Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie też zastanawia nagła chęć zamiany diesli na "prawie STI" w postaci Levorga 2.0 DiT 6MT..

Myślę, że to takie marudzenie dla marudzenia.

Jakby w ofercie się zaraz pojawił, a cena też by była raczej "odpowiednia" to ciekawe ilu zainteresowanych z tego tematu by zamówiło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jedno mnie pociesza w Subaru, że będąc wiernym S-AWD będzie miało parzystą liczbę cylindrów. No chyba, że dla EU już pracują nad trzycylindrowym boxerem ;)
   Nie muszą. 2 to też liczba parzysta ;)

 

Patrząc z czysto naukowego punktu widzenia 0 to też liczba parzysta ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jakby w ofercie się zaraz pojawił, a cena też by była raczej "odpowiednia" to ciekawe ilu zainteresowanych z tego tematu by zamówiło :)

 

ja na pewno :)

A tak przemieszczam się F XT i też jest fajnie. Mam tylko nadzieję, że do pewnego niezbyt odległego czasu......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"premium" to produkt wykonany z należytą, wysoką starannością wybijający się ponad przeciętność

 

Subaru pod względem budowy układu napędowego jest bez wątpienia marką premium

 

natomiast nie można tego powiedzieć o całym aucie w szczególności porównując Levorga do np. BMW

 

premium to dla przykładu

 

21805052130_c9a1b889e1_z.jpg

boczek drzwiowy BMW wielowarstwowy wykonany z wielu materiałów, co ma zapewnić jego wytrzymałość, sztywność a zarazem tłumienie drgań

 

do tego między tym boczkiem a blaszaną powierzchnią drzwi znajdziemy fabryczne materiały wygłuszające

21967006816_2909874e0e_z.jpg

 

z podobną starannością wykonana jest reszta jak np. deski rozdzielcze pod którymi znajdziemy odlewane ze stopów lekkich przestrzenne ramy itp. drobne spawy których jest wiele a poskładane do kupy dają zadowalający efekt końcowy

nie jest to domeną tylko BMW a także innych firm czasami wydawało by się z premium mającymi niewiele wspólnego

 

pod tym względem Subaru koło klasy premium nawet nie stało, nie zmienią tego daszki tapicerowane skórą z niebieską nicią

gdyż to

116.jpg

i dziura w drzwiach zakryta folią to nie premium

 

wybaczcie to nawet nie Skoda to Dacia

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też zastanawia nagła chęć zamiany diesli na "prawie STI" w postaci Levorga 2.0 DiT 6MT..

Myślę, że to takie marudzenie dla marudzenia.

Jakby w ofercie się zaraz pojawił, a cena też by była raczej "odpowiednia" to ciekawe ilu zainteresowanych z tego tematu by zamówiło :)

mylisz sie to moj pierwszy diesel do tej pory mialem obk 2,5 wczesciej Sigme 3.0. Diesel postanowilem wyprobowac. Nastepna bedzie raczej benzyna. Cena odpowiednia to okolo 38 t€ Za Levorga 2 DIT MT

 

oczywiscie. Subaru oferuje malo opcji ale materialy sa dobrej jakosci. Osobiscie odczuwam jednak pewien niedosyt bo aktualnie nie ma auta w ofercie na ktore moglbym wymienic Legacy. Levorg 2 DIT MT i bylbym szczesliwy.

 

Może zrobimy dil: kup Levorga, wrzuć napęd od STI, a ja od Ciebie odkupię silnik 1.6 DIT i wrzucę do BRZeta? Skrzynię CVT da się upchnąć. To jak? ;)

 

 

moze jeszcze dorzucisz troche kasy na zlecenie dla Gas Monkey Garage ;) oni tam tak dlubia jakis nowy hemi do chellengera. Myslisz ze Carfit dalby rade ?

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nas mody zaraz pogonią za OT

 

Pójdźmy na kompromis... zamontujesz @@ketivvowi we wszystkich drzwiach jakieś wypełnienie premium, a ja przymknę oko na Wasze OT ;) Mam nadzieję, że inni Forumowicze też to docenią, gdy nie będą musieli 50 raz oglądać zdjęcia drzwi XVa  :mrgreen:  ;)

  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ja przymknę oko na Wasze OT
 

 

wątek to Subaru Levorg o ile się orientuję zdecydowana większość zdjęć przedstawia właśnie jego wnętrze a inne zostały użyte w celach porównawczych

 

 

 

 

Pójdźmy na kompromis... zamontujesz @ketivvowi we wszystkich drzwiach jakieś wypełnienie premium
 

 

po fakcie, to już dawno zrobione  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

pod tym względem Subaru koło klasy premium nawet nie stało, nie zmienią tego daszki tapicerowane skórą z niebieską nicią

Czy ja wiem? Liczy się efekt a ten jest dobry. Myślę, że dopóki nie pojeździsz Levorgiem bardzo trudno będzie nam znaleźć płaszczyznę porównawczą. Levorg jest cichy, nie trzeszczy nawet na bardzo nierównych szutrach (i to przy różnych prędkościach od 20 do 150, więcej się balem ;) ) a zawieszenie świetnie tłumi. Najwyraźniej Japończykom wystarczyło to co pokazałeś żeby osiągnąć zbliżony efekt do Niemców (w przypadku 3 Touring jest nawet nieco lepiej), nie robiłbym z tego zarzutu ;) Oczywiście zawsze znajdą się ludzie, dla których nawet Bentley będzie hałasował i będą go uciszać (przykład z życia wzięty, jakbym nie widział to bym nie uwierzył ;) ) ale umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości ;)

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości
 

 

tak w tej półce cenowej bez wątpienia jest to świetna propozycja auta 

 

wspomniana półka cenowa to zakres od 119 000 zł do 139 800 zł

 

za auto kombi z silnikiem benzynowym, automatyczną skrzynią biegów, napędem na cztery koła oraz niezłym wyposażeniem funkcjonalnym 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Christoph? +1 za trafne porównanie z SBD.Moim zdaniem z tym silnikiem levorg jezdzilby dużo sprawniej.Kto nie wierzy niech po jeździe levirgiem od razu spróbuje OBK SBD CVT. Wierzę,że wcześniej czy później ten silnik trafi do levorga skoro jest w XV.

