Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Izotom, nie bardzo rozumiem z czego sie smiejesz... wszyscy chwala, ze Levorg "swietnie sie prowadzi"... ok, ale w porownaniu do czego?

tak jak pisalem: oby sie nie okazalo, ze te "subiektywne odczucia" maja sie nijak do rzeczywistosci ;)

 

Levorgiem nie jezdzilem, wiec chetnie bym zobaczyl jakies obiektywne zestawienie w jakims miarodajnym tescie

Zafunduj sobie sam test i przejedź się Levorgiem. Wtedy porównasz do tego co znasz. Zrozumiesz moje rozbawienie, a właściwie radość, że pojawiło się w ofercie Subaru takie auto jak Levorg.

 

P.S. Teraz filozoficznie: a czymże jest rzeczywistość? Czy to nie interpretacja tego co widzimy, słyszmy, czujemy itd.? :biglol:  ;)

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kombi. Porownywalismy jezdzac na Autobanie wskazanie DB byly podobne przy 140 +- 73 Db ale w Levorgu bardziej slychac nawierzchnie i wiatr w Legacy silnik ale on jest jednostajny i inaczej odbieralny (bardziej basowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena jest jak najbardziej OK. Skonfigurowalem Oktavie 4x4 1,8 TFSI z odpowiednim wyposazeniem i wyszlo podobnie.

Co do halasu to pewnie, ze podczas 5 min jatzdy 180 km/h to jest pomijalne. W Polsce w ogole sparwa drugorzedna bo powyzej 160 sie nie jezdzi.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp?

 

odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508

 

w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h

czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT

 

swoją drogą to ciekaw jestem jak wychodzi porównanie mas własnych obu tych aut

Levorg będzie miał pewnie podobną masę jak starsze Legacy H6, więc spalanie w trasie nie będzie wiele niższe, cudów nie ma

tak wiec ten "marny" 1.6 DIT taki zły nie jest ;)

 

swoją drogą to odrobinę za dużo kg ma Levorg

 

 

1540 do 1570, trochę sporo ale jest CVT i różne dodatkowe gadżety też swoje ważą, więc trudno to porównywac do starszych modeli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli muszę się jeszcze raz przejechać nim podejmę decyzję o zakupie. Ja osobiście mam Legacy IV, 2.0 (165km) wolnossący i oceniam osiągi na podobnym poziomie, przy czym automat daje wrażenie, że mniej się trzeba narobić przy rozpędzaniu.

Fakt jest taki, że w aucie ważącym półtorej tony 250nm i 170km nigdy tyłka nie urwie.

Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy.
 

 

w Levorgu to niby plastików nie ma ?

 

pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy.
 

 

w Levorgu to niby plastików nie ma ?

 

pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka 

 

Jest znacznie lepiej, choć ofc nie idealnie. W każdym razie w porównaniu z XV czy Forkiem 2014 różnica jest bardzo na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy.
 

 

w Levorgu to niby plastików nie ma ?

 

pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka 

 

 

W Levorgu owszem są, ale to co dotykasz i jest najbliżej Ciebie jest klasę wyżej niż Octavia. Zdecydowanie.

Edytowane przez Mac Blach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy.
 

 

w Levorgu to niby plastików nie ma ?

 

pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka 

 

Jest znacznie lepiej, choć ofc nie idealnie. W każdym razie w porównaniu z XV czy Forkiem 2014 różnica jest bardzo na +

 

 

nie wiem jak jest z deską rozdzielczą ale budowa np. drzwi to się jakoś dramatycznie nie różni 

główna różnica w stosunku do XV to tapicerowane podłokietniki i listwa "a'la chrom" wstawiona w połączenie tapicerki plastikowej 

pod spodem jestem prawie pewien, że wszytko wygląda dokładnie tak samo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy.
 

 

w Levorgu to niby plastików nie ma ?

