Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

to jest właśnie to , a jak z serwisem też kiepski.
 

 

nie napisałem, że auto jest kiepskie więc nie wiem czemu serwis miałby być "też kiepski"

 

z dwóch z którymi miałem styczność jeden był wręcz wzorowy natomiast samo wsparcie gwarancyjne średnie ale to nie wina samego serwisu

niestety nie znam serwisu w BMW trudno mi więc jakkolwiek się odnieść do ewentualnych różnic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW to inna klasa auta jeśli chodzi wykonanie np. wnętrza - od blachy do tego co widać "na zewnątrz" - inny świat 

 

czy warto to zależy kto co lubi, osobiście gdybym stanął przed wyborem tylko tych dwóch aut

Subaru Levorg a BMW 3 wybrałbym Levorga (oczywiście mowa o autach ze zbliżonymi silnikami)

 

znacząco tańszy a wystarczający

Hmm, ja właśnie jestem bliski decyzji w przeciwnym kierunku.

 

Powód prosty: patrząc z perspektywy moich potrzeb, nastąpiła chwilowa 'luka' w ofercie subaru (jestem pewien, że w ciągu 2-3 lat to się zmieni).

 

Przesiadam się, ze świadomością, że idę na gorsze (a przynajmniej mniej ciekawe ;)). Ale zamierzam spróbować jak jeździ się RWD... przez najbliższe trzy lata ;)

Edytowane przez Knurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda bo oprocz sniegu to same zalety. AWD jakkby nie patrzec spalanie +1-2 l/100 km. Jezdzilem 3 Touring 318 d i owszem bylo to auto dobrze wykonczone osiagi przyzwoite ale zebym musial to zaraz miec. Nie mialem uczucia must have. Musialbym wziasc 335 lub 328 ale to mi za duzo kasy. Skoda,Leony i inne VW nie wchodza w rachube. No i bedzie Levorg odbieram w srode :)

Edytowane przez haubi65
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

BMW to inna klasa auta jeśli chodzi wykonanie np. wnętrza - od blachy do tego co widać "na zewnątrz" - inny świat

 

czy warto to zależy kto co lubi, osobiście gdybym stanął przed wyborem tylko tych dwóch aut

Subaru Levorg a BMW 3 wybrałbym Levorga (oczywiście mowa o autach ze zbliżonymi silnikami)

 

znacząco tańszy a wystarczający

Hmm, ja właśnie jestem bliski decyzji w przeciwnym kierunku.

 

Powód prosty: patrząc z perspektywy moich potrzeb, nastąpiła chwilowa 'luka' w ofercie subaru (jestem pewien, że w ciągu 2-3 lat to się zmieni).

 

Przesiadam się, ze świadomością, że idę na gorsze (a przynajmniej mniej ciekawe ;)). Ale zamierzam spróbować jak jeździ się RWD... przez najbliższe trzy lata ;)

Chodzi o brak diesla w ofercie ?

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dluzsze, szybkie trasy najlepszy jest samolot plus cos ciekawego na miejscu.

Nie da się samolotem, jeśli chce się po drodze coś odwiedzić, zobaczyć. Wtedy ewentualnie kilka samolotów, ale to nie zawsze możliwe, dodatkowo czasowo i ekonomicznie traci sens.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się. Wystarczy zrobić licencję pilota, kupić ultra-lighta (koszt porównywalny z Levorgiem) i można latać. ;)

Prędkość przelotowa 200km/h spalanie ok. 8-10l/godzinę lotu.

Do samolotu wchodzą 2 osoby i bagaż.

 

W razie czego samolot ma własny spadochron. :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Teraz nowa trójka . Cena 140 tys , automat 10 tys, napęd na 4 koła 10 tys, i mógłbym tak dalej ale po co.  I zasadnicze pytanie czy za 200 tys za bmw 3 przewyższa  ceną levorga za to samo za  30 tys euro. I to jest moje podstawowe pytanie.
 

 

BMW to inna klasa auta jeśli chodzi wykonanie np. wnętrza - od blachy do tego co widać "na zewnątrz" - inny świat 

 

czy warto to zależy kto co lubi, osobiście gdybym stanął przed wyborem tylko tych dwóch aut

Subaru Levorg a BMW 3 wybrałbym Levorga (oczywiście mowa o autach ze zbliżonymi silnikami)

 

znacząco tańszy a wystarczający

 

Po ochłonięciu stwierdzam że levorg to auto które można brać pod uwagę . Mam na uwadze cenę w stosunku do wyposażenia. Przyglądam się swojemu bmw w środku (2009 r) i po doposażeniu  swojego  wnętrza  levorg się broni. Dodam tylko że w 2009 r wersja podstawowa cennikowa silnik 2,0 i stała na kołach stalowych. Jedyną za darmo dodatkiem był i  jest brak oznaczenia modelu i silnika na bagażniku  z tyłu.

Edytowane przez jorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Teraz nowa trójka . Cena 140 tys , automat 10 tys, napęd na 4 koła 10 tys, i mógłbym tak dalej ale po co. I zasadnicze pytanie czy za 200 tys za bmw 3 przewyższa ceną levorga za to samo za 30 tys euro. I to jest moje podstawowe pytanie.

