yazun Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 a co z sbd? Wejdź na forum BMW lub Audi Wierz mi - my nie mamy problemów z dieslami (a te, które mieliśmy rozwiązaliśmy wymieniając na nowe jednostki ) ot choćby tu masz opinie i to uwaga - Auto Świata - tradycyjnej tuby niemieckiej motoryzacji http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/diesel-od-bmw-drogi-zawodny-i-skomplikowany/2bs29 A tu o Audi (czyli generalnie o VAG): http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/silniki/695621,Z-tymi-silnikami-moga-byc-problemy-Audi-30-TDI.html Nasz silnik też dostał straszne bęcki ale, w przeciwieństwie do wielu innych marek, Subaru wymienia te silniki pod warunkiem stałego serwisu (co jest logiczne). Pozdrawiam 9K Eur z wlasnej kieszeni +3K Eur od subaru na shortblock nie nazwałbym wymiana przez Subaru - z wlasnego doswiadczenia we Francji. Dla mnie skrzynia Levorga w trakcie jazdy probnej byla najwiekszym problemem - redukcja 'biegu' następowala chyba po sekundzie przy wcisnieciu pedalu gazu do oporu na autostradzie przy ok 90-100kmh. Tryb sport. Troche mnie zaskakuja opinie ze skrzynia jest szybka. W trybie manualnym oczywiscie bylo lepiej, ale to nie jest szybki samochod i bylem lekko przerazony jej mulowatoscia. Niemieckie samochody mnie nie interesuja, probowalem ostatnio kilka alternatyw: STI, Infinty Q50 20T, Lexus IS300h i Jaguar XE 20T i diesel i ten ostatni benzynowiec zrobil na mnie najlepsze wrazenie, bo STI nie jest samochodem do normalnej jazdy (dla mnie). Jedynym minusem jest brak AWD i malo miejsca z tylu. Skrzynia w IS pracowala podobnie jak w Levorgu, chociaz nieco bardziej dynamicznie. Za to Levorga chyba rzeczywiscie lepiej sie prowadzilo. Mialem tez dobre wrazenia z Q50 mimo lekkiego odciecia od drogi przez drive-by-wire, ale nie tak bardzo jakby moglo sie wydawac z roznorakich testow. Testowalem jeszcze BRZ i moze to byc drugi samochod z oczywistych wzgledow, bo frajde daje rzeczywiscie bardzo duza, na suchym - na mokrym i w zimie raczej bym sie bal Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlin Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) A czy te silniki mozna "mapowac"? Nareszcie pytanie godne uwagi Wysłane z iSzita za pomocą Tapatalka Bardzo słuszne pytanie. Może wystarczy niewielki remap i będziemy mieli ok 200 - 210 KM a to by zadowoliło już nie jednego klienta. Czekam na jakieś info w tej sprawie. Edytowane 7 Października 2015 przez karlin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Fordowskie 1.6EcoBoost jest bardzo podatne na zabiegi typu wydech + większy Ic + remap. Liczę, że z 1.6DIT będzie podobnie, a moc na poziomie 210 kucyków osiągalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Jak na te modyfikacje zareaguje CVT ? Do tego Levorg dopiero wchodzi na rynek więc wszystkie auta są jeszcze w okresie gwarancji. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Jakoś 2.0 DIT, ktory juz jest 3 lata na rynku, nikt jeszcze w Polsce nie czipsuje (poprawcie mnie jak się mylę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 może dlatego, że są jeszcze na gwarancji.....w większości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Jakoś 2.0 DIT, ktory juz jest 3 lata na rynku gwarancja, technicznie pewnie jest to możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Aaaa tam gwarancja...pomyslu na to nie ma, aut z tym rowniez malo...eeee lepiej modowac TDI! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 JDM ma 300KM. Wiem, że paliwo i takie tam ale da się. Kwestia tylko kto w aucie na gwarancji zmieni wydech, może turbo i będzie eksperymentował z mapami..