Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

Autostrady z 40 km do 200 km/h

 

 

 

Uwzgledniajac ze auto mialo 500 km

 

nic tylko kupować takie "demo car'y" :)

 

no. ale z drugiej strony to po co sa demo cary ? Nie uwazam zeby dobrze rozgrzanemu silnikowi zaszkodzilo troche szybszej jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersję GT-S?

Jeździłeś już nim? Napisz jakie wrażenia?

 

Jezdzilem dzis u raja. Wrazenia, jak najbardziej na plus. Po przesiadce z mojego (250 km i 380 Nm) nie czulem wgniatania w fotel, ale nie czulem tez, ze 1,6 turbo musi sie jakos specjalnie spinac. Sadze, ze bedzie to hit w stajni Subaru. Moze nie rynkowy, bo do wyboru wszechstronniejszy Forester, ale przyjemnosc z jazdy niewatpliwie jest. Zawieszenie na mocny plus, wykonczenie rowniez.

Edytowane przez anakinsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam opinii kolegów.

Dzisiaj miałem jazdę testową levorgem sport. Zaznaczam że to moja pierwsza jazda autem marki Subaru.

Zakochałem się :D w tym modelu w tej wersji.

Bardzo wygodny.

Jedyne czego mógłbym się uczepić to opóźnienie reakcji po gwałtownym dodaniu gazu (pedał w podłogę).

Skrzynia bardzo dobrze reaguję jeżeli czymamy półgaz i delikatne ale stanowczo przyspieszamy.

Ale można się przyzwyczaić.

Bardzo dobrze wyciszony nie słyszałem jakiegoś potwornego wycia jak to czytałem w różnych testach.

Zostało załatwić tylko 140 000 zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Potwierdzam opinii kolegów. Dzisiaj miałem jazdę testową levorgem sport. Zaznaczam że to moja pierwsza jazda autem marki Subaru. Zakochałem się :D w tym modelu w tej wersji. Bardzo wygodny. Jedyne czego mógłbym się uczepić to opóźnienie reakcji po gwałtownym dodaniu gazu (pedał w podłogę). Skrzynia bardzo dobrze reaguję jeżeli czymamy półgaz i delikatne ale stanowczo przyspieszamy. Ale można się przyzwyczaić. Bardzo dobrze wyciszony nie słyszałem jakiegoś potwornego wycia jak to czytałem w różnych testach. Zostało załatwić tylko 140 000 zł :D

w takim razie lepiej nie testuj forka XT bo możesz sie szybko w levorgu odkochać  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez dłuższy czas maximum to owszem nie jest wskazane. No ale jak mam sprawdzić jak głośne jest auto przy 180 ? Już kupować kota w worku nie zamierzam.

Wiem smartfonem nie jest miarodajne ale się pobawiłem i w levorgu przy 160 pokazywał 73 - 74 db w Obk 2,5 już 76 db (pewnie przez szum wiatru w okolicach relingu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Potwierdzam opinii kolegów. Dzisiaj miałem jazdę testową levorgem sport. Zaznaczam że to moja pierwsza jazda autem marki Subaru. Zakochałem się :D w tym modelu w tej wersji. Bardzo wygodny. Jedyne czego mógłbym się uczepić to opóźnienie reakcji po gwałtownym dodaniu gazu (pedał w podłogę). Skrzynia bardzo dobrze reaguję jeżeli czymamy półgaz i delikatne ale stanowczo przyspieszamy. Ale można się przyzwyczaić. Bardzo dobrze wyciszony nie słyszałem jakiegoś potwornego wycia jak to czytałem w różnych testach. Zostało załatwić tylko 140 000 zł :D

w takim razie lepiej nie testuj forka XT bo możesz sie szybko w levorgu odkochać  :)

 

XT nie było do testów.

Przejechałem się forkem 2,0 MT, ale "nie zaiskrzyło".

Chociaż miejsca w środku ma zdecydowanie więcej(pierwsze auto w którym fotel kierowcy musiałem przysuną do przodu)

Muszę gdzieś dorwać XT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No i proszę się ze mną zgodzić że chyba już wszystko odnośnie spalania zostało napisane. Po co cały czas ktoś wraca do tego czy jest to litra za dużo albo za mało od innych samochodów ?? 

Jak ktoś kupuje samochód za 130tyś zł to czy jest istotny ten litr w tą czy tamtą ?  Może lepiej opisywać tutaj inne ciekawsze tematy odnośnie tego wspaniałego (to nie subiektywna opinia :D ) samochodu...

