Bartek1986 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Mnie też zastanawia nagła chęć zamiany diesli na "prawie STI" w postaci Levorga 2.0 DiT 6MT.. Myślę, że to takie marudzenie dla marudzenia. Jakby w ofercie się zaraz pojawił, a cena też by była raczej "odpowiednia" to ciekawe ilu zainteresowanych z tego tematu by zamówiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Niecik Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Jedno mnie pociesza w Subaru, że będąc wiernym S-AWD będzie miało parzystą liczbę cylindrów. No chyba, że dla EU już pracują nad trzycylindrowym boxerem Nie muszą. 2 to też liczba parzysta Patrząc z czysto naukowego punktu widzenia 0 to też liczba parzysta ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Jakby w ofercie się zaraz pojawił, a cena też by była raczej "odpowiednia" to ciekawe ilu zainteresowanych z tego tematu by zamówiło ja na pewno A tak przemieszczam się F XT i też jest fajnie. Mam tylko nadzieję, że do pewnego niezbyt odległego czasu...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) "premium" to produkt wykonany z należytą, wysoką starannością wybijający się ponad przeciętność Subaru pod względem budowy układu napędowego jest bez wątpienia marką premium natomiast nie można tego powiedzieć o całym aucie w szczególności porównując Levorga do np. BMW premium to dla przykładu boczek drzwiowy BMW wielowarstwowy wykonany z wielu materiałów, co ma zapewnić jego wytrzymałość, sztywność a zarazem tłumienie drgań do tego między tym boczkiem a blaszaną powierzchnią drzwi znajdziemy fabryczne materiały wygłuszające z podobną starannością wykonana jest reszta jak np. deski rozdzielcze pod którymi znajdziemy odlewane ze stopów lekkich przestrzenne ramy itp. drobne spawy których jest wiele a poskładane do kupy dają zadowalający efekt końcowy nie jest to domeną tylko BMW a także innych firm czasami wydawało by się z premium mającymi niewiele wspólnego pod tym względem Subaru koło klasy premium nawet nie stało, nie zmienią tego daszki tapicerowane skórą z niebieską nicią gdyż to i dziura w drzwiach zakryta folią to nie premium wybaczcie to nawet nie Skoda to Dacia Edytowane 6 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Mnie też zastanawia nagła chęć zamiany diesli na "prawie STI" w postaci Levorga 2.0 DiT 6MT.. Myślę, że to takie marudzenie dla marudzenia. Jakby w ofercie się zaraz pojawił, a cena też by była raczej "odpowiednia" to ciekawe ilu zainteresowanych z tego tematu by zamówiło mylisz sie to moj pierwszy diesel do tej pory mialem obk 2,5 wczesciej Sigme 3.0. Diesel postanowilem wyprobowac. Nastepna bedzie raczej benzyna. Cena odpowiednia to okolo 38 t€ Za Levorga 2 DIT MT oczywiscie. Subaru oferuje malo opcji ale materialy sa dobrej jakosci. Osobiscie odczuwam jednak pewien niedosyt bo aktualnie nie ma auta w ofercie na ktore moglbym wymienic Legacy. Levorg 2 DIT MT i bylbym szczesliwy. Może zrobimy dil: kup Levorga, wrzuć napęd od STI, a ja od Ciebie odkupię silnik 1.6 DIT i wrzucę do BRZeta? Skrzynię CVT da się upchnąć. To jak? moze jeszcze dorzucisz troche kasy na zlecenie dla Gas Monkey Garage oni tam tak dlubia jakis nowy hemi do chellengera. Myslisz ze Carfit dalby rade ? Edytowane 6 Października 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 bo nas mody zaraz pogonią za OT Pójdźmy na kompromis... zamontujesz @@ketivvowi we wszystkich drzwiach jakieś wypełnienie premium, a ja przymknę oko na Wasze OT Mam nadzieję, że inni Forumowicze też to docenią, gdy nie będą musieli 50 raz oglądać zdjęcia drzwi XVa 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 ja przymknę oko na Wasze OT wątek to Subaru Levorg o ile się orientuję zdecydowana większość zdjęć przedstawia właśnie jego wnętrze a inne zostały użyte w celach porównawczych Pójdźmy na kompromis... zamontujesz @ketivvowi we wszystkich