Izotom Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Izotom, nie bardzo rozumiem z czego sie smiejesz... wszyscy chwala, ze Levorg "swietnie sie prowadzi"... ok, ale w porownaniu do czego? tak jak pisalem: oby sie nie okazalo, ze te "subiektywne odczucia" maja sie nijak do rzeczywistosci Levorgiem nie jezdzilem, wiec chetnie bym zobaczyl jakies obiektywne zestawienie w jakims miarodajnym tescie Zafunduj sobie sam test i przejedź się Levorgiem. Wtedy porównasz do tego co znasz. Zrozumiesz moje rozbawienie, a właściwie radość, że pojawiło się w ofercie Subaru takie auto jak Levorg. P.S. Teraz filozoficznie: a czymże jest rzeczywistość? Czy to nie interpretacja tego co widzimy, słyszmy, czujemy itd.? Edytowane 5 Października 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 kombi. Porownywalismy jezdzac na Autobanie wskazanie DB byly podobne przy 140 +- 73 Db ale w Levorgu bardziej slychac nawierzchnie i wiatr w Legacy silnik ale on jest jednostajny i inaczej odbieralny (bardziej basowy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Mnie tam żaden hałas w levorgu nie przeszkadzał,nawet przy 180.A cena uważam ,że jest rozsądna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) ano ma lekką nadwagę - waży coś ok 1540kg....ale w jeździe jakoś tego nie czuć Edytowane 5 Października 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Cena jest jak najbardziej OK. Skonfigurowalem Oktavie 4x4 1,8 TFSI z odpowiednim wyposazeniem i wyszlo podobnie. Co do halasu to pewnie, ze podczas 5 min jatzdy 180 km/h to jest pomijalne. W Polsce w ogole sparwa drugorzedna bo powyzej 160 sie nie jezdzi. Edytowane 5 Października 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp? odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508 w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT swoją drogą to ciekaw jestem jak wychodzi porównanie mas własnych obu tych aut Levorg będzie miał pewnie podobną masę jak starsze Legacy H6, więc spalanie w trasie nie będzie wiele niższe, cudów nie ma tak wiec ten "marny" 1.6 DIT taki zły nie jest swoją drogą to odrobinę za dużo kg ma Levorg 1540 do 1570, trochę sporo ale jest CVT i różne dodatkowe gadżety też swoje ważą, więc trudno to porównywac do starszych modeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 http://www.motofakty.pl/artykul/subaru-levorg-efektowny-ale-niezbyt-szybki.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jednak w tym przypadku, odwołując się do przysłowia, krowa, która dużo ryczy, mało mleka daje - dobre, he he p.s. choc z filmika akurat wynika, ze krowka ryczy malo / cicho... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac Blach Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Czyli muszę się jeszcze raz przejechać nim podejmę decyzję o zakupie. Ja osobiście mam Legacy IV, 2.0 (165km) wolnossący i oceniam osiągi na podobnym poziomie, przy czym automat daje wrażenie, że mniej się trzeba narobić przy rozpędzaniu. Fakt jest taki, że w aucie ważącym półtorej tony 250nm i 170km nigdy tyłka nie urwie. Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy. w Levorgu to niby plastików nie ma ? pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy. w Levorgu to niby plastików nie ma ? pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka Jest znacznie lepiej, choć ofc nie idealnie. W każdym razie w porównaniu z XV czy Forkiem 2014 różnica jest bardzo na + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac Blach Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy. w Levorgu to niby plastików nie ma ? pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka W Levorgu owszem są, ale to co dotykasz i jest najbliżej Ciebie jest klasę wyżej niż Octavia. Zdecydowanie. Edytowane 5 Października 2015 przez Mac Blach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy. w Levorgu to niby plastików nie ma ? pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka Jest znacznie lepiej, choć ofc nie idealnie. W każdym razie w porównaniu z XV czy Forkiem 2014 różnica jest bardzo na + nie wiem jak jest z deską rozdzielczą ale budowa np. drzwi to się jakoś dramatycznie nie różni główna różnica w stosunku do XV to tapicerowane podłokietniki i listwa "a'la chrom" wstawiona w połączenie tapicerki plastikowej pod spodem jestem prawie pewien, że wszytko wygląda dokładnie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Dla mnie wnętrze jest na świetnym poziomie i to nie tylko jak na Subaru. Po