NonPhixion Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 @Adam12 słowo klucz to "wizualnie" :-D Praktycznie optycznie to niby wydech siedzi najniżej :-) W dzisiejszych czasach przy obłożeniu parkingów oraz tego co się dzieje w centrum większch miast to zderzak rzeczywiście jest dekoracyjny i powinnien być malowany po każdej zimie :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Subaryta, i co tam z legendarna "szmatka" - pisales, ze jest ze skory... jakas fota? Jak ruszysz tyłek i wpadniesz na kawę do salonu to sobie sam zobaczysz Zapraszam. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 a nie od miejsca jak wysoko jest zawieszony zderzak? zderzak wizualnie jest najniższym punktem i to on określa jaką przeszkodę możesz pokonać. Chyba, że zderzak to tylko wymienny element dekoracyjny Albo nie tyle zderzak co takie wystające z niego "płetwy" (nie wiem jak to się fachowo nazywa) o ile są. W OBK zdaje się zderzak jest na poziomie prześwitu, w Forku "płetwy" jak będę w salonie to zobaczę jak to jest w Levorgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Prześwit to się chyba mierzy od miejsca, w którym auto ma najniżej do ziemi, a nie od miejsca jak wysoko jest zawieszony zderzak? Proszę mnie nie łapać za słówka, bo oczywistym jest, że opony są najbliżej do ziemi ^^ Odnośnie listw. Z mojego punktu widzenia listwy carbonowe na lapis blue dobrze będą się komponować jeżeli są w połysku tak jak np. hydrografika o wyglądzie carbonu :-) Niestety są mocno matowe. Przykładaliśmy je do auta i nie wyglądały ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Jutro sprawdzę rozstaw śrub w Levorgu. Stawiam na 5x114.3! Czyli jednak nie takie oczywiste Gdybyś przy okazji sprawdzania rozstawu mógł potwierdzić jakie jest ET byłby komplet informacji Subaru Levorg ma rozstaw śrub 5x114,3, ET - potwierdzam tą informację dla modelu GT-S Comfort/Sport przy kole 225/45R18 91W. Co do ET dam znać. A co do samej oczywistej oczywistości - zawsze lepiej jest sprawdzić Edytowane 1 Października 2015 przez raju 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Subaru Levorg ma rozstaw śrub 5x114,3, ET - potwierdzam tą informację dla modelu GT-S Comfort/Sport przy kole 225/45R18 91W. Świetny rozmiar. To mam dla Was idealne opony zimowe w pasztetowej cenie w dziale sprzedam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Subaryta, i co tam z legendarna "szmatka" - pisales, ze jest ze skory... jakas fota? Jak ruszysz tyłek i wpadniesz na kawę do salonu to sobie sam zobaczysz Zapraszam. Pozdrawiam dzieki za zaproszenie, ale to tylko jakies... 4000 km raju potwierdzil to, co pisalem: Levorg ma takie PCD jak obecny WRX/STI/OBK - imho to swietny krok Subaru, bo felg z 5x114,3 jest o wiele wiecej na rynku pewnie i lozyska sa wieksze/mocniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 dzieki za zaproszenie, ale to tylko jakies... 4000 km A gdzież Cię z tej Burundii zesłali? Miałeś blisko Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Jutro sprawdzę rozstaw śrub w Levorgu. Stawiam na 5x114.3! Czyli jednak nie takie oczywiste Gdybyś przy okazji sprawdzania rozstawu mógł potwierdzić jakie jest ET byłby komplet informacji Subaru Levorg ma rozstaw śrub 5x114,3, ET - potwierdzam tą informację dla modelu GT-S Comfort/Sport przy kole 225/45R18 91W. Co do ET dam znać. A co do samej oczywistej oczywistości - zawsze lepiej jest sprawdzić Żartujesz... To jak ja to mierzyłem? Przykładałem szablonik z JR i byłem pewien, że są 5x100. Sorka za wprowadzenie w błąd Edytowane 1 Października 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 No to Justyna będzie miała nowe felgi w Imprezie. A ja będę miał następny wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 No to Justyna będzie miała nowe felgi w Imprezie. Daj znać na PW jakie to felgi. Może odkupię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Daj znać na PW jakie to felgi. Może odkupię. Byłem pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 dzieki za zaproszenie, ale to tylko jakies... 