Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Już kiedyś tutaj było pisane, że w Szwajcarii można w salonie kupić już po chipie. Czekam aż u nas będzie można ciut go przyspieszyć ;)

Miałem na myśli chipowanie skrzyni a nie silnika. Wg mnie, w przypadku automatu, należałoby działać dwutorowo (czyli ECU+TCU - oczywiście z pełną świadomością negatywnych konsekwencji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Kukson, gratki, pięknie się prezentuje, zazdraszczam bardzo :) co do chipowania w PL - nie jestem pewien, czy SIP będzie chciał to wprowadzić, ale to to raczej już w Pytaniach do Dyrekcji należy umieścić, ew. w Nielegalu ;)

Trzeba czekać do końca gwarancji i wtedy można trochę koksu dodać ;)

 

Co do 1.6 to 170 kuni daje rade ale na razie auto się dociera to jeżdżę spokojnie i nie mogę pełnej mocy wypróbować ale już mogę powiedzieć że jeździ nim świetnie i po mieście jak na docierający się silnik to w dyszce się teraz mieści, a że jeżdżę dużo w cyklu mieszanym to w 8 się mieszczę, a 9 to już jak miasto zapchane.

Wie ktoś jak np. basy ustawić w tym radiu z nawi bo czytając książkę nic nie kumam(mogę jakieś zmiany na rock, pop zmienić) zresztą to samo miałem czytając książkę do XT sam dopiero doszedłem aby różne zmiany zrobić.

 

Edit.

Dzięki szybkiej interwencji ASO Lublin, a dokładnie pana Michała(pozdrawiam) doszedłem jak sobie mniej więcej poustawiać radio aby w miarę brzmiało i mogę jechać na miasto na laski B)  

Edytowane przez Kukson
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

uż kiedyś tutaj było pisane, że w Szwajcarii można w salonie kupić już po chipie

Tylko, że nie było na to żadnego przykładu.

Dawniej papier, dziś internet jest bardzo cierpliwy.

FHI nie wyraża zgody na tuning ( zapisane w kontraktach dealerskich), więc należy przyjąć, że  oficjalna sieć nie oferuje takich rzeczy ( także w CH ).

Opis tuningu zamieszczony w poście sygnalizuje "dostępność w przyszłości " lokalnego dopuszczenia do ruchu w Szwajcarii. Dopuszczenie do ruchu w Szwajcarii ma się nijak do dopuszczenia do ruchu w EU ( wprawdzie CH honoruje unijne COC, ale nie indywidualne dopuszczenia do ruchu i vice versa ) .

Finalnie - tuning powoduje utratę dopuszczenia do ruchu, a tym samym - w razie wypadku - może prowadzić do braku odszkodowania z ubezpieczenia ( jeżeli się zorientuje ).

Temat był wielokrotnie omawiany - z tej też przyczyny został stworzony odpowiedni dział, a więc :

 

Uprzejmie proszę, aby nie zmuszać mnie do komentarzy jak powyżej, do których ze względu na manufacturers liability jestem zobligowany na ogólnodostępnym forum publicznym.

 

Pozdrowienia

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale forester w trybie "I" Ciągnie jak elektryk - przełożeń nie czuć...

Oczywiście w sytuacji mocniejszego przyspieszania ..

Według mnie symulacja biegów robi "robotę" w trybie S# - gdzie w do hamowaniu redukuje biegi w dół :)

