Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

on nie jest wypsażony "tak dobrze" tylko odpowiednio, trudno było by coś usuwać

a dla mnie nastepujace gadzety powinny byc jako opcjonalne:

1) kamera cofania

2) okno dachowe

3) kubelkowe fotele

4) dwustrefowa klima

5)elektryczne otwieranie okien z tyłu - jak np w kii czy hundaju

6) kierunkowkszy w lusterkach

7) nawigacja z panelem multimedialnym

I tak bez tych gadzetów cena auta jest o co najmniej 10k pln nizsza... A Subaru to nie klasa premium zeby musiala to miec . I jestem pewnien ze aut bez tych gadzetow sprzedałoby sie więcej niż z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

on nie jest wypsażony "tak dobrze" tylko odpowiednio, trudno było by coś usuwać

a dla mnie nastepujace gadzety powinny byc jako opcjonalne:

(...)

I tak bez tych gadzetów cena auta jest o co najmniej 10k pln nizsza... A Subaru to nie klasa premium zeby musiala to miec . I jestem pewnien ze aut bez tych gadzetow sprzedałoby sie więcej niż z nimi.

 

 

Ale to nie cecha premium to normalne wyposażenie współczesnego samochodu. Nawigacja jest faktycznie do dyskusji z uwagi na problem z mapami, lepiej było dać jakiś sprawny i działający mirrorlink. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś.

Edytowane przez przemekka
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

I tak bez tych gadzetów cena auta jest o co najmniej 10k pln nizsza... A Subaru to nie klasa premium zeby musiala to miec . I jestem pewnien ze aut bez tych gadzetow sprzedałoby sie więcej niż z nimi.

Wersja GT ma odpowiednio mniej "gadgetów" i jest tańsza o ok. 8.800 PLN 

Faktem jednak jest, że np. w Foresterze dostępne są różne wersje wyposażenia. Klienci wybierają jednak te lepiej wyposażone ...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naraze się ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW (Škoda, Seat, VW) za integrację z autem połączona z prostota obsługi

 

Nie analizowalem ile kosztuje navi w Levorgu ale osobiście odnosze wrażenie że jest zbędna ;)

 

tapatalk

 

Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś.

jezeli tak to Levorg w takiej wersji to bardzo dobra propozycja

Przecież od dawna w tym wątku zwracam na to uwagę ;)

 

Sensowne auto w niezlej cenie.

 

 

Szkoda że nie ma asystenta świateł i wspomagania rear coś tam ale i tak jest całkiem ok.

 

Powiedzmy że to taki zwyly bazowy Levorg a nie "sport tuned"

 

tapatalk

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

1) kamera cofania 2) okno dachowe 3) kubelkowe fotele 4) dwustrefowa klima 5)elektryczne otwieranie okien z tyłu - jak np w kii czy hundaju 6) kierunkowkszy w lusterkach 7) nawigacja z panelem multimedialnym

 

Przecież to powinno być minimum :huh:

 

 

 

ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW

 

Mam w służbówce rns 510 i jest poprawna (niestety nie ma trafiku, są fotoradary ale bez ostrzegania głosowego).

TT Mobile w smartfonie rozwala ją w drobny mak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RNS510 to ma już chyba z 10 lat. ;)

Mimo tego jest dobrze "zeapolona" z całym autem ma pomiar oświetlenia zewnetrznego, dotykowy ekran "matowy" obsługę głosową itp.

 

Większość rozwiązań smartfonowych pozwala fabryczne rozwiązania w drobny mak.

 

 

 

tapatalk

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naraze się ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW (Škoda, Seat, VW) za integrację z autem połączona z prostota obsługi

 

Nie analizowalem ile kosztuje navi w Levorgu ale osobiście odnosze wrażenie że jest zbędna ;)

 

tapatalk

 

Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś.

jezeli tak to Levorg w takiej wersji to bardzo dobra propozycja

Przecież od dawna w tym wątku zwracam na to uwagę ;)

 

Sensowne auto w niezlej cenie.

 

 

Szkoda że nie ma asystenta świateł i wspomagania rear coś tam ale i tak jest całkiem ok.

 

 

 

High Beam Assist (Asystent świateł drogowych) w specyfikacja Levorga jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Naraze się ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW (Škoda, Seat, VW) za integrację z autem połączona z prostota obsługi

 

Nie analizowalem ile kosztuje navi w Levorgu ale osobiście odnosze wrażenie że jest zbędna ;)

 

tapatalk

 

Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś.

jezeli tak to Levorg w takiej wersji to bardzo dobra propozycja
Przecież od dawna w tym wątku zwracam na to uwagę ;)

 

Sensowne auto w niezlej cenie.

 

 

Szkoda że nie ma asystenta świateł i wspomagania rear coś tam ale i tak jest całkiem ok.

 

 

High Beam Assist (Asystent świateł drogowych) w specyfikacja Levorga jest.