drzwiach jakieś wypełnienie premium po fakcie, to już dawno zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 "W Dębicy zabrakło waty..." www.premium pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 http://www.autocentrum.pl/prezentacje/subaru-levorg-jeden-jedyny/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 pod tym względem Subaru koło klasy premium nawet nie stało, nie zmienią tego daszki tapicerowane skórą z niebieską nicią Czy ja wiem? Liczy się efekt a ten jest dobry. Myślę, że dopóki nie pojeździsz Levorgiem bardzo trudno będzie nam znaleźć płaszczyznę porównawczą. Levorg jest cichy, nie trzeszczy nawet na bardzo nierównych szutrach (i to przy różnych prędkościach od 20 do 150, więcej się balem ) a zawieszenie świetnie tłumi. Najwyraźniej Japończykom wystarczyło to co pokazałeś żeby osiągnąć zbliżony efekt do Niemców (w przypadku 3 Touring jest nawet nieco lepiej), nie robiłbym z tego zarzutu Oczywiście zawsze znajdą się ludzie, dla których nawet Bentley będzie hałasował i będą go uciszać (przykład z życia wzięty, jakbym nie widział to bym nie uwierzył ) ale umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości tak w tej półce cenowej bez wątpienia jest to świetna propozycja auta wspomniana półka cenowa to zakres od 119 000 zł do 139 800 zł za auto kombi z silnikiem benzynowym, automatyczną skrzynią biegów, napędem na cztery koła oraz niezłym wyposażeniem funkcjonalnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Christoph? +1 za trafne porównanie z SBD.Moim zdaniem z tym silnikiem levorg jezdzilby dużo sprawniej.Kto nie wierzy niech po jeździe levirgiem od razu spróbuje OBK SBD CVT. Wierzę,że wcześniej czy później ten silnik trafi do levorga skoro jest w XV. Stachu, ja nic nie poradzę, ja poprostu polubiłem ten silnik. Wielokrotnie czytałem na tym forum oraz w prasie motoryzacyjnej (niemieckiej i austriackiej) pochwały na temat połączenia tego silnika ze skrzynią Lineartronic. A odkąd przejechałem się OBK SBD CVT i F SBD CVT - nie mogę się doczekać tego połączenia w XV i Levorg. Dlatego brakuje mi tego silnika w ofercie. Nie kupię 2.0DIT, bo mnie po prostu na niego nie stać (podatek ekologiczny), ale nie mam zamiaru rezygnować z udanego auta jakim jest XV z SBD, żeby szczypać się o każdy litr spalania w 1.6 DIT Edytowane 6 Października 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac Blach Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 A propos spalania. Jakieś nowe info? Tak z ciekawości to intryguje mnie jedno, w moim wysłużonym Legacy IV, 2.0 165km, przy 140km/h na 5 biegu, obroty pod 4000 komputer 9,5 chwilowe maks Levorg na jeździe próbnej na 6 biegu przy 140km/h , 2600 obrotów, spalanie +/- 9 hmmmm..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Ciekawe czy powstanie nowe forum techniczne 'Levorg', czy moze bedzie przekierowanie do Legacy albo XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 hmmmm..... Dotarty? Chociaż ja w spalaniu 9 litrów przy 140km/h nie widzę nic dziwnego. Pewnie będzie jeszcze trochę mniej więc jeszcze lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) "W Dębicy zabrakło waty..." być może nie wiem nie używam Subaru Levorg po zdemontowaniu "licznika" Edytowane 6 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Zdjęcie się nie wyświetla, ale jakoś mnie to nie martwi. Ja zazwyczaj jeżdżę z licznikiem na swoim miejscu 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Tez nje bardzo wiem, po co ketivv wrzuca tu zdjecia porno Levorga... Adam12 - co Ci w XT nie odpawiada, ze chcesz jak najszybciej zmieniac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Tez nje bardzo wiem, po co ketivv wrzuca tu zdjecia porno Levorga... ...? Nie wiesz? Bo on ma XV i bardzo tego żałuje, a przy okazji próbuje zohydzic Levorga innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości