Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

 

Jeśli chodzi o dźwięk, to w Raporcie Turbo troszkę go zjechali.. No i silniki- jego moc, po 100 km/h nie jedzie. Generalnie nie rozpływali się nad nim... taka przeciętność.

 

teraz nic tylko czekac na jakis test Levorg vs Octavia 1.8 TSI 4x4 vs ??? ;):D

 

 

Niestety 1.6 DIT nie wypadłby zbyt dobrze w tym porównaniu :(

 

No i wreszcie wróciliśmy na nasze forum ;) Jakoś tak obco było z tymi pochwałami dla Subaru... a przecież wszyscy wiemy, że to skoda ma to coś ;)  :mrgreen:  :facepalm:

 

 

To "coś" to 7,5 sek. do 100,taki mały nic nie znaczący szczególik ;) (Rzeczona octa.1,8TSI 4x4 w kombiaczku ;) ) i prawie 230 Vmax.

Na tym tle 8,9 do 100 wygląda......wstydliwie? :P

 

Ciekawie jak wstydliwie będzie wyglądać sprawa w momencie gdy afera VAGa rozszerzy się na silniki benzynowe?  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

Jeśli chodzi o dźwięk, to w Raporcie Turbo troszkę go zjechali.. No i silniki- jego moc, po 100 km/h nie jedzie. Generalnie nie rozpływali się nad nim... taka przeciętność.

teraz nic tylko czekac na jakis test Levorg vs Octavia 1.8 TSI 4x4 vs ??? ;):D

Niestety 1.6 DIT nie wypadłby zbyt dobrze w tym porównaniu :(

No i wreszcie wróciliśmy na nasze forum ;) Jakoś tak obco było z tymi pochwałami dla Subaru... a przecież wszyscy wiemy, że to skoda ma to coś ;):mrgreen::facepalm:

To "coś" to 7,5 sek. do 100,taki mały nic nie znaczący szczególik ;) (Rzeczona octa.1,8TSI 4x4 w kombiaczku ;) ) i prawie 230 Vmax.

Na tym tle 8,9 do 100 wygląda......wstydliwie?

Ciekawie jak wstydliwie będzie wyglądać sprawa w momencie gdy afera VAGa rozszerzy się na silniki benzynowe? ;)
Nie życz drugiemu....

Sprawa chyba dotyczy tylko diesla

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Jeśli chodzi o dźwięk, to w Raporcie Turbo troszkę go zjechali.. No i silniki- jego moc, po 100 km/h nie jedzie. Generalnie nie rozpływali się nad nim... taka przeciętność.

 

teraz nic tylko czekac na jakis test Levorg vs Octavia 1.8 TSI 4x4 vs ??? ;):D

 

 

Niestety 1.6 DIT nie wypadłby zbyt dobrze w tym porównaniu :(

 

No i wreszcie wróciliśmy na nasze forum ;) Jakoś tak obco było z tymi pochwałami dla Subaru... a przecież wszyscy wiemy, że to skoda ma to coś ;)  :mrgreen:  :facepalm:

 

 

To "coś" to 7,5 sek. do 100,taki mały nic nie znaczący szczególik ;) (Rzeczona octa.1,8TSI 4x4 w kombiaczku ;) ) i prawie 230 Vmax.

Na tym tle 8,9 do 100 wygląda......wstydliwie? :P

 

 

o, juz cos jest! :P:mrgreen:

 

http://www.etrend.sk/auto/cestne-stvorkolky-subaru-levorg-vs-skoda-octavia-combi.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa dotyczy rowniez silnikow z wtryskiem bezposrednim. One wydzielaja np. o wiele wiecej czastek stalych od Diesli z DPF.

Juz 4 lata zmierzono 1-er BWM w porownaniu z hamownia (cykl znormowany) mial ayniki odbiegajace 40 razy od normy.

Jest tajemnica poliszynela, ze te manipulacje sa stosowane od lat. Zeraz to dopiero wyplywa.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru vs Skoda  --  to po prostu nieporozumienie !!!

 

Fani Skody niech sobie kupują tę swoją Skodę i "cieszą" sie z faktu jej posiadania. Będą mieli w tabelkach te swoje liczby które ich przekonują o słuszności wyboru.

 

Ale to nie zmienia faktu że Skoda nigdy nie dorówna Subaru.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

No i Levorg jednak broni się napędem i lepszym wyposażeniem standardowym oraz niższą ceną. Same osiągi do setki to nie wszystko w aucie, prowadzenie jest jeszcze istotniejsze.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru vs Skoda -- to po prostu nieporozumienie !!!