prostu dobrze się tam czuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy. w Levorgu to niby plastików nie ma ? pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka Jest znacznie lepiej, choć ofc nie idealnie. W każdym razie w porównaniu z XV czy Forkiem 2014 różnica jest bardzo na + nie wiem jak jest z deską rozdzielczą ale budowa np. drzwi to się jakoś dramatycznie nie różni główna różnica w stosunku do XV to tapicerowane podłokietniki i listwa "a'la chrom" wstawiona w połączenie tapicerki plastikowej pod spodem jestem prawie pewien, że wszytko wygląda dokładnie tak samo Z tego co piszesz wnioskuje, że osobiście nie dotykałeś Levorga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Co do skody... jak wsiadłem do Octavii do tyłu to żal było patrzeć na plastiki. Nigdy. w Levorgu to niby plastików nie ma ? pod względem plastików Levorg musi być podobny do XV w którym to plastiki to niestety niska półka Jest znacznie lepiej, choć ofc nie idealnie. W każdym razie w porównaniu z XV czy Forkiem 2014 różnica jest bardzo na + nie wiem jak jest z deską rozdzielczą ale budowa np. drzwi to się jakoś dramatycznie nie różni główna różnica w stosunku do XV to tapicerowane podłokietniki i listwa "a'la chrom" wstawiona w połączenie tapicerki plastikowej pod spodem jestem prawie pewien, że wszytko wygląda dokładnie tak samo Z tego co piszesz wnioskuje, że osobiście nie dotykałeś Levorga. Ewentualnie już go rozebrałeś do gołej blachy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 http://www.motofakty.pl/artykul/subaru-levorg-efektowny-ale-niezbyt-szybki.html Widać ów Pan poczytał sobie nasze forum. Postarał się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Z tego co piszesz wnioskuje, że osobiście nie dotykałeś Levorga. A po co? On na zdjęciach wszystko widzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 nie widziałem Levorga ale nie sądzę, żeby tapicerki były drastycznie inne od tapicerek drzwi w STI które od wnętrza niczym nie odróżniają się od tych w XV tak jak i tożsama jest budowa samych drzwi do Levorga mi się nie spieszy bo choć jestem fanem tego auta i tak go - w obecnej konfiguracji - nie kupię, stąd też nie mam powodów żeby z niecierpliwością go testować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 nie widziałem Levorga ale nie sądzę, żeby tapicerki były drastycznie inne od tapicerek drzwi w STI które od wnętrza niczym nie odróżniają się od tych w XV tak jak i tożsama jest budowa samych drzwi do Levorga mi się nie spieszy bo choć jestem fanem tego auta i tak go - w obecnej konfiguracji - nie kupię, stąd też nie mam powodów żeby z niecierpliwością go testować No to odpuści sobie nierzetelne porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 czy wiemy już jakie ET mają felgi? czy coś przegapiłem? @przemekka na zimę planujesz 17 czy 18? Planuję 17-stki. Nawet nabyłem komplet, ale ze "starym rozstawem śrub" Ale co tam, nie zmarnują się. Co do ET to wklejałem gdzieś wcześniej stronę chyba szwedzką, gdzie oferują akcesoryjne felgi z ET 55. Ale sam nie miałem okazji sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 No to odpuści sobie nierzetelne porównania. ładny Levorg ...... o sorry to XV boczek drzwi Levorg różnica listwa a'la chrom w połączeniu między częścią górną (miękki plastik) a dolną (twardy plastik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Czasem drobny detal może diametralnie zmienić odbiór o, np jak Cię widzi kobieta: Edytowane 5 Października 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) No to odpuści sobie nierzetelne porównania. ładny Levorg ...... o sorry to XV boczek drzwi Levorg różnica listwa a'la chrom w połączeniu między częścią górną (miękki plastik) a dolną (twardy plastik) Co Ty oglądasz... A widzisz gdzieś tu obszyty daszek skóra i przeszycia niebieska nitka? Edytowane 5 Października 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Izotom powiedział: Co Ty oglądasz... A widzisz gdzieś tu obszyty daszek skóra i przeszycia niebieska nitka? wow daszek w skórze i niebieska nić, faktycznie potężne zmiany wpływające na budowę drzwi podstawowa wersja Levorga nie ma niebieskich przeszyć ;-) poniżej film, który już był w tym wątku umieszczany pokazujący budowę tu zdjęcia z wymiany radia w Levorgu jak w XV, nawet "watolina" taka sama no ale daszek tapicerowany skórą, przeszyty niebieską nicią - ach te drobne detale Edytowane 5 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się