Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

A jak wyglada według Was porównanie komfortu jazdy obu aut?

 

Levorg ma interesujący silnik, XV raczej nie może się tym poszczycić (przynajmniej na tą chwilę)

 

lepsze pod kątem asfaltu zawieszenie jak i opony (ciężko o gorsze jak fabryczne w XV ;) ) zdecydowanie lepsze fotele, lepsze oświetlenie

+ jakieś tam systemy wspomagające - nie ma wątpliwości że do jazdy po drogach asfaltowych to lepsze i wygodniejsze auto

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A jak wyglada według Was porównanie komfortu jazdy obu aut

Levorgiem nie jezdzilem, ale jak rozmawialem na dniach otwartych w salonie to dealer powiedzial mi ze Levorg ma "sportowo" zestrojone zawieszenie, które jest twardsze niz w XV, natomiast już nie odważyłby się tak zasuwać po dziurach jak robil to XV'em :) Ja jestem ciekaw czy daloby sie przeszczepic zawieszenie z XV do Levorga


 

 

Levorg ma interesujący silnik, XV raczej nie może się tym poszczycić (przynajmniej na tą chwilę)

byc moze silniiki nie sa demonami predkosci ale sa pewne i bezawaryjne - przynajmniej wariant 2.0i. Zreszta z jakiejs przyczyny na rynku USA , ktory jest najwiekszym rynkiem dla Subaru , nie wprowadzili SBD ani 1,6DIT'a jak narazie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie wprowadzili SBD ani 1,6DIT'a jak narazie...

 

na pewno nie zrobili tego ze względu na silniki. W US jest pełne spektrum ofert Subaru bardziej odpowiadającej wymaganiom lokalnego rynku. Po cholerę im SBD jak 2.5N/A CVT pali o 2l więcej a paliwo kosztuje u nich tyle ile kosztuje. Levorg też nie jest im potrzebny bo mają Legacy i Outback'a H6.


zastanawiam się jak można porównywać XV i  Levorga.

Dwóch bardziej skrajnych au nie można sobie wymyślić...... No sorry można Sti vs. XV :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się jak można porównywać XV i Levorga. Dwóch bardziej skrajnych au nie można sobie wymyślić...... No sorry można Sti vs. XV

 

nie wiem co złego w porównaniu tych aut ze sobą, co by nie powiedzieć Levorg tak jak i WRX (STI) jest rozwinięciem Imprezy, której podniesioną wersją jest XV

 

oczywiście na rynku PL istnieje praktycznie tylko wersja z Bilstein-ami, lepszymi fotelami ale jest też bazowa wersja Levorga na "zwykłym" zawieszeniu z ze "zwykłymi" fotelami które są takie jak te stosowane w XV czy Imprezie

w EU nie ale w Japonii Bilstein oferuje upgrade amortyzatorów dedykowany do Subaru XV

 

stąd też dla nas jest to porównanie Levorg w mocno wyposażonej wersji sport - nie bazowej - z bazową wersją XV czy Imprezy

 

http://blog-883r.jp/archives/52353919.html

 

kierownice jak i fotele są zamiennie

 

p4.jpg

 

oczywiście są różnice ale uogólniając Levorg to "Impreza kombi"

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie wiem co złego w porównaniu tych aut ze sobą, co by nie powiedzieć Levorg tak jak i WRX (STI) jest rozwinięciem Imprezy, której podniesioną wersją jest XV

 

ja nie mówię o materiałach / platformie ect ale przeznaczeniu auta. W obecnych czasach wszechobecnej unifikacji "wszystko jest podobne do czegoś tam" :)

One zostały zaprojektowane i przygotowane do dwóch skrajnie różnych zastosowań.

 

 

 

oczywiście na rynku PL istnieje praktycznie tylko wersja z Bilstein-ami

 

1.6DIT GT-S ma Bilstein'y ? Oglądałem tą wersję i nie miała. Przynajmniej niczym się nie różniły od tych z wersji GT. Chyba, że coś pomieszałem w rozpoznawaniu wersji.