 

nie lekceważ konkurenta

Skoda to dobre auta, równie dobre jak Subaru

dla przypomnienia to ta sama półka cenowa więc porównania są nieuniknione

 

sprawa dotyczy rowniez silnikow z wtryskiem bezposrednim. One wydzielaja np. o wiele wiecej czastek stalych od Diesli z DPF

 

dlatego niedługo trafia do nich filtry cząstek stałych

Zużycie na trasie też jest niższe, choć przewaga Levorga topnieje z prędkością, aby gdzieś w okolicach 160 km/godz ( z dotychczasowego doświadczenia ok. 10l/100 ) ustąpić palmy pierwszeństwa wolnossącemu silnikowi Legacy.

 

być może jest to skutkiem aerodynamiki, Levorg jest szerszy jak i wyższy pewnie ma też większe lusterka a to wpływa na powierzchnię czołową

 

dodatkowo Levorg posiada "kurnik" a wspomniany Legacy go nie ma

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Szerszy i wyższy od czego?Od Lagacy?
 

 

 

 

Oto wymiary dla porównania ( Legacy IV kombi / Levorg )

Długość      4720 / 4690 ( - 30 )

Szerokość  1730 / 1780 ( + 50 )

Wysokość  1470 / 1490 ( + 20 )

Długość kabiny 1840 / 2005

Szerokość kabiny 1445 / 1490

Wysokość kabiny  1190 /1205

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawałoby się, ze miłośnicy subaru zwracają uwagę głownie na techniczne aspekty auta. Levorg ma mały silnik z mala mocą, niezłe prowadzenie ale kosztem obniżenia zawieszenia. Nie ma takich nowinek jak np eyesight. Jest mniejszy od auta, które podobno zastępuje i do tego jest mocno drogi jak na swoja wielkość i to co oferuje. W dodatku ma active awd - takie trochę udawany stały napęd 4x4, który niewiele rożni się od haldexa. Skąd wiec zachwyt nad Levorgiem? Myślę, ze chodzi o stylistykę. To co pokazał Levorg to chyba głownie to, że klienci Subaru zwracają głownie uwagę na wygląd i jakość wnętrza :) ciekawe... może dlatego, że tego długo brakowało? I tak w tym aspekcie to następca Legacy gen 4, ale tylko w tym.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No i Levorg jednak broni się napędem i lepszym wyposażeniem standardowym oraz niższą ceną. Same osiągi do setki to nie wszystko w aucie, prowadzenie jest jeszcze istotniejsze.

 

 

prowadzenie? oby sie nie okazalo, ze taka Octavia "skopie" Levorga w tescie losia czy na jakims torze, itd. :P (pamietacie jak to bylo w przypadku Lanosa WRX vs GTI?)

poza tym, Skode mozesz skonfigurowac "pod siebie" i miec takie gadzety, o ktorych w Levorgu mozesz tylko pomarzyc... a to tez sie liczy

(...) To co pokazał Levorg to chyba głownie to, że klienci Subaru zwracają głownie uwagę na wygląd i jakość wnętrza :) ciekawe... może dlatego, że tego długo brakowało?

 

ciekawa uwaga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

do tego jest mocno drogi jak na swoja wielkość i to co oferuje
 

 

drogi ? 

 

chyba w porównaniu do Dacii  ;)

 

jest w cenie Golfa, Skody Octavii itp. aut ze swojego "segmentu" 

 

pomijając fakt, że dla kupującego cena nigdy nie jest za niska 

 

Levorg jest niemalże w świetnej cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawałoby się, ze miłośnicy subaru zwracają uwagę głownie na techniczne aspekty auta. Levorg ma mały silnik z mala mocą, niezłe prowadzenie ale kosztem obniżenia zawieszenia. Nie ma takich nowinek jak np eyesight. Jest mniejszy od auta, które podobno zastępuje i do tego jest mocno drogi jak na swoja wielkość i to co oferuje. W dodatku ma active awd - takie trochę udawany stały napęd 4x4, który niewiele rożni się od haldexa. Skąd wiec zachwyt nad Levorgiem? Myślę, ze chodzi o stylistykę. To co pokazał Levorg to chyba głownie to, że klienci Subaru zwracają głownie uwagę na wygląd i jakość wnętrza :) ciekawe... może dlatego, że tego długo brakowało? I tak w tym aspekcie to następca Legacy gen 4, ale tylko w tym.

 

Ta-taaaaaaaam! :yahoo:

 

;)  :biglol:

 

 

 

No i Levorg jednak broni się napędem i lepszym wyposażeniem standardowym oraz niższą ceną. Same osiągi do setki to nie wszystko w aucie, prowadzenie jest jeszcze istotniejsze.