Znam ludzi, którzy kupują auta warte 250-300 tys zł i baaardzo zwracają uwagę na to ile pali ich samochód. Taki u nas klimat ;)

Ostatnio poradziłem jednemu takiemu kolesiowi żeby kupił sobie Dacie Sandero 1.5 dCi - 3,5 litra na setkę w trasie i 4,5 na mieście i to realnie. Strasznie się oburzył, że jak śmiem mu proponować taki samochód :biglol:  ;)

 

 

 

Noooo i się do tego wloką na autostradzie bo auto za dużo pali  :P  ;)

 

A poważnie, to jak mam spalić 14L/100km a 5,4L/100km i drogę przebyć w tym samym czasie i komforcie to nie rozumiem dlaczego mam przepłacać a na trasie tracić czas i zamiast tankować raz tankować razy cztery. 

 

Różnica w koszcie paliwa jest bardzo znacząca a osiągi czy wspomniany komfort taki sam. 

 

 

Mając wybór to na długa trasę oczywiście wybieram diesla. 

 

 

Mój pogląd na spalanie był zdecydowanie inny kiedy do dyspozycji miałem tylko Imprezę Turbo. Świnia jedzie to swoje spalić musi ale z czasem i długotrwałym kontakcie z dieslami jestem ich fanem w codziennej eksploatacji. Oczywiście nowych diesli.

 

 

Forkiem SBD miałem spalanie poniżej 4L/100km  ;)

 

 

Na szybko przeliczyłem różnicę cen Forka D i XT oba w wersji Platinium oraz kosztów przejechania 100 000km.

 

 

Przy zakupie diesla w porównaniu kosztów paliwa XT vs. SBD, dieslem jedziemy kolejne 86 000km za free  ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałam dzisiaj przyjemność odbyć jazdę testową Levorgiem. Kurczę jestem pozytywnie zaskoczony. We wnętrzu dokładnie to czego się spodziewałem - surowo z namiastką luksusu - widać tę skórę, trzyma się to kupy, ale jest też tandetny plastik ;-)

Natomiast jeżeli chodzi o właściwości jezdne to wow. Jechaliśmy w 3 chłopa i ta mała benzynka 1.6 dawała radę. Największe wrażenie zrobiło na mnie włączanie się do ruchu z włączonym trybem S. Miodzio! Aż strach dotykać gazu ;-) Co prawda torpeda to to nie jest, ale uważam, że jest to bardzo fajne auto. Bagażnik zaskakująco duży. Natomiast bardzo wąską na tylnej kanapie. Nie wyobrażam sobie tam trzech osób.

Fotel kierowcy bardzo kubełkowy. Ledwo się w niego zmieściłem (ważę 100 kg), ale trzyma fantastycznie. Kierownica idealnie skrojona. Naprawdę jestem pod wrażeniem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ludzi, którzy kupują auta warte 250-300 tys zł i baaardzo zwracają uwagę na to ile pali ich samochód. Taki u nas klimat ;)

Zwracają bardziej uwagę na zasięg, który jest funkcją spalania. Zwłaszcza jest to problem przy mocnych silnikach benzynowych gdzie zbiornik paliwa wystarcza na maks. 300-400 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Znam ludzi, którzy kupują auta warte 250-300 tys zł i baaardzo zwracają uwagę na to ile pali ich samochód. Taki u nas klimat ;)

 

Zwracają bardziej uwagę na zasięg, który jest funkcją spalania. Zwłaszcza jest to problem przy mocnych silnikach benzynowych gdzie zbiornik paliwa wystarcza na maks. 300-400 km.

"W mieście" pewnie tak. Na trasie można przejechać dwa razy więcej, tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@XV CVT

Mialem rowniez przygode z kunami..

Sprawe zalatwila najtansza kostka do k..bla zawieszona w komorze silnika (uwaga - podkreslam, ze najtansza bo z tych drozszych to nic sobie nie robily i dalej podgryzaly...).

Na dzien dzisiejszy - futrzakow brak :), kable bezpieczne..

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się złożyło, że przemieszczam się obecnie niemiecką technologią z podobnym silnikiem 16.T 170KM/250Nm. Masa aut podobna to i pewnie osiągi również.

Powiem tak, dobrze że nie zdecydowałem się na Levorga 1.6DIT bo już bym szukał na niego klienta. 1.6DIT i 2.0DIT nawet nie da się porównać.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg i aktualne STI to to samo nadwozie, więc pewnie jest możliwe, do tego jeszcze m.in. kompletny wydech i instalacja.

Jak ktoś ma worek pieniędzy i chce mieć nietuzinkowe auto to pewnie jest to do ogarnięcia, pytanie tylko po co.

 

Prostsze pewnie byłoby włożenie silnika 2.0DIT z WRX-a US spec. Ale to chyba faktycznie nie miejsce do takich dyskusji. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...