4000 km A gdzież Cię z tej Burundii zesłali? Miałeś blisko Pozdrawiam tam, dokad kiedys sowieci naprawde zsylali ludzi... w tym sporo z LT i PL zapraszam tutaj, co by nie zasmiecac watku o Levorgu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/62675-z-bardzo-cienkiej-rury-tribeca-b9/page-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Pomyślę co z nimi zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Jutro sprawdzę rozstaw śrub w Levorgu. Stawiam na 5x114.3! Czyli jednak nie takie oczywiste Gdybyś przy okazji sprawdzania rozstawu mógł potwierdzić jakie jest ET byłby komplet informacji Subaru Levorg ma rozstaw śrub 5x114,3, ET - potwierdzam tą informację dla modelu GT-S Comfort/Sport przy kole 225/45R18 91W.Co do ET dam znać. A co do samej oczywistej oczywistości - zawsze lepiej jest sprawdzić Dzieki za sprawdzenie Widac diler moze śmiało sprzedawać dalej levorgi, a nie bułki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Widac diler moze śmiało sprzedawać dalej levorgi, a nie bułki Nie no tak łatwo certyfikatu jakości The Forum to się nie daje. Kolejne pytanie: ile oleju wchodzi do silnika 1.6 DIT i jaki jest rekomendowany olej ? (jakby ktoś nie zauważył to jest to pytanie - prowokacja, które doprowadzi do zamknięcia tego tematu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Dziś zadzwonili rano że mają w Mikołowie Levorga (zapisywałem się miesiąc temu na jazdę próbną) Na miejscu czekał na prawdę przepiękny samochód !! na żywo trzeba zobaczyć i się przejechać !! Skrzynia szkoda że tylko automat produkuja - no ale daje radę. W środku było tak wyciszone że w porównaniu do mojego Legacy to niebo a ziemia. Byłem drugą osobą w Mikołowie która nim jechała zobaczcie na fotkę z przebiegiem heh. Silnik i podzespoły pod maską w środku pokryte jakimś mazidłem (widać takie zielone na fotce) - ponoć w nowych tak jest i to od temperatury i w miarę czasu się straci... Autko duże w środku i znakomicie wykonane !!! dobra jakość wszystkich materiałów. Minusem jest dość niski przedni zderzak - ale wrażenia ogólnie . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Łeee, nowa szmatka - taka skajowa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Ciekawe czy zrobili ją ze skaju, tzn. skóry ekologicznej, żeby madox już nie narzekał. Edytowane 1 Października 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 To "zielone mazidło" też latem pod maską mi się rozpuściło, aż w pierwotnie myślałem, że rozszczelniła się klimatyzacja. Ale serwis potwierdził, że to konserwacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Widzę, że dodali koło zegarów temp wody. Czyżby Levorgowi zabrali wskaźnik temperatury oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Jest na wyświetlaczu centralnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 czyli coś dodali. Miło z ich strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipper Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Zazwyczaj nie podejmuję się publicznej oceny nowych Subaru (z wiadomych względów), ale jako użytkownik Legacy kombi IV-generacji ciężko mi było podejść do Levorga bez emocji... stąd popełniłem kilka wpisów jego dotyczących, którymi chciałbym się z wami podzielić Opinia jest oczywiście subiektywna, ale cieszę się, że nie jestem w niej odosobniony Niestety nie umiem przenieść całej dyskusji - stąd linki. https://www.facebook.com/zbigniew.karcz/posts/10207716825229110 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207729183978071&set=a.1400752109302.2054233.1547301494&type=3 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207740840789484&set=a.1400752109302.2054233.1547301494&type=3 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207752798648423&set=a.1400752109302.2054233.1547301494&type=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Niestety nie umiem przenieść całej dyskusji - stąd linki. pozwolę sobie zacytować bo wg. mnie warto, świetny opis "Prawie 350 km poza miastem i jeżeli chodzi o właściwości trakcyjne, stabilność, wyciszenie wnętrza, precyzje prowadzenia, widoczność do przodu, dokładność spasowania i jakość materiałów nie tylko widać ogromny postęp wobec Legacy... widać go również wobec aktualnych modeli (no, może poza Outback 15MY). Życie poniżej 4 k obr./min okazuje się jednak ogromnie zaskakujące! Jeżeli Boxer Diesel jest najbardziej benzynowym dieslem, to jednostka w Levorg (1.6DIT + CVT) to taki diesel w wersji benzynowej. Maksymalny moment (250Nm) dostępny jest już od 1800 obr./min... aż do końca skali. W każdym momencie (szczególnie w trybie Sport) jest jak pies na kolczatce - ciągnie, ale dopiero kiedy go z niej spuścisz wiesz, że on żyje po to aby biec szybciej i szybciej Tak, to Subaru... takie STI tyle, że nie mówi kierowcy, że powinien się jeszcze duuuuużo nauczyć" https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207729183978071&set=a.1400752109302.2054233.1547301494&type=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się