 

 

prowadzenie? oby sie nie okazalo, ze taka Octavia "skopie" Levorga w tescie losia czy na jakims torze, itd. :P (pamietacie jak to bylo w przypadku Lanosa WRX vs GTI?)

poza tym, Skode mozesz skonfigurowac "pod siebie" i miec takie gadzety, o ktorych w Levorgu mozesz tylko pomarzyc... a to tez sie liczy

(...) To co pokazał Levorg to chyba głownie to, że klienci Subaru zwracają głownie uwagę na wygląd i jakość wnętrza :) ciekawe... może dlatego, że tego długo brakowało?

 

ciekawa uwaga :)

 

Szkoda, że nie porównali ze STI, skoro GTI to wersja mocno sportowa B)

Ach no tak, gadżety. Zapomniałem... ;)  :biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szerszy i wyższy od czego?Od Lagacy?
 

 

 

 

Oto wymiary dla porównania ( Legacy IV kombi / Levorg )

Długość      4720 / 4690 ( - 30 )

Szerokość  1730 / 1780 ( + 50 )

Wysokość  1470 / 1490 ( + 20 )

Długość kabiny 1840 / 2005

Szerokość kabiny 1445 / 1490

Wysokość kabiny  1190 /1205

 

 

 

No to Ci podam wymiary mojego Legacy prosto z książki :) :

 

długość-4,775

szerokość-1,780

wysokość-1,535

rozstaw-2,750

 

Więc Levorg ma się do tych wymiarów jak...no.. ;)

 

Wymiarów wnętrza nie podam ,bo dane nie wiem czemu zniknęły ze strony SIP,a może nie umiem odnaleźć,ale gwarantuję,że są o wiele większe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom, nie bardzo rozumiem z czego sie smiejesz... wszyscy chwala, ze Levorg "swietnie sie prowadzi"... ok, ale w porownaniu do czego?

tak jak pisalem: oby sie nie okazalo, ze te "subiektywne odczucia" maja sie nijak do rzeczywistosci ;)

 

Levorgiem nie jezdzilem, wiec chetnie bym zobaczyl jakies obiektywne zestawienie w jakims miarodajnym tescie

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Ci podam wymiary mojego Legacy prosto z książki :

 

tylko, że twoje Legacy to młodszy model

 

 

absolutnie nie twierdzę, że Levorg to Legacy - dla mnie Levorg to "Impreza kombi"

natomiast współczynnik oporu aerodynamicznego może mieć gorszy jak wspomniane Legacy IV

auta rosną, do tego zmienia się pozycja za kierownicą mówiąc inaczej siedzimy coraz wyżej

a to ma wpływ na Cx

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to Ci podam wymiary mojego Legacy prosto z książki  :
 

 

tylko, że twoje Legacy to młodszy model 

 

 

Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp?

Porównywany tutaj silnik 2,5 wolnossący występował w Legacy V więc w jakim celu sięgać do modeli jeszcze starszych? :facepalm:

 

Dzisiejszy Polo jest większy niż pierwsze Golfy.I co z tego??!!

 

Legacy MY10 + jest nieporównywalnie większy od Levorga. Różnica więcej niż 1 klasy :)

 

Dokłądnie tak.To zupełnie inna klasa samochodu.

Ale kto chce niech mu się wydaje,że jeździ Legacy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp?
 

 

odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508

 

w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h

czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT 

 

swoją drogą to ciekaw jestem jak wychodzi porównanie mas własnych obu tych aut 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp?
 

 

odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508

 

w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h

czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT 

 

Aha,taka ciekawość,rozumiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wielkoscia mialbym najmniejszy problem ale z halasem to owszem. Subiektywnie Legacy V jest lepiej wyciszony od Levorga. Lepiej nawet od OBK MY 15. No i do 4000 U/min ma wieksza dostepna moc. Na Autobanie piaty bieg praktycznie nie potrzeba zmieniac pasuje od 100-160. Przewaga Levorga to miasto i CVT + siedzenia

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp?
 

 

odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508

 

w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h

czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT 

 

swoją drogą to ciekaw jestem jak wychodzi porównanie mas własnych obu tych aut 

 

 

Levorg będzie miał pewnie podobną masę jak starsze Legacy H6, więc spalanie w trasie nie będzie wiele niższe, cudów nie ma 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp?

 

odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508

 

w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h

czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT

 

swoją drogą to ciekaw jestem jak wychodzi porównanie mas własnych obu tych aut

Levorg będzie miał pewnie podobną masę jak starsze Legacy H6, więc spalanie w trasie nie będzie wiele niższe, cudów nie ma

tak wiec ten "marny" 1.6 DIT taki zły nie jest ;)

 

swoją drogą to odrobinę za dużo kg ma Levorg

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...