 

BMW to inna klasa auta jeśli chodzi wykonanie np. wnętrza - od blachy do tego co widać "na zewnątrz" - inny świat

 

czy warto to zależy kto co lubi, osobiście gdybym stanął przed wyborem tylko tych dwóch aut

Subaru Levorg a BMW 3 wybrałbym Levorga (oczywiście mowa o autach ze zbliżonymi silnikami)

 

znacząco tańszy a wystarczający

Po ochłonięciu stwierdzam że levorg to auto które można brać pod uwagę . Mam na uwadze cenę w stosunku do wyposażenia. Przyglądam się swojemu bmw w środku (2009 r) i po doposażeniu swojego wnętrza levorg się broni. Dodam tylko że w 2009 r wersja podstawowa cennikowa silnik 2,0 i stała na kołach stalowych. Jedyną za darmo dodatkiem był i jest brak oznaczenia modelu i silnika na bagażniku z tyłu.

Właśnie tak wyobrażam sobie dyskusję na forum skody, podgrupa fabia: Moje 1.2 ma coprawda tylko 3 cylindry i 80 koni ale to praktycznie to samo co w audi A1, w zupełności wystarcajace.

Sorry ale auto które wyglada agresywnie ja sti, ma niskie szerokie nadwozie, podobno dobrze się prowadzi POWINNO oferować odpowiednie osiągi. Zwlaszcz jak sie nazywa subaru. Nie mam nic do 1.6 DIT z automatem, na pewno to ciekawa wersja dla wielu osób, ale dlaczego ma być jedyna. Dla mnie to komiczne. Pokazcie mi drugi samochod który jest dostępny z jednym silnikiem i skrzynią.

Edytowane przez krist
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Właśnie tak wyobrażam sobie dyskusję na forum skody
 

 

blisko  ;) 

przynajmniej w kwestii ceny 

 

 

 

Sorry ale auto które wyglada agresywnie ja sti, ma niskie szerokie nadwozie, podobno dobrze się prowadzi POWINNO oferować odpowiednie osiągi.
 

 

oczywiście w przypadku Levorg-a wybór silnika jest dramatycznie ograniczony ale "słabe" silniki to ogólnie domena Subaru, na tym tle Levorg 1.6 DIT i tak się pozytywnie wyróżnia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak wyobrażam sobie dyskusję na forum skody, podgrupa fabia: Moje 1.2 ma coprawda tylko 3 cylindry i 80 koni ale to praktycznie to samo co w audi A1, w zupełności wystarcajace.

Sorry ale auto które wyglada agresywnie ja sti, ma niskie szerokie nadwozie, podobno dobrze się prowadzi POWINNO oferować odpowiednie osiągi. Zwlaszcz jak sie nazywa subaru. Nie mam nic do 1.6 DIT z automatem, na pewno to ciekawa wersja dla wielu osób, ale dlaczego ma być jedyna. Dla mnie to komiczne. Pokazcie mi drugi samochod który jest dostępny z jednym silnikiem i skrzynią.

Ale... chodzi ogólnie o zasady (jeden silnik w ofercie to skandal) czy też kupiłbyś natychmiast gdyby tylko był inny silnik?

A poza tym, jeśli komuś odpowiada ten jedyny silnik, to w czym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby mieli 2.0 dit, nawet niekoniecznie tak mocne jak w sti, poziom amerykańskich wrx, zwykłą skrzynię i eyesight to bym zamawiał. Albo diesla. Ale innego, takiego w ktorym wał nie pęka :)

Na razie subaru ma inny target, taki spokojniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

BMW to inna klasa auta jeśli chodzi wykonanie np. wnętrza - od blachy do tego co widać "na zewnątrz" - inny świat 

 

czy warto to zależy kto co lubi, osobiście gdybym stanął przed wyborem tylko tych dwóch aut

Subaru Levorg a BMW 3 wybrałbym Levorga (oczywiście mowa o autach ze zbliżonymi silnikami)

 

znacząco tańszy a wystarczający

Hmm, ja właśnie jestem bliski decyzji w przeciwnym kierunku.

 

Powód prosty: patrząc z perspektywy moich potrzeb, nastąpiła chwilowa 'luka' w ofercie subaru (jestem pewien, że w ciągu 2-3 lat to się zmieni).

 

Przesiadam się, ze świadomością, że idę na gorsze (a przynajmniej mniej ciekawe ;)). Ale zamierzam spróbować jak jeździ się RWD... przez najbliższe trzy lata ;)

 

miałem B5 RS4, mam gt-eka prawie 400 km, ale jak rok temu "przypadkiem" nabyłem E93 M3 to dopiero zobaczyłem co to banan na gębie na samą myśl o zejściu do garażu  :yahoo:  :yahoo:  :yahoo: , happy tail czy jakoś tam zdecydowanie jest fajniejszy niż efektywność, Subaru czy Audi poczeka do mojego wieku emerytalnego  :biglol:  :biglol:  :biglol:

Edytowane przez Durbos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...