Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde.... auto jak auto.... Co w nim takiego wyjątkowego (na + czy na -) aby się przez tyle stron "onanizować" na kupą blachy, plastików, gumy czy co tam?

Auto ma być funkcjonalne a przy tym spełniać i dodatkowe wymogi potencjalnego właściciela, który może (lub chce) sobie na niego pozwolić.

Czy ładne czy nie to jeden pies bo o gustach się nie dyskutuje.

Pisanie też że jest dobry bo to jest ............. Subaru, to też takie troszkę ni z oka ni z du$$y.

Jazda testowa to też tak...... No czy ja wiem..... Auto by trzeba było mieć na weekend lub na kilka dni aby coś się móc wypowiedzieć. Jest nowy więc nic w nim nie jest wybite, nie trzeszczy, nie puka, nie stuka.

Ale tak w każdym będzie. 

Mają połówkę Subaru "kupiło" tym Levarkiem a co będzie - zobaczymy.

pozdrawiam

Marcin

P.S. Kiedy pismaki dostaną go do testów to i tak porównają z grupą VAG bo niestety taka u nas prasa motoryzacyjna (prosto od "Adolfa").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

P.S. Kiedy pismaki dostaną go do testów to i tak porównają z grupą VAG bo niestety taka u nas prasa motoryzacyjna (prosto od "Adolfa").
 

 

z drugiej strony porównanie z autami z grupy VW, której to oferta jest szeroka na tyle, że bez problemu można w niej znaleźć konkurenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

trzymając się "półki cenowej" Levorg-a dla przykładu (...) drzwi przednie (...)

 

Jeśli kolega chce koniecznie mieć tak wyciszone drzwi, żeby poczuć się lepiej w pojeździe, to nie stoi nic na przeszkodzie, żeby sobie pojazd odpowiednio doinwestować w ramach dodatkowego budżetu (w końcu premium kosztuje więcej). Jest tyle świetnych zakładów car audio, z których o dziwo korzystają również właściciele przywoływanych "wzorcowych" marek. Zapewne nie są świadomi "premiumowości" drzwi w swoich samochodach, skoro sami zlecają poprawianie fabrycznych rozwiązań... :coffee: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeśli kolega chce koniecznie mieć tak wyciszone drzwi, żeby poczuć się lepiej w pojeździe, to nie stoi nic na przeszkodzie, żeby sobie pojazd odpowiednio doinwestować w ramach dodatkowego budżetu (w końcu premium kosztuje więcej)
 

 

dziękuje za stosowną uwagę, być może tak właśnie zrobię  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli kolega chce koniecznie mieć tak wyciszone drzwi, żeby poczuć się lepiej w pojeździe, to nie stoi nic na przeszkodzie, żeby sobie pojazd odpowiednio doinwestować w ramach dodatkowego budżetu (w końcu premium kosztuje więcej)
 

 

dziękuje za stosowną uwagę, być może tak właśnie zrobię  ;)

 

PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

trzymając się "półki cenowej" Levorg-a dla przykładu (...) drzwi przednie (...)

 

Jeśli kolega chce koniecznie mieć tak wyciszone drzwi, żeby poczuć się lepiej w pojeździe, to nie stoi nic na przeszkodzie, żeby sobie pojazd odpowiednio doinwestować w ramach dodatkowego budżetu (w końcu premium kosztuje więcej). Jest tyle świetnych zakładów car audio, z których o dziwo korzystają również właściciele przywoływanych "wzorcowych" marek. Zapewne nie są świadomi "premiumowości" drzwi w swoich samochodach, skoro sami zlecają poprawianie fabrycznych rozwiązań... :coffee:

 

bo jak wiadomo nie od dzis, dazenie do perfekcji nie zna granic (czy jakos tak ;):P )

czego dobrym dowodem jest wpis Subaryty o niewystarczajacym wyciszeniu w Bentley wg. jego wlasciciela :)

 

zapewne nie zwrociles uwagi na to, ze zamieszczone foty "wnetrznosci" Levorga demonstruja poziom wyposazenia/materialow, ktory to trudno okreslic nawet jako "entry level" w odniesieniu do segmentu premium...  :rolleyes: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

trzymając się "półki cenowej" Levorg-a dla przykładu (...) drzwi przednie (...)

 

Jeśli kolega chce koniecznie mieć tak wyciszone drzwi, żeby poczuć się lepiej w pojeździe, to nie stoi nic na przeszkodzie, żeby sobie pojazd odpowiednio doinwestować w ramach dodatkowego budżetu (w końcu premium kosztuje więcej). Jest tyle świetnych zakładów car audio, z których o dziwo korzystają również właściciele przywoływanych "wzorcowych" marek. Zapewne nie są świadomi "premiumowości" drzwi w swoich samochodach, skoro sami zlecają poprawianie fabrycznych rozwiązań... :coffee:

 

bo jak wiadomo nie od dzis, dazenie do perfekcji nie zna granic (czy jakos tak ;):P )

czego dobrym dowodem jest wpis Subaryty o niewystarczajacym wyciszeniu w Bentley wg. jego wlasciciela :)

 

zapewne nie zwrociles uwagi na to, ze zamieszczone foty "wnetrznosci" Levorga demonstruja poziom wyposazenia/materialow, ktory to trudno okreslic nawet jako "entry level" w odniesieniu do segmentu premium...  :rolleyes:

 

Zwracam uwagę na wiele rzeczy... istotnych dla mnie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Levorgiem szału pod gimnazjum nie zrobisz 

 

No i całe szczęście! Nasza córka, jak tatuś przyjeżdża pod szkołę  Franką, aż cierpnie!!! (że wszyscy słyszą, że się rzuca w oczy)

 

A Levorg będzie przecież taki dyskretny :rolleyes:  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No to się rejestruje....

gratulować!? jaka wersja, kolor?

Już po!

Gratulacje się należą dla przemekka!

 

Ja byłam "tylko" posłańcem... :rolleyes:

Najpierw fotki,później gratki

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...