od 2 D bo do tego mam porownanie. Do 200 idzie nie brutalnie ale bardzo zwawo. Spalanie w drodze powrotnej 11,2 L/100km czyli nie jest tak zle. Poprawke na diesla +3 l/100km musimy jednak przyjac. To nie jest auto do szybkiego mykania po Autobahnach (czeste tankowanie). Jadac do 150 lichnikowo zmiescimy sie w sredniej 10 l/100 ale powyzej spalanie rosnie podobne  spalanie mialem w kazdej benzynie jaka jechalem nawet w 1,2 TSI :) . Jedynie Spec B palil mi kolo 18 l/100km.

Co do outbacka 3,6 to mam porownanie bo jechalem kiedys za  Szwajcarem na niemieckiej Autobanie i na prostej jakos dawalem rade (to znaczy odchodzil) ale zaczela sie mala gorka i zniknak kompletnie :)

Swoja droga to ciekawe jakia Levorg ma elastycznosc. Na 100 % przspiesza do 180 km/h lepiej od SBD MT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf Variant R kosztuje w D w okolicach 50 t€ i kompletnie nie widac takich aut. Widac starsze modele HB Golfa R ale za taka cene nikt nie kupi (nawet w niemczech) Golfa jak sie ma 50 t€ to dolozymy 10 i mamy fajne BMW. Golf kojarzy sie z niewyzytym malolatem z czapeczka bejsbolowa.

Zreszta takie napalanie sie 0-200 jest smieszne. Nalwazniejsze jest jak auto jezdzi na codzien i tu CVT jest idealna.

Taki 2 DIT to byloby cos tylko podejrzewam ze cenowo zblizyliby sie do granicy 45-50 tys i sprzetaz bylaby 5 sztuk na D   3 na PL :)

Jak kupowalem Levorga to sprzedawca mowil ze byly plany 40 Levorgow 2 DIT ale cena homogolacji byla tak wysoka ze zrezygnowano.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena R jest wyższa nie ma co dyskutować

Od 164 tys

Levorg 1.6! kończy się na 136 chyba

 

 

Tapatalk

Bez wątpienia Golf R a Levorg 1.6 muszą się rożbic cenowo

 

Podobnie jak różni się Golf R od Golfa 1.8 TSI 4x4

Tak samo odpowiedbia różnica dzielilaby Levorg-a 1.6 od 2.0

 

Jednakże każde z tych aut jest "autem rodzinnym" spełniając te same funkcje praktyczne

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf Variant R kosztuje w D w okolicach 50 t€ i kompletnie nie widac takich aut. Widac starsze modele HB Golfa R ale za taka cene nikt nie kupi (nawet w niemczech) Golfa jak sie ma 50 t€ to dolozymy 10 i mamy fajne BMW. Golf kojarzy sie z niewyzytym malolatem z czapeczka bejsbolowa.

+ 1

Nigdy w życiu za cenę powyżej 164 tys nie kopie Golfa ( nie mam nic do marki)

 

A subaru wypuszczając Levorga pokazuje ze nie tylko sport dla subaru się liczy , jak dla mnie jest to świetne auto

Spalanie jest na akceptowalnym poziomie dla osób które nie jeżdżą pod 200 km/h

To Subaru miało być usportowione a nie sportowe i mnie to akurat pasuje

 

 

 

 

Tapatalk

Edytowane przez polak900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf Variant R kosztuje w D w okolicach 50 t€ i kompletnie nie widac takich aut. Widac starsze modele HB Golfa R ale za taka cene nikt nie kupi (nawet w niemczech) Golfa jak sie ma 50 t€ to dolozymy 10 i mamy fajne BMW. Golf kojarzy sie z niewyzytym malolatem z czapeczka bejsbolowa.

Zreszta takie napalanie sie 0-200 jest smieszne. Nalwazniejsze jest jak auto jezdzi na codzien i tu CVT jest idealna.

Taki 2 DIT to byloby cos tylko podejrzewam ze cenowo zblizyliby sie do granicy 45-50 tys i sprzetaz bylaby 5 sztuk na D 3 na PL :)

Jak kupowalem Levorga to sprzedawca mowil ze byly plany 40 Levorgow 2 DIT ale cena homogolacji byla tak wysoka ze zrezygnowano.

Wiadomo nie sprzedają się tak często jak Golfy 1.4 TSI ale jednak się sprzedają

 

Czy cena jest wysoka, to już jest względne osobiście BMW bym nie kupił i jakby problemem nie jest cena a Golfa i owszem, takie wykonanie musi kosztować i patrząc na cenę Golfa także tego z literka R w nazwie ceny są akceptowalne

 

Do tego Golfa mogę niejako uszyc pod siebie rezygnując z rzeczy dla mnie zbędnych, ostateczne ceny w PL nie przerazaja.

 

 

 

 

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzebaby bylo sie ustawic i sprobowac tak do 0-200 km/h. Obawiam sie miazdzacej roznicy nie bedzie.

Zreszta takie napalanie sie 0-200 jest smieszne.

Zdecydowanie masz rację, w tym ostatnim ;)

 

Nalwazniejsze jest jak auto jezdzi na codzien i tu CVT jest idealna.

Też uważam, że Levorg w swojej kategorii to świetne auto do codziennej jazdy. Ale chyba każdy z nas jest mniej już bardziej próżny i chciałby mieć choćby krótkie chwile radości za kółkiem (gdy droga i warunki na to pozwalają) a o to łatwiej z mocniejszym silnikiem.

 

Tak czy siak, dyskusja i porównywanie po próżnicy gdyż jest to co jest i więcej nie będzie. Komu pasuje brać, komu nie pasuje pozostaje iść do konkurencji.