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) http://us7.campaign-archive1.com/?u=3293297053d29d26e037ea32b&id=b2a4bb7825#2D "The forthcoming 1.6ltr model Levorg will also be supported in the near future." Aaaa tam gwarancja.. nie ma klienta nie ma oferty, możesz być pierwszy zadzwoń do Nju Sącz pogadaj może się uda Edytowane 7 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 lub do baranowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 W sprawie mapy można zapytać Piotrka Kociałkowskiego, ale jedno wiem na pewno - każde turbo da się zmapować. Kwestią jest skrzynia. A manualu robisz mapę, a o przełożenia martwisz się sam. Tutaj jest jeszcze soft sterujący skrzynią, który zapewne też musi być odpowiednio zmodyfikowany pod nowe parametry motoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Tutaj jest jeszcze soft sterujący skrzynią, który zapewne też musi być odpowiednio zmodyfikowany pod nowe parametry motoru. i tu pojawią się schody bo dochodzi jeszcze SiDrive.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 i tu pojawią się schody bo dochodzi jeszcze SiDrive.... w STI był i jest a się go jakby robi bez większych problemów skoro sterownik skrzyni DSG da się programować to pewnie i na CVT jest jakaś metoda, zresztą pewnie sterownik skrzyni poradzi sobie z nowym softem silnika (chyba że jest jakiś ogranicznik momentu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Metoda metodą, ale jak wiadomo wszystko kwestia rynku. Roznica jest taka, ze w Europie aut z DSG jest miliard a z Subarowskimi CVT moze 16 sztuk. Napisanie programu to spore koszty - rynek malutki, nie oplaca się. Nikt nie robi DIT w Polsce ze znanych tunerów. Tak czy nie? I nie piszcie "spytaj Kazika" albo "napisz do Mietka". Dobre punkty mają swoje strony www, gdzie chwalą się co robią...nigdzie nie widziałem oferty na FXT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Nie wiem, nie znam się ale połączenie SD i oprogramowanie CVT może wprowadzać nieoczekiwane niespodzianki. Same SiDrive to nie problem. Mapowane są zarówno STI ja i Spec B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Roznica jest taka, ze w Europie aut z DSG jest miliard a z Subarowskimi CVT moze 16 sztuk 16 szt. to chyba samych zarejestrowanych Levorg-ów bo Subaru z CVT to parę tysięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 I nie piszcie "spytaj Kazika" albo "napisz do Mietka". Piotr Kociałowski to akurat jeden z najbardziej doświadczonych ludzi w tej " branży" Ale to już temat na "nielegalu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Czy ktos moze podac 3 powody zeby nie kupowac levorga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Jeśli w garażu miałbym nowego Outbacka i nowe STI (ew. BRZ). Innych powodów póki co nie znajduję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Czy ktos moze podac 3 powody zeby nie kupowac levorga? 1. Skoda lepsza 2. Subaru to nie premium 3. ... i w ogóle. Tyle naliczyłem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 nowego Outbacka i nowe STI (ew. BRZ). W Twojem jednem garażu OBK i Sti nagle? To już jest powód by kupić Levorga, wezwać pomoc drogową, złomiarzy i nadzór budowlany. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Czy ktos moze podac 3 powody zeby nie kupowac levorga? Czy ktos moze podac 3 powody zeby nie kupowac levorga? 1. Skoda lepsza 2. Subaru to nie premium 3. ... i w ogóle. Tyle naliczyłem Pozdrawiam To moze ja inaczej: 3 powody "na tak" 1. fajny wyglad zewn. 2. fajnie jezdzi (ponoc) 3. to jest Subaru! Edytowane 7 Października 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 W Twojem jednem garażu OBK i Sti nagle? Grzegorzu, czy wzorem Stiga też nie rozumiesz pojęcia garaż dwustanowiskowy? innych powodów póki co nie znajduję. Ja znalazłem jeszcze jeden powód... kupiło się Levorga wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 O tym nie pomyślałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się