Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

@Adam12 słowo klucz to "wizualnie" :-D Praktycznie optycznie to niby wydech siedzi najniżej :-)

 

W dzisiejszych czasach przy obłożeniu parkingów oraz tego co się dzieje w centrum większch miast to zderzak rzeczywiście jest dekoracyjny i powinnien być malowany po każdej zimie :-P

 

 

2014-subaru-levorg-concep-9_1600x0w.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a nie od miejsca jak wysoko jest zawieszony zderzak?

 

zderzak wizualnie jest najniższym punktem i to on określa jaką przeszkodę możesz pokonać.

Chyba, że zderzak to tylko wymienny element dekoracyjny :)

 

Albo nie tyle zderzak co takie wystające z niego "płetwy" (nie wiem jak to się fachowo nazywa) o ile są. W OBK zdaje się zderzak jest na poziomie prześwitu, w Forku "płetwy" jak będę w salonie to zobaczę jak to jest w Levorgu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prześwit to się chyba mierzy od miejsca, w którym auto ma najniżej do ziemi, a nie od miejsca jak wysoko jest zawieszony zderzak?

 

Proszę mnie nie łapać za słówka, bo oczywistym jest, że opony są najbliżej do ziemi ^^

 

Odnośnie listw. Z mojego punktu widzenia listwy carbonowe na lapis blue dobrze będą się komponować jeżeli są w połysku tak jak np. hydrografika o wyglądzie carbonu :-)

Niestety są mocno matowe. Przykładaliśmy je do auta i nie wyglądały ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jutro sprawdzę rozstaw śrub w Levorgu. Stawiam na 5x114.3!

 

Czyli jednak nie takie oczywiste  ;)

 

Gdybyś przy okazji sprawdzania rozstawu mógł potwierdzić jakie jest ET byłby komplet informacji  :)

 

Subaru Levorg ma rozstaw śrub 5x114,3, ET - potwierdzam tą informację dla modelu GT-S Comfort/Sport przy kole 225/45R18 91W.

Co do ET dam znać.

A co do samej oczywistej oczywistości - zawsze lepiej jest sprawdzić :)

Edytowane przez raju
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Subaryta, i co tam z legendarna "szmatka" - pisales, ze jest ze skory... jakas fota?

Jak ruszysz tyłek i wpadniesz na kawę do salonu to sobie sam zobaczysz ;) Zapraszam.

Pozdrawiam 

 

 

dzieki za zaproszenie, ale to tylko jakies... 4000 km :mrgreen:

 

raju potwierdzil to, co pisalem: Levorg ma takie PCD jak obecny WRX/STI/OBK - imho to swietny krok Subaru, bo felg z 5x114,3 jest o wiele wiecej na rynku :idea:

pewnie i lozyska sa wieksze/mocniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jutro sprawdzę rozstaw śrub w Levorgu. Stawiam na 5x114.3!

 

Czyli jednak nie takie oczywiste  ;)

 

Gdybyś przy okazji sprawdzania rozstawu mógł potwierdzić jakie jest ET byłby komplet informacji  :)

 

Subaru Levorg ma rozstaw śrub 5x114,3, ET - potwierdzam tą informację dla modelu GT-S Comfort/Sport przy kole 225/45R18 91W.

Co do ET dam znać.

A co do samej oczywistej oczywistości - zawsze lepiej jest sprawdzić :)

 

Żartujesz... To jak ja to mierzyłem? :wacko: Przykładałem szablonik z JR i byłem pewien, że są 5x100. Sorka za wprowadzenie w błąd :rolleyes:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

dzieki za zaproszenie, ale to tylko jakies... 4000 km

A gdzież Cię z tej Burundii zesłali? Miałeś blisko ;)

 

Pozdrawiam

 

 

tam, dokad kiedys sowieci naprawde zsylali ludzi... w tym sporo z LT i PL :mellow:

 

zapraszam tutaj, co by nie zasmiecac watku o Levorgu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/62675-z-bardzo-cienkiej-rury-tribeca-b9/page-2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Jutro sprawdzę rozstaw śrub w Levorgu. Stawiam na 5x114.3!

