polak900 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Z silnikiem 1.6 nie jest to ten sam samochód Nie było takiego założenia nawet cena odbiega Tapatalk Edytowane 6 Stycznia 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 wczoraj wieczorem wracalem z delegacji i tam gdzie mozna bylo troche szybciej pojechalem. levorg jedzie zdecydowanie lepiej od 2 D bo do tego mam porownanie. Do 200 idzie nie brutalnie ale bardzo zwawo. Spalanie w drodze powrotnej 11,2 L/100km czyli nie jest tak zle. Poprawke na diesla +3 l/100km musimy jednak przyjac. To nie jest auto do szybkiego mykania po Autobahnach (czeste tankowanie). Jadac do 150 lichnikowo zmiescimy sie w sredniej 10 l/100 ale powyzej spalanie rosnie podobne spalanie mialem w kazdej benzynie jaka jechalem nawet w 1,2 TSI . Jedynie Spec B palil mi kolo 18 l/100km. Co do outbacka 3,6 to mam porownanie bo jechalem kiedys za Szwajcarem na niemieckiej Autobanie i na prostej jakos dawalem rade (to znaczy odchodzil) ale zaczela sie mala gorka i zniknak kompletnie Swoja droga to ciekawe jakia Levorg ma elastycznosc. Na 100 % przspiesza do 180 km/h lepiej od SBD MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Z silnikiem 1.6 nie jest to ten sam samochód Nie było takie założenia nawet cena odbiega Tapatalk mógłby wyjaśnić ? Wysłane z mojego SGP311 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Cena R jest wyższa nie ma co dyskutować Od 164 tys Levorg 1.6! kończy się na 136 chyba Tapatalk Edytowane 6 Stycznia 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Golf Variant R kosztuje w D w okolicach 50 t€ i kompletnie nie widac takich aut. Widac starsze modele HB Golfa R ale za taka cene nikt nie kupi (nawet w niemczech) Golfa jak sie ma 50 t€ to dolozymy 10 i mamy fajne BMW. Golf kojarzy sie z niewyzytym malolatem z czapeczka bejsbolowa. Zreszta takie napalanie sie 0-200 jest smieszne. Nalwazniejsze jest jak auto jezdzi na codzien i tu CVT jest idealna. Taki 2 DIT to byloby cos tylko podejrzewam ze cenowo zblizyliby sie do granicy 45-50 tys i sprzetaz bylaby 5 sztuk na D 3 na PL Jak kupowalem Levorga to sprzedawca mowil ze byly plany 40 Levorgow 2 DIT ale cena homogolacji byla tak wysoka ze zrezygnowano. Edytowane 6 Stycznia 2016 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Cena R jest wyższa nie ma co dyskutować Od 164 tys Levorg 1.6! kończy się na 136 chyba Tapatalk Bez wątpienia Golf R a Levorg 1.6 muszą się rożbic cenowo Podobnie jak różni się Golf R od Golfa 1.8 TSI 4x4 Tak samo odpowiedbia różnica dzielilaby Levorg-a 1.6 od 2.0 Jednakże każde z tych aut jest "autem rodzinnym" spełniając te same funkcje praktyczne tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Golf Variant R kosztuje w D w okolicach 50 t€ i kompletnie nie widac takich aut. Widac starsze modele HB Golfa R ale za taka cene nikt nie kupi (nawet w niemczech) Golfa jak sie ma 50 t€ to dolozymy 10 i mamy fajne BMW. Golf kojarzy sie z niewyzytym malolatem z czapeczka bejsbolowa.+ 1Nigdy w życiu za cenę powyżej 164 tys nie kopie Golfa ( nie mam nic do marki) A subaru wypuszczając Levorga pokazuje ze nie tylko sport dla subaru się liczy , jak dla mnie jest to świetne auto Spalanie jest na akceptowalnym poziomie dla osób które nie jeżdżą pod 200 km/h To Subaru miało być usportowione a nie sportowe i mnie to akurat pasuje Tapatalk Edytowane 6 Stycznia 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Golf Variant R kosztuje w D w okolicach 50 t€ i kompletnie nie widac takich aut. Widac starsze modele HB Golfa R ale za taka cene nikt nie kupi (nawet w niemczech) Golfa jak sie ma 50 t€ to dolozymy 10 i mamy fajne BMW. Golf kojarzy sie z niewyzytym malolatem z czapeczka bejsbolowa. Zreszta takie napalanie sie 0-200 jest smieszne. Nalwazniejsze jest jak auto jezdzi na codzien i tu CVT jest idealna. Taki 2 DIT to byloby cos tylko podejrzewam ze cenowo zblizyliby sie do granicy 45-50 tys i sprzetaz bylaby 5 sztuk na D 3 na PL Jak kupowalem Levorga to sprzedawca mowil ze byly plany 40 Levorgow 2 DIT ale cena homogolacji byla tak wysoka ze zrezygnowano. Wiadomo nie sprzedają się tak często jak Golfy 1.4 TSI ale jednak się sprzedają Czy cena jest wysoka, to już jest względne osobiście BMW bym nie kupił i jakby problemem nie jest cena a Golfa i owszem, takie wykonanie musi kosztować i patrząc na cenę Golfa także tego z literka R w nazwie ceny są akceptowalne Do tego Golfa mogę niejako uszyc pod siebie rezygnując z rzeczy dla mnie zbędnych, ostateczne ceny w PL nie przerazaja. tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Od 164 tys przypominam . Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 trzebaby bylo sie ustawic i sprobowac tak do 0-200 km/h. Obawiam sie miazdzacej roznicy nie bedzie. Zreszta takie napalanie sie 0-200 jest smieszne. Zdecydowanie masz rację, w tym ostatnim Nalwazniejsze jest jak auto jezdzi na codzien i tu CVT jest idealna. Też uważam, że Levorg w swojej kategorii to świetne auto do codziennej jazdy. Ale chyba każdy z nas jest mniej już bardziej próżny i chciałby mieć choćby krótkie chwile radości za kółkiem (gdy droga i warunki na to pozwalają) a o to łatwiej z mocniejszym silnikiem. Tak czy siak, dyskusja i porównywanie po próżnicy gdyż jest to co jest i więcej nie będzie. Komu pasuje brać, komu nie pasuje pozostaje iść do konkurencji. Golf Variant jest tak brzydki, że przykro patrzeć, Levorg przy nim to projektowy (designerski) majstersztyk. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Golf jest projektowany dla nudnych Michaelow (tak jest nazywany typowy Niemiec) czytalem wypowiedzi Niemcow na forach , ze Levorg jest brzydki Subleo Dla tej chwili proznosci ciezko byloby mi placic ubezpieczenie o 2 do 3 raza drozsze Edytowane 6 Stycznia 2016 przez haubi65 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Problemem Levorga nie jest to że jest złym samochodem. Problem jest to że nie ma żadnego wyboru. Że uszczęśliwia się nas na siłę jednym silnikiem, skrzynią czy wybranym wyposażeniem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 6 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Od 164 tys przypominam . Tapatalk Ale, jaki inny znasz samochód kombi z silnikiem 300 KM i napędem na 4 koła? Wg mnie, porównanie zdecydowanie nie trafione. Zdecydowanie ciekawsze wydaje mi się zestawienie z Seatem Leon Xperience. Napęd na 4 koła, 180 KM, kombi, większy prześwit od Levorga, podobna waga i gabaryty. No i choć zdecydowanie wolałbym Levorga, to jednak brakowało by mi zdecydowanie lepszego przyspieszenia i tego "w sam raz na polskie krawężniki" (18 cm) prześwitu Xperience Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Insignia OPC, Mercedes CLA Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 6 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Problemem Levorga nie jest to że jest złym samochodem. Problem jest to że nie ma żadnego wyboru. Że uszczęśliwia się nas na siłę jednym silnikiem, skrzynią czy wybranym wyposażeniem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ostatnio czytalem taki test Levorga (na litewskim portalu), gdzie przeprowadzono analogie wobec restaraucji - wniosek byl taki, ze menu silnikowo-skrzyniowe jest dobrane na tyle starannie iz nie potrzeba innych opcji do wyboru (czy jakos tak ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Czyli taka restauracja co serwuje tylko jedno danie. Możesz co najwyżej wybrać sobie czy chcesz je mieć