Edytowane przez Fortis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem tu po raz pierwszy , mam bmw 3 e90 silnik 2,0i 177 KM  2009 r kupiony w salonie. Noszę się z zamiarem kupna  nowego auta .Mimo że bmw się dobrze jeździ  , to nie jestem zafiksowany na bmw. Dzisiaj  jeździłem levorgiem  i jestem mile zaskoczony . Po raz pierwszy automatem z  cvt  ,  wg mnie spisywał się dobrze ( droga szybkiego ruchu i teren pagórkowaty). Za 30 tys euro dostaje się auto nieźle wyposażone , i ładnie w środku wykończone. W moim bmw musiałem dopłacać nawet za kierownicę aby była funkcjonalna i miała wygląd , o innych dodatkach nie wspomnę. Levorg to auto warte swojej ceny. Nie wiem jak z serwisem subaru ale serwis bmw to dno. Jeździłem do nich tylko 2 lata na gwarancji i cały czas problem z autem (silnik). Po gwarancji prywatny specjalistyczny warsztat bmw  i zero problemów.  Na dzień dzisiejszy subaru na plus.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc dopiszę więcej. Laguna pierwsza  2004 . Mało awaryjna. A4 zawieszenie z przodu wymieniane co 25 tys km. Gwarancja rok o kosztach nie wspomnę. Avensis zero problemów. O trójce już pisałem. Dodam że każde z tych aut zawsze zostawało w rodzinie ze względu na przebieg , stan auta . Mogłem oglądać jego historię oraz stan dalej (oprócz a4).

Teraz nowa trójka . Cena 140 tys , automat 10 tys, napęd na 4 koła 10 tys, i mógłbym tak dalej ale po co.  I zasadnicze pytanie czy za 200 tys za bmw 3 przewyższa  ceną levorga za to samo za  30 tys euro. I to jest moje podstawowe pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I zasadnicze pytanie czy za 200 tys za bmw 3 przewyższa  ceną levorga za to samo za  30 tys euro. I to jest moje podstawowe pytanie.

 

Odpowiem tak. Ja jeżdżę Subaru. Levorg jest trzecim z kolei nowym autem tej marki.  Każda marka ma swoje plusy i minusy  i to nie tylko te obiektywne. 

 

BMW to pewnie fajne auta, ale mi osobiście nie odpowiada strategia sprzedaży polegająca na dodatkowym wydawaniu 30-50% ceny wyjściowej, żeby mieć auto przyzwoicie wyposażone. Wybierając Subaru świadomie godzę się na to, że nie mogę sobie skonfigurować koloru tapicerki, podsufitki i rodzaju drewna na desce rozdzielczej, dostaję za to solidny i bezpieczny samochód z napędem 4x4 i tym czymś subiektywnym zawartym w znaczku z Plejadami. 

 

Jeśli po jeździe próbnej masz pozytywne odczucia to proponuję zrobić kolejny krok. Poczytaj Forum, zaglądnij na stronę www.subaru.pl i poszukaj informacji nt. Zlotu Plejad, SPRT, przeglądnij elektroniczne wydania Magazynu Plejady i może złapiesz "klimat" i zdecydujesz się na auto tej marki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Teraz nowa trójka . Cena 140 tys , automat 10 tys, napęd na 4 koła 10 tys, i mógłbym tak dalej ale po co.  I zasadnicze pytanie czy za 200 tys za bmw 3 przewyższa  ceną levorga za to samo za  30 tys euro. I to jest moje podstawowe pytanie.
 

 

BMW to inna klasa auta jeśli chodzi wykonanie np. wnętrza - od blachy do tego co widać "na zewnątrz" - inny świat 

 

czy warto to zależy kto co lubi, osobiście gdybym stanął przed wyborem tylko tych dwóch aut

Subaru Levorg a BMW 3 wybrałbym Levorga (oczywiście mowa o autach ze zbliżonymi silnikami)

 

znacząco tańszy a wystarczający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Teraz nowa trójka . Cena 140 tys , automat 10 tys, napęd na 4 koła 10 tys, i mógłbym tak dalej ale po co.  I zasadnicze pytanie czy za 200 tys za bmw 3 przewyższa  ceną levorga za to samo za  30 tys euro. I to jest moje podstawowe pytanie.
 

 

BMW to inna klasa auta jeśli chodzi wykonanie np. wnętrza - od blachy do tego co widać "na zewnątrz" - inny świat 

 

czy warto to zależy kto co lubi, osobiście gdybym stanął przed wyborem tylko tych dwóch aut

Subaru Levorg a BMW 3 wybrałbym Levorga (oczywiście mowa o autach ze zbliżonymi silnikami)

 

znacząco tańszy a wystarczający

 

to jest właśnie to , a jak z serwisem też kiepski.

bmw może to inna klasa ? ja jakoś tego nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...