tak w tej półce cenowej bez wątpienia jest to świetna propozycja auta wspomniana półka cenowa to zakres od 119 000 zł do 139 800 zł za auto kombi z silnikiem benzynowym, automatyczną skrzynią biegów, napędem na cztery koła oraz niezłym wyposażeniem funkcjonalnym Jak to nie ma konkurencji? Octavia kombi 4x4 jak najbardziej jest konkurentem, podoba sie wam to czy nie A czy jest lepszym czy gorszym autem to juz kwestia preferencji, ale tematu wyimaginowanej wyjatkowosci Levorga juz nie kontynujcie, bo to nijak ma sie do rzeczywistosci Rynek wszystko zweryfikuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Tez nje bardzo wiem, po co ketivv wrzuca tu zdjecia porno Levorga... ...? Nie wiesz? Bo on ma XV i bardzo tego żałuje, a przy okazji próbuje zohydzic Levorga innym. poczytaj moje opinie o Levorgu w tym wątku, od dawien dawna jestem fanem tego auta umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości tak w tej półce cenowej bez wątpienia jest to świetna propozycja auta wspomniana półka cenowa to zakres od 119 000 zł do 139 800 zł za auto kombi z silnikiem benzynowym, automatyczną skrzynią biegów, napędem na cztery koła oraz niezłym wyposażeniem funkcjonalnym proponuje się "tej półki" trzymać kompakt kombi klasy średniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) nie zohydzic tylko pokazuje jak nowe |Subaru sa złozone w srodku. A sa zlozone tanio, bardzo tanio w dodatku bez wygłuszenia w miejscach gdzie powinno ono byc, z plątanina kabli pod deska rozdzielcza, z kabelkami od pasow owinietymi tasma izolacyjna i puszczonymi pomiędzy fotel a tunel środkowy, z trzeszczącymi daszkami i plastikami Ale Subaru kupuje sie dla napedu. Levorg to konkurencja dla oktavii 4x4 a nie dla bmw xdrive czy a4 quattro Edytowane 6 Października 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 pod tym względem Subaru koło klasy premium nawet nie stało, nie zmienią tego daszki tapicerowane skórą z niebieską nicią Czy ja wiem? Liczy się efekt a ten jest dobry. Myślę, że dopóki nie pojeździsz Levorgiem bardzo trudno będzie nam znaleźć płaszczyznę porównawczą. Levorg jest cichy, nie trzeszczy nawet na bardzo nierównych szutrach (i to przy różnych prędkościach od 20 do 150, więcej się balem ) a zawieszenie świetnie tłumi. Najwyraźniej Japończykom wystarczyło to co pokazałeś żeby osiągnąć zbliżony efekt do Niemców (w przypadku 3 Touring jest nawet nieco lepiej), nie robiłbym z tego zarzutu Oczywiście zawsze znajdą się ludzie, dla których nawet Bentley będzie hałasował i będą go uciszać (przykład z życia wzięty, jakbym nie widział to bym nie uwierzył ) ale umówmy się - w tej półce cenowej Levorg nie ma konkurencji i tej tezy będę bronił jak niepodległości Wcześniej było przywoływane BMW 3. Powiem szczerze, że jeżeli Levorg jest wyciszony podobnie do Legacy 2010-2015 to nie ma się w ogóle czego wstydzić. Jeździłem testowo, ponad rok temu 3-ką sedan F30 (?) 2.0 X-drive i byłem bardzo zawiedziony wyciszeniem, nawet dopytywałem podczas jazdy czy tylko ten egzemplarz taki felerny czy wszystkie ...Pracownik salonu o mało się nie obraził Stawiam przywoływane jabłka kontra pomarańcze, że Levorg może być cichszy od F30! W BMW fajnie i cicho to było, ale w 6-ce. Taki duecik Levorg na miasto, 6-ka na trasę, STi na weekend i jeszcze jakiś old-timer na ciepłe dni ... ech ... czy to już sybarytyzm/subarytyzm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Skutecznie zaciemniasz ten obraz pozytywnego nastawienia do Levorga. A propos wypowiedzi ketivv'a. Edytowane 6 Października 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Tez nje bardzo wiem, po co ketivv wrzuca tu zdjecia porno Levorga... Zeby po raz kolejny przytoczyc naoczne fakty, ze Levorg "materialowo" ma niewiele wspolnego ze wspomnianym segmentem premium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się