Fortis Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Gratuluje wyboru wszystkim którzy dokonali go na podstawie zdjęć ! Wróże tej konstrukcji bardzo duży sukces Ale mam jedno "ale" Dlaczego nie można było zrobić takiego kurnika w Foresterze ? Osiągi zapewne by się poprawiły bo IC lepiej obsłużone a i wygląd In plus ! Ktoś zna odpowiedź na to pytanie ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 w przypadku forestera mówiono o bezpieczeństwie, dobrze ze wrócili do kurnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipper Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Ale mam jedno "ale" Dlaczego nie można było zrobić takiego kurnika w Foresterze ? Głowa człowieka w przypadku zderzenia z pieszym trafiłaby dokładnie we wlot... średnio przyjemna perspektywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Hmm a w Levorgu to już głowa nie trafi we wlot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Średnio przyjemny jest taki kontakt zawsze, z kurnikiem czy bez. Usunięcie kultowego wlotu z maski, ze względu na prawdopodobieństwo że pieszy o określonym wzroście, masie ciała potrącony pod określonym kątem zdoła trafić głową akurat w daną cześć samochodu ... Biorąc pod uwagę oferowane w sieci dealerskiej orurowanie przodu auta mało ma to sensu. Zresztą maska/nieszczęsny wlot może być wykonana z innego materiału niż stal. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Średnio przyjemny jest taki kontakt zawsze, z kurnikiem czy bez. Usunięcie kultowego wlotu z maski, ze względu na prawdopodobieństwo że pieszy o określonym wzroście, masie ciała potrącony pod określonym kątem zdoła trafić głową akurat w daną cześć samochodu ... Biorąc pod uwagę oferowane w sieci dealerskiej orurowanie przodu auta mało ma to sensu. Zresztą maska/nieszczęsny wlot może być wykonana z innego materiału niż stal. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka No właśnie, tym bardziej teraz wydaje się, że to tłumaczenie z brakiem kurnika w Foresterze naciągane było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Hmm a w Levorgu to już głowa nie trafi we wlot? zapewne chodzi o rozna wysokosc aut: w Levorgu czy WRX/STI kurnik nie zagraza tak bardzo pieszym, natomiast w XV/OBK/Forku juz jest niebezpieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 No dobra, to Levorg zamiast dorosłym będzie dzieciom wciągać głowy...a w Forku nie ma bo testowali na dorosłych. Dziwne to jak niejako wykastrowano FXT z budki suflera i bulgotu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Niech robią kurniki z tworzywa sztucznego i po problemie. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Tak mi się nasunęło z wciąganiem głowy przez kurnik => https://www.youtube.com/watch?v=kk0ieEGMcFo Suchar, ale smaczny :-P Wracając do CVT i kickdown. Myślałem, że to działa tak jak w Toyocie => https://www.youtube.com/watch?v=pSbGS2AtOnY Wciskasz pedał do ziemi, a on obroty ciągle na maksa jak w skuterze skoro skrzynia bezstopniowa. @spawalniczy, dzięki za wyjaśnienie :-) Edytowane 2 Października 2015 przez NonPhixion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 I ja dzisiaj odrobinę pojeździłem Levorgiem. Super autko, drogi się trzyma jak przyklejone, twardsze. Mocy raczej nie brakuje, choć ze względów psychologicznych wolałbym mieć np. 200KM Może kiedyś jakiś chip może to podniesie o parę koni? Fotele dla mnie wygodniejsze niż w Outbacku. A, i jeszcze hamulce bardzo dobre - przetestowałem tryb awaryjny wciskając do spodu lewą nogą (nie jeżdżę automatem - podświadomie poszukałem sprzęgła) - pani Renata, która ze mną jechała na pewno przeżyła lekki szok, auto stanęło w miejscu Wykończenie w środku bardzo ok, przy ok. 160 w miarę cicho. Potem się przesiadłem do mojego Outbacka i patrzyłem na wszystkich z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 No dobra,dzisiaj odbyłem jazdę próbną levorgiem. Zrobiłem 80 km. z czego ok.50 km. zrobione autostradą(tak tak,jest już coś takiego pod Lublinem ) z prędkością pomiędzy 140-180 km/h.Ta informacja jest dość istotna w świetle średniego spalania które podczas całego testu wyniosło...uwaga....12,7l/100.Tak więc wszystkich łudzących się niskim spalaniem levorga 1,6DIT informuję,że będzie ciężko No dobrze zaczynając od największych plusów-wnętrze,jest IMO najlepsze ze wszystkich znanych mi subaru.Prosto,elegancko,dobrze materiałowo,ergonomicznie,bardzo dobrze wyprofilowane fotele, cóż można chcieć więcej? Gdyby jeszcze znikły te srebrne pokrętła byłby ideał Zawiasy są idealne.Główna zaleta to sposób w jaki sobie radzi przy dużych prędkościach powyżej 160 km/h-zero stresu,bardzo neutralnie,kierownica nie traci kontaktu z rzeczywistością.Dobrze łatwo i przyjemnie.Lepiej niż w Legacy.Jednak na ostrej poprzecznej nierówności potrafi dobić,ale to szczegół bez znaczenia.Bardzo dobry kompromis,świetne wyczucie asfaltu. Bryła samochodu jest atrakcyjna,ciekawa a przód jest świetny. Wnętrze i zewnętrze wykazuje najlepsze pozytywne cechy Subaru,wiemy gdzie jesteśmy. Zawiasy i układ kierowniczy-wiemy czym jedziemy. Silnik jest w zupełności wystarczający dla kierowcy takiego jak ja,aczkolwiek o jakiejkolwiek radości z jego osiągów nie ma mowy.Moje subiektywne wrażenie jest takie,że mój SBD manual,daje większe poczucie mocy i osiągów.Może to tylko odczucie. Minusy- Ilość miejsca nad głową przy szyberdachu jest bardzo niewielka.Mam 177cm. wzrostu i nad głową miałem tylko dwa palce do szyberdachu,wyraźnie mniej niż w Legacy.Ale z tym da się jakoś żyć. Jak dla mnie ewidentny minus to brak regulacji podparcia lędźwiowego.Już po kilku minutach niestety dla mnie było to odczuwalne pomimo bardzo pionowo ustawionego fotela.Spora pusta przestrzeń w okolicy lędźwiowej,no ale ja jestem przyzwyczajony do max. wypchnięcia w Legacy.Z pewnością po zakupie fotel od razu poszedłby do indywidualnej korekty. To chyba tyle,jeśli niczego nie pominąłem. Dziękuję Technotopowi za długą (trochę omyłkowo )jazdę Generalnie mam bardzo pozytywne odczucia Aha,zmierzyłem prześwit telefonem za przednim kołem i porównałem z Legacy,jest dokładnie tyle samo 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Wracając do CVT i kickdown. Myślałem, że to działa tak jak w Toyocie. Wciskasz pedał do ziemi, a on obroty ciągle na maksa jak w skuterze skoro skrzynia bezstopniowa. @spawalniczy, dzięki za wyjaśnienie :-) Na szczęście w nowych modelach Subaru działa to zupełnie inaczej, czyli tak jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 czerwony - mój faworyt Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Zrobiłem 80 km. z czego ok.50 km. zrobione autostradą(tak tak,jest już coś takiego pod Lublinem Gdzie autostradę i kiedy otworzyli? Czekam bo ma przyjść do Lublina Levorg w tym lapis blue i wtedy będę mógł się zastanowić czy go chce. Edytowane 2 Października 2015 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Dziękuję Technotopowi za długą (trochę omyłkowo )jazdę Oni tak mają Ze mną zawsze też błądzą Z pewnością po zakupie fotel od razu poszedłby do indywidualnej korekty. (...) Aha,zmierzyłem prześwit telefonem za przednim kołem i porównałem z Legacy,jest dokładnie tyle samo Kiedy zamówienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Trasa szybkiego ruchu Bogucin lublin Piaski docelowo będzie do Warszawy s17 chyba.NazYwam to autostradą. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 A to pardon Zła informacja to mówili mi w Technotop że vmax to 200 i ich octavia wyprzedziła na tej autostradzie więc Skoda lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 A to pardon Zła informacja to mówili mi w Technotop że vmax to 200 i ich octavia wyprzedziła na tej autostradzie więc Skoda lepsza Wg. danych technicznych niby 210km/h, ale może i to za mało aby Skodę dogonić :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 A to pardon Zła informacja to mówili mi w Technotop że vmax to 200 i ich octavia wyprzedziła na tej autostradzie więc Skoda lepsza Też mi o tym mówili,nie mogli jej dogonić Łapie blue już jest jeśli to ten ciemniejszy niebieski.w słońcu wygląda super. Aha,zapomniałem dodać, osobiście jexdzilbym tylko w ustawieniu sport.Inteligent nie na moje nerwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Łapie blue już jest jeśli to ten ciemniejszy niebieski.w słońcu wygląda super. Tak ciemniejszy bo ten jaśniejszy to w środku stoi. Mówili że może uda się w tym tygodniu go jeszcze mieć albo na początku następnego. Trzeba będzie pojechać i obejrzeć go na żywo. Edytowane 2 Października 2015 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 w świetle średniego spalania które podczas całego testu wyniosło...uwaga....12,7l/100. Jak napisałem że średnie spalanie Levorga demówki z 1000 km to 11 l/100 km to było pffffff 50% autostrady 50% Monachium (w M korki jak diabli bo Oktoberfest). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 aha no i felgi 18 cali montowane we wszystkich Levorg'ach - chyba bez możliwości zmian : . Patrząc na hamulec, spokojnie mozna założyc mniejsze felgi (17ki) na zime. Trzeb atylko odpowiednio dobrac parametry, aby felga "stała" w tym samym miejscu co orygoinał. Niestety ale jazda zima na szerokiej 18tce moze byc mało przyjemna (zwłaszcza jak bedzie to snieg lub duzo błota posniegowego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 17 w levorgu /z naklejki przy drzwiach kierowcy/ 215/50R17 91V lub 215/50R17 91Q (SNOW), Nawet jest sugestia /na tej naklejce/ aby zimówki były w tym rozmiarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Zrobiłem 80 km. z czego ok.50 km. zrobione autostradą(tak tak,jest już coś takiego pod Lublinem ) z prędkością pomiędzy 140-180 km/h.Ta informacja jest dość istotna w świetle średniego spalania które podczas całego testu wyniosło...uwaga....12,7l/100.Tak więc wszystkich łudzących się niskim spalaniem levorga 1,6DIT informuję,że będzie ciężko Ha, to Forek XT mniej pali przy takiej jeździe. Jeżlei to nie objaw niedotartego silnika, to naprawdę nie widzę sensu istnienia 1.6DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się