Dobi1972 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 pytanie co z tego wyposażenia byście usunęli ? Ja bym tam nic nie wywalał jest wszystko co trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 on nie jest wypsażony "tak dobrze" tylko odpowiednio, trudno było by coś usuwać a dla mnie nastepujace gadzety powinny byc jako opcjonalne: 1) kamera cofania 2) okno dachowe 3) kubelkowe fotele 4) dwustrefowa klima 5)elektryczne otwieranie okien z tyłu - jak np w kii czy hundaju 6) kierunkowkszy w lusterkach 7) nawigacja z panelem multimedialnym I tak bez tych gadzetów cena auta jest o co najmniej 10k pln nizsza... A Subaru to nie klasa premium zeby musiala to miec . I jestem pewnien ze aut bez tych gadzetow sprzedałoby sie więcej niż z nimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 on nie jest wypsażony "tak dobrze" tylko odpowiednio, trudno było by coś usuwać a dla mnie nastepujace gadzety powinny byc jako opcjonalne: (...) I tak bez tych gadzetów cena auta jest o co najmniej 10k pln nizsza... A Subaru to nie klasa premium zeby musiala to miec . I jestem pewnien ze aut bez tych gadzetow sprzedałoby sie więcej niż z nimi. Ale to nie cecha premium to normalne wyposażenie współczesnego samochodu. Nawigacja jest faktycznie do dyskusji z uwagi na problem z mapami, lepiej było dać jakiś sprawny i działający mirrorlink. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś. Edytowane 15 Grudnia 2015 przez przemekka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 15 Grudnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 I tak bez tych gadzetów cena auta jest o co najmniej 10k pln nizsza... A Subaru to nie klasa premium zeby musiala to miec . I jestem pewnien ze aut bez tych gadzetow sprzedałoby sie więcej niż z nimi. Wersja GT ma odpowiednio mniej "gadgetów" i jest tańsza o ok. 8.800 PLN Faktem jednak jest, że np. w Foresterze dostępne są różne wersje wyposażenia. Klienci wybierają jednak te lepiej wyposażone ... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś. jezeli tak to Levorg w takiej wersji to bardzo dobra propozycja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Naraze się ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW (Škoda, Seat, VW) za integrację z autem połączona z prostota obsługi Nie analizowalem ile kosztuje navi w Levorgu ale osobiście odnosze wrażenie że jest zbędna tapatalk Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś.jezeli tak to Levorg w takiej wersji to bardzo dobra propozycja Przecież od dawna w tym wątku zwracam na to uwagę Sensowne auto w niezlej cenie. Szkoda że nie ma asystenta świateł i wspomagania rear coś tam ale i tak jest całkiem ok. Powiedzmy że to taki zwyly bazowy Levorg a nie "sport tuned" tapatalk Edytowane 15 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 1) kamera cofania 2) okno dachowe 3) kubelkowe fotele 4) dwustrefowa klima 5)elektryczne otwieranie okien z tyłu - jak np w kii czy hundaju 6) kierunkowkszy w lusterkach 7) nawigacja z panelem multimedialnym Przecież to powinno być minimum ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW Mam w służbówce rns 510 i jest poprawna (niestety nie ma trafiku, są fotoradary ale bez ostrzegania głosowego). TT Mobile w smartfonie rozwala ją w drobny mak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) RNS510 to ma już chyba z 10 lat. Mimo tego jest dobrze "zeapolona" z całym autem ma pomiar oświetlenia zewnetrznego, dotykowy ekran "matowy" obsługę głosową itp. Większość rozwiązań smartfonowych pozwala fabryczne rozwiązania w drobny mak. tapatalk Edytowane 15 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Naraze się ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW (Škoda, Seat, VW) za integrację z autem połączona z prostota obsługi Nie analizowalem ile kosztuje navi w Levorgu ale osobiście odnosze wrażenie że jest zbędna tapatalk Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś.jezeli tak to Levorg w takiej wersji to bardzo dobra propozycja Przecież od dawna w tym wątku zwracam na to uwagę Sensowne auto w niezlej cenie. Szkoda że nie ma asystenta świateł i wspomagania rear coś tam ale i tak jest całkiem ok. High Beam Assist (Asystent świateł drogowych) w specyfikacja Levorga jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Naraze się ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW (Škoda, Seat, VW) za integrację z autem połączona z prostota obsługi Nie analizowalem ile kosztuje navi w Levorgu ale osobiście odnosze wrażenie że jest zbędna tapatalk Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś.jezeli tak to Levorg w takiej wersji to bardzo dobra propozycjaPrzecież od dawna w tym wątku zwracam na to uwagę Sensowne auto w niezlej cenie. Szkoda że nie ma asystenta świateł i wspomagania rear coś tam ale i tak jest całkiem ok. High Beam Assist (Asystent świateł drogowych) w specyfikacja Levorga jest. Nie wiem czy tego najtanszego także, mogę się mylić pisze z pamięci poijajac kawke na parkingu w XV tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Naraze się ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW (Škoda, Seat, VW) za integrację z autem połączona z prostota obsługi Nie