Izotom Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jeśli chodzi o dźwięk, to w Raporcie Turbo troszkę go zjechali.. No i silniki- jego moc, po 100 km/h nie jedzie. Generalnie nie rozpływali się nad nim... taka przeciętność. teraz nic tylko czekac na jakis test Levorg vs Octavia 1.8 TSI 4x4 vs ??? Niestety 1.6 DIT nie wypadłby zbyt dobrze w tym porównaniu No i wreszcie wróciliśmy na nasze forum Jakoś tak obco było z tymi pochwałami dla Subaru... a przecież wszyscy wiemy, że to skoda ma to coś To "coś" to 7,5 sek. do 100,taki mały nic nie znaczący szczególik (Rzeczona octa.1,8TSI 4x4 w kombiaczku ) i prawie 230 Vmax. Na tym tle 8,9 do 100 wygląda......wstydliwie? Ciekawie jak wstydliwie będzie wyglądać sprawa w momencie gdy afera VAGa rozszerzy się na silniki benzynowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jeśli chodzi o dźwięk, to w Raporcie Turbo troszkę go zjechali.. No i silniki- jego moc, po 100 km/h nie jedzie. Generalnie nie rozpływali się nad nim... taka przeciętność. teraz nic tylko czekac na jakis test Levorg vs Octavia 1.8 TSI 4x4 vs ??? Niestety 1.6 DIT nie wypadłby zbyt dobrze w tym porównaniu No i wreszcie wróciliśmy na nasze forum Jakoś tak obco było z tymi pochwałami dla Subaru... a przecież wszyscy wiemy, że to skoda ma to coś To "coś" to 7,5 sek. do 100,taki mały nic nie znaczący szczególik (Rzeczona octa.1,8TSI 4x4 w kombiaczku ) i prawie 230 Vmax. Na tym tle 8,9 do 100 wygląda......wstydliwie? Ciekawie jak wstydliwie będzie wyglądać sprawa w momencie gdy afera VAGa rozszerzy się na silniki benzynowe? Nie życz drugiemu.... Sprawa chyba dotyczy tylko diesla Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jeśli chodzi o dźwięk, to w Raporcie Turbo troszkę go zjechali.. No i silniki- jego moc, po 100 km/h nie jedzie. Generalnie nie rozpływali się nad nim... taka przeciętność. teraz nic tylko czekac na jakis test Levorg vs Octavia 1.8 TSI 4x4 vs ??? Niestety 1.6 DIT nie wypadłby zbyt dobrze w tym porównaniu No i wreszcie wróciliśmy na nasze forum Jakoś tak obco było z tymi pochwałami dla Subaru... a przecież wszyscy wiemy, że to skoda ma to coś To "coś" to 7,5 sek. do 100,taki mały nic nie znaczący szczególik (Rzeczona octa.1,8TSI 4x4 w kombiaczku ) i prawie 230 Vmax. Na tym tle 8,9 do 100 wygląda......wstydliwie? o, juz cos jest! http://www.etrend.sk/auto/cestne-stvorkolky-subaru-levorg-vs-skoda-octavia-combi.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) sprawa dotyczy rowniez silnikow z wtryskiem bezposrednim. One wydzielaja np. o wiele wiecej czastek stalych od Diesli z DPF. Juz 4 lata zmierzono 1-er BWM w porownaniu z hamownia (cykl znormowany) mial ayniki odbiegajace 40 razy od normy. Jest tajemnica poliszynela, ze te manipulacje sa stosowane od lat. Zeraz to dopiero wyplywa. Edytowane 5 Października 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlin Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Subaru vs Skoda -- to po prostu nieporozumienie !!! Fani Skody niech sobie kupują tę swoją Skodę i "cieszą" sie z faktu jej posiadania. Będą mieli w tabelkach te swoje liczby które ich przekonują o słuszności wyboru. Ale to nie zmienia faktu że Skoda nigdy nie dorówna Subaru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 o, juz cos jest! http://www.etrend.sk...avia-combi.html No i Levorg jednak broni się napędem i lepszym wyposażeniem standardowym oraz niższą ceną. Same osiągi do setki to nie wszystko w aucie, prowadzenie jest jeszcze istotniejsze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Subaru vs Skoda -- to po prostu nieporozumienie !!! nie lekceważ konkurenta Skoda to dobre auta, równie dobre jak Subaru dla przypomnienia to ta sama półka cenowa więc porównania są nieuniknione sprawa dotyczy rowniez silnikow z wtryskiem bezposrednim. One wydzielaja np. o wiele wiecej czastek stalych od Diesli z DPF dlatego niedługo trafia do nich filtry cząstek stałych Zużycie na trasie też jest niższe, choć przewaga Levorga topnieje z prędkością, aby gdzieś w okolicach 160 km/godz ( z dotychczasowego doświadczenia ok. 10l/100 ) ustąpić palmy pierwszeństwa wolnossącemu silnikowi Legacy. być może jest to skutkiem aerodynamiki, Levorg jest szerszy jak i wyższy pewnie ma też większe lusterka a to wpływa na powierzchnię czołową dodatkowo Levorg posiada "kurnik" a wspomniany Legacy go nie ma