 

pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka 

 

Jest znacznie lepiej, choć ofc nie idealnie. W każdym razie w porównaniu z XV czy Forkiem 2014 różnica jest bardzo na +

 

 

nie wiem jak jest z deską rozdzielczą ale budowa np. drzwi to się jakoś dramatycznie nie różni 

główna różnica w stosunku do XV to tapicerowane podłokietniki i listwa "a'la chrom" wstawiona w połączenie tapicerki plastikowej 

pod spodem jestem prawie pewien, że wszytko wygląda dokładnie tak samo 

 

Z tego co piszesz wnioskuje, że osobiście nie dotykałeś Levorga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy.
 

 

w Levorgu to niby plastików nie ma ?

 

pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka 

 

Jest znacznie lepiej, choć ofc nie idealnie. W każdym razie w porównaniu z XV czy Forkiem 2014 różnica jest bardzo na +

 

 

nie wiem jak jest z deską rozdzielczą ale budowa np. drzwi to się jakoś dramatycznie nie różni 

główna różnica w stosunku do XV to tapicerowane podłokietniki i listwa "a'la chrom" wstawiona w połączenie tapicerki plastikowej 

pod spodem jestem prawie pewien, że wszytko wygląda dokładnie tak samo 

 

Z tego co piszesz wnioskuje, że osobiście nie dotykałeś Levorga.

 

Ewentualnie już go rozebrałeś do gołej blachy :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widziałem Levorga ale nie sądzę, żeby tapicerki były drastycznie inne od tapicerek drzwi w STI które od wnętrza niczym nie odróżniają się od tych w XV tak jak i tożsama jest budowa samych drzwi

 

do Levorga mi się nie spieszy bo choć jestem fanem tego auta i tak go - w obecnej konfiguracji - nie kupię, stąd też nie mam powodów żeby z niecierpliwością go testować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widziałem Levorga ale nie sądzę, żeby tapicerki były drastycznie inne od tapicerek drzwi w STI które od wnętrza niczym nie odróżniają się od tych w XV tak jak i tożsama jest budowa samych drzwi

 

do Levorga mi się nie spieszy bo choć jestem fanem tego auta i tak go - w obecnej konfiguracji - nie kupię, stąd też nie mam powodów żeby z niecierpliwością go testować

No to odpuści sobie nierzetelne porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czy wiemy już jakie ET mają felgi? czy coś przegapiłem? @przemekka na zimę planujesz 17 czy 18?

 

Planuję 17-stki.  Nawet nabyłem komplet, ale ze "starym rozstawem śrub"  :unsure: Ale co tam, nie zmarnują się. ;)

 

Co do ET to wklejałem gdzieś wcześniej stronę chyba szwedzką, gdzie oferują akcesoryjne felgi z ET 55. Ale sam nie miałem okazji sprawdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to odpuści sobie nierzetelne porównania.

 

 

ładny Levorg ...... o sorry to XV

XVnaisou.jpg

 

boczek drzwi Levorg

LEVORG0091.jpg

 

różnica listwa a'la chrom w połączeniu między częścią górną (miękki plastik) a dolną (twardy plastik)

Co Ty oglądasz... A widzisz gdzieś tu obszyty daszek skóra i przeszycia niebieska nitka? Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom powiedział:

Co Ty oglądasz... A widzisz gdzieś tu obszyty daszek skóra i przeszycia niebieska nitka?

wow daszek w skórze i niebieska nić, faktycznie potężne zmiany wpływające na budowę drzwi

 

podstawowa wersja Levorga nie ma niebieskich przeszyć ;-)

 

Levorg-8.jpg

 

poniżej film, który już był w tym wątku umieszczany pokazujący budowę

 

 

tu zdjęcia z wymiany radia w Levorgu

p1.jpg

jak w XV, nawet "watolina" taka sama

 

 

no ale daszek tapicerowany skórą, przeszyty niebieską nicią - ach te drobne detale 

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...