z surówką czy bez. Ciekawy pomysł na biznes Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 O gustach się nie dyskutuje Pewnie jestem w mniejszości ale dla mnie Golf Variant i Levorg są równie ładne (może piękne ale takie określenie chyba byłoby na wyrost) Osobiście znana nam ofertę Levorg-a mogę bez problemów porównywać do VW Golfa Alltrack 1.8 TSI DSG 4x4 czy Octavii kombi z takim samym napędem jak Golf Powoli jednak dochodzenie do smutnego wniosku po co mi nowe auto ? Dobra "stara używka" da pewnie o wiele więcej radości jak większość nowych aut . tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Powoli jednak dochodzenie do smutnego wniosku po co mi nowe auto ? Dobra "stara używka" da pewnie o wiele więcej radości jak większość nowych aut . tapatalk + 1 pełna zgoda Tapatalk Czyli taka restauracja co serwuje tylko jedno danie. Możesz co najwyżej wybrać sobie czy chcesz je mieć z surówką czy bez. Ciekawy pomysł na biznes Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk . Widocznie Subaru chce nadal być niszowa marka ich sprawa Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) O gustach się nie dyskutuje Pewnie jestem w mniejszości ale dla mnie Golf Variant i Levorg są równie ładne (może piękne ale takie określenie chyba byłoby na wyrost) wszyscy sie slinia nad Levorgiem, ale jakby sie lepiej przyjrzec to jest co najmniej kilka dziwnych elementow... o braku blyszczacej listwy juz pisano, wiec nie bede sie powtarzal mnie np. strasznie wkurzaja te dodatkowe furtki w szybach (szczegolnie w przednich), do poszczegolnych proporcji tez mozna sie przyczepic... ale ok, od przodu wyglada bardzo fajnie i agresywnie (jak auto 300-konne min. ) w obecnej chwili chyba najpiekniejszym kombiakiem klasy sredniej dla mnie jest Seat Leon - zgrabny i wyrozniajacy sie, no i bez tych durnych furtek w bocznych szybach (da sie? da sie! ) Edytowane 6 Stycznia 2016 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Generalnie tych błyszczących elementów mogłoby w ogóle nie być Tapatalk Edytowane 6 Stycznia 2016 przez polak900 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Generalnie tych błyszczących elementów mogłoby wigilie nie być Tapatalk zdecydowanie pierwsza rzecz do "ofolowania" w tym aucie! (do spolki z tylna festyniarska listwa ) Edytowane 6 Stycznia 2016 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 [quote name="polak900" post="2377345" timestamp="1452077569 Widocznie Subaru chce nadal być niszowa marka ich sprawa Tapatalk Generalnie dziwną mają politykę. Ale tak jak mówisz ich sprawa. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 aki 2 DIT to byloby cos tylko podejrzewam ze cenowo zblizyliby sie do granicy 45-50 tys i sprzetaz bylaby 5 sztuk na D 3 na PL jakoś F XT udoło się odpowiednio wycenić. Nie sądzę, żeby Levorg 2.0DIT był droższy w produkcji. Niecałe 50k euro kosztowało Legacy GT a to półka wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Pytanie do Dyrekcji - ile Levorgow 2.0 musi SIP w Polsce sprzedać, by warto było homologować w UE? Lub, jeśli nasz rynek to za mała skala (a pewnie tak jest) - ile Levorow 2.0 musi się sprzedać w EU, by FHI rozwazylo europejską homologację? Wysłane z mojego SGP521 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Tu chyba nie tyle o homologację chodzi co o emisję flotowa która to Levorg 2.0 znacząco podbije Nie wiem jak to jest z homologocjami ale czy w ramach jednego modelu każda wersja silnikowa w połączeniu że skrzynią musi przechodzić całość homologacji od początku ? Być może homologację się jakby jeden bazowy model a reszta tylko jest do tej homologacji dopisywania w ramach rozszerzenia itp. tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się