Edytowane 5 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 być może jest to skutkiem aerodynamiki, Levorg jest szerszy jak i wyższy pewnie ma też większe lusterka a to wpływa na powierzchnię czołową Szerszy i wyższy od czego?Od Lagacy? Lusterek większych od Legacy nie ma nawet traktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Szerszy i wyższy od czego?Od Lagacy? Oto wymiary dla porównania ( Legacy IV kombi / Levorg )Długość 4720 / 4690 ( - 30 ) Szerokość 1730 / 1780 ( + 50 ) Wysokość 1470 / 1490 ( + 20 ) Długość kabiny 1840 / 2005 Szerokość kabiny 1445 / 1490 Wysokość kabiny 1190 /1205 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Wydawałoby się, ze miłośnicy subaru zwracają uwagę głownie na techniczne aspekty auta. Levorg ma mały silnik z mala mocą, niezłe prowadzenie ale kosztem obniżenia zawieszenia. Nie ma takich nowinek jak np eyesight. Jest mniejszy od auta, które podobno zastępuje i do tego jest mocno drogi jak na swoja wielkość i to co oferuje. W dodatku ma active awd - takie trochę udawany stały napęd 4x4, który niewiele rożni się od haldexa. Skąd wiec zachwyt nad Levorgiem? Myślę, ze chodzi o stylistykę. To co pokazał Levorg to chyba głownie to, że klienci Subaru zwracają głownie uwagę na wygląd i jakość wnętrza ciekawe... może dlatego, że tego długo brakowało? I tak w tym aspekcie to następca Legacy gen 4, ale tylko w tym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 o, juz cos jest! http://www.etrend.sk...avia-combi.html No i Levorg jednak broni się napędem i lepszym wyposażeniem standardowym oraz niższą ceną. Same osiągi do setki to nie wszystko w aucie, prowadzenie jest jeszcze istotniejsze. prowadzenie? oby sie nie okazalo, ze taka Octavia "skopie" Levorga w tescie losia czy na jakims torze, itd. (pamietacie jak to bylo w przypadku Lanosa WRX vs GTI?) poza tym, Skode mozesz skonfigurowac "pod siebie" i miec takie gadzety, o ktorych w Levorgu mozesz tylko pomarzyc... a to tez sie liczy (...) To co pokazał Levorg to chyba głownie to, że klienci Subaru zwracają głownie uwagę na wygląd i jakość wnętrza ciekawe... może dlatego, że tego długo brakowało? ciekawa uwaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 do tego jest mocno drogi jak na swoja wielkość i to co oferuje drogi ? chyba w porównaniu do Dacii jest w cenie Golfa, Skody Octavii itp. aut ze swojego "segmentu" pomijając fakt, że dla kupującego cena nigdy nie jest za niska Levorg jest niemalże w świetnej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Wydawałoby się, ze miłośnicy subaru zwracają uwagę głownie na techniczne aspekty auta. Levorg ma mały silnik z mala mocą, niezłe prowadzenie ale kosztem obniżenia zawieszenia. Nie ma takich nowinek jak np eyesight. Jest mniejszy od auta, które podobno zastępuje i do tego jest mocno drogi jak na swoja wielkość i to co oferuje. W dodatku ma active awd - takie trochę udawany stały napęd 4x4, który niewiele rożni się od haldexa. Skąd wiec zachwyt nad Levorgiem? Myślę, ze chodzi o stylistykę. To co pokazał Levorg to chyba głownie to, że klienci Subaru zwracają głownie uwagę na wygląd i jakość wnętrza ciekawe... może dlatego, że tego długo brakowało? I tak w tym aspekcie to następca Legacy gen 4, ale tylko w tym. Ta-taaaaaaaam! o, juz cos jest! http://www.etrend.sk...avia-combi.html No i Levorg jednak broni się napędem i lepszym wyposażeniem standardowym oraz niższą ceną. Same osiągi do setki to nie wszystko w aucie, prowadzenie jest jeszcze istotniejsze. prowadzenie? oby sie nie okazalo, ze taka Octavia "skopie" Levorga w tescie losia czy na jakims torze, itd. (pamietacie jak to bylo w przypadku Lanosa WRX vs GTI?) poza tym, Skode mozesz skonfigurowac "pod siebie" i miec takie gadzety, o ktorych w Levorgu mozesz tylko pomarzyc... a to tez sie liczy (...) To co pokazał Levorg to chyba głownie to, że klienci Subaru zwracają głownie uwagę na wygląd i jakość wnętrza ciekawe... może dlatego, że tego długo brakowało? ciekawa uwaga Szkoda, że nie porównali ze STI, skoro GTI to wersja mocno sportowa Ach no tak, gadżety. Zapomniałem... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Szerszy i wyższy od czego?Od Lagacy? Oto wymiary dla porównania ( Legacy IV kombi / Levorg )Długość 4720 / 4690 ( - 30 ) Szerokość 1730 / 1780 ( + 50 ) Wysokość 1470 / 1490 ( + 20 ) Długość kabiny 1840 / 2005 Szerokość kabiny 1445 / 1490 Wysokość kabiny 1190 /1205 No to Ci podam wymiary mojego Legacy prosto z książki : długość-4,775 szerokość-1,780 wysokość-1,535 rozstaw-2,750 Więc Levorg ma się do tych wymiarów jak...no.. Wymiarów wnętrza nie podam ,bo dane nie wiem czemu zniknęły ze strony SIP,a może nie umiem odnaleźć,ale gwarantuję,że są o wiele większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Izotom, nie bardzo rozumiem z czego sie smiejesz... wszyscy chwala, ze Levorg "swietnie sie prowadzi"... ok, ale w porownaniu do czego? tak jak pisalem: oby sie nie okazalo, ze te "subiektywne odczucia" maja sie nijak do rzeczywistosci Levorgiem nie jezdzilem, wiec chetnie bym zobaczyl jakies obiektywne zestawienie w jakims miarodajnym tescie Edytowane 5 Października 2015 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) No to Ci podam wymiary mojego Legacy prosto z książki : tylko, że twoje Legacy to młodszy model absolutnie nie twierdzę, że Levorg to Legacy - dla mnie Levorg to "Impreza kombi" natomiast współczynnik oporu aerodynamicznego może mieć gorszy jak wspomniane Legacy IV auta rosną, do tego zmienia się pozycja za kierownicą mówiąc inaczej siedzimy coraz wyżej a to ma wpływ na Cx Edytowane 5 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Legacy MY10 + jest nieporównywalnie większy od Levorga. Różnica więcej niż 1 klasy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 No to Ci podam wymiary mojego Legacy prosto z książki : tylko, że twoje Legacy to młodszy model Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp? Porównywany tutaj silnik 2,5 wolnossący występował w Legacy V więc w jakim celu sięgać do modeli jeszcze starszych? Dzisiejszy Polo jest większy niż pierwsze Golfy.I co z tego??!! Legacy MY10 + jest nieporównywalnie większy od Levorga. Różnica więcej niż 1 klasy Dokłądnie tak.To zupełnie inna klasa samochodu. Ale kto chce niech mu się wydaje,że jeździ Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp? odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508 w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT swoją drogą to ciekaw jestem jak wychodzi porównanie mas własnych obu tych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp? odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508 w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT Aha,taka ciekawość,rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Z wielkoscia mialbym najmniejszy problem ale z halasem to owszem. Subiektywnie Legacy V jest lepiej wyciszony od Levorga. Lepiej nawet od OBK MY 15. No i do 4000 U/min ma wieksza dostepna moc. Na Autobanie piaty bieg praktycznie nie potrzeba zmieniac pasuje od 100-160. Przewaga Levorga to miasto i CVT + siedzenia Edytowane 5 Października 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Z wielkoscia mialbym najmniejszy problem ale z halasem to owszem. Subiektywnie Legacy V jest lepiej wyciszony od Levorga. Lepiej nawet od OBK MY 15. Ciekawe informacje z tym wyciszeniem. Legacy V sedan czy kombi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Z wielkoscia mialbym najmniejszy problem ale z halasem to owszem. Subiektywnie Legacy V jest lepiej wyciszony od Levorga. Lepiej nawet od OBK MY 15. dlatego "wielkość wnętrza" to nie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp? odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508 w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT swoją drogą to ciekaw jestem jak wychodzi porównanie mas własnych obu tych aut Levorg będzie miał pewnie podobną masę jak starsze Legacy H6, więc spalanie w trasie nie będzie wiele niższe, cudów nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Jaki jest sens cofać się tak daleko?!!!Żeby na siłę udowodnić postęp? odnoszę się do konkretnego porównania z tego postu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2325508 w którym jest mowa o różnicy w spalaniu między Levorgiem a Legacy IV 3.0 przy od prędkości 160 km/h czym tłumaczę "paliwożerność" 1.6 DIT swoją drogą to ciekaw jestem jak wychodzi porównanie mas własnych obu tych aut Levorg będzie miał pewnie podobną masę jak starsze Legacy H6, więc spalanie w trasie nie będzie wiele niższe, cudów nie ma tak wiec ten "marny" 1.6 DIT taki zły nie jest swoją drogą to odrobinę za dużo kg ma Levorg Edytowane 5 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się