analizowalem ile kosztuje navi w Levorgu ale osobiście odnosze wrażenie że jest zbędna tapatalk Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś.jezeli tak to Levorg w takiej wersji to bardzo dobra propozycjaPrzecież od dawna w tym wątku zwracam na to uwagę Sensowne auto w niezlej cenie. Szkoda że nie ma asystenta świateł i wspomagania rear coś tam ale i tak jest całkiem ok. High Beam Assist (Asystent świateł drogowych) w specyfikacja Levorga jest. Nie wiem czy tego najtanszego także, mogę się mylić pisze z pamięci poijajac kawke na parkingu w XV tapatalk Od Comfort'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 RNS510 to ma już chyba z 10 lat. Idea pewnie tak, bo passat jest 'nówka' z 2013. Bardzo duży plus to asystent parkowania na ekranie. Oj brakuje mi tego w OBK-u, bo kamera notorycznie zachlapana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) RNS510 to ma już chyba z 10 lat.Idea pewnie tak, bo passat jest 'nówka' z 2013.Bardzo duży plus to asystent parkowania na ekranie. Oj brakuje mi tego w OBK-u, bo kamera notorycznie zachlapana Znany mi temat W tym temacie Levorg ma jakieś monitorowanie tyłu, choć jak się człowiek przyzwyczaji do czujników dookoła auta to za nimi tęskni Start RNS510 już odchodzi do lamusa jeszce w Yeti i jakiś niedobitkach jest montowany tapatalk Edytowane 15 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) W tym temacie Levorg ma jakieś monitorowanie tyłu pewnie kamerę. choć jak się człowiek przyzwyczaji do czujników dookoła auta to za nimi tęskni szybko się przyzwyczajamy do "gadżetów" BTW. nigdy ich nie miałem teraz tak i tylko przeszkadzają. W Oplu zamiast skupiać się na takich pierdołach popracowaliby nad zawiasem bo prowadzenie Insygni to jakiś dramat w porównaniu z XT. Edytowane 16 Grudnia 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) pewnie kamerę. nie tylko; oprócz kamery z dość szerokim obiektywem jest monitowanie strefy wokół tyłu auta - jakieś czujniki - system ten pomaga przy wyjeżdżaniu tyłem z parkingu kiedy widoczność jest ograniczona. System działa - zazwyczaj wcześniej ode mnie widzi nadjeżdżające auto. z przydatnych w praktyce gadżetów - automatyczne wycieraczki /ketivv zaraz powiesz że to standard - bo pewnie tak jest, ale jak na subaru wysyp gadżetów to miłe zaskoczenie/ ale działają bdb - lepiej niż w alfie żony - automatyczne światła / auto przełączanie długie-krótkie/ - czujniki martwego pola - monitorowanie tyłu + kamera za to nie ma standardowych czujników parkowania - taka japońska oszczędność - przecież jest kamera Edytowane 16 Grudnia 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 pewnie kamerę. nie tylko kamerę ma jakiś system wspomagający z przydatnych w praktyce gadżetów ciężko - pomijając okno dachowe - było by coś usunąć, tak ciekawe jest "uszyty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Levorg jaki jest każdy widzi.....na pewno ciekawy samochód ..... Ale ale...... na YT pooglądałem jak jeździ 2.0 GT-S..... ...... ....... Powiem tak.... to jest to na co czekałem...... jeździ jak szalony ! Tylko to CVT na rynek JDM to jakoś tak wyje i wskazówka RPM stoi w miejscu.... czyli CVT na EU ma inną charakterystykę ??? Dlaczego nie ma go w EU ?? Kupiłbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) bo CVTjezdzi sie operujac gazem a nie jak grubociosany europejczyk depnie gaz i czeka na reakcje. Dlatego tez przeprogramowali dla EU skrzynie w 1,6. Mozna tez jezdzic oszczednie Levorgiem ale trzeba sie nauczyc operowc gazem i dodawac wraz z przespieszaniem auta. Inaczej skacze na 4000 i niepotrzebnie zuzywa paliwo. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) nie jak grubociosany europejczyk depnie gaz i czeka na reakcje. Dlatego tez przeprogramowali dla EU skrzynie w 1,6 zaletą CVT jest właśnie możliwość utrzymania stałych, optymalnych do sytuacji obrotów silnika w trakcie rozpędzania jej "europeizacja" polega na symulowaniu stałych przełożeń co tak naprawdę psuje całą idee skrzyni CVT podobno take są gusta europejskich kierowców Edytowane 17 Grudnia 2015 przez ketivv 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Dlatego tez przeprogramowali dla EU skrzynie w 1,6. Mogliby silnik przeprogramować zamiast skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ciekaw jestem, kiedy tunerzy zaczną bawić się TCU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) juz sie bawia w CH podnosza moc do 200 KM i 300 Nm. Pytanie tylko jak sobie z tym poradzi CVT do nielegala http://www.chip-racing.ch/2015/10/subaru-levorg-tuning-crtek2/ Edytowane 17 Grudnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Już kiedyś tutaj było pisane, że w Szwajcarii można w salonie kupić już po chipie. Czekam aż u nas będzie można ciut go przyspieszyć Auto mam od wtorku i akurat tego dnia sypnęło śniegiem i było ślisko i mogę powiedzieć, że auto prowadzi się w takich warunkach bardzo dobrze i świetna sprawa z tą automatyczną zmiany świateł z mijanie na drogowe i odwrotnie. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez Kukson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Widzę, że w jedynym słusznym kolorze. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się