 

 

 

czy Imprezy

 

Impreza jak najbardziej bo Levorg to nic innego jak przeróbka do wersji Kombi.

 

 

 

ale w Japonii Bilstein oferuje upgrade amortyzatorów dedykowany do Subaru XV

 

Bilstein nie produkuje jednego modelu amorów. Po za tym zawias to nie tylko amortyzatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie wiem co złego w porównaniu tych aut ze sobą, co by nie powiedzieć Levorg tak jak i WRX (STI) jest rozwinięciem Imprezy, której podniesioną wersją jest XV

 

ja nie mówię o materiałach / platformie ect ale przeznaczeniu auta. W obecnych czasach wszechobecnej unifikacji "wszystko jest podobne do czegoś tam" :)

One zostały zaprojektowane i przygotowane do dwóch skrajnie różnych zastosowań.

 

 

Bywa, że kupujący nie wie do końca co potrzebuje w większości przypadków zdolności terenowe (prześwit) nie będą wykorzystane bo nie za bardzo jest gdzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

zastanawiam się jak można porównywać XV i Levorga.

wrx/levorg/impreza/xv to teoretycznie ta sama buda tylko jedna kombi druga sedan trzecia  hb. Biorac to pod uwage jestem pewien ze zawieszenia da sie przeszczepic z jednej wersji do innej i to pewnie p&p to samo z wnetrzem tzn fotelami, boczkami drzwi, tunelem srodkowym ( bo kokpit jest ten sam ). Takze porownywac mozna. Natomiast do np Forka juz nie bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ja nie mówię o materiałach / platformie ect ale przeznaczeniu auta. W obecnych czasach wszechobecnej unifikacji "wszystko jest podobne do czegoś tam" One zostały zaprojektowane i przygotowane do dwóch skrajnie różnych zastosowań.
 

 

tak jak Golf R Variant i Golf Alltrack 

 

tyle, że w przypadku Subaru są to osobne nazwy modeli, oczywiście między różnymi wersjami Golfa są różnice wynikające z przeznaczenia 


 

 

nie będą wykorzystane bo nie za bardzo jest gdzie. 
 

 

bez przesady akurat możliwości XV to można co drugi dzień "testować"  ;)

 

to jest w nim piękne, że jest to auto "do wszystkiego"

 

natomiast bez wątpienia Levorg jakiego znamy to "asfaltowy stwór" 

 

 

 

1.6DIT GT-S ma Bilstein'y ? Oglądałem tą wersję i nie miała. Przynajmniej niczym się nie różniły od tych z wersji GT. Chyba, że coś pomieszałem w rozpoznawaniu wersji.
 

 

możliwe, ze to tylko w 2.0 DIT mogło mi się pomieszać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w salonie u p. Kopra można obejrzeć nowego Levorga w weekendy czy tylko w tygodniu?

Byłem "w tygodniu" i jeden stał w salonie - piękny ciemny niebieski, na zewnątrz biały zarejestrowany gotowy do jazdy próbnej.

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki, zazdraszczam i niestety sobie samemu współczuję - przymiarki wykazały, że OBK będzie bardziej... pojemny :(

Auto genialnie się prowadzi, wygląda też zacnie, i tylko przekonać żonę, że byłby lepszy niż OBK jakoś trudno.

Cóż, może kiedyś Evo zamienię na STI...

@przemekka, kiedy odbierasz swojego?