Czyli jednak nie takie oczywiste ;)

 

Gdybyś przy okazji sprawdzania rozstawu mógł potwierdzić jakie jest ET byłby komplet informacji :)

Subaru Levorg ma rozstaw śrub 5x114,3, ET - potwierdzam tą informację dla modelu GT-S Comfort/Sport przy kole 225/45R18 91W.

Co do ET dam znać.

A co do samej oczywistej oczywistości - zawsze lepiej jest sprawdzić :)

Dzieki za sprawdzenie :)

 

Widac diler moze śmiało sprzedawać dalej levorgi, a nie bułki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Widac diler moze śmiało sprzedawać dalej levorgi, a nie bułki

Nie no tak łatwo certyfikatu jakości The Forum to się nie daje. Kolejne pytanie: ile oleju wchodzi do silnika 1.6 DIT i jaki jest rekomendowany olej ? (jakby ktoś nie zauważył to jest to pytanie - prowokacja, które doprowadzi do zamknięcia tego tematu :evil2: ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zadzwonili rano że mają w Mikołowie Levorga (zapisywałem się miesiąc temu na jazdę próbną)

Na miejscu czekał na prawdę przepiękny samochód !! na żywo trzeba zobaczyć i się przejechać !!

 

Skrzynia szkoda że tylko automat produkuja - no ale daje radę. W środku było tak wyciszone że w porównaniu do mojego Legacy to niebo a ziemia.

Byłem drugą osobą w Mikołowie która nim jechała :D  zobaczcie na fotkę z przebiegiem heh.

Silnik i podzespoły pod maską w środku pokryte jakimś mazidłem (widać takie zielone na fotce) - ponoć w nowych tak jest i to od temperatury i w miarę czasu się straci...

Autko duże w środku i znakomicie wykonane !!! dobra jakość wszystkich materiałów.

Minusem jest dość niski przedni zderzak - ale wrażenia ogólnie :wub:

 

e5caf9f5a8.jpg

.

6beea6e0d5.jpg

.

afd0d6a81c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj nie podejmuję się publicznej oceny nowych Subaru (z wiadomych względów), ale jako użytkownik Legacy kombi IV-generacji ciężko mi było podejść do Levorga bez emocji... stąd popełniłem kilka wpisów jego dotyczących, którymi chciałbym się z wami podzielić ^_^

Opinia jest oczywiście subiektywna, ale cieszę się, że nie jestem w niej odosobniony :D

 

Niestety nie umiem przenieść całej dyskusji - stąd linki.

https://www.facebook.com/zbigniew.karcz/posts/10207716825229110

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207729183978071&set=a.1400752109302.2054233.1547301494&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207740840789484&set=a.1400752109302.2054233.1547301494&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207752798648423&set=a.1400752109302.2054233.1547301494&type=3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Niestety nie umiem przenieść całej dyskusji - stąd linki.
 

 

pozwolę sobie zacytować bo wg. mnie warto, świetny opis 

 

"Prawie 350 km poza miastem i jeżeli chodzi o właściwości trakcyjne, stabilność, wyciszenie wnętrza, precyzje prowadzenia, widoczność do przodu, dokładność spasowania i jakość materiałów nie tylko widać ogromny postęp wobec Legacy... widać go również wobec aktualnych modeli (no, może poza Outback 15MY).
Życie poniżej 4 k obr./min okazuje się jednak ogromnie zaskakujące! Jeżeli Boxer Diesel jest najbardziej benzynowym dieslem, to jednostka w Levorg (1.6DIT + CVT) to taki diesel w wersji benzynowej. Maksymalny moment (250Nm) dostępny jest już od 1800 obr./min... aż do końca skali. W każdym momencie (szczególnie w trybie Sport) jest jak pies na kolczatce - ciągnie, ale dopiero kiedy go z niej spuścisz wiesz, że on żyje po to aby biec szybciej i szybciej 
Tak, to Subaru... takie STI tyle, że nie mówi kierowcy, że powinien się jeszcze duuuuużo nauczyć"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...