Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

a co z sbd?

Wejdź na forum BMW lub Audi ;) Wierz mi - my nie mamy problemów z dieslami ;) (a te, które mieliśmy rozwiązaliśmy wymieniając na nowe jednostki ;) )

ot choćby tu masz opinie i to uwaga - Auto Świata - tradycyjnej tuby niemieckiej motoryzacji :D

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/diesel-od-bmw-drogi-zawodny-i-skomplikowany/2bs29

A tu o Audi (czyli generalnie o VAG):

http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/silniki/695621,Z-tymi-silnikami-moga-byc-problemy-Audi-30-TDI.html

Nasz silnik też dostał straszne bęcki ale, w przeciwieństwie do wielu innych marek, Subaru wymienia te silniki pod warunkiem stałego serwisu (co jest logiczne). 

Pozdrawiam

 

9K Eur z wlasnej kieszeni +3K Eur od subaru na shortblock nie nazwałbym wymiana przez Subaru - z wlasnego doswiadczenia we Francji.

 

Dla mnie skrzynia Levorga w trakcie jazdy probnej byla najwiekszym problemem - redukcja 'biegu' następowala chyba po sekundzie przy wcisnieciu pedalu gazu do oporu na autostradzie przy ok 90-100kmh. Tryb sport. Troche mnie zaskakuja opinie ze skrzynia jest szybka. W trybie manualnym oczywiscie bylo lepiej, ale to nie jest szybki samochod i bylem lekko przerazony jej mulowatoscia. Niemieckie samochody mnie nie interesuja, probowalem ostatnio kilka alternatyw: STI,  Infinty Q50 20T, Lexus IS300h i Jaguar XE 20T i diesel i ten ostatni benzynowiec zrobil na mnie najlepsze wrazenie, bo STI nie jest samochodem do normalnej jazdy (dla mnie). Jedynym minusem jest brak AWD i malo miejsca z tylu. Skrzynia w IS pracowala podobnie jak w Levorgu, chociaz nieco bardziej dynamicznie. Za to Levorga chyba rzeczywiscie lepiej sie prowadzilo. Mialem tez dobre wrazenia z Q50 mimo lekkiego odciecia od drogi przez drive-by-wire, ale nie tak bardzo jakby moglo sie wydawac z roznorakich testow. Testowalem jeszcze BRZ i moze to byc drugi samochod z oczywistych wzgledow, bo frajde daje rzeczywiscie bardzo duza, na suchym - na mokrym i w zimie raczej bym sie bal

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A czy te silniki mozna "mapowac"?

Nareszcie pytanie godne uwagi ;)

 

Wysłane z iSzita za pomocą Tapatalka

 

 Bardzo słuszne pytanie.

 Może wystarczy niewielki remap i będziemy mieli ok 200 - 210 KM a to by zadowoliło już nie jednego klienta.

Czekam na jakieś info w tej sprawie. :)

Edytowane przez karlin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12bac0e0-226a-4560-8250-5883b4764273.png
http://us7.campaign-archive1.com/?u=3293297053d29d26e037ea32b&id=b2a4bb7825#2D

 

"The forthcoming 1.6ltr model Levorg will also be supported in the near future."

 

 

30091c26-a8e0-4aeb-96e9-081b3e83b1bf.jpg


 

Aaaa tam gwarancja..

nie ma klienta nie ma oferty, możesz być pierwszy ;)

zadzwoń do Nju Sącz pogadaj może się uda

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie mapy można zapytać Piotrka Kociałkowskiego, ale jedno wiem na pewno - każde turbo da się zmapować. Kwestią jest skrzynia.

A manualu robisz mapę, a o przełożenia martwisz się sam.

Tutaj jest jeszcze soft sterujący skrzynią, który zapewne też musi być odpowiednio zmodyfikowany pod nowe parametry motoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

i tu pojawią się schody bo dochodzi jeszcze SiDrive....
 

 

w STI był i jest a się go jakby robi bez większych problemów 

 

skoro sterownik skrzyni DSG da się programować to pewnie i na CVT jest jakaś metoda, zresztą pewnie sterownik skrzyni poradzi sobie z nowym softem silnika (chyba że jest jakiś ogranicznik momentu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metoda metodą, ale jak wiadomo wszystko kwestia rynku. Roznica jest taka, ze w Europie aut z DSG jest miliard a z Subarowskimi CVT moze 16 sztuk. Napisanie programu to spore koszty - rynek malutki, nie oplaca się. Nikt nie robi DIT w Polsce ze znanych tunerów. Tak czy nie? I nie piszcie "spytaj Kazika" albo "napisz do Mietka". Dobre punkty mają swoje strony www, gdzie chwalą się co robią...nigdzie nie widziałem oferty na FXT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos moze podac 3 powody zeby nie kupowac levorga? :)

 

 

 

Czy ktos moze podac 3 powody zeby nie kupowac levorga?

1. Skoda lepsza

2. Subaru to nie premium

3. ... i w ogóle.

;)

Tyle naliczyłem ;)

Pozdrawiam 

 

To moze ja inaczej: 3 powody "na tak"

 

1. fajny wyglad zewn.

2. fajnie jezdzi (ponoc)

3. to jest Subaru! ;):)

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Twojem jednem garażu OBK i Sti nagle?

Grzegorzu, czy wzorem Stiga też nie rozumiesz pojęcia garaż dwustanowiskowy?  ;)

 

 

 

innych powodów póki co nie znajduję.

Ja znalazłem jeszcze jeden powód... kupiło się Levorga wcześniej  :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...