 

Golf Variant jest tak brzydki, że przykro patrzeć, Levorg przy nim to projektowy (designerski) majstersztyk.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf jest projektowany dla nudnych Michaelow (tak jest nazywany typowy Niemiec) czytalem  wypowiedzi Niemcow na forach  , ze Levorg jest brzydki ;)

 

Subleo

Dla tej chwili proznosci ciezko byloby mi placic ubezpieczenie o 2 do 3 raza drozsze :)

Edytowane przez haubi65
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem Levorga nie jest to że jest złym samochodem. Problem jest to że nie ma żadnego wyboru. Że uszczęśliwia się nas na siłę jednym silnikiem, skrzynią czy wybranym wyposażeniem.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 164 tys przypominam .

 

 

Tapatalk

Ale, jaki inny znasz samochód kombi z silnikiem 300 KM i napędem na 4 koła?

 

Wg mnie, porównanie zdecydowanie nie trafione. Zdecydowanie ciekawsze wydaje mi się zestawienie z Seatem Leon Xperience. Napęd na 4 koła, 180 KM, kombi, większy prześwit od Levorga, podobna waga i gabaryty. No i choć zdecydowanie wolałbym Levorga, to jednak brakowało by mi zdecydowanie lepszego przyspieszenia i tego "w sam raz na polskie krawężniki" (18 cm) prześwitu Xperience

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem Levorga nie jest to że jest złym samochodem. Problem jest to że nie ma żadnego wyboru. Że uszczęśliwia się nas na siłę jednym silnikiem, skrzynią czy wybranym wyposażeniem.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

ostatnio czytalem taki test Levorga (na litewskim portalu), gdzie przeprowadzono analogie wobec restaraucji - wniosek byl taki, ze menu silnikowo-skrzyniowe jest dobrane na tyle starannie iz nie potrzeba innych opcji do wyboru (czy jakos tak ;):biglol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O gustach się nie dyskutuje ;)

 

Pewnie jestem w mniejszości ale dla mnie Golf Variant i Levorg są równie ładne (może piękne ale takie określenie chyba byłoby na wyrost)

 

Osobiście znana nam ofertę Levorg-a mogę bez problemów porównywać do VW Golfa Alltrack 1.8 TSI DSG 4x4 czy Octavii kombi z takim samym napędem jak Golf

 

Powoli jednak dochodzenie do smutnego wniosku po co mi nowe auto ? ;)

 

Dobra "stara używka" da pewnie o wiele więcej radości jak większość nowych aut .

 

 

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli jednak dochodzenie do smutnego wniosku po co mi nowe auto ? ;)

 

Dobra "stara używka" da pewnie o wiele więcej radości jak większość nowych aut .

 

 

 

tapatalk

+ 1 pełna zgoda

 

 

Tapatalk

Czyli taka restauracja co serwuje tylko jedno danie. Możesz co najwyżej wybrać sobie czy chcesz je mieć z surówką czy bez. Ciekawy pomysł na biznes ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

.

 

Widocznie Subaru chce nadal być niszowa marka ich sprawa

 

 

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O gustach się nie dyskutuje ;)

 

Pewnie jestem w mniejszości ale dla mnie Golf Variant i Levorg są równie ładne (może piękne ale takie określenie chyba byłoby na wyrost)

 

 

wszyscy sie slinia nad Levorgiem, ale jakby sie lepiej przyjrzec to jest co najmniej kilka dziwnych elementow... o braku blyszczacej listwy juz pisano, wiec nie bede sie powtarzal ;)

mnie np. strasznie wkurzaja te dodatkowe furtki w szybach (szczegolnie w przednich), do poszczegolnych proporcji tez mozna sie przyczepic... ale ok, od przodu wyglada bardzo fajnie i agresywnie (jak auto 300-konne min. :D )

 

w obecnej chwili chyba najpiekniejszym kombiakiem klasy sredniej dla mnie jest Seat Leon - zgrabny i wyrozniajacy sie, no i bez tych durnych furtek w bocznych szybach (da sie? da sie! B) )

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie tych błyszczących elementów mogłoby wigilie nie być

 

 

Tapatalk

 

zdecydowanie pierwsza rzecz do "ofolowania" w tym aucie! (do spolki z tylna festyniarska listwa :facepalm::toobad: )

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name="polak900" post="2377345" timestamp="1452077569

 

Widocznie Subaru chce nadal być niszowa marka ich sprawa

 

 

Tapatalk

 

Generalnie dziwną mają politykę. Ale tak jak mówisz ich sprawa.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

aki 2 DIT to byloby cos tylko podejrzewam ze cenowo zblizyliby sie do granicy 45-50 tys i sprzetaz bylaby 5 sztuk na D 3 na PL :)

 

jakoś F XT udoło się odpowiednio wycenić. Nie sądzę, żeby Levorg 2.0DIT był droższy w produkcji. Niecałe 50k euro kosztowało Legacy GT a to półka wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Dyrekcji - ile Levorgow 2.0 musi SIP w Polsce sprzedać, by warto było homologować w UE? Lub, jeśli nasz rynek to za mała skala (a pewnie tak jest) - ile Levorow 2.0 musi się sprzedać w EU, by FHI rozwazylo europejską homologację?

 

Wysłane z mojego SGP521 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chyba nie tyle o homologację chodzi co o emisję flotowa która to Levorg 2.0 znacząco podbije

 

Nie wiem jak to jest z homologocjami ale czy w ramach jednego modelu każda wersja silnikowa w połączeniu że skrzynią musi przechodzić całość homologacji od początku ?

 

Być może homologację się jakby jeden bazowy model a reszta tylko jest do tej homologacji dopisywania w ramach rozszerzenia itp.

 

 

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...