Stachu, ja nic nie poradzę, ja poprostu polubiłem ten silnik. Wielokrotnie czytałem na tym forum oraz w prasie motoryzacyjnej (niemieckiej i austriackiej) pochwały na temat połączenia tego silnika ze skrzynią Lineartronic. A odkąd przejechałem się OBK SBD CVT i F SBD CVT - nie mogę się doczekać tego połączenia w XV i Levorg. Dlatego brakuje mi tego silnika w ofercie. Nie kupię 2.0DIT, bo mnie po prostu na niego nie stać (podatek ekologiczny), ale nie mam zamiaru rezygnować z udanego auta jakim jest XV z SBD, żeby szczypać się o każdy litr spalania w 1.6 DIT

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości

 

tak w tej półce cenowej bez wątpienia jest to świetna propozycja auta

 

wspomniana półka cenowa to zakres od 119 000 zł do 139 800 zł

 

za auto kombi z silnikiem benzynowym, automatyczną skrzynią biegów, napędem na cztery koła oraz niezłym wyposażeniem funkcjonalnym

Jak to nie ma konkurencji? Octavia kombi 4x4 jak najbardziej jest konkurentem, podoba sie wam to czy nie :)

A czy jest lepszym czy gorszym autem to juz kwestia preferencji, ale tematu wyimaginowanej wyjatkowosci Levorga juz nie kontynujcie, bo to nijak ma sie do rzeczywistosci

 

Rynek wszystko zweryfikuje ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tez nje bardzo wiem, po co ketivv wrzuca tu zdjecia porno Levorga...

...?

Nie wiesz? Bo on ma XV i bardzo tego żałuje, a przy okazji próbuje zohydzic Levorga innym.

 

 

poczytaj moje opinie o Levorgu w tym wątku, od dawien dawna jestem fanem tego auta 

 

 

 

 

umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości
 

 

tak w tej półce cenowej bez wątpienia jest to świetna propozycja auta 

 

wspomniana półka cenowa to zakres od 119 000 zł do 139 800 zł

 

za auto kombi z silnikiem benzynowym, automatyczną skrzynią biegów, napędem na cztery koła oraz niezłym wyposażeniem funkcjonalnym 

 

 

proponuje się "tej półki" trzymać 

 

kompakt kombi klasy średniej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zohydzic tylko pokazuje jak nowe |Subaru sa złozone w srodku. A sa zlozone tanio, bardzo tanio w dodatku bez wygłuszenia w miejscach gdzie powinno ono byc, z plątanina kabli pod deska rozdzielcza, z kabelkami od pasow owinietymi tasma izolacyjna i puszczonymi pomiędzy fotel a tunel środkowy, z trzeszczącymi daszkami i plastikami :) Ale Subaru kupuje sie dla napedu. Levorg to konkurencja dla oktavii 4x4 a nie dla bmw xdrive czy a4 quattro

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

pod tym względem Subaru koło klasy premium nawet nie stało, nie zmienią tego daszki tapicerowane skórą z niebieską nicią

Czy ja wiem? Liczy się efekt a ten jest dobry. Myślę, że dopóki nie pojeździsz Levorgiem bardzo trudno będzie nam znaleźć płaszczyznę porównawczą. Levorg jest cichy, nie trzeszczy nawet na bardzo nierównych szutrach (i to przy różnych prędkościach od 20 do 150, więcej się balem ;) ) a zawieszenie świetnie tłumi. Najwyraźniej Japończykom wystarczyło to co pokazałeś żeby osiągnąć zbliżony efekt do Niemców (w przypadku 3 Touring jest nawet nieco lepiej), nie robiłbym z tego zarzutu ;) Oczywiście zawsze znajdą się ludzie, dla których nawet Bentley będzie hałasował i będą go uciszać (przykład z życia wzięty, jakbym nie widział to bym nie uwierzył ;) ) ale umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości ;)

 

Wcześniej było przywoływane BMW 3. Powiem szczerze, że jeżeli Levorg jest wyciszony podobnie do Legacy 2010-2015 to nie ma się w ogóle czego wstydzić. Jeździłem testowo, ponad rok temu 3-ką sedan F30 (?) 2.0 X-drive i byłem bardzo zawiedziony wyciszeniem, nawet dopytywałem podczas jazdy czy tylko ten egzemplarz taki felerny ;) czy wszystkie ...Pracownik salonu o mało się nie obraził ;) Stawiam przywoływane jabłka kontra pomarańcze, że Levorg może być cichszy od F30!

 

W BMW fajnie i cicho to było, ale w 6-ce. Taki duecik Levorg na miasto, 6-ka na trasę, STi na weekend i jeszcze jakiś old-timer na ciepłe dni ... ech :) ... czy to już sybarytyzm/subarytyzm ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...