Edytowane przez mahu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemekka - gratki :) zmień tylko info o posiadanych autach, bo jakoś smutno to oczekiwanie na DIT wygląda ;) - piszcie na The Forum jak najwięcej i jak najlepiej o Levorgu, to może moja małżowinka się nademną ulituje i zamiast OBK będziemy mieli Levorga :D

 

No właśnie wyżej napisałem! Tym Levorgiem przyjechał przedstawiciel SIP na szkolenie dla nowych właścicieli OTB (chyba 8 szt). I chociaż Outback pięknym i majestatycznym autem jest, to Levorg , mimo że tylko na torze stał, wyglądał jak przysłowiowy milion $  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@przemekka - gratki :) zmień tylko info o posiadanych autach, bo jakoś smutno to oczekiwanie na DIT wygląda ;) - piszcie na The Forum jak najwięcej i jak najlepiej o Levorgu, to może moja małżowinka się nademną ulituje i zamiast OBK będziemy mieli Levorga :D

 

No właśnie wyżej napisałem! Tym Levorgiem przyjechał przedstawiciel SIP na szkolenie dla nowych właścicieli OTB (chyba 8 szt). I chociaż Outback pięknym i majestatycznym autem jest, to Levorg , mimo że tylko na torze stał, wyglądał jak przysłowiowy milion $  :D

 

To pewnie przez ten kurnik ;) Levorg wygląda jakby zapindalał, nawet jak stoi w miejscu - OBK rzeczywiście dostojny, niemalże majestatyczny, ale... dupowóz taki :) a mnie ciągnie do nieco większej ekstrawagancji niż OBK, dlatego mam Evo, a jak się bidulek zjeździ, to o ile nie zrobią sensownej XI to pewnie na STI się przesiądę - autko jeździ bardzo fajnie - pomodzi się je trochę i będzie git, ale nie DIT, bo nie bulgota ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@mahu, wszystko zależy od tego, czego oczekujesz od auta. Outback jest na pewno większy, trochę cichszy, ma lepsze materiały we wnętrzu i może jest odrobinę bardziej komfortowy. Ale dla naszej rodziny 2+2 (nastolatków) Levorg w zupełności wystarczy. A ma to coś w wyglądzie, jest autem typowo szosowym, lepiej się prowadzi, i w porównaniu do 2,5 NA to 1,6 DIT ma lepszą charakterystykę nie tylko na papierze, ale także w odczuciach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tylko przekonać żonę, że byłby lepszy niż OBK jakoś trudno.

 

No ja właśnie przerabiam podobny temat, tylko dotyczący wyjątkowo niepotrzebnego subaru (wg. żony) na moim podjeździe. Ale jest co raz lepiej.

 

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@mahu, wszystko zależy od tego, czego oczekujesz od auta. Outback jest na pewno większy, trochę cichszy, ma lepsze materiały we wnętrzu i może jest odrobinę bardziej komfortowy. Ale dla naszej rodziny 2+2 (nastolatków) Levorg w zupełności wystarczy. A ma to coś w wyglądzie, jest autem typowo szosowym, lepiej się prowadzi, i w porównaniu do 2,5 NA to 1,6 DIT ma lepszą charakterystykę nie tylko na papierze, ale także w odczuciach. 

@@przemekka - wiem, jeździłem i jednym i drugim. I wszystko racja. Problem w tym, że u mnie (ja, ok jest mnie więcej niż być powinno), małżonka - tej jest zaś dość niewiele, plus dwa bąble, jeden całe 3 lata, drugi całe 3 miesiące - czyli, 2 foteliki z tyłu plus małżowinka (czasami, jak dzieciaki śpią, to do przodu się przesiada), w bagażniku wózek (z gondolą, spacerówka za 3-4 miesiące dopiero) plus cała wyprawka - i w Levorgu zaczyna być niestety ciasnawo - OBK po prostu bardziej pasuje. Ja na codzień powożę Ciemną Stroną Mocy i właśnie Mocy mi w OBK brakuje - dawno, dawno temu jeździłem kilka dni poprzednim OBK z silnikiem H6 i to było to :) Ale skoro ma to być rodzinny dupowóz, to i OBK od biedy się nada, chociaż serce ciągnie do Levorga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...