Nie wiem czy tego najtanszego także, mogę się mylić pisze z pamięci poijajac kawke na parkingu w XV ;)

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Naraze się ale jedyną navi fabryczną za jakab bym zapłacił więcej jak 2.5 k pln oraz mniej jak 8 jest ta z VW (Škoda, Seat, VW) za integrację z autem połączona z prostota obsługi

 

Nie analizowalem ile kosztuje navi w Levorgu ale osobiście odnosze wrażenie że jest zbędna ;)

 

tapatalk

 

Jeśli nie potrzebujesz tych "gadżetów" to jest wersja GT tańsza o 4,5 tys. euro, bez większości z tych opcji, które wymieniłeś.

jezeli tak to Levorg w takiej wersji to bardzo dobra propozycja
Przecież od dawna w tym wątku zwracam na to uwagę ;)

 

Sensowne auto w niezlej cenie.

 

 

Szkoda że nie ma asystenta świateł i wspomagania rear coś tam ale i tak jest całkiem ok.

 

 

High Beam Assist (Asystent świateł drogowych) w specyfikacja Levorga jest.

Nie wiem czy tego najtanszego także, mogę się mylić pisze z pamięci poijajac kawke na parkingu w XV ;)

 

tapatalk

 

 

Od Comfort'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

RNS510 to ma już chyba z 10 lat.

Idea pewnie tak, bo passat jest 'nówka' z 2013.

Bardzo duży plus to asystent parkowania na ekranie. Oj brakuje mi tego w OBK-u, bo kamera notorycznie zachlapana :(

Znany mi temat ;)

 

W tym temacie Levorg ma jakieś monitorowanie tyłu, choć jak się człowiek przyzwyczaji do czujników dookoła auta to za nimi tęskni

 

 

Start RNS510 już odchodzi do lamusa jeszce w Yeti i jakiś niedobitkach jest montowany ;)

 

tapatalk

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie Levorg ma jakieś monitorowanie tyłu

 

pewnie kamerę.

 

 

 

choć jak się człowiek przyzwyczaji do czujników dookoła auta to za nimi tęskni

 

 szybko się przyzwyczajamy do "gadżetów" :)

 

BTW. nigdy ich nie miałem teraz tak i tylko przeszkadzają. W Oplu zamiast skupiać się na takich pierdołach popracowaliby nad zawiasem bo prowadzenie Insygni to jakiś dramat w porównaniu z XT.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie kamerę.

nie tylko; oprócz kamery z dość szerokim obiektywem jest monitowanie strefy wokół tyłu auta - jakieś czujniki - system ten pomaga przy wyjeżdżaniu tyłem z parkingu kiedy widoczność jest ograniczona. System działa - zazwyczaj wcześniej ode mnie widzi nadjeżdżające auto.

 

z przydatnych w praktyce gadżetów

- automatyczne wycieraczki /ketivv zaraz powiesz że to standard - bo pewnie tak jest, ale jak na subaru wysyp gadżetów to miłe zaskoczenie/ ale działają bdb - lepiej  niż w alfie żony

- automatyczne światła / auto przełączanie długie-krótkie/

- czujniki martwego pola

- monitorowanie tyłu + kamera

 

za to nie ma standardowych czujników parkowania - taka japońska oszczędność - przecież jest kamera  :)

Edytowane przez piotrr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg jaki jest każdy widzi.....na pewno ciekawy samochód .....

 

Ale ale...... na YT pooglądałem jak jeździ 2.0 GT-S.....  :blink:......  :bowdown: .......  :drool:

 

Powiem tak.... to jest to na co czekałem...... jeździ jak szalony !  Tylko to CVT na rynek JDM to jakoś tak wyje i wskazówka RPM stoi w miejscu.... czyli CVT na EU ma inną charakterystykę ???  :blink:

 

Dlaczego nie ma go w EU ??  :facepalm:           :th_dash:  

 

Kupiłbym  :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo CVTjezdzi sie operujac gazem a nie jak grubociosany europejczyk depnie gaz i czeka na reakcje. Dlatego tez przeprogramowali dla EU skrzynie w 1,6. Mozna tez jezdzic oszczednie Levorgiem ale trzeba sie nauczyc operowc gazem i dodawac wraz z przespieszaniem auta. Inaczej skacze na 4000 i niepotrzebnie zuzywa paliwo.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jak grubociosany europejczyk depnie gaz i czeka na reakcje. Dlatego tez przeprogramowali dla EU skrzynie w 1,6

 

zaletą CVT jest właśnie możliwość utrzymania stałych, optymalnych do sytuacji obrotów silnika w trakcie rozpędzania

 

jej "europeizacja" polega na symulowaniu stałych przełożeń co tak naprawdę psuje całą idee skrzyni CVT

podobno take są gusta europejskich kierowców

Edytowane przez ketivv
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz sie bawia w CH podnosza moc do 200 KM i 300 Nm. Pytanie tylko jak sobie z tym poradzi CVT

do nielegala

http://www.chip-racing.ch/2015/10/subaru-levorg-tuning-crtek2/

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś tutaj było pisane, że w Szwajcarii można w salonie kupić już po chipie. Czekam aż u nas będzie można ciut go przyspieszyć ;)

Auto mam od wtorku i akurat tego dnia sypnęło śniegiem i było ślisko i mogę powiedzieć, że auto prowadzi się w takich warunkach bardzo dobrze  i świetna sprawa z tą automatyczną zmiany świateł z mijanie na drogowe i odwrotnie.

 

yu4csmwe959n.jpg

